לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

A Little


היי!

אני קצת מדוכא :/

רק קצת

 

לא מרגיש הכי שמח

לא עשיתי היום שום דבר, אני חושב שאני אחכה עם המת' להיום, הכאב הזה בידיים הוא ממש רציני ><

 

יש היום לילה לבן בת"א, אני מקווה שאבוא

3 אנשים שונים דיברו איתי על זה O_O

יש הרגשה כאילו כולם באים

 

זה יכול להיות פשוט לקחת אוטובוס והכל, אבל הדרך חזרה לא ידוע

חבר שלי מהעיר אולי יבוא, אם הוא בא אני בטוח אסע איתו ומקסימום אם נתקע בסוף לא ניהיה לבד

אבל עדיין כואבות לי הידיים!!!

 

אני חושב להתקשר להורים שלי ולשאול אותם לגבי איזה משהו שאפשר לשים P: לא יודע אם כדאי... אני חושב שהם יחזרו עד שאצא ואז אדבר איתם

אכלתי היום רק פיצה ונשנושים וקצת ענבים עלובים ובייגלה וששתיתי מהשוקו במטרה לגמור אותו

 

אני לא שמח

מקשיב ל-Life Hertz, אוהב את השיר מרגע לרגע

אל תדאגו, השם של השיר הוא בכוונה עם שגיאות - לא שאני יודע למה

Misery is just a crack I fall into sometimes

 

הלהקה I Set My Friends On Fire גאונית בדרך מיוחדת לגמרי משלה, מהשירים שלהם אפשר ללמוד איזה 10 מילים חדשות!

מצד שני הם קצת מטורפים והמוסיקה שלהם זה לא משהו שקל לקלוט ולעכל XD בעיקרון זה אמור להיות מטאל ויש להם כמה שירים שאפשר למות ... חחחחחחחחח

מצאתי את השירים שלהם שאני אוהב (:

 

עדיין מרגיש קצת באסססססהה כזה בתוכי T.T

הכי מעצבן אותי בעולם זה ההורדות של האלבומים עכשיו אי אפשר לערוך את האלבומים אוךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך זה כל כך מציק !!! כאילו מה הקובץ נעול או משהו?!?! בדקתי וזה לא קריאה בלבד -_- העידכון של אייטונס דפק אותם??? כל הקבצים שאינם חדשים אפשר לערוך מצוין

ואם כבר - לפחות תביאו קבצים שבאים עם תמונה מראש ומתאימים לי לספריה!!! בלי ספאם או Comment עם פרסומת לאתר המעפן שהביא איזה אלבום חד פעמי, עלובבבבבבב

אני אשמע קצת Owl City, במטרה לשמח את עצמי

 

די אוף!

 

החבר מהעיר יתקשר, חבר אמיתי ^_^ עייף והכל P: אני מקווה שהוא יעזור לי לבוא לת"א O: מצד שני אני בקלות אסע לבד והוא יכול לחכות לי שם (הוא כבר בת"א בגלל התחרות שהייתה לו - מקום 1 למקרה שהתעניינתם XD)

 

מצאתי שיר שאני מזדהה איתו כרגע יחסית

 

העיניינים מסתבכים וחשבון הטלפון שלי רק עולה DAMMIT (אני חייב להפסיק לסמס)

בכל אופן, חבר שלי מהעיר החליט שהוא לא בא (מת מעייפות והכל, אני לגמרי מבין)

ע' מזמין מספר שזה בחינם (לעומת החבר מאריאל O: ) אני לא יודע, הם עושים דברים משעממים ואני לא מת על האנשים שהוא מסתובב איתם בכלל

צ'סטר בינתיים ההצעה הכי מעניינת, רק שהוא הסתובב בכל תל אביב ולא רק בסנטר (מה שסבבה לגמרי - בתנאי שאני אמצא אותו בהתחלה איפשהו)

אני לא אחד של להסתובב בלי סוף לבד אלה אם אני מכיר את הגבולות של המקום, מקומות עם גבולות מוכרים: הכפר, העיר, זה בערך הכל... במקומות האלה אני נמצא רוב הזמן וזה אחלה מקומות

אה וגם הקניון הגדול הפתח תקווה ואיזה שורש אחד של רחובות בדרך לחבר שלי מהכיתה (:

 

ע' מעצבן. "אתה בא? כן או לא?" FUCK YOU ASSHOLE

כמו שאמרתי כבר הם מסריחים וחבר שלי מהעיר אומר שהמסיבה כן תעלה כסף - ומה ע' יעשה?! ישב שם והסתלבט לו מדיכאון?! עם חבורה של לוזרים מטורפים בחיים - זין אני מגיע לשם בעיקר שהוא כנראה לא מוכן לעזור ולמצוא לי דרך נוחה חזרה

סתם טמבל...

 

אני לא אוהב דברים בעייתיים כמו זה. ):

אם אצא היום, אני בטוח שאין לי מושג בשביל מה אני יוצא O_O

טוב, אני רואה שיש אוטובוסים מ-6 בבוקר עד 8 ועשרים בעזריאלי - זה טוב! (186)

ואחרי זה יש 286 כל 15 דקות FTW חחחחחחחחח

אבל לפני 6 אין דרך חזרה - OK OK

ועכשיו - לאן אני מגיע?

 

אשאל את צ'סטר מיד לאחר שאוכל P:

 

חחחחחח שאלתי את ההורים שלי לגבי השוקו - אמא שלי הייתה בטוחה יותר שלא צריך לקנות שוקו ועכשיו אבא שלי קלט אני מקווה

אני לא יודע מתי אצא החוצה לאוטובוס אם יתחשק לי ללכת, אבל בינתיים אני רוצה לאכול!

יש לי עד 22:00 להחליט, אם כה אז זה יהיה בטוח 186 עם קצת סיכוי לקחת דרך ברקן (ארוך יותר אבל חפיף)

ואמ... עוד פעם אצטרך לבדוק עם צ'סטר לאן אני מגיע - אם אי אפשר להפגש איתי בעזריאלי או בסנטר אין לי לאן ללכת :/

להיות עם צ'סטר נשמע כרגע כמו הצעה ממש טובה O: אה כן ואני גם אתקלח קודם חחחחחחח (לא שאני צריך בדחיפות, השער שלי כרגע סבבה - אבל תכלס P: )

 

תיקון: אולי השיער שלי כן צריך!

טוב, נמאס לי לכתוב את הפוסט הזה..... תהנו מהשיר ^_^

אני מקווה שהמיני דיכאון שלי יעבור...

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 30/6/2011 18:29   בקטגוריות יום רגיל, חלק מהיום, תוכניות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)