לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

יותר טוב.


נתחיל מהסוף, המפוצץ זה פאדיחה לכל גבר שקורה לעצמו גבר

מאיפה הוא זיין לי בשכל על הסטנדרטים שלו אני לא יודע, הוא לוקח מה שהוא מקבל כמו איש ממוצע ולא יותר מזה

יש הבדל בין להתפשר ללתת הזדמנות

בהזדמנויות יש תנאים, בהתפשרות אם עשית את זה לא נכון אתה פראייר נקודה

רגע, למה אני אומר את זה אם קיים הסיכוי שזה יגיע אליו? טוב מצוין, אם הוא יבין את מה שאני מנסה להגיד כאן אולי יהיה - יותר טוב -

וכדי להיות יותר נחמדים, מה שאני מנסה להגיד כאן זה תעיף ת'מכוערת הזאת מהרשימה (המכוערת שקוראת, שמכוערת רק אם היא באמת קוראת את זה ויודעת שמתכוונים אליה, והדרך שהיא לא תיהיה עם בעיות איתי כרגע יהיה לשתוק וללכת מהבלוג בשניה זו ולא להגיד דבר על מילה שנקראה)

ואז כשהוא יעשה את זה (עם מספיק תקווה וסטנדרטים) הכל יהיה סבבה XD

 

עכשיו חזרה למציאות, אני לא אסגור או אפסיק לרשום בבלוג רק בגלל הטימטום מלמעלה (עוד משהו, הטיפש הרס לי כסף נו באמת...)

כן אז אתמול! היה די טוב P: תרשו לי לפרט

הבוקר הלכתי לעבודה של אבא שלי ושם ביליתי את זמני על המחשב בחדר ההמתנה המוכר וסטנדרטי עם השולחן הרחוק, ביזבזתי סוללה כי לא היה לי כוח להוציא ולהכניס את המטען

משם הלכנו לקופת חולים שלא הייתה בעיר בכלל P: סתם איפשהו שם, חנינו רחוק ובכסף אבל בסדר... (חרדים)

אז נכנסו לשם והגענו לרופא נחמד עם מבטא כזה מקצועי שעשה עלי אחלה של רושם, די אהבתי אותו

סבבה הוא עשה את הבדיוק שלו הכי ברור בעולם והגיוני, ראה את הגב שלי ואמר שהמצב רע

כמובן צורת S הידוע כבר מכיתה ח', הרבה יותר גרוע ממה שהיה אז כמובן

יתרונות: לא C, ככה שלא רואים את זה כל כך תמיד ואני לא עקום לאיזה כיוון אחד כמו מסכן

מצד שני, העקימות גדולה כל כך שאולי רק טיפול לא יספיק (ואם טיפול - אז אחד גדול מאוד)

מדובר על ניתוח. האמת שקיבלתי את זה הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים

ניתוח? נתפס אצלי בתור "קחו לי זמן, תקנו לי את הבעיות, בעזרת השם תנו לי להיות אדם נורמלי (ולחרבן בשירותים כרגיל) לאחר מכן תחזיקו אותי עוד כמה זמן עד שהכל יהיה מושלם ושחררו אותי לחיים נעימים והשלמות קטנות עם הזמן שפיספסתי"

אני מקווה שלא יהיו לי כאבים (הגב מאוד חשוב, שאיפה להרדמה - לא רוצה האמת, אבל הכאבים יהיו גדולים יותר ><) הם יקחו לי חוליות או יוסיפו לי או יחליפו לי? מה יעשו לי בכלל בניתוח כבר?? איזה ניתוחים יש? אני לא יודע

 

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה (קריאת הפיסקה אינה ללב חלש)

ראיתי סירטון, ועכשיו אני כן יודע

פאאקקקקקקקקקקקק אמאאאאאאא איזה מפחיד זה בחיים אל תיהיו רופאים מה זה............. נראה לי כמו גיהנום

100% הרדמה

הכנסת ברזלים ויישור פרמיטיבי למדי באופן מפחיד וזוועתי

באמא שלי אפשר בבקשה רצועה לגב וזהו?! בבקשה בבקשה בבקשה לא ניתוח...

הגבלה של תזוזה ל-3 עד 6 חודשים

אחרי זה חופשיות עם הגבלות מינימליסטיות לגמישות של הגב

ויהיו תקועים שם ברזלים. ויפתחו את הגב כאילו לגמרי עם כל החרא שיש לנו בתוך הגוף, כמויות ענקיות של דם ובשר אנוש. בעע.

תראו בעצמכם. סירטון מאוד לא ללב חלש, ברצינות אם אתם לא חושבים בטוחים או יש לכם מעט ספק שלא תעמדו כל כך בראית גב פתוח לחלוטין עם יישור עמוד השדרה - פשוט תמשיכו לקרוא על החיים הרגילים שלי ואל תצפו: http://www.youtube.com/watch?v=TbQaT7z54E4&feature=player_embedded

 

ועכשיו להמשך היום האתמול

כה אז חזרתי לבצפר מיד לאחר אנגלית P: וראיתי את מ'

הגעתי למסקנה מסוימת, אני לגמרי לא הולך (ככל הנראה) לדבר איתה השנה איכשהו

זה פשוט מוזר מידי, השקילה עדיין קיימת, אולי כדאי לי לקחת את השליטה (כמו החודש) ולדבר איתה? טוב אם כן, יש לי יומיים בלבד ואז חופש

שבוא רנטגן ומי יודע מה - גג אתקשר אליה בחופש

כה אז הגעתי לבצפר והיה 4 שעות חופשיות......

הן עברו תכלס והייתי איפה שהייתי D:

היה מחשבים, המורה גרועה וזהו בערך... אי אפשר להבין ממנה שום דבר וחצי מהכיתה משחקת

היה מחשבת, רשמתי באותיות ענקיות במחשב משהו קורע ואנשים ראו כזה והתחילו לצחוק XD זה היה שווה את זה, בעיקר כי הוא עיצבן אותי בתחילת השיעור (זה זה שישב מאחורי ליד י', טען שאני משתמש בסקייפ כשכיביתי אותו ואין אינטרנט) רשמתי שהוא טמבל P: מה מצחיק בזה? גודל הגופן והאקראיות.

אז שעה חופשית שביליתי עם השלד והחדש מהכיתה, היה נחמד לגמרי לשחק דורק בכלפי הפורנו שלי O: הוא אמר שאחת דומה לא' ... אמ.... וואלה. האמת לא כל כך, אבל רואים את הרוסיות שבה וזה תכלס מה שהוא יתכוון אני חושב, בכל אופן היה נחמד (:

אז הלכתי להסעות וראיתי בדרך את הבנות שהלכתי אליהן במטרה לעזור להן במחשבים P:

 

אצלן - היה כיף ברמות D: אין לי סיפורים או משהו מיוחד, סה"כ עשיתי את העבודה שלי חחחח יש להן עוד מה ללמוד (רק כיסיתי את החלק הכיפי של שנה שעברה חחח) היה ממש טוב (: ואבוא אליהן עוד פעם בהזדמנויות P: (כנראה בחופש)

ועכשיו - להיום

אמ...

טוב גיליתי את המידע שגיליתי, אנגלית! פאקינג שונא המורה הביאה שיעורים לחופש ומלא בולשיט למחר... (לסדר את המחברת וזה) מת' כל כך הרבה יותר חשוב וזה סתם ביזבוז זמן... מחר מבחן :/

אחרוש על מת' עם סיום הפוסט הזה ואכילה טובה כי אני רעב חחחח

בהפסקה הגדולה לאחר אנגלית הלכתי להחזיר את הספר הירוק ולקבל את הספרים למחשבים גם בדרך ראיתי את צ'סטר וא', בכל מקרה היה סגור :( טוב, מחר!

אתמול לקחתי את הספר בכימיה! אני לגמרי לומד השנה כימיה לבד XD אני עדיין שוקל לבוא למבחן ולהוציא מאה XD אני חושב שזה יהיה על שיעור של המורה הגרועה ככה שלא יהיה איכפת לי לא לבוא בכלל אבל נראה, מה יהיה בחופש סוכות

הרבה TF2 חחחח

 

כה אז אחרי שהתאכזבתי שהספרים והכל סגור החזרתי את הספר הירוק ללוקר והלכתי לתחנה

בדרך לשם ראיתי חבר מהכיתה P: ואז כשהגעתי לתחנה היה שם את צ'סטר וא' ועוד אנשים הם הולכים מוקדם אבל חוזרים אחר כך חחחח

צ'סטר דיבר איתי בזמן שחיכינו לאוטובוסים שונים, האמת שאני די שמח עם זה ומאוד גאה בו כחבר שהוא לא השאיר אותי לבד ככה סתם ואפילו לא הלך לא' והאנשים האחרים כשא' באה במיוחד לנסות לקחת אותו בלי שום התייחסות לקיום שלי בכלל, כאילו אני אף אחד, לא ששמתי לב יותר מידי רק עכשיו אני מנתח את זה יותר...

בכל אופן האוטובוס שלהם הגיע לא מאוחר מידי אחר כך והם הלכו וכבר ראיתי אחת מהבנות שהלכתי אליהן קודם [שעכשיו כשהן עברו למחשבים הן גם מסיימות מוקדם כמוני D: ]

(למרבה הצער?) האוטובוס שלי בדיוק הגיע אז עליתי עליו ושילמתי וזה, היא בדיוק הגיע לתחנה והספקתי לראות אותה שמה לב אלי ומחייכת כשאני בתוך האוטובוס ^_^

אני צריך לתת לה כאן כינוי שיהיה פשוט יותר... הראשונה (וואלה זה נראלי מעניין) מהסיבה שהיא הייתה הראשונה שאי פעם נישקתי בפה (ומחשיב את זה - לא מחשיב את כיתה ז' עם האקסית) וזה היה בכיתה ח' כזה על סיפור מוזר יחסית, בואו נגיד שגם באותו זמן היה לי סוג של שליטה חחחחחחחח אני חייב להודות שלא עשיתי את זה נכון... אבל זה מאחורה XP

מאז חזרתי הביתה באוטובוסים בלה בלה הכל כרגיל די עייף בבית או עצלן, חייב להתחיל מת' חייב להתחיל מת' חייב להתחיל מת' (עושה משהו אחר)

היה לי שיר מתוכנן כאן מהאוטובוס אבל לא מתאים (אפפעם, סתם כי הלהקה הרסה אותו עם הפתטיות של המילים בסוף והעיקרון של השיר מדבר אל ההורים באופן מאכזב)

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 4/10/2011 11:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)