לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

Evanescence + יציאה לסנטר + Shtuff


למי שדואג, Shtuff = דברים עם תוספת של H חחחחחחח (אין כוונה לדמות ל-Shit, זה סתם דברים :X)

תודה לאל שיש לי כונן דיסקים במחשב הנייד (: (לא קשור? עוד לא ראיתם כלום!)

בכיתה ה' הייתי פאקינג גאון, כל כך גאון שלא רק יצרתי אתר, אלה שמרתי אותו במייל !! הדינוזארי הראשון שהיה לי אי פעם של וואלה, ועוד אני זוכר את הסיסמה ששיניתי לו

סוף סוף אני מתקין VB Ultimate על המחשב הנייד כמו שתיכננתי שבועות ומעולם לא היה לי כוח למצוא את הדיסק ולעשות את זה בפעם הרביעית -_- (תודה לאל כל הפירמוטים נגמרו, מקווה שלא יהיה עוד אחד כי 70GB יכול לא להספיק :X אנסה להשתמש בו רק למטרות קבצים קטנים של טקסט)

ד"א גם יש לי בעיות עיצוביות גדולות על הבלוג, אני חושב על רקעים וכאלה....... עוד אין לי מושג, מתכנן להקשיב לעצה של שחור על לבן כי החפירות הן גדולות P: אז הרקע כרגע זה הלוגו שלי לאתר מוגדל מאוד :X

לפוסט האמיתי

 

אז! אני לא יודע תאריכים בכלל, כלומר מתישהו לEvanescence היה אמור לצאת אלבום חדש על שמם

אבל זה לא חשוב, יצא או הודלף כבר ניתן למצוא אותו כאן D: שניה הלינקים מקולקלים... אעלה משל עצמי (;

הנה: http://www.mediafire.com/?99a223lsefrwuvj

אמ.... אני אוהב את הלהקה הזאת XD הזמרת טובה P: יש להם קטעי מטאל רציניים (זכויות לגיטרה) הקצב אמיתי

הכרתי אותם באמצעות השיר המפורסם ביותר Bring Me To Life, תמיד יהיה שיר טוב ואולי קצת נוסטלגי

אבל בניגוד להרבה לא עצרתי שם, מצאתי את מזלי ושמעתי את Going Under

אחרי זה בזמני החופשי הורדתי את כל האלבומים שלהם המלאים (המפורסמים Fallen ו-The Open Door)

עוד שיר מפורסם שלהם זה Call Me When I'm Sober

לאחרונה התחלתי להקשיב להם יותר, פשוט יצא ככה (כשאין הרבה דברים לחרוש באוטובוס)

וזכיתי לשמוע את Whisper (שאני מקשיב לו בשניה זו...) וגם את השיר שבחרתי לפוסט האחרון D:

Whisper יהיה בפוסט הזה (:

על האלבום החדש: הם קרוא בו על שמם (Self-Titled Album) זה בערך טרנד P: מכאלה אלבומים מצפים שזה ישקף את הלקה ויהיה משהו כמו האלבום הכי טוב שלהם, בואו נגיד שאתם מוזמנים להוריד את האלבום כי הוא לא מאכזב (; השיר הראשון כבר מוכיח את זה O_O

What You Want, מתחיל בתופים טובים, מילים רציניות (שקצת לוקח שניה לעכל אבל לא רציני) מתקדם לכיוון הגיטרה בצורה ממש טובה ואז תכלס שיר שיר XD יש להם עוד שירים שם שאני שומע או אוהב אבל תכלס לא משהו מטורף מספיק שאזכיר אותו O: אולי השיר השני, נחמד נחמד D:

העלאה ב-40%

 

עכשיו לסנטר

אז כן, ביום חמישי הוזמנתי לסנטר בהתראה של שניה

אז אחרי מחשבים היה לי שעתיים חופשיות לחכות שהם יסיימו פיסיקה ונהנתי ברמות על פורטאל 2 בבניין המוסיקה P: נתנו לי לשבת ב"קבלה" הריקה XD המשחק הזה ענק... ד"א סיימתי אותו ואת הראשון ! (:

אחר כך חיכיתי להם ליד השער עד שהם הגיעו... אז עלינו לאוטובוס וכמו גאון שאלתי אם מותר לי מהאוטובוס XD (בפוסט הקודם אמרתי משהו לגבי נטיה כזו אני חושב O.o) חפיף, בד"כ מותר לי אז לא ציפיתי להפתעות (: וכמובן שהיה מותר לי, רק שהם אמרו שהם יהיו בתל השומר (למטרות בית חולים, דאגתי לסבתא אבל בהמשך מדוע דאגתי הייתה שגויה - ספוילר)

אז הלכנו לסנטר, ואחרי הנסיעה באוטובוס שלקחה יותר זמן משציפיתי מצד שני לא נורא - עדיין לא אזהה את התחנה בחיים (למרות שנסעתי לשם בפעם השניה מהבצפר) והיינו בסנטר, עם ע' ול' ותחת אסור הכלבה המעצבנת וחבר אחד מהכיתה ועוד שתי בנות מהכיתה אחת קרובה אלי בישוב והשניה לא מתה עלי מאז שהתנשקנו בפה מכיתה ח' :X (הראשונה - סטוץ די גדול ולא נעים :P מצד שני התגברתי על זה מהר ואני חושב שגם לה אין יותר בעיות מהשנה הזאת בעזרת השם)

כן אז בערך הסתובבנו שם בלי הרבה רעיונות של מה לעשות או להיות רעבים

היו התפצלויות והתחלנו מברוריה וכאלה, העלאה ב-90%

כן כן, אמ... בברוריה מצאתי את זמני לבקש סליחה מתחת אסור - הפעם היא בטוח שמעה, מה שכן היא לא הרשתה לי לגעת בה אפילו עם אצבע -_- ואז היא לוקחת לי את הכובע ששווה יותר ממנה! (כן היא פחות מ-30 ש"ח בתוספת אין לה ערך ריגשי)

חברי לכיתה שהסתובבתי איתו בחנויות מחשבים אחרי שכולם נעלמו לנו, מצא זמן לציין שהיא דומה לאחת שהייתה איתנו בכיתה ח' (שמיזמזה אותי קשות באירוניה של היום שא' הזמינה אותי לסנטר ונתנה לי את המספר שלה שהיא לא זכרה שנה שעברה כן שמענו P: נראלי זה כבר פוסט נוסטלגי) בטענה שהאופי שלה הוא גרוע יותר והפנים גרועות פחות, מסכים איתו בהכל חחחח

חזרה למציאות, כשכן היינו רעבים הלכנו למקדונלדס בהחלטה שלי, ואז עברנו לעגבניה בהחלטה נוספת שלי כי לא היה לי כסף... סיימתי להעלות D: תהנו מהאלבום P:

כן אז אכלנו בעגבניה את הפיצה הדקה שמחירה גבוהה מידי ועוד אני חיכיתי לבד שהם יסיימו להכין את הזיתים...

אני חושב שלפני זה היינו ב-UFO שם קניתי חולצה של Asking Alexandria, מת עליהם!! O_O כבר יש לי תוכניות חחחחחחח חפשו אותי בסנטר בשלישי (; חופש Fuck Yea.

אז הגיע הזמן שצריך לחזור הביתה

כולם נעלמו ול' רצה החוצה במהירות לאמא שלה שחיכתה לה 20 דקות

אני והזאתי שגרה בישוב קרוב אלי בתוספת של האקסית של ע' (שד"א גם הגיע שכחתי להזכיר אותה בהתחלה XD) הלכנו לחנות שהם קנו משהו לפיסיקה שלהם ואני נהנתי מלהסתכל על הדיסקים הטובים בעולם, פאקינג DVD שאפשר גם לכתוב וגם למחוק........ אמן היה לי 50 ש"ח שם ><

קניה חכמה זה זה - היה שם עוד קופסאות עם הרבה כאלה, הדיסקים האלה היו עוזרים לי ברמות עם מלא דברים, גם CD כאלה היו שם לא היה מפריע.

אחרי זה יצאנו מאיזה שער אקראי והאקסית של ע' הלכה לדרכה (מניאקית טחונה גרה בת"א וקרוב לסנטר)

עם מספיק מזל ראינו את ל' בדרך XD במעבר חציה

אז שאלנו אותה אם היא תוכל להסיע אותנו ועם עוד יותר מזל היא יכלה, היא הסיעה אותנו לקניון הגדול P: נחסך: 8 ש"ח ו-60 אגורות (:

או שרק שקל ו-80 אגורות... תיכננו ללכת ברגל לעזריאלי P:

בנסיעה האח הקטן של ל' אכל המבורגר והיו סתם דיבורים ובלה בלה בלה בלה בלה, וראיתי את ל' במראה וישבתי מקדימה ^_^

היה נחמד תכלס

בקניון אלינו ל-86 שהגיע יחסית מהר וגם לא התפוצץ כי היה עוד מוקדם שהערבים יגיעו... ישבנו מקדימה והנהג לא הרשה לנו לחפור P:

ידעתי את החוק מראש, אבל לא היה לי כוח לדבר בכלל ופשוט הקשבנו לחפירה הנחמדה של הנהג שאוכף את החוק כמו שצריך חוץ מדבר אחד - עצירה מלאה

וזה מביא אותי ל-2 סוגי נהגים

סוג ראשון זה אסור לחפור מקדימה או לעמוד בנסיעה שזה אני מבין למרות שקצת מעצבן אבל בסדר - ולא עוצרים עד הסוף כשהם מורידים מישהו

סוג שני זה מרשים הכל ועוצרים כמו שצריך

הסוג השני כמובן עדיף יותר, רק העצירה המלאה חשובה כי לרדת מהאוטובוס כשהוא נוסע אפילו קצת זה מעצבן!

כשחזרתי הביתה, חזרתי לחרישה קצת על פורטאל 2, יום אחרי זה עברתי את כל המשחק והיה ממש מגניב ^_^

ובאותו היום דיברתי עוד עם ל' על המון דברים נחמדים בסקייפ, חוץ מהמחשבות שלי על זה שיש לה משהו אלי (עזבו את המילה שלי, היא רוצה שאוכל אותה, תתפסו את זה כרצונכם חחחח) חשבתי עליה קצת בתור מקור הנאה פוטנציאלי O.o תוכניות: שזה יסגר בכך שאשאר פתוח XD (אני יודע שאני מחפש חברה אמיתית ולא סטוצים כרגע, אבל מה לעשות שחברה אמיתית זה קריטריונים וציפיות מאוד גבוהים :X באיזשהו מובן לחפש את "האחת" זה לא הגיוני ... אני אפילו לא רוצה להתחיל לדבר על חתונות XD חשבתם פעם להיות באורגיה אמיתית? O_______O)

 

ועכשיו, ל-Shtuff

אז ככה, בכיתה ה' הייתי גאון... יצרתי אתר משל עצמי ושמרתי אותו במייל (כן זה החלק בהתחלה) מה קשור?

עכשיו בשיעור מחשבים דורשים מאיתנו לפתח אתר בכוחות עצמנו עם מדריכים מהאינטרנט, משימה קלה אבל למי יש כוח? -_- כל אחד עשה כבר משהו משלו ואני סתם מסתלבט בשיעורים ומתקין שם מערכות הפעלה (שד"א פי 20 יותר שימושי מאתר עלוב של מתחילים)

אז חשבתי וואלה אולי כדאי לקחת את עיניין האתר הזה ברצינות, זה החמש יחידות שנסיים השנה וכנראה נגיש שנה הבאה

הלכתי למייל הדינוזארי שלי מהעשור הקודם וחיפשתי שם את האתר שיצרתי כשהייתי בכיתה ה', היו לי תקוות לשחרר אותו (למרות שהוא במצב יחסית עלוב ולא מוכשר מספיק באמת להגיע לאנשהו) וגם היה לו שם (Kid-net, מה לעשות שהייתי ילד בכיתה ה' XP) גם יצרתי לו לוגו נחמד בפוטושופ עזבו, הייתי מעפן בתוכנה הזו וכיום אני עורך תמונות כמו BOSS עם הצייר, ד"א יוצא מעולה - עשיתי לוגו חדש שנראה יחסית מקצועי XD יש עוד שיפורים נחוצים כמובן, לא לשכוח גם שהוכחתי את קישורי עם תמונות דיגיטליות בתמונה שלי למעלה בבלוג (; ועיצובי הסאות' פארק שלי עם האתר הנחמד לעיצוב סאות' פארק חחחח הדברים האלה שורדים יפה

שיעור מת' - אז ככה, 3 או 4 שיעורים אחרונים לא עשיתי שיעורים בכלל

אז החלטתי לסיים שיעורים של שיעור שלא עשיתי שיעורים בו מזמן

ואז ביום חמישי אמרתי לו שעשיתי את השיעורים האלה ואני חושב שהוא תפס את זה בתור זה שעשיתי את כל השיעורים האחרים... מה גם שהרמתי את הדפים להוכחות ככה שהוא לא הביא אותי לבדיקה, יצא לי נחמד חחחחחחחחחחחחחח לא יודע אם אשלים באמת את השיעורים האחרים שלא עשיתי XD מה שכן אעשה היום את השיעורים למחר :X אני מקווה... (Due Tomorrow? Do Tomorrow.)

אה כן! שכחתי לציין של' אוהבת את Evanescence והיא ביקשה ממני לתת לה את האלבום החדש כשאמרתי שיש לי אותו XD היא אמרה לי שהיא חורשת אותם או משהו P: יש לי איזה חמש גירסות של השיר שאני אפרסם פה כרגע :X

הידעתם? כדי לשים לכם כאן את הסירטונים אני משתמש בקוד של HTML, ככה שאני יכול לשים אותם גם באתר שלי O:

וגם הכנסתי את הבלוג הזה לאתר שלי, מעניין אותי מה יצא איתו בסוף P: יש לו עתיד בהיר ^_^

גיליתי בשניה הזאת: לאלבום קוראים Fallen בגלל השיר הזה O_O אני חושב...

אסיים כאן את הפוסט החופר הזה שהוא חופר. תהנו D:

Evanescence - Whisper

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 24/9/2011 13:35   בקטגוריות ארוך, דעה, יציאה, מוסיקה, נוסטלגיה, סיפור מעניין, עידכון, על עצמי, תוכניות, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, בית ספר, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)