לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

There For Tomorrow - The Verge


כפי שאתם רואים יש אלבום חדש חחחחח D:

לא מתרגש מידי, אבל יותר מוסיקה יותר טוב (;

האמת אני לא בטוח כמה אני אוהב אותו או את הלהקה, אבל אתם מוזמנים להנות מהשיר שלהם שחרשתי עליו בימים הטובים D:

הנה התמונה של האלבום P:

ואמ... קצת על היום ^_^

התעוררתי כרגיל והסטבלתי על המחשב O: עד עכשיו בערך, ב-14:00 אני אתאמן (: אחרי זה אנוח עד 15:30 ואז אתחיל שוב מת' (כבר יש לי את הפיתרון של 11 בראש! D: )

מקווה שהעבודה הזאת תשאר קלה כמו שהיא עכשיו... :/ (פונקציות בסוף בינתיים נראה לי כמו האיום הכי גדול חחחח)

הכאב מהאימון של שילשום מתחיל לרדת לי עכשיו, מצחיק שעוד מעט זה יחזור O_O

אה כה ועליתי על איך שגורמים לסירטון להיות נורמלי XD

 

אתמול והיום שיחקתי עם Virual Machine והצלחתי להתקין על זה Chrome OS!!!

הנה תמונה, מיוחדת (; ותמונה עדכנית P:

זה בערך הכל O:

תעשו חיים (:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 29/6/2011 13:23   בקטגוריות יום רגיל, מוסיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)