לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

Forget, Not Forgive


לכתוב מהר? nuh

כתבתי משפט בפתקים

"אתה לא יכול להרגיש רע אחרי שיחרור טוב, חולצה של Asking ובהיה בציצי ענק ברמות, אבל מאוד מאוד גדול..."

באמא שלי אני צריך להפסיק להגיד באמא שלי (התחלתי לחרוש את זה לעצמי בראש)

כן אז זה היה ענק ברמות. פשוט שני ראשים כאלה מהחזה. חבל שהיא לא מושכת במיוחד... זה היה אפילו יותר גדול משל ר'

טוב לא חשוב Fuck That Shit

יום שלישי יצאנו לסנטר D: היה לי רשות מראש וכסף רב, הלוואתי לחבר ולא קניתי שום דיסקים P: לא יודע לא רציתי כל כך בלי עצות מאבא שלי וגם ראיתי שיש R+ ו-RW+ באותו מחיר כשיש פחות RW+ זה כנראה יותר טוב אבל אני לא קולט... R+ גם צריך להיות מתמחזר כמו RW+ והמהירויות צריבה אותו דבר (ואם לא מה זה חשוב, דיסק DVD עדיף לצרוב לאט במקרה של צריבת מערכת הפעלה כמו OS X Lion או Windows 7 64bit)

כן אז זכיתי לקבל מצ'סטר "אתה לא מבין כלום במחשבים" מתישהו בסנטר וזה נלקח ברצינות רבה מידי בזכות הערה מאחת שאין לה כינוי בבלוג כאן עדיין

צ'סטר, לא אדבר איתך על מחשבים - שונא אפל אחד XD וירוס אחד עושה אותך גאון? משתגיד ("גיבוי ופירמוט זה תמיד אפשרות" משפט המחשבים החדש שלי)

זה מצחיק היום כמה שזה קל לפרמט כל מחשב, חוץ ממחשבי בצפר שחסמו את האפשרות כי אין גישה לאדמין, נכנסתי לעומק של הדברים והגעתי למסקנה שזה מערכת הפעלה של רשת (Duh) ולהכנס לזה זה יותר מסובך מתוך סתם אובנטו ותוכנת איפוס סיסמה יעילה למשתמש ווינדוס (ניסיתי כמה פעמים, התוכנה שאומרת שזה עבד ונראת מאוד אמינה ככל הנראה לא הצליחה במציאות - עדיין משתמש ברשת ולא על המחשב אני עוד מחפש על זה...)

פריצת רשתות אלחוטיות, הבצפר שלנו על WPA או WPA2, אותה שיטת הגנה של סיסמה בכל אופן והדרך היחידה לפרוץ זה לנסות מלא מלא סיסמות שונות, עם תוכנה מתאימה וקובץ שמכיל את הדברים הרצויים זה אולי יהיה אפשרי, אבל בלי שהסיסמה האמיתית תיהיה בקובץ (אי אפשר לדעת אם זה שם או לא, ותגידו לי אתם מה הסיכויים שהסיסמה תיהיה מילה מהמילון...) אי אפשר לפרוץ

רעיונות חדשים? מורה עם אייפון, 10 דקות אצלי אם הסיסמה מוכנסת בתוכו יהיה אותה בקלות

מורה עם מחשב נייד, עוד יותר מסובך, תוכנה כמו שיש לאייפון (אני מקווה שיש כאלה לווינדוס או למערכת ההפעלה שיהיה על המחשב הנייד) ואז גם לגלות את הסיסמה יהיה פשוט (הרי זה שמור בפנים)

חוץ מזה - נתקעתי עם החרא אינטרנט של האודיטוריום או בעזרת השם תמיכה מסוימת מהבצפר (אני במועצת תלמידים, המנהל יעשה משהו אם אגיד לו O: יכניס אותי לקבוצה שיחפשו השפעה על זה, סבבה נסתדר)

מעניין אותי בכלל איך האינטרנט האלחוטי הזה שלהם נמצא בכל מקום גם על זה נגלה

חפרתי מספיק לא על הסנטר בכלל P: בכנות שלא היה שם המון, הייתי גם עם חבר מהכיתה (חוץ מע' וכל הבנות מהכיתה) שהוא לא שייך לשם בערך בכלל אבל היה בסדר, הוא קנה חולצה (והוא חייב לי 65 ש"ח חחחח סבבה)

היה סבבה (:

 

כבר סיפרתי שאני שונא את תחת אסור? ניצלה את הסליחה, החליטה שהיא לא נעלבה ועדיין אסור לגעת בה, שתתרחק ממני הזונה.

ביזבוז זמן לא יותר מזה XP

 

ל' אולי פחות בקטע שלי אבל עדיין באיזור, היא כמו האחרת ללא הכינוי יצתרכו אותי בזמן הקרוב לכל מיני דברים אז אני מרגיש בנוח D:

אני נזכר עכשיו בפוסט הזה שהרגשתי שאני מצנזר משהו...................................................... הכל לטובה

אה כן המשפט בהתחלה נוגע לא', התחלתי להרגיש רע בגללה סתם ככה

נראלי שהאסיים כאן, איזה שיר?

תהנו D:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/9/2011 18:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)