לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

Pain


היי, כפי שאתם מסיקים מכותרת הפוסט, זה לא הולך להיות שמח

 

קודם כל, כואבות לי הידיים מהאימון של אתמול, עשיתי לעצמי תוספת של משקולות וזה ועשיתי כנראה יותר מידי או משהו - אבל זה מתחיל ממש להמאס לי -_- אני חייב לחפש גם לזה אימון אמיתי ולא אקראי :/ או לא להתאמן בידיים... מקווה שמחר זה יעבור כי זה מאוד מאוד כואב!!!!!!!!!!!!!!111

דבר שני, היום התעוררתי (לפני 25 דקות) לגלות שהכינו לי את הארוחת בוקר שאני לא רוצה (בסדר בסדר...) ושיש שוקו במקרר

אחךלףשגכיםפןהיגכשםהןושיהוןידןגפכדגויכשםקריךףחאיףךשדחכךףבהחןםבסחעך'לקאךדמגכרךעשמעךחשמעוםמארשע

איזה טימטום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

WTFFFFFFFFFFFFFככ

דדדדדדדיייייייייייייייייי זה ממש מעצבן אותי

איזה הורים דפוקים

 

אתמול שהם היו בחנות אמרתי להם מה לקנות (חטיפים ענבים פיצות ופסטרמה) מאיפה הם הביאו שוקו עכשיו?!

כשדיברתי עם אבא שלי על זה שאני לא רוצה יותר שוקו פעמיים או 3 פעמים ועם אמא שלי לפחות פעם אחת

מה שכחתם??? איזה מגעיל

 

זה מזכיר לי משהו מגעיל נוסף, אבל לא אכנס לשם

הפוסט הזה עכשיו יהיה יותר מיועד ל"לחתוך" או "להתאבד", כי זה הנושא שאני רוצה לדבר עליו O:

קודם כל, למה לעזאזל חותכים?!

מסכימים איתי שזה מיותר ואידיוטי?

טוב הגעתי למסקנה לפחות ככה אני חושב

חוץ מסצנה וצומי

חותכים כזה להרגיש כאב פיזי "אוי זה מה שמגיע לי"

ואולי להפחית את הכאב הנפשי שכנראה יש להם עם עצמם

זה לא עושה את זה פחות עלוב אבל כנראה יותר ברור

 

אני, הייתי חותך רק איפה שכבר יש לי פצע, אבל פצע מוזר כזה שלא עובר או שממש מפריע לי ונראה גרוע וגם אז הייתי חותך כדי לגמור את מה שיש בתוכו ואז שהוא יהפוך לפצע נורמלי ויבריא כרגיל

יש לי כרגע אחד כזה ליד המרפק ביד שמאל אני חושב שכבר המון זמן, נראה מה אעשה עם זה... תכלס זה ממש לא קריטי

זה רחוק מלהיות חותך אמיתי חחחח

חותכים אמיתיים חותכים את הורידים, במטרה לראות את הדם או שאני לא יודע O:

אבל כנראה זה נוח שם, וגם מגיעים לבשר וכל מיני, ככה שהכאב מובטח

עדיין מיותר ועלוב, גם יש צלקות, ככה שאפחד לא ישכח, זה כבר הכי עלוב שאפשר...

חוץ מהכאב הנפשי, אין טעם לחתוך בכלל - אני לא יכול לתאר עד כמה שזה מיותר!!

 

אז מה כן לעשות כשמדוכאים?

רמת הדיכאון מסוגלת להגיע לרצון להתאבד, רציני או לא, המחשבה נמצאת שם

כל העולם יודע על המפוצץ, שניסה להתאבד בדרך מאוד קלאסית בגלל א'

הוא לא חתך

הוא תלה את עצמו בתכלס, אבל שבר את המנורה P:

במקרה של תליה עצמית ההמלצות הן: חבל עבה ומשהו חזק על התקרה או הקיר שיחזיק, קשה לארגן כזה, אבל תסכימו איתי שבורג לא יספיק

אולי תתלו את עצמכם גבוה על עץ שיש לו ענף ממש חזק (בשורש של הענף)

אפילו שפעם ראיתי ענפים גדולים נשברים, עץ גדול אמיתי יצליח להחזיק כמו שצריך (:

עוד עצות להתאבד, דרך נוחה היא לתקוע לעצמכם סכין בלב, שמעתי איזה בלוף אחד מהכיתה שרוצה להיות רופא "נפשית ופיזית אתה לא מסוגל לזה" ואני מבין את המחשבה, אבל אם מסוגלים לחתוך למה לא לתקוע סכין בלב? ובטוח שמסוגלים לירות בעצמנו (זה גם יכול לעבוד ד"א זה די נוח - רק לקנות רובה שהסיבוך מה שנשמע לי פשוט - אתם יכולים לירות לעצמם בתוך הפה או בראש בעיקרון בין העין לאוזן, או בלב)

עוד המלצות להתאבד: אל תקפצו ממקום גבוהה, אלה אם הוא ממש ממש גבוה כמו גג עזריאלי, הסיכויים שלכם לשרוד קיימים ואולי תשברו את הרגליים ויד - ואז תתקעו בבית חולים בלי שום דרך נוחה להתאבד ותתחרטו

לקחת כדורים כדי לנסות להתאבד - הכי פתטי שיש, בלי להגזים זה עדיין אחלה של ניסיון

זה פשוט אפפעם לא עובד, זה גם כואב וגם יפתחו לכם את הקיבה להוציא את זה וגם תשרדו והכל יהיה בסדר P:

 

ועכשיו לניסיון התאבדות ששמעתי עליו לאחרונה, הזרקת אוויר

תנו לי שניה לחפש על זה בגוגל O_O

הי, מצאתי איזה פוסט נחמד במקום אקראי לגבי התאבדות, וזה הופך את התליה לדרך קשה ואיטית להתאבד, להחנק והכל זה ממש לא נעים O:

אבל עדיין, צריך לעשות את זה נכון ולשבור את המפרקת לפני החנק, זה שזה "ברברי ומלוכלך" אם זה עובד מה איכפת למבצע?! כה יהיה לו קשה להתמודד עם התוצאות (בעולם הבא) מצד שני, לא שמעתי על האנשים שהצליחו להתאבד ככה

לחתוך ורידים זה גם ניסיון התאבדות, חשבתי על זה ותכלס חיידקים וכאלה דברים נכנסים O: לא שאני יודע, אבל זתומרת בריא זה לא... (חוץ מזה שהגוף מתאמן בלחסום את הפצעים שלכם - אני לא חושב שיש צורך בזה) אני לא חושב שאפשר להצליח להתאבד כשחותכים ורידים, אבל אם מצליחים זה מאוד קלאסי

עדיין, לגבי הזרקת אוויר אני עדיין לא מוצא משהו גאוני...

בעיקרון זה אמור להיות מוות מהיר וכל הדברים האלה, מזריקים וזה לא כואב O.o ומתים בסוף

אה מצאתי, באותו פוסט על ההתאבדות, אני אצטט: "הזרקת אוויר זאת הדרך הכי גרועה, צריך 40 סמ"ק אוויר, וזאת דרך איטית וכואבת, עד שהבועת אוויר מגיעה ללב לאט דרך הורידים, ואז כשהיא מגיעה מקבלים התקף לב, ואפשר להציל אותך... "

מישהו הגיב P: אני חושב שזה יכול לסכם את זה

ועוד ציטוט משם: "למען האמת זה לא מגיע ללב זה מגיע למח, ואז אתה מת" העיקרון הוא, שהזמן שלוקח לזה להגיע זה סבל בטח די נוראי ואפשר להנצל מזה O: אלה אם אתם חכמים מספיק להזריק את זה ישר לתוך המוח - לא חושב שיש אפשרות כי זה עדיין יכאב ברמות, דרך הגולגולת?! מהכתף? מהצוואר? ההזרקה עצמה לא תיהיה שווה את זה

 

חחחחחחחחחחח איך להכשל להתאבד: "היה גם בחור שקפץ ונחת בדיוק על מישהו בבית קפה, הרג אותו במקום והלך לכלא... כל הזין!"

שמעתם על שביתת הרעב בכלא שעושים לנו הערבים? זה טוב, שימותו יותר מהר... (מה איכפת לנו מכמה מכוערים שרצחו לנו אחים, היינו צריכים להרוג אותם בעצמנו...)

אה ואפשר להרעיב את עצמכם למוות או למות מצמא - אבל בדוק שזה ממש ממש ממש לא נעים

היו לי המון מקרים שלא אכלתי מספיק ולא שתיתי מספיק

זה כואב בכל מקרה ותמיד, זה יגרום לכם להקיא (למה לעזאזל?!!?! אל תשאלו אותי, אני רק סבלתי מזה)

אל תחשבו שניסיתי להתאבד - הכל היה בטעות לא הרגשתי רעב או צמא פשוט יצא שלא אכלתי או שתיתי, רוב הפעמים זה שתיה

ד"א, רוצים לעוף מבצפר? באמת אל תשתו קצת, אתם לא תרגישו טוב, אחרי תגידו ותלכו הביתה, אז תשתו והכל ישתפר חחחחחח יקח קצת זמן שישתפר ככה כשתשתו מול האנשים שתספרו להם ועדיין תראו שאתם מרגישים רע זה יהיה אמין

אפשר גם לזייף, אבל זה נחשב לעלוב או לא נחמד, תלוי בכם

לי השיטה הזאת עבדה ביסודי מצד שני לא ניסיתי לברוח משום דבר, סתם יצא ככה O:

באופן מצחיק הגעתי למקום שהערסים\הילדים הדפוקים הולכים אליו, זה היה כמו המקום של המנהלת כזה ותכלס הם לא עשו לי כלום שם, בהתחלה הם לא הבינו איך הגעתי לשם ואז הם עזרו P:

(כל זה קרה לי ביסודי) למקרה שאתם מתעניינים, הערסים ביסודי הם נחמדים בסתר, אני יודע שכל אחד מהם היה מת להיות חבר שלי או משהו זה סתם P: היה אחד שבאמת שנא אותי ושנאתי אותו - ואפילו החברים שלו שנאו אותו... והוא עבר לקנדה ככה שאני לא דואג D: מצד שני אני עדיין שונא את העיר שאני גר בה, יש פה המון אנשים מטומטמים לא משנה מה יגידו

 

עוד דבר שמציק לי:

אז ככה, כידוע ובמטרה שתבינו את המחשבות שלי יותר, הייתי בקטע של א' המון זמן והייתי בקטע שלה די חזק - אני לא חושב שיש צורך לפרט אם קראתם את הפוסט הקודמים

אז תרשו לי לספר, שלא מעט היו לי מחשבות בגללה על להתאבד ואני חושב שבזמן האחרון אני חושב על זה הכי הרבה, זה מאוד מציק להכשל בצורה כזאת (כל כך כל כך כל כך - ובסוף זה חסר תקווה)

מצד שני אני לא אתן לה להרוס אותי וכל הזין הזה, אבל עדיין באלי להחזיר קצת מהכבוד שלי

האימונים והשרירים גורמים לי לחשוב הרבה שאני יכול לגרום לכל אחת לרצות אותי XD באמת שהדימיון שלי יצירתי עם החרא הזה אבל אני נהנה מהמחשבה (: נראה מה באמת יסגר בסוף, מה שבטוח לא ישנאו אותי ואולי יהיה איזה יום או יומיים טובים של "פששש" ובנות יתקרבו יותר בלי לשלוט בעצמן חחחחח

כשאני חושב על כמה גדול הכישלון עם א', זה פשוט לגמרי מעצבן אותיייייי

כמו מה שכתבתי למעלה על השוקו, יותר מזה בהרבה אבל אין טעם לצטט עכשיו ולהדביק הרבה ...

FUCK

Asking Alexandria - Not The American Average

המחשבה להתאבד בזכותה קיימת לאנשים ללא ספק, זה מוגזם

אבל אני עדיין חי ואין שום דרך ששווה משהו כרגע להתאבד - מצד שני הידיים שלי זה כאב אמיתי ><

אני ממש מקווה שמחר זה יעבור!!

 

הענבים האלה מגעילים רצח בעעעעעעע

עוד בקטנה על התאבדות, אומרים שאין דרך קלה להתאבד וכנראה צודקים, יריה נשמע לי הכי פשוט או לבקש מרופא התאבדות ולשלם לו (לא שאני חושב שיש כאלה או משהו כזה אבל זתומרת היה איזה אחד מפורסם בטלויזיה שנכנס לכלא בגלל זה והוא עזר לאנשים למות, שרצו בצדק כי החיים שלהם היו סבל וכאלה דברים - לא חיים רגילים אלה מחלות נוראיות ללא פיתרון וזה)

מה קרה לרעל? אני חושב שאין יותר רעל חחחחחחחח לא משהו פשוט

עוד דרך מקורית להתאבד זה גילוטינה, אי אפשר לבקש דרך טובה יותר פשוט, מצד שני ממש ממש קשה לארגן דבר כזה אמיתי

אפשר גם להרוג בכיסא חשמלי וגם זה קשה למצוא

אם היה אפשר לבקש עזרה מחבר שיהיה מוכן להרוג אתכם, זה היה הרבה יותר פשוט (שהוא יכתוב לכם את הצוואר עם סכין)

אבל אין חברים שיהיו מוכנים לזה, מאדם זר? גם זה לא, אולי אם תשלמו לו המון כסף וכמובן תבואו עם "כתב ויתור" (שהוא לא אשם בזה שאתם מתים והאחריות עליכם)

I Set My Friends On Fire - Life Hertz

ד"א, אל תחשבו שאני מנסה להיות חכם שאני מדבר על התאבדות, אני מנסה להיות הגיוני ופשוט וכמובן לשפוך קצת מהראש שלי

אני מקווה שיהיו דברים חיוביים יותר בראש שלי

הכי טוב שיש לי זה סקס, גוף שרירי ומחשב נייד, אה ומערכות הפעלה בעיקר (כרום OS ממש משמח XD)

אני רוצה לקנות USB עם המון זיכרון!! יש לי תוספת לרשימה של To Do List

P:

דרך אגב, מילים שאני שונא: "דיסק און קי" (מי ההומו שחשב על זה ראשון? לא שאני לא מבין, אבל הזין שלי.)

ואני לא זוכר עוד משהו קריטי... אבל יש אני חושב

אה כן

"שיהיה" "משתגיד" - תחליף מושלם: "טוב אחי" (חחחחחחחח זה נורמלי (: )

מילים שאני אוהב: "תגיד" (כשרוצים לשאול אותי משהו, לא יודע למה אני ממש מעריך את זה XD באמת תשתמשו בזה ותעשו לי את היום D: )

 

עוד דרך איכותית להתאבד, עם המון נזק, רימון. XD לכו תשיגו אחד כזה, זה החלק הקשה

להתאבד עם זה זה הכי קל בעולם וזה בטח לא משהו רציני, על תשכחו לעטוף את עצמכם על זה כדי שלא תשרדו ותבחרו מקום טוב להשתמש בזה, אם אתם רוצים לעשות נזק לאיפה שתיהיו או שאנשים לא ידעו - מצד שני ישמעו את זה בטוח + משהו ישאר מזה לא?

אם אתם מרושעים מספיק, תגנבו מחייל O:

 

אה כה הפוסט הזה לא מעודד אפחד להתאבד בשום דרך XD

אז בוא נסכם, מהם הדרכים המהירות והנוחות להתאבד?

גילוטינה, רימון, יריה, טליה עם ביצוע נכון וסכין בלב עם ביצוע נכון וגם קפיצה עם ביצוע נכון (מקום ממש ממש ממש גבוה)

ביצוע נכון זה סיכון - כי ביצוע לא נכון זה התוצאות הכי גרועות שאפשר לבקש >< פסיכולוג ונזק גופני מגביל

זה משאיר אותנו עם הדרכים יקרות, גילוטינה מאיפה תשיגו?! אותו דבר על רימון, ויריה מאיפה לכם רובה P:

יש רובה אוויר, זה לא יעבוד כל כך... (יותר כאב ממוות הסיכויים)

סיבות גרועות להתאבד: בגלל בחורה (פתטי XD איזה אפס, זאת הסיבה שאני לא מתאבד ואני לא אומר שאני רוצה, הזין שלי יכול להכנס לכוס של מישהי ולהביא אותה לאורגמה ובחורה אחת לא תשנה את זה P: לא יכולתי להיות ברור יותר כאן...)

בגלל דיכאון, גדול ומטורף, פסימיות ואכזבה - מה שנקרא זה לא סוף העולם, מרגישים רע? תשמעו מוסיקה ותעשנו מריחואנה ותשכרו משתיה ואלכוהול (אני לא מעודד את זה בכלל למקרה שחשבתם אחרת חחחחח) אבל אלה גם דרכים טובות למות (חוץ ממוסיקה, זה לא יהרוג אתכם)

לדברים האלה יש יותר השפעות רעות ממה שהציבור יודע!!! ... תחפשו שניה עליהם בגוגל ותראו המון דברים O:

אני לא אגדל את זה בבית (מריחואנה) לפחות לא בחסות המפוצץ, אין מספיק רווח ומילא זה אידיוטי -_-

אם אתם רוצים להתאבד אתם מוזמנים לקחת את זה, זה מבטיח הנאה ואם לא תהנו זה יעזור לכם להתקרב למוות לפחות, אין לי מושג לגבי כמה תסבלו אחר כך, בכל אופן אם אתם רוצים להתאבד ועדיין חושבים שזה רע האם אתם באמת רוצים להתאבד?

סיגריות לא יעזרו לכם, זה הסבל הכי נוראי וזה אני כן מבין שאתם לא תרצו כשאתם רוצים להתאבד

מצד שני - אני לא חושבים שהקוראים שיש לי או שאין לי רוצים להתאבד XD

למקרה שחשדתם, אני לא כותב את הפוסט הזה רק בהשראת, מצד שני יש לי המון ביקורת עליו וגם על המפוצץ

 

המפוצץ מספר שהוא באמת באמת ניסה להתאבד ותכלס הניסיון והכל אמין

אבל יש את המשפט "אם אתה באמת רוצה להתאבד כבר היית מצליח"

Blessthefall - We'll Sleep When We're Dead

אני לא בטוח אם זה אמיתי ופעיל כל כך או לא, להתאבד זה לא פשוט ככל הנראה

אבל יש את האפשרות התמימה

 

שאפחד לא באמת היה עושה

 

זה האפשרות שההורים לא יעזרו, אבל אני מאמין שהרופאים כן, מצד שני עדיין יהיה צריך אישור הורים אולי -_-

 

בכל אופן, זה הדרך האמיתית ביותר להתאבד ואולי הכי פחות בעייתית, למרות שתחשבו את ההפך הגמור

לכו להורים שלכם ותעשו את השיחה הארוכה ביותר בעולם - ותתחילו עם זה שאתם רוצים להתאבד, תגידו לגמרי שלא איכפת לכם מכלום וכל זה

אחרי הניסיונות המטורפים שלהם לשכנע אתכם שלא, רוב הסיכויים שהם יצליחו לשכנע אותכם לא להתאבד

אבל במידה והם יכנעו או שלא יהיה איכפת (וואלה אם לא יהיה איכפת להם אני לגמרי מבין את הרצון שלכם להתאבד) תבקשו את העזרה שלהם ותבקשו ללכת לאיזה בית חולים או משהו ושיהרגו אתכם שם הכי בקלות, תחתמו על הכתב ויתור (כתב ויתור = החוזה שעושה רק אתכם אחראים למוות שלכם ולא אפחד אחר, למקרה שלא הסברתי את זה קודם) ופשוט יהרגו אתכם שם וזהו

אין טעם לחשוב על זה אפילו, זה להגיד ביי לעולם הזה בלי להפתיע אף אחד

אם מישהו רוצה למות, זכותו ואולי מגיע לו חחחחחחח ("לאפחד לא מגיע למות" - התוספת למשפט היא כנראה "אלה אם הוא רוצה למות")

וזה העצה שלי לכל אחד שבטוח במאה אחוז בכל החיים שלו שהוא רוצה להתאבד (:

בנוסף, אנשים שרוצים להתאבד הם חסרי מטרות

למרות אינסוף ההזדמנויות שעומדות מולם, הם לא רוצים כלום חוץ מלמות

אנשים שמוצדק להם לרצות למות: סובלים ממחלה קשה לגמרי, חיים כמו צמח אחרי תאונה קשה, שמעו יותר מידי ג'סטין ביבר (אולי זה דוגמה לתאונה קשה, אבל עדיין) וזה עונה על הקרטריון של אנשים חסרי מטרות בחיים, מה אנשים שסובלים ממחלה קשה כמו סרטן (אבל סרטן שהם חייבים לשכב במיטה כל היום) יכולים לרצות? אם זה לא לשרוד, זה למות, ואנשים שחיים כמו צמח אחרי תאונה קשה אותו דבר, אם הם לא רוצים לחזור ללכת, הם רוצים למות - מצד שני, כשהם באמת רוצים למות - רוב האנשים מהסוג הזה היום מנסים לעשות הכל כדי לשרוד ויש כאלה שמצלחים (שמעתי על אחד אתם מכירים את סיפורי הניסים האלה שאנשים שורדים (; אני ממש אוהב כאלה סיפורים! "אוי כולם אמרו שאני אחיה כמו צמח עד שאמות מזקנה ובסוף הלכתי, דמיינתי איך שאצא מהבית חולים בהליכה גאה ובסוף עשיתי את זה" בפנים אני מרגיש שזה מדהים P: )

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הבנתם את הרעיון D:

שמתי המון שירים כאן, כי זה פוסט ארוך ותכלס תהנו מהם (;

יום טוב לכולם ^_^

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 30/6/2011 10:47   בקטגוריות ארוך, יום רגיל, מוסיקה, על עצמי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)