לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

I Just Know


היי!

חודש יולי התחיל לפני כמה ימים ואני לא חושב שרשמתי משהו פה מאז

לפני כמה ימים היו לי ימים שהראש היה נקי ולא חשבתי על כלום, א' לא הייתה בראש

לאחרונה היא חוזרת איכשהו (ד"א אני אשמח שאפחד לא ידבר עליה XD חוץ מהתגובות לפוסט הזה שם אתם חופשיים)

והיה לי חלום לא זוכר מתי בדיוק שדיברתי איתה המון

היום גם היה לי חלום שהייתי בלילה הלבן וזה, למזלי (כנראה?) לא הייתי, קראתי אצל צ'סטר מה היה שם ואני לא מרגיש הפסד

ע' היה עם הלוזרים שלו שהוא לא מתבייש לקרוא להם מגניבים, אני לא שופט אותם כי בעצם חצי מהם אני לא מכיר, אבל גם הוא לא הכיר עד השנה והוא גילה אותם דרך מישהי שעונה להגדרה "תחת חינם" זה מוזר שאנשים לא גילו את זה, אמורים לגעת לה בתחת כל הזמן! אבל כנראה רק אני נגעתי לה בתחת ברמה ששווה משהו וזה היה חד פעמי, לשנינו היה משעמם (?!)

הסיבה שלמזלי לא הייתי שם זה כי המחשבה של לראות עוד פעם את א' מקבילה למחשבה של להתאבד

אם יש את הזמן שאני הכי קרוב ללרצות למות זה כשאני חושב על איך שהיא נראת ואז נזכר באופי שלה

אבל הי - לפחות הלוגיקה הגאונית שרחשתי מ-South Park (הפרקים הטובים מהעונות הקודמות יותר) איתי, ככה שאני בדרכי לשכוח אותם בעזרת השם

 

אני זוכר שרציתי להכיר את האנשים הסובבים אותה, בלי ששמתי לב הצלחתי איכשהו, אבל הייתי בכיוון של הסוג השני, הצד השלישי, שזה האנשים שהיא מכירה מחוץ לבצפר

 

לא חשוב, היא מוזמנת לצאת החוצה מהראש

אני יודע שאם אראה אותה זה ישפיע לי על הרגשות יותר מידי אני פשוט מרגיש ככה או חושב ככה וזה לא טוב ):

התמונות שלה פחות עושות לי את זה תודה לאל "התרגלתי"

 

יש לי משהו אחד שעוזר נגד זה, חוץ מיוטיוב שמשמח אותי באקראי

ידידה מאוד קרובה מעסיקה אותי D: לא בונה עליה ולא כלום, אבל היא חשובה והכל והיא אמיתית חחחחחחח

 

לאחרונה אני חורש המון Commend & Conquer: Generals - Zero Hour

אחד המשחקים האהובים עלי XD נוסטלגי כמעט (יצא ב-2003) גיליתי את זה דרך החבר הכי טוב ביסודי שראיתי אותו משחק וזה P: למרות שהוא היה עם צ'יטים ולא ראיתי אותו משחק יותר מידי, היה ממש מגניב D:

אני עדיין לא מלך במשחק הזה, אני בין הרמה של קל לבינוני, אבל אני משחק נגד קשה עם בינוני כשיש לי חבר אחד שהוא גם ברמה קשה חחחח

המשחק בתכלס זה בניה שמשם מוציאים חיילים וטנקים ומטוסים והמטרה להרוג את האויב או לכבוש אותו או לפוצץ אותו עם פצצה גרעינית, לייזר ענקי מהשמיים או משהו כמו 8-10 טילי סקאד (תלוי בסוג הצבע)

אמריקה סין ו-GLA שזה ערבים

אני מת על הקולות ומה שכולם אומרים שם כאילו כשלוחצים ובונים וזה XD

חוץ מהעובדים של הערבים, זה כאילו אני מרביץ להם... "Don't Hurt Me" "Ahhoo OK OK I will work"

מצד שני הם קטנים וזולים

הבונים של אמריקה וסין זה DOZERS נחמדים (:

"Let's Build"

"China Will Grow Larger"

זה מצחיק לשמוע את המשפט השני כשאני כבשתי את הצבא של הסינים ולא התחלתי איתו XD

לכבוש זה הכי כיף שם, למרות שזה לוקח זמן ויחסית קשה

להרוס זה גם כיף אבל אין לזה הרבה יתרונות

כשכובשים אפשר להחזיק את הנשקים של הצבא הכבוש, פצצה גרעינית ולייזר מהשמיים זה די רציני (;

כשאני משחק נגד אנשים ברמה קלה אני מכסאח אותם די חזק עם זה XD

 

אמ... לאחרונה לא עשיתי מת' ): זה רע! אני חייב לחזור להתקדם עם זה, למרות שאני בעמוד 3 וזה ממש יפה חחחחחחח

אני מתאמן D: שילשום כן אתמול לא היום כן (: (אתאמן)

זה כבר אימון 4 או 5, לא כזה סופר אבל תכלס, המצב טוב בנושא הזה ^_^

הידיים שלי לא כואבות מהאימון שלפני האחרון, תודה לאל... אני לא אתאמן על הידיים שוב בלי תוכנית - הכאב לא שווה את זה בכלל

לא יכולתי ליישר את הידיים למשך יומיים ):

 

היום התעוררתי לצלילי Asking Alexandria - Someone, Somewhere

וגיליתי שהם נורא חזקים XD

היה לי חלום מוזר לגמרי, שהיה בצפר והכל והיה צריך לחזור איכשהו או משהו ואז לא הייתה לי הסעה

ואיכשהו מצאתי אנשים שכן נסעו שקשורים לכפר והכל אותו דבר ואז הלכנו לעיר והם היו צריכים כאילו לבקר בבתים ולהוציא מהם דברים והיינו ברחוב שלי רק למטה - לא הייתה נסיעה או כלום

ואז כשקלטתי שאני כאילו בעיר הייתי שמח כזה ואמרתי לאנשים XD ראיתי איזה חבר מניאק אחד וקצת עשיתי לו P:

הם ביקרו בבתים ומכרו משהו ובכל בית הציעו להם דברים והיה אחד שלא קיבל מה שהציאו לו וזה היה כזה מוזר בשבילו ואני לא הייתי קשור אליהם כזה סתם הולך בדרכי לבית שלי שחיכיתי לו המון זמן אבל לא הייתה שום התקדמות בכלל לכיוון שלו וזה לא נראה כמו הרחוב שלי אבל זה פשוט היה והכל בעיר

 

חלומות מוזרים ברמות

 

שם בערך התעוררתי "שיט זה היה חלום, עכשיו הבית שלי מסריח שוב..."

 

החלטתי להשאר במיטה ואני חושב שזה בערך הזמן שחשבתי על הלילה הלבן

וגם שמעתי את אבא שלי מתכונן ללכת

גיליתי רק אתמול שהיום הוא הולך לטוס לרוסיה למשפחה וזה P:

20 דקות עד שאחותי התקשרה אלי ורצתה משהו ונתתי לה וזה

ואז חיבקתי את אבא שלי והוא עזב ואמר לי איפה האוכל וכל זה

 

לא היה לי כוח לאכול אבל מצאתי את האוכל שהיה קצת קבור חחחח

מאז אני יושב על המחשב, ראיתי סירטונים ואז רשמתי את זה O:

אני עדיין חושב שהנוכחות של א' בחיים שלי היא מאוד רעה אלה אם אוציא ממנה משהו שאלוהים יודע

 

נזכרתי בחלום אחר שהיה לי אני חושב שאתמול

ילדה חדשה בכיתה י' וזה חחחחחחח עם אותו השם של א' אבל שונה והכל

ואז חשבתי מה יקרה עם זה תיהיה ילדה מהעיר שלי והאקסית הראשונה העלובה או משהו ואז שיניתי את זה ולא יודע

זה היה חסר תועלת, אז נזכרתי גם שתכלס הבנות כרגע בכיתה שונאות אותי ולא משנה מה יקרה שנה הבאה הכיתה תיהיה עלובה!!!

):

אני מחכה לסוף החודש הזה, שיהיה כבר את כל האלבומים החדשים!! XD יש מלאאאאא (:

 

החופש הזה נראה מנותק מבנות יחסית מאוד, אני יהיה צריך לחזור לעיניין די חזק בתחילת שנה... :/ מי יודע

 

בכל אופן אני מרגיש שעדיף לי לסיים כאן ואולי ללכת לאכול

אני אוהב את זה שכל הפוסטים שלי הם כל מה שהרגשתי עד אז ואז כאילו אני אני מגיע לרגע שאני כותב את הפוסט חחחחחחחח

רוב הידידות שלי הן ידידות שלי בהחלטה שלי, אין לי את סוג הידידות הזה שאני הייתי רוצה אותן, זה או שאני איתן לגמרי או שהן לא מגיעות להגדרה של "ידידה" והן סתם רחוקות, זה די עלוב כי יש המון כאלה שרחוקות ...

הידידות שאני לא רוצה לפחות מתות עלי באיזה צורה XD או שסתם ממש טובות (:

 

אני מצפה לגוגל+, מבחינתי תחליף לפייסבוק XD אמן שזה יצא כבר D:

 

אתם מוזמנים להנות מהשיר הזה, ושיהיה לכם שבוע נעים ^_^

תסכימו איתי שהקליפ מוזר אבל חמוד P: חחחחחחחחחחחחח

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 3/7/2011 11:03   בקטגוריות ארוך, יום רגיל, נוסטלגיה, על עצמי, תוכניות, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)