לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

שליטה.


אם לחצתם רק לגלות מה התשובה לשאלה, אתם אוהבים פרסומות חחחח

תוספת מהסוף: לאוהבי פוסטים קצרים (לא כמו זה) תקראו את שתי הפיסקאות האחרונות (לכל המטרה של הפוסט הזה) חחחח זה לא מסכם אותו, פשוט הכל זה שיחרורים P: יש גם הסברים בדרך על הקטע הזה...

 

הפסקתי לקבל מייל לאחרונה

אבדוק עכשיו את המשו"ב, לראות את כל החיסורים שלי בכימיה (לאנשים לא מעודכנים: יש לי כימיה ומחשבים באותו זמן בדיוק אז אני צריך לוותר על אחד מהם ולבוא רק לשני כל השנה, בחרתי במחשבים ועם מספיק תקווה אולי אמשיך כימיה שנה הבאה, למיטב ידיעתי אין בגרות בכימיה השנה - אבל יש המון שקרנים שמספרים שיש.)

5 חיסורים

עוד 4, 2 אנגלית (יש אישור - שאיבדתי אני חושב) ועוד שתיים ספורט (יש אישור כפול, והוא בתיק שלי תודה לאל.)

התיק שלי אנס את המערכת שעות והתרגילים לעבודת קיץ שכמובן וויתרתי על לעשות (עוד מעט ירד מהרשימה ביחד עם דברים אחרים שכבר גמרתי - עבר חודש ה"עשיתי את זה (:")

יש לי את האלבום החדש של Blessthefall

D:

ההורים שלי צריכים לחזור בכל רגע ... מת' עושה לי את הגיהנום, אני בחיים לא אצליח לעשות את העבודה הזאת, גם אם הייתי עובד עליה באמת כל החופש, רשום על זה "עבודת סוכות" והלוח מבחנים שיצא לי מהתחת רוצה מבחן ברביעי וזה אמור להיות ההכנה למבחן מה יש?????????!!!

לא, זין! ):

עם זה לא הספיק, הגב שלי נראה קצת קקי (מילא)

מה גם קלטתי איך זה עקום (הגב) וזה הרס לי את כל הדימוי העצמי בערך............

(עד שנזכרתי: זה לא משנה כלום - כל ההישגים שלך עד עכשיו אותו דבר וניתנים להמשך)

קיבלתי מייל D: משהו של תגובות P: נחמד

בכל מקרה זה גם הבעיה המדוברת עם הקופת חולים (כה וואלה איך זה עזר לי לעשות בדיקת דם ?! זונות!!)

עדיף היה ללכת לאנגלית -_- מצד שני אני שונא את יום שלישי לנצח, לעזוב ככה מוקדם זה מרגיש חסר תועלת לחלוטין וכל דרך אחרת כרוכה בלחכות טונה של זמן עד שאנשים אחרים יסיימו לסבול את הלימודים...

ביזבוז כסף.

 

אחרי החגים מסופר שיהיה מחשבים חדשים, נראה (; כדאי להם אינטרנט חדש!!

אני אוהב לנקות את האוזניים ()^_^()

כן אז הכל חרא סתם, באתי להכשל

מה הטעם במסלול מופת אם מילא אני בקושי יודע כלום ועצלנות ועוד המחסור שלי במגמות (דפקם אותי רצח עם כימיה השנה מה יש...)ֿ

עוד חרא בלי מתמטיקה גם תעיפו אותי ממחשבים, זין אני צריך למות

מורה פרטי? די ברור שלמתמטיקה אין ערך בשבילי אז תדחפו לי את זה בכוח

אלוהים יסביר לי מה צריך מתמטיקה למחשבים (כל אחד ממכם עכשיו יהפוך לאלוהים, תסתכלו בשקט כבר אמרתי את זה המון ושמעתי הכל... לא הקשבתי כמובן) הרי אתם רואים אותי כאן מאונן לי בשקט עם 3 מערכות הפעלה ותכנות אתר שקט ורגוע, מה הייתי צריך? הבנת השפה ושכל עם היגיון (והחומרה להההההה) לתכנת את מערכת ההפעלה צריך לדעת מתמטיקה? מה יש לזה ערך פיזי? מה זה משחק?

אני מוכן להגיד שאני 100% מבין למה צריך לדעת מתמטיקה ופיסיקה בשביל לתכנת משחקים, אילו זה לא היה הכי ברור בעולם

אבל אני חושב שהייתי די ברור שנה שעברה שאני ממש לא רוצה לתכנת משחקים -_- למרות הערך של זה, יודעים מה עזבו תכנות תכלס כמה זה משתלם? פיראטיות משתלם! למקרה שלא הבנתם, כמו מוסיקה, אנשים יבואו ויקחו את הדברים האלה בחינם כל הזמן, אני לא יודע מי הכניס את הדברים האלה בחינם בכל מקום, אבל זה או זה או לשלם

אדם עשיר ישלם או אדם טוב ישלם או אדם מכובד

בלי כבוד בכלל בכלל בכלל, רובנו לא עשירים כמובן, אנשים טובים בקושי באופן חברתי אז בתוכנה? ומכובדים וואלה תלוי בכם, הילד המבוגר או שהמבוגר הילדותי זה לא חשוב, בלי כבוד יותר שמח? תלוי איזה אני חושב שאני לא ברור בכלל כרגע

 

חזרה למציאות, ההורים שלי עוד לא חזרו ועברה חצי שעה אני חושב שאני רעב, אתקשר אליהם (ואזרז אותם להשאר שם יותר זמן חחחח)

עוד 5 דקות הם כאן, בסדר

מת' על הזין שלי דייייייי אני כל כך שונא את זה, אם הם יחזרו וישאלו אתחיל לדבר איתם על הבעיות הבריאותיות שלי, הגב שלי מפריע הרבה יותר ממת' (תיקון גב או מוות, מת' או ירידה קטנה ברמה, האמת הירידה משמעותית ואני כנראה אבכה ואתאבד במילא, מה גם אני לא אצליח לרדת פחחחחחח לסבול לנצח ): למה בעבר לא הייתי חכם יותר? משום מה אני עוד לא מאשים את עצמי ככה) זה כבר מחוץ לסוגריים, לטענתי בכיתה יא' ויב' הבגרויות החשובות האימתיות ידרשו חרישה מטורפת, עשיתם משהו שנים קודמות או לא (הבדל בכמות החרישה?) לכן אם אתם מספיק חכמים להביא את עצמם על 5 יחידות בכיתות האלה, אתם חותמים על כך שאתם מוכנים לבזבז את כל זמנכם החופשי בלמידה של אותם דברים וביצוע אותם דברים עוד פעם ועוד פעם כשהכל משעמם ומעצבן ומעפן רק בשביל מבחן מסכן אחד למען קבלת ציון טוב, שאמור להיות גם מאתגר וקשה או משהו, קרוב או רחוק, אני לא רוצה להגיע לזה אף פעם והכי גרוע שזה נשמע אני לא רוצה לדעת או ללמוד מת', לגמור אם זה זה עוד שנתיים....

 

מה אקבל בחזרה? מילים שאני שונא, להלן:

"אין לך ברירה"

"אתה חייב"

"לא שואלים אותך" +"בכלל"

"לא, אין לך בחירה או אפשרויות"

בתרגום ישיר: "אתה תסבול ונגרום לך לסבול לא משנה מה"

 

Y.Y (אני זוכר שהיה לי פוסט עם הכותרת הזאת)

טוב עכשיו הכל בסדר

המבחן עוד ביום רביעי, ומי יודע אולי קיימת הדרך שהיא לא מורה פרטי שיכריח אותי ללמוד בכוח ואאאאאאאאאאהההההאאהאהףאהףףאהףהפ

ומי יודע אולי קיימת הדרך שאדע את החומר ואצליח שם עם 100 טוב ואולי הנאה D:

 

הם חזרו עם רוחי האופטימית, ביקשתי לאכול ובקרוב אקבל פתיתים נורמליים (:

קנו לי נעליים לבית ולמקלחת חדשות P: מידה 42, אחלה ^_^

הביאו כניסות ללוטו (2 מלאות ומשולמות כבר)

אמן ניזכה, אולי זה יחסוך לי חצי מהחיים חחחחחחחח

אוקי ניקיתי את המקלדת

והעכבר

שעתיים חופשיות להעתיק את העבודה במת'?! אולי גם על מחשבים? Sounds Good אבל Fuck אם אני אצליח או מישהו יתן או לא יודע חחחח אני מתערב שאפחד לא עשה את זה P:

 

אתם יודעים, אני לא מעריך בכלל כמה שאמא שלי חסרת תועלת

בכלל בכלל

אני עכשיו מדבר לאחר הצעקות, אולי קצת העלבות על זה שאני ילד קטן

מעט התעלמות וזה נגמר, אני לא יכול להגיד שזה לא השפיע עלי אבל זה הרבה פחות נורא מכל התשומת לב שזה מקבל, בעצם המצב אולי יותר טוב מתמיד (אני יכול להמשיך לשחק ... זה תמיד ככה) Disclaimer: לא שיחקתי שעתיים לפני שהם באו, משום מה מצאתי את עצמי גם לא עושה במתמטיקה (הסיבה שהפסקתי לשחק)

הסברים? הפוסט הזה לא לקח את הזמן המדובר, האמת שהזמן הזה נמחק לי מהזיכרון חחחחחחח כנראה שיוטיוב :/

היי! שעה יותר לישון (: (הזיזו את שעונכם אחורה בהזדמנות)

אני צריך להתגלח היום, האמת חשבתי גם על להתאמן ואז הוכתי חזק על הקטע של הגב שלי ): והלכתי להתקלח

מחר אתאמן, מילא יום שני לא יהיה לי ספורט עוד פעם וכנראה גם לא אנגלית בגלל איחור ובדיקה על מה יהיה עם הגב שלי (שאלתי את אבא שלי וזה הנאמר)

 

טוב מה עכשיו? אה כן הנושא הכללי

LOLOLOLOL הפוסט הזה חופר רצח ועוד לא התחלתי לדבר על המטרה שלו בכלל (;

הידעתם? אני כותב סתם (סוג של) אני גם שוכח לחלוטין מה אני כותב תמיד, כל הבלוג הזה זה שיחרורים ולהתראות, תהנו לקרוא את סל המיחזור של החיים שלי, סל המיחזור של כל הדברים המשמעותיים (בעיקר זה שאני רעב, חחחחח לא האמת כבר אכלתי)

יש לי נטיה להחנק ממיץ תפוחים באקראי, לפעמים זה קורה כזה סתם ואני לא קולט מה יש... נראלי קצת בעיה בגרון (זה קורה גם עם מים) אני זוכר מתי זה קרה לי עם תפוח ועם שוגי (שוגי השנה דרך אגב) גם מים השנה ותפוחים זה איזה פעם מיליון, פעם שניה היום

רוב הזמן זה לא קורה אז בסדר חחח

ראיתם מה עשיתי כאן? פיסקה שלמה לא על הנושא הכללי, אני אשכח מזה עוד מעט

בחירת השיר לפוסטים מתבצעת יותר מידי זמן, עדיף שאני אבוא מוכן... כשאני בא מוכן לפוסטים ויודע בדיוק מה אני כותב הם יוצאים הכי טוב

ראו הפוסטים הראשונים שלי ואלה שזכו להכנס לרשימות

 

עכשיו - לשליטה

אז מה אני מתכוון? שמתי לב קבוצות חסרות מנהיג וכל מיני דברים בסגנון הזה, השיעמום כמובן כי אין מה לעשות

כל אחד יכול לקחת שליטה ולכוון למקום אחד

הזה שלוקח מקבל את הכבוד, בהתאם למקום אליו הוא לקח (אם זה השירותים, Not a single fuck was given that day)

לכן החודש הזה אשקיע את זמני ללמוד לשלוט בכל מצב אפשרי במה שאני עושה ואולי בעיקר במה שאחרים יעשו (;

עוד משהו, אני אתחיל להוביל את הידידות (נ' ור' בעיקר) למקומות שנלך, אני יודע שכל הזמן משעמם לי ואז כשאני מוצא אותן אני הולך איתן לאן שהן רוצות אבל וואלה זה מעפן ואם נלך לאן שאני רוצה כל היחס שלי למקרים האלה והיחס שלהן אלי ישתפר פשוט בהרבה D:

 

עדיין ברשימה הבנות מהכיתה והכל טוב איתן, החופש נגמר כרגע (היה מעפן וקצר)

תמיד תמיד תמיד: יהיה בסדר!

אסיים כאן, ואוסיף בהתחלה משהו... תהנו (:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 1/10/2011 20:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)