לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

Eyes Set To Kill - White Lotus


גם ככה לא היה לי רעיון לכותרת P:

אז, החיים לא משתפרים או שכן, אני לא יודע (וויתרתי לבדוק)

אין לי כוח לשום תוכניות מיוחדות של אמצע החודש, הכל מדכא ועצוב ואין שום דבר מרגש יותר מידי שמתרחש כרגע

ראיתי פוסט אחד לגבי המחאה היום (עוד פעם הנושא החם קשור במחאה, שיהיה.) הפוסט הזה היה מוזר כי הוא טען שהאנשים ברוטשילד לא מתלוננים על מחירי הדירות יותר או משהו כזה, אני לא יודע אבל זה נשמע מעורר רחמים

 

חזרה לחיים המעניינים שלי, קיבלתי הזדמנות למקריות מסוימת למצוא מישהי בסנטר (: (לכו תכירו אנשים, בכל אופן היא פנתה אלי מאיזה אתר אחר אבל נעזוב את זה XD זה נורא נחמד זה נורא נחמד D: )

אני ביחד עם המחשב הנייד של אחותי, מנסה לתקן אייפוד 4 בגירסה לא ידוע כנראה נדפק מהפריצה או משהו (לא מצליח להפעיל אותו - עכשיו עושה ריסטור תקין עם אפל :/) לאייפוד הזה יש 32GB והוא מחו"ל וחבר שלי הביא לי אותו ואמר שזה של בן דוד שלו O: או משהו כזה, בכל אופן יש לי כנראה עד מחר (או היום?) לפרוץ אותו ולעשות את הדברים הסטנדרטיים, כולל לשים עליו 3 להקות (אני בטוח שלא יקרה כלום אם לא אשים את הלהקות) אבל המטרה היא לפרוץ אותו ב-4.3.3 (אמן אפל עדיין חותמים\הוא שמר SHSH) בלי בעיית הכיבוי כמובן

אני גם אזייף 4.3.5 אחר כך, רק כדי להיות פרו שכאילו פרץ בלי בעיית הכיבוי גירסה שאי אפשר לעשות את זה (;

תאמינו לי, הזיוף של הגירסה קל פי 3 מאשר ההתקנה של הגירסה האמיתית XD החלק הכי טוב שאי אפשר להוכיח כמעט שזה זיוף

דרכים: קודם כל חובה מכשיר פרוץ (יש מצב שקובץ בקאפ ערוך יעבוד גם, אבל זה מסובך יותר)

אם המכשיר פרוץ ובלי בעיית הכיבוי בגירסה שאי אפשר לפרוץ בלי בעיית הכיבוי, זה כמעט הבטחה שזה זיוף אבל אנשים לא מודעים לאפשרות לזייף ככה זה :X הצלחתי להרשים לא מעט עם זה בימי 4.0.2 XD

אפל נלחמים בפריצה בלי סוף, הוציאו דברים רציניים להלחם בנו או לפחות לתקוע אותנו עם בעיית הכיבוי להמון זמן... :/

אני כבר חיכיתי חצי שעה שזה יסיים להוריד את העידכון תוכנה מהאינטרנט שלי... זה באמצע - אומר שנשארה עוד חצי שעה

החלפתי לאינטרנט של השכנים - זה התחיל מהתחלה :( נשארו 22 דקות XXDDDDD

WIN, אבל FAIL לשכנים P:

 

לאלבום החדש של בלינק הולכים לקרוא "שכונות" (נראלי?) וזה אחלה של שם ואופייני כזה לא יודע XD יש להם שיר חדש מהאלבום שיצא ביולי ואיך לא ידעתי ממנו?!?!?

האלבום יצא בספטמבר O: יש כבר כמה דברים שיוצאים בספטמבר ואפילו אוקטובר... להקות לא ממהרות P:

 

אני לא מצליח להתקין איזה תוספת ל-CNC3, עובד על זה חחח נראה ...

 

היום נכנסתי לאתר עם האלבומים בחינם וראיתי את יציאתו של האלבום החדש של ESTK וחשבתי "יהיה נחמד לחזור אליהם קצת, למרות שהשירים שלהם בעייתיים כי בכל שיר יש חלק שאני לא אוהב" בתכלס השירים הישנים נשארו אותו הדבר, אבל השירים החדשים שווים באמת D: כנראה הם השתפרו P: יחסית שיפור גדול (: איכשהו הזמרת שלהם לא טובה כל כך :O אבל בסדר, זה עדיין מטאל חחח ואפשר לסלוח לה - היא מתשפרת

 

אם אתם רוצים את האלבום חפשו אותו לבד חחחח

אתם מוזמנים להנות מהשיר הישן יותר שלהם שאני לא יודע מה אני חושב עליו... נחמד. אפילו יותר (: אני צריך לתת להם יותר הזדמנויות XD

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 3/8/2011 15:41   בקטגוריות חלק מהיום, יום רגיל, מוסיקה, על עצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)