לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

יציאה +: יומולדת לע' עד בדיקת הדם


שלום לכולם D: ברוכים הבאים לפוסט שחיכיתם לו מהפוסט הקודם XD האיחור למען שמירת סודיות ומחשבה אישית - ד"א זה נכשל. (סיפרתי לאנשים, אבל חפיף המקרה הספציפי הזה הוא טוב משחשבתי)

אז ככה, בשבוע שעבר ביום חמישי הוזמנתי והלכתי למסיבה של ע', היה לו יומולדת (ב-11 לספטמבר, LOL הוא חגג קצת אחרי זה שיהיה נוח)

הלכתי לשם עם חברי י' וק' (ק' - בנאדם גדול מהכיתה שלי שאני מת עליו אבל הוא לא כזה מת עלי XD לא יודע הוא סבבה כזה דברים פרטיים באמת בנאדם אהוב ולא בעייתי)

כשהגענו, האמת שלא ציפינו הרבה, אבל התאכזבנו O.o

לא מע' או משהו שקשור באירוח, האמת שהאירוח שיפר את מצבנו אחר כך (בעיקר המצב שלי)

הוא הביא לשם את האנשים מהכיתה כמובן, אבל האנשים שהזמין שלא הכרנו כל כך (או שכן אבל בקטנה) היו דוחים.

קודם כל הוא הביא את "תחת אסור" (הזאתי שנגעתי לה בתחת ונעלבה עלי) כל המסיבה היא עושה לי פרצופים, אחרי זה ע' מספר לי שהייתי צריך לבקש סליחה (עשיתי את זה ויש לי הוכחות -_-) הוא טוען שהיא לא שמעה - שתקפוץ לי. (ככה זה היה באותו זמן)

חוץ מזה, הייתה שם מישהי כל כך מכוערת שהיא גרמה לבצל לבכות

ואחת מפורסמת ששמעתי עליה יותר מידי ומעולם לא ראיתי, רק יודע שאנשים אחרים מכירים אותה ומתים עליה P:

הכרתי אותה בעצמי ונהנתי דווקא D: עוד בהמשך....

במסיבה עצמה בחצי הראשון, היה המון סטלה, תחת אסור התלוננה שאנחנו ישבים, מנסה להגיד שהיא רטובה, כל זה ורק לי אסור ממנה כלום כי היא מתנהגת כמו כוסית ונעלבת אז מה P: יאללה שתסתום ולא תפריע לי לעשות חיים עם אנשים שיש להם חיים ...

אחרי זה התחיל להיות כזה "טוב מה לעשות?" כי כבר ראיתי הכל באיזור וכולם הגיעו וזה

אז היה פיצה D: ענקית וטובה ברמות XD ע' עשה את העבודה כמו שצריך (;

אז כבר היה צריך לבחור, לבלות בשולחנות עם חברים מהכיתה או לבלות במתנפח עם ע' וכל הבנות האפשריות שהיו שם

מתישהו המכוערת ביחד עם תחת חינם 2 (ששונתה לתחת חינם במקום הראשונה, עוד על הראשונה בקרוב - מעכשיו היא ל')

נעלמו לחלוטין, למרבה הצער גם עם ד' חבר של ע' הנחמד מאוד, הם בילו איפשהו לבד באקראי

בקיצור הייתי במתנפחים עם האנשים הנורמליים כולל את תחת אסור והמפורסמת ול' וע' ובטח היו עוד אנשים

בהתחלה הכרתי קצת את המפורסמת, היא זורמת ומגניבה ואין בעיות אין לי הרבה מה לומר O.o יכולתי להגיד לה כל דבר לכן קל להתחבר D: ישבה עלי מעט

שיחקנו קצת שם כולם וסתם סיפורים וגם הצטרפו אלינו בנות מהכיתה (הנורמליות, הפאקצות של הכיתה לא באו כי הן שונאות את ע')

עם המשחקים עליות וירידות הגענו לשלב שהיינו במקום אחד בסוג חיבוקיה מקומית

זה גם השלב שהחברים מהכיתה הצטרפו

המפורסמת על ע' וקצת עלי ול' גם עלי

היו מאחורינו עוד אנשים אחרים הכוללים את תחת אסור וזה, לא רציני

חברי לכיתה לא עשו כלום בערך חוץ מסתם להסתלבט ולצחוק ככה שהם לא סבלו XD

אחד הצטרף לחיבוקיה ששינתה מיקום והיה עם תחת אסור, על פי הממצאים הוא לא קיבל אליה רגשות או שום דבר, סתם ככה לא רציני בכלל, מה שכן הוא ציין שהיא מזכירה אחת שעזבה בכיתה ח' ואני מסכים אותי כמובן שיש הבדלים מסוימים כמו התנהגות גרוע יותר אבל פנים גרועות פחות

ככה שאין עליה ברמה

בזמן הזה ביחד עם הצחוקים והכל ברקע, קפיצות, זריקות מהאיזור למעלה וניסיונות חזרה לשם

מצאתי עם עצמי ברגע "מוזר ומביך" עם ל'

תירוץ שלי: הייתי עייף (זה עמוק בתוך המסיבה, התחילה ב-19:00 והיה כבר יותר מ-22:30 אולי 23:30)

מה שהיה זה, החיבוקיה מאחורינו, ואני עומד מולה ויכול לתפוס אותה למזמז ברצינות נורא חזק עם מלא רגש

משום מה, לא הרגשתי את הרצון, היה לי דברים בראש וחשבתי איכשהו וואלה אולי עדיף שלא ... בעיקר דאגה מסצנות אחר כך O.o אני לא רוצה להנעל עליה ואני מכיר את הכיתה שלי, לא יעשה לי חיים קלים בכלל ולא יתן לי יותר שום אפשרות אחרת

גם א' הייתה לי בראש, אבל היא נזרקה מהר ולא נלקחה ברצינות - הכישלון שלי איתה כבר נקבע (האומנם? אני ממשיך לציין זאת כי מעולם לא נדחתי באופן מובהק O.o ואני הולך לשמור על זה כמובן, אין טעם לנסות יותר, זה אפפעם לא נוח מילא)

עדיין הדאגה שלי להנעל הייתה בראש ולא רציתי לעשות את זה

אחרי השניות השקטות האלה אמרתי שאני עייף ולא קרה כלום, היא התחילה לקפוץ, (לא באלי להגיד צפוי, אז אגיד) תיפוסי

זה נגמר, יצאתי מהמתנפח לחשוב על הרגע והגעתי למסקנות: 1. לא לדבר על זה עם אף אחד עד שאסגור את זה בראש שלי

2. 1 כולל את הבלוג (לא לציין זאת כאן)

3. אין טעם לחרטות, לא עשית את זה, אני מקווה שאני מכיר אותה מספיק טוב והיא לא תקח את זה ברצינות ותשאר ידידה קרובה, היא סבבה אני מכיר אותה

הכנסתי הכל טוב בראש וזה בערך הלך כמו שצריך (לא, לא, בכלל לא. טוב הרוב!)

הסתיימה המסיבה וקיימתי את הבטחתי להסיע חבר כי חבר אחר לא יכל להסיע אותו, הם היו די רציניים לגבי זה ואני הייתי רופף, מצד אחד הבטחתי שאני יכול מצד שני מעולם לא קיבלתי אישור אמיתי שאני יכול P: יש לי נטיה כזאת (תראו בהמשך)

חזרה הביתה, מתישהו כתבתי את הפוסט הזה על מצבי המבואס (אם אני זוכר נכון הדאגות היו על הבריאות שלי והבדיקת דם)

 

כן אז, מתישהו מצאתי את עצמי מדבר עם י' בתוכנת המשחקים ומספר לו על ל', כי דיברנו על המסיבה והכל

הראש שלי לא היה קבוע או בטוח עדיין מה יהיה איתה והכל, דיברנו לפני זה על הרבה דברים אחרים בעיקר על האפשרות שלי אולי על המפורסמת... אבל לא האמנתי לזה יותר מידי, למרות האמת שבזה לאחר מכן גיליתי מידע מע' שכנראה לא עדכני קיום אבל בכל אופן אין אליה נגישות בכלל אז אין מה לדבר XD

אמרתי לי' כמובן על החוסר רצון שלי להנעל כסיבה לכך שלא עשיתי את מה שלא עשיתי O: וסיכון בעיות ידידות, מזה שבנות לא אוהבות בכלל מתי שבנים לא זזים!

 

PISSED OFF MINUTE: ואז הידיד מופתע שאחרי שנתיים שהוא אוהב אותה היא דוחה אותו, או אחרי חודש, הוא יודע עליה הכל אבל היא לא יודעת עליו כלום חוץ מכמה נשאר לו בבנק מאז שהיא לקחה פעם אחרונה... למה לתת למישהי משהו בלי שזה מגיע לה בכלל? אני יפה ואני לא רואה בנות נותנות לי כסף ופרחים חחחחחחחחח אולי רק תשומת לב P: ומבחנים -_- המון מבחנים כל הזמן! גם אם אתם לא יפים תקבלו מבחנים! עוד ועוד דברים לעבור ולהוכיח שהאופי שלך הוא אמיתי.

 

הזמן עבר, חזרה לבצפר אחרי הסוף שבוע, זכיתי לגלות שהמצב עם ל' הוא מצוין D:

בעצם הגעתי למסקנה שהיא אפילו אולי קצת דלוקה בעיקרון O.O תוכניות: לשמור על זה ואולי להנות בהזדמנות שלא תנעל אותי

 

שיעור ספורט - ביקשתי מהמורה לא להשתתף כי יום אחרי יהיה לי בדיקת דם, קיבלתי אישור וישבתי כמו מסטול בלי לעשות כלום כל השיעור XD הוא אמר לא להשתמש בפלאפון ככה שזה לא השאיר לי אפשרויות :/ השוותי את זה למחשב הנייד והאייפוד, מבחינתי זה היה "להנות על חשבונו" ולא רציתי לסכן עונש מיותר (חפיף עדיין אני לא משתתף בשיעור)

כדי שלא ישעמם לי, היה בנות ממול שהיה אפשר להסתכל עליהן רצות או משחקות באיזה משהו עם הכדור

ראיתי קצת את מ' והייתי משוכנע שהיא מודעת לקיומי שם אבל לא היה לזה תוצאות

גם ראיתי את התחת של האקסית השלישית, 10 מתוך 10 (התחת בלבד כמובן, כל השאר זה סיפור אחר)

בכיתה ז' פיספסתי נגיעות פוטנציאליות שהיו מעלות את הרמה שלי בהמון XXDDD מצד שני גם לא ידעתי מה לעשות עם נשים אז לא התקרבתי P: בעזרת השם המצב השתנה

 

אחרי זה הבדיקת דם, יום שלישי התעוררתי רגיל מוכן כזה חושב על הוריד שאקבל בתוכו מחט ושאיבה...

ביקשתי מאבא שלי להביא איזה שתיה שלא אמות שם, הוא הביא מיץ וביקשתי גם מים - הוא הביא בקבוק קטן (קמצנות?) מצד שני הבקשה הייתה חכמה מצידי

אחרי שחיכינו כמה זמן שכבר עבר בזמן אחרי התור שלנו (כי היו בפנים כמה זקנים שפחדו כנראה? היו שם הרבה, אולי איחרו, והיה עוד לפנינו)

הצלחנו להכנס והתיישבתי בכיסא מסיק שהרופאה תקח לי מיד שמאל (בניגוד להשארות הקודמות שלי)

סבבה

קודם כל היא ביקשה ממני לשתות, למרבה המזל הבאנו מים XD (אה? אה? איך אני?) הציבה מטרה עד לשורה הכתובה - קיבלתי את זה (עם כבוד שאשתה מספיק באמת כמו שצריך D: )

אחרי ששתיתי

היא שמה רצועה

שמה את החומר שחיכיתי לו (האלכוהול שלא יהיו סיכונים)

ודקרה - לא הרגשתי את זה כמעט בכלל ככה שהיה טוב, מה שכן הרחקתי מבט מהיד בכלל שלא אהיה מודה לקיומה, כי אני בקטע של דברים כאלה ...

לא אוהב דם או פגיעות או פצעים או כל דבר אחר שאינו נחוץ אבל קורה

התחילה לשאוב, בסדר

תוך שניות זה נגמר

כאילו לא קרה כלום O_O

הכניסה לי פלסטר כמובן לא רציני מידי, אבל אחד כזה שיכולתי לסמוך עליו

ושמחתי לגלות שאחרי זה נשארתי בחיים ועוד במצב טוב, לא רציתי להתעלף או משהו כזה הייתי יחסית ערני ושתיתי עוד מים אחרי במקרה שקצת הייתי רופף

חזרה הביתה שיחקתי בפורטאל אחד והורדתי את הפלסטר אחרי כמה שעות (למרות שהיה אפשר גם אחרי 5 דקות, סתם רציתי להשאיר אותו)

הדבק היה די רציני אבל לא כואב מידי והפצע הבריא אחרי יומיים וקצת כאב לי ליישר את היד אבל גם זה עבר מהר עכשיו זה נראה כאילו אין הוכחות שעברתי בדיקת דם XD

אסיים כאן, לא בטוח עם איזה שיר... אבל אני כן בטוח עם איזה שיר אסיים את הפוסט הבא -_-

ד"א, אם מישהו רוצה לומר שאני חופר (ואני מודע לזה לגמרי XD) אז אין צורך, אתם מוזמנים לעשות 3> או 3: אם קראתם הכל ^_^

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 23/9/2011 20:56   בקטגוריות ארוך, יציאה, עידכון, על עצמי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)