לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

I feel... different


איכשהו נזכרתי בשיר הזה
כשהתחלתי להרגיש שונה
ובונה הוא מתאים לי ברמותת!!!!!!!1111 ><
Linkin Park - Somewhere I Belong
המילים היו בראש שלי (הפיזמון) והבתים כששמעתי אותם הרגו אותי מרוב הזדהות :/
הימים האחרונים היו גרועים
אני חושב שרשמתי מה היה אתמול ...
והיום ובתכלס, 0
כלום לא סיימתי היום חוץ מלראות אין סוף סירטונים (שהם נחמדים - אני מכור ליוטיוב XD זה אחלה של בידור :X מת על זה חחח....)
אני חושב שזה יהיה תוספת לפוסטים הלא ארוכים שלי שמצברים מרוב ריקנות
תוכניות: (למצוא חיים?!)
ללכת לסנטר בשני וחמישי (הזמנות (: )
להתקלח (מחר, נחוץ מאוד אבל לא דחוף מידי...)
מחר להתאמן (כה פיספתי אימון היום ): ההורים חזרו הביתה יותר מהר ממה שחשבתי, התעוררתי מעפן וגם התעצלתי עם חבר שלי מול MC והוא עזר לי לשפר קצת את המחשב O: ניקיונות וזה בתוכו עם תוכנה שהיא לא מטומטמת אהםCCCLEANERאהםPUSSYCLEANERאהם פשוט תוכנה גרוע! עזבו היה לי קצת משהו עם התוכנה הזאת מעדיף לא לדבר על זה....... מייעץ לכל אחד למחוק אותה ולהתרחק מזה אבל כרצונכם זה לא יעצבן אותי כמו מישהו שמתבייש לדבר עם בחורה בגלל איך שהיא נראת - איך לא התאבדתי כבר??)
אני מרגיש די לוזר, אבל לפחות אני מודה שהמצב בין המינים הוא שווה לחלוטין לא משנה איך (: (חוץ מגילאים אבל אתם מבינים P: )
סיימתי לראות סידרה של 42 פרקים על משחק לפלייסטיישן שהוא כמו סרט ואפשר ללכת בדרך מסויימת ויהיה כמו סיפור כזה ממש ממש טוב וזה לא פרקים סופר קצרים אבל זה לא ארוך מידי O_O סיימתי לראות את זה ביומיים
בסוף מתברר אחד הדברים הכי מבאסים (מי הרוצח וזה, Fuck!) אבל תראו בעצמכם אני אשים לינק כאן P:
אחד מהם באמצע לא עובד אז תצטרכו לדלג עליו ידנית (מקווה שיש לכם את השכל לזה לבד XD) אל תדאגו זה לא עושה חור גדול מידי לסיפור זה כמעט לא השפיע בכלל D:

איכשהו נזכרתי בשיר הזה

כשהתחלתי להרגיש שונהובונה הוא מתאים לי ברמותת!!!!!!!1111 ><

Linkin Park - Somewhere I Belong

המילים היו בראש שלי (הפיזמון) והבתים כששמעתי אותם הרגו אותי מרוב הזדהות :/

הימים האחרונים היו גרועיםאני חושב שרשמתי מה היה אתמול ...

והיום ובתכלס, 0
כלום לא סיימתי היום חוץ מלראות אין סוף סירטונים (שהם נחמדים - אני מכור ליוטיוב XD זה אחלה של בידור :X מת על זה חחח....)
אני חושב שזה יהיה תוספת לפוסטים הלא ארוכים שלי שמצברים מרוב ריקנות
תוכניות: (למצוא חיים?!)

ללכת לסנטר בשני וחמישי (הזמנות (: )

להתקלח (מחר, נחוץ מאוד אבל לא דחוף מידי...)

מחר להתאמן (כה פיספתי אימון היום ): ההורים חזרו הביתה יותר מהר ממה שחשבתי, התעוררתי מעפן וגם התעצלתי עם חבר שלי מול MC והוא עזר לי לשפר קצת את המחשב O: ניקיונות וזה בתוכו עם תוכנה שהיא לא מטומטמת אהםCCCLEANERאהםPUSSYCLEANERאהם פשוט תוכנה גרוע! עזבו היה לי קצת משהו עם התוכנה הזאת מעדיף לא לדבר על זה....... מייעץ לכל אחד למחוק אותה ולהתרחק מזה אבל כרצונכם זה לא יעצבן אותי כמו מישהו שמתבייש לדבר עם בחורה בגלל איך שהיא נראת - איך לא התאבדתי כבר?? היו בנות כאלה מכוערות שלא רציתי לדבר איתן חחחחחחחחחחחח)
אני מרגיש די לוזר, אבל לפחות אני מודה שהמצב בין המינים הוא שווה לחלוטין לא משנה איך (: (חוץ מגילאים אבל אתם מבינים P: )
סיימתי לראות סידרה של 42 פרקים על משחק לפלייסטיישן שהוא כמו סרט ואפשר ללכת בדרך מסויימת ויהיה כמו סיפור כזה ממש ממש טוב וזה לא פרקים סופר קצרים אבל זה לא ארוך מידי O_O סיימתי לראות את זה ביומיים
בסוף מתברר אחד הדברים הכי מבאסים (מי הרוצח וזה, Fuck!) אבל תראו בעצמכם אני אשים לינק כאן P:
אחד מהם באמצע לא עובד אז תצטרכו לדלג עליו ידנית (מקווה שיש לכם את השכל לזה לבד XD) אל תדאגו זה לא עושה חור גדול מידי לסיפור זה כמעט לא השפיע בכלל D:

<עד עכשיו הפוסט נשרם מאוחר בלילה מהאייפוד, ומכאן הוא נרשם ב-14:35 ביום שני ה-25 ליולי>

 

נראלי שאסיים את הפוסט כאן, עכשיו אתאמן (רמה 2 חחח) למרבה הצער לא יצא לי אתמול :X ואבדוק מה קורה עם הליכה לסנטר

אולי להתקלח לפני שאתאמן?!

והיום הספקתי לאכול ואיכשהו לבזבז את הזמן שלי על כלום (?!) וטלויזיה וגיליתי שהתוכנה שהתקנתי כללה איתה GameBooster (בדיוק כמו שיש לצ'סטר XD פוקס)

יום טוב לכולם ותהנו מהשיר הזה D:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 25/7/2011 14:26   בקטגוריות יום רגיל, חלק מהיום, מוסיקה, עידכון, על עצמי, תוכניות, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)