לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

מחשב נייד OF AWESOME


שלא תבינו אותי לא נכון P:

 

(לאנשים יש נטיה לעשות זה, המשפט הזה לא קשור *.*)

 

קיבלתי את המקבוק PRO

ואני מת עליו XD

אני עכשיו ממנו, ואני חייב לומר האינטרנט של השכנים מהיר XD

 

אין לי הרבה מה לומר חוץ מזה שהוא די פאקינג מושלם D:

 

אני מתרגל אליו P: אתמול ניסיתי לרשום ממנו פוסט אבל מחוסר הניסיון שלי יצאתי מהעמוד במקום לעבור לעמוד עם סירטון :X

עכשיו אני יותר יודע מה אני עושה XD

יש לי איתו עכבר אלחוטי למקרה שארצה לשחק (; למרות שאני ממש אוהב את העכבר הרגיל שזה מגע (מה שלא הגיוני, זה הבעיה העיקרית של כל משתמש מחשב נייד סטנדרטי :X) הסיבה שאני אוהב את זה זה כי זה יותר שימושי וכי התוכנה היא מק, אם זה היה ווינדוס זה היה קקי מעפן כרגיל

אבל כאן אפשר להשתמש בכמה אצבעות וכל ה-FANCY הזה בשביל להזיז את החלונות ממש מהר לאן שרוצים או לנווט בתוך החלון

 

13 אינץ' זה יחסית קטן אני חייב להודות, אבל סטנדרטי ועדיין HD חחחחחחח (לא FULL כמובן)

אני רוצה לעדכן את המערכת הפעלה ככה שיהיה לי יותר דברים ושימוש ונוח (ההבדלים לא ענקיים אבל בהחלט יעזור !!)

התקנה כאן של דברים היא שונה מאוד מווינדוס, לא קשה מידי לקלוט חוץ מהכי הכי בהתחלה, אחרי זה הכל זז בשניות ומסתיים ממש ממש ממש מהר, בניגוד לווינדוס שלוקח שעות גם אחרי ההורדה השמנה -_-

 

אני מעביר לכאן את המוסיקה הנחוצה מאוד שלי XD יש פה טונה זיכרון ככה שהוא יחזיק טוב טוב ^_^

לצערי אי אפשר להעביר מהמחשב הרגיל שלי (האייטונס שלו נדפק או משהו ... שיהיה)

 

OMG עכשיו אני יכול לפרוץ לאנשים במקום ולעשות כסף מהיר עם זה XD פאק אני מת על זה!! ועוד לפרוץ אפל עם אפל :P נחמד מצידי

אני מקווה שאפל יתנו לי בחינם את העידכון של המערכת הפעלה (שלחתי בקשה וזה וזה נקנה בתאריכים הנכונים אני מקווה שהם יקבלו)

If Apple Won't Give The Free Software Update, I'll Take It!

חחחחחחחח לא בעיה להוריד טורנט של זה אפילו מאוד מאוד קל ... אני מוריד כבר במחשב הרגיל שכרגע מנותק מהאינטרנט אבל כשיחזור אז יהיה XD הורדתי קודם אבל הדבר הדפוק לא עבד O.o לצערי

 

נראלי אסיים כאן D: תהנו מהשיר הזה ששמעתי כשהתחלתי לרשום את הפוסט, אחד מהנוסטלגיים יותר בשבילי שמעתי אותו ביסודי וממש אהבתי ואז השנה או שנה שעברה קלטתי שזה של הלהקה הזאת :X

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 16/8/2011 14:38   בקטגוריות נוסטלגיה, מוסיקה, על עצמי, עידכון, אופטימי, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)