לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

עוד ועוד ועוד אימונים ודחוף!


איזה פחד כמעט איחרתי למת׳ בזכות המפוצץ והשלד

אבל בסדר, השלד חייב למהר עם ההתערבות (Profit)

אמ... כה זה בערך הכי מרגש שיש לי לומר

די להשתיק אותי!!

בלה ולא אני לא לוקח סמים או שותה, אפילו לא אקסל, עזבו אפילו לא יין!!

נ׳ לא עושה לי חיים קלים מצד שני החודש הזה זה בדיוק למקרה שלה ושל ר׳

 

ועכשיו לכתיבה מהבית (:

על מה הייתה הכותרת? אה כן ביחס לחודש, שליטה נחוצה

ד"א, בנות כמו נ' לשלוט עליהן זה הכי טוב בעולם, לא לעשות מה שהן אומרות מביא אותן חזרה XD יש לי הוכחות...

היא מתה על שליטה P:

 

מחר אני הולך לעזור לבנות מהכיתה במחשבים D: ולבוא באיחור לבצפר (לפספס אנגלית בעזרת השם ישששש מועחעחעחע.)

ספורט אני מפספס כבר 3 שבועות... חחחחחחחחח (זה השלישי)

מבחן במת' עוד 3 ימים ): העבודה לסוכות (זין כל דבר אחר, עדיף לעשות את זה בלי לחץ הכנה למבחן אמצא איפשהו... :/ אבקש מל' היא אמרה שהיא תתכונן ביום שלישי)

 

אני הולך להמעיט בערך של לימודי המחשבים, מפני שבשיעור אשכרה לא עושים כלום חוץ מאינטרנט

חבל שאין לי את הספרים לתרגילים כאלה פרמיטיביים בתכלס שיהיה יותר מה לעשות חחחח אלמד אותן מה שאני יודע מ-c# (אני מקווה שזה לא יהיה כמו להסביר לקיר, קיבלתי אזהרות ומוצדקות O: קיר עם ציצי (; בונה זה קקי אבל בבלוג שלי Problem?)

 

כל שניה אני הולך למות... אכלתי עכשיו, אני די עייף, גם שתיתי והמצב שלי לא השתנה

התחלתי להכניס לעצמי היום שאני מדוכא (כמו רטלין אבל לא כזה גרוע כמו שאנשים מנוסים מספרים לי) המטרה הייתה להרגיע אותי במצבים שמחים מידי

אוי לא ... מלחמת שיחרור ענקית בדרך >< עוד שניה חוזר (לעזאזל היה לי גם בבצפר משהו כזה בבוקר מה זה קקי :/ )

 

(One Day Later) הלכתי לישון די מת מעייפות אתמול, עם קצת נוסטלגיה בשירותים של חווה אלברשטיין

עכשיו אני בעבודה עם אבא שלי, יום שני

בקרוב אורטופד, רצונות עיקריים: מתקן לגב

בלי זיבולי שכל

בלי ביזבוז זמן

בלי דיבורים, בעיקר לא על שחיה

 

תנאים: או בבית או מחוץ לעיר (אם כבר משהו בסגנון שחיה)

למה מחוץ לעיר? כי אני שונא את העיר ורוצה לעבור דירה מכיתה ז' או ח'

מה קרה שם? היסודי! המקום חרא ומעפן וריק ומשעמם, שלא לדבר על החלק השני שלא, הזה שלא שייך לארץ בכלל....

לכן הכל גם זול שם (הסיבה שאנחנו גרים שם, למרבה הפלא אני לא טחון אחרי הכל) דירה מסכנה, די להשקיע בחדרים הפיציים האלה ולכו לקנות משהו נורמלי או איכותי

הייתי עובר לפנימיה אם זו הייתה אפשרות טובה יותר, אבל בפנימיה יש בערך אותו סוג אנשים שאני לא רוצה בעיר

אני לא אחזור על השיחות עם אמא שלי על איזה מקומות היא מוכנה או בכיף תעבור, אין לי כוח מרוב שהיא חסרת תועלת די ברור שכלום לא יקרה, זה כמו השיעורים שלי במתמטיקה

 

אז יהיה טוב עם האורטופד, מטרה אחת וזה לתקן לי את הגב

דיאטנית? לא כזה זוכר תור למשהו בסגנון

וגם בלי הגזמה קצת, אבל בתחת שלי, כל מה שאני צריך זה מים ובשר (יותר מהרגיל) והאמת שיש על זה יותר עבודה משחשבתי (גם ככה אני מתחיל למות לאחרונה) לא אבל ברצינות, קצת מים חסר והגוף שלי כבר רוצה לישון, לא יודע לגבי בשר סתם לאחרונה קיבלתי נקניקיות ואכלתי האמבורגר והכל צמוד מידי מקודם, אולי השיגרה חסרת תחליפי הכולסטרול תחזור מי יודע חחחח

 

יום חמישי הזמנה לסנטר (:

היום אלך לל' D: ונסדר לה ולחברתה חסרת הכינוי בבלוג את הידע במחשבים P:

 

בואו נדבר קצת עכשיו על זיבולי שכל, האמת שלא, חודש חדש והמטרה לחסוך :X

 

אז נדבר על החודש חחח

הבחירה היא חכמה, "שליטה", אבל אני משוכנע עד בטוח ב-100% שעשיתי חודש כזה (והוא הלך סבבה שלא תתפסו לא נכון)

כדי להיות יותר מקורי אבל גם החלטי, החודש הזה עדיין ישאר שליטה, אבל יותר לכיוון של "מנהיגות" (בונה איזה העתקה מהבצפר לטבוע אותי או לגלות מאיפה אני (; זה הפוסט הכי קרוב למידע מוצק עלי :X והוא לא מספיק מועחעחעחע.)

כן ובכיוון של מנהיגות אמ......... היה לי עוד חלק לזה....... חשבתי על זה בשירותים מאיפה אני זוכר

 

איזה שרתים זה היום, מתחיל את ההורדה מיד! לאחר כל הלאגים...

יש איזה 10 ימים או יום כיפור, מה שיהיה, אני צם בין ארוחות אז הכל טוב (: למקרה שלא הבנתי, אני צם נוםנוםנום הכריך הזה מצוין...

סתם אני לא צוחק ככה על הצום או משהו, אני פשוט לא לוקח את הדברים ברצינות, אני מאמין בדברים אחרים מהחגים היהודים, ולא חי בעבר כזה

אולי לכן דווקא יום כיפור הוא הגאוני ביותר, לסלוח על העבר של עצמך, אבל אני לא לוקח על זה תאריך ונותן לו ערך ריגשי או מסכן את הבריאות שלי בשביל זה

ברצינות, אם אני אפספס ארוחה אחת ביום ואמצא את עצמי באשפוז או משהו כזה אני לגמרי לא הופתע, ואני לא הולך לסכן את זה ולמצוא את עצמי שם בסוף כי זה לא שווה את זה

יום הכיפורים, אם כבר אלוהים גם יסלח לי שלא צמתי

 

"הי אלוהים, ביקשתי ממך אופניים אבל נזכרתי שאתה לא עובד ככה, לכן גנבתי אופניים ועכשיו אני מבקש ממך רחמים"

הנרקסיסט מאמין שהוא אלוהים, מצד שני השם לא זורחת לי מהתחת (לכוונה הישירה אני סוג של אם לא לחלוטין נרקסיסט, ונרקסיסט זה אחד שאוהב את עצמו)

אז למה אני מתחיל להכניס לעצמי שאני מדוכא? אה נכון, להרגע

באמת שלאחרונה משוחרר מידי

יש לי מחשבות על לבוא כל יום עם התיק הקטן למחשבים ניידים שקיבלתי מפורים שאמא שלי לא השקיע את הזמן להחזיר, התיק הזה גאוני

לבוא איתו כל יום לבצפר?

זה יהיה כאילו כל יום פאקינג חופש והחיים קלים

אני לא צוחק

חיסרונות עיקריים: ספרים, אין בתיק הזה אינסוף מקום, יש בו מספיק לחץ רק בתוספת של מחברת אחת

לסלוח לעצמי להביא אותו בימי מתמטיקה (שזה הימים שכרגע אני לא מביא אותו) אולי עוד אפשרי, אבל כשיש גם שיעורים בהבעה זה עיניין - הספר הזה הוא ענק! אם ביום רביעי אחד יהיה גם בהבעה וגם בהיסטוריה ובתוספת למת' אני חושב שהתיק לא יספיק

אולי הסיכון שווה את זה? זה יהיה כל כך נוח רק איתו בבצפר..... אפילו אפרק את הקלמר שלי רק לדברים החשובים (עט ומחשבון.)

נראה, אחשוב על זה יותר בבית בהזדמנות מוצלחת יותר מהשניה הזו (מדידת גודל התיק XD)

בקושי יש שיעורים השנה, חוץ ממתמטיקה כמובן והחרישה הנחוצה במחשבים להיות שם עם שכל, אבל במחשבים סה"כ העבודה היא כיפית ומתמטיקה עומדת לבד בלי קשיי יתמודדות בימי ראשון ככה שאני מסתדר

מיום רביעי לחמישי כדאי לשים לב טוב יותר לשיעורי הבית, אין הרבה זמן להעתיק ולהצליח בבית אני חייב למצוא דרך - האמת שמצאתי דרך ולמרבה הפלא הזכויות על זה ילכו לחברי לכיתה הפחות מקובל שלא יקבל פה כינוי, אבל הוא ישב לידי בכיתה ז' והוא לא אהוב על ידי כולם כל כך

אבל בכל מקרה, בעזרת מה שהוא נתן לי אני גם אתאמן למבחן, המבחן ביום רביעי ואתאמן ביום שלישי

 

ועכשיו אני שותה תה זול, ואני על המחשב הנייד הסופר פרו שלי מהעבודה של אבא ^_^

כה אני חשוב שאסיים כאן, יש לי שירים גאוניים חדשים (פשוטים פאקינג גאוניים כאילו רמת השכל שלהם עוברת גבולות חחחח)

אני אשמור אותם להזדמנויות כאלה שהם יתאימו ויהיו אולי אפילו קצת נוסטלגיים

 

אני חושב על ויתור הלמידה על גיטרה... לא יודע, מה אני צריך את זה? באמת נולדתי להכין מוסיקה? עוד ניסיון פתטי להרשים בנות?

אני לא צריך להיות חלק מלהקה או משהו כזה, העתיד שלי כנראה באמת שונה מזה ולדעת את זה ככה מהצד אצטרך להזיז הכל לבד ולא יהיה לזה הרבה מטרות... אני חושב שאשכח מזה :/ יהיה צריך להשקיע בזה כסף ואין לי כוח להתערבויות עם אמא שלי, אני תכלס כרגע בחיים לא רוצה שום דבר חוץ מסקס (כשזה יוצא ככה XD) ואולי להגיע לצבא ולגמור אותו לעשות כסף גדול משל עצמי בדברים שאני אוהב (פריצת מנעולים לניצחון) אני מטורף על מפתחות חחחחח

וקיצר סבבה, נשאר באיזור שלי ונהנה עם מה שיש לי P:

המחשב הנייד שלי מחליף כרגע לחלוטין את הרגיל, אני פשוט הפסקתי להדליק אותו.... יש שם עכשיו רק קובץ אחד שהוא קריטי לי מאוד לשניה זו וזהו חחחחחח

המחשב ההוא לא משהו מצוין, למרות שהוא דיי טוב הפעולה שלו רוצחת אותי מחוסר יעילות

והקבצים שיש עליו (עקרונית כמות הזיכרון והזיכרון עצמו) מאוד חשובים - שיהיו שם, לא במיוחד לעשות עם זה משהו (הוא תמיד יהיה שם לעבוד למקרה שאצטרך)

אני אשקיע אותו להורדה מחדש של הסרט פינאל פאנטזי, אני רוצה שיהיה לי את הסרט הזה למרות שראיתי אותו ואז פירמטתי... (זה שולט דרך אגב חחח)

זה סרט שהוכן במיוחד מתוך המשחק O: בלי לבזבז את הזמן על החלקים שהם סתם הולכים שם, זה באורך שמונה שעות כזה וזה פשוט מצוין XD

הייתי רוצה לערוך את הקבצים ולשלב אותם לקובץ אחד אולי זה יהיה נחמד.... אבל נראה P: הייתי יותר אולי משלב אותם לכמה קבצים של 700MB (קמצנות - לטובת הכנסה ל-CDs) או 4.7GB (כנראה זה יהיה רק שתי קבצים או שלוש, DVDs)

נראה אם יהיה לי כוח לערוך את זה בהתחלה, הרי כל עשר דקות הכניסה והיציאה לפרסומת לאתר שיצר את זה זה לא כזה כיף חיים חחחחחחחח

אני זוכר שהצלחתי פעם לשלב ככה את הסרט "הסוד" כשהורדתי אותו רק בחלקים מיוטיוב (איזה פרו יצאתי באותו זמן, עשיתי את זה מושלם)

אבל אותה תוכנה כבר קשה יותר להשיג בפיראטיות :/ (מניאקים)

טוב נראה, עכשיו יש לי iMovie (;

 

אסיים כאן את הפוסט החופר שלי כרגיל ואשכח מכל מה שרשמתי, הסוללה שלי די טובה ואין לי כוח לחבר לחשמל חחחחחחח

ועכשיו לחשוב על שיר, מקווה שאמצא משהו מתאים מהר...

מצאתי אחד, והרגתם אותי ביוטיוב אין גירסה אחת נורמלית שהמילים שלה גם נכונות.

נתתי גירסה מהאלבום שאני חושב שהיא טובה יחסית (מקווה שזה לא גרוע מידי) אבל המילים שם הם נכונות... למרבה הצער זה לא בסירטון חחחחחחח

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 2/10/2011 22:31   בקטגוריות ארוך, חלק מהיום, סיפור מעניין, עידכון, על עצמי, תוכניות, בית ספר, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)