לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

Have I seen the worst? + יציאה


האמת שהיו לי כמויות של רעיונות לכותרת הפוסט, פאק אם אני זוכר אחת מהן בכלל

הכותרת הזאת היא ישירות לכיוון ה"נשים בראש שלי היום, לא נראות במצב גרוע כמו שא' נראת" (ולא, אני לא אומר שהיא מכוערת באמירה זו, אלה שהמצב איתה הוא הכי גרוע שאפשר לקבל)

דיברתי עם אורן (שהשם שלה זה היחידי שהוא אמיתי בכל הפוסטים כנראה אי פעם)

התנחלנו בהסעה שלה (כמו העיר שלי באופן תיפוסי) ויצא שישבתי לידה אז דיברנו המון

אני חושב שזה הסתכם כאן

 

מה שכן, גיליתי שיש קבוצת שנאה לא'

ושהמפוצץ פתטי בערך כמו שחשבתי, אבל יותר גרוע

לא רק שאין שום דבר בינהם (הוא ואורן) הוא גם פראייר קטן שלה

 

ד"א, כמו שציפיתי, האופי הבנוי שלי כאן ניתן לזיהוי בחוץ (; מגניב מצידה D: (אחת מהמעט מאוד שיודעים על הבלוג שלי, הראשונה עם הכבוד לזהות אותי לחלוטין לבד ובעצמה חחחחחחחח מצד שני, הזכויות שלה, היא ראתה שקראתי לה בבלוג ובכנות ידעתי מראש שזאת היא P: )

עד כאן אין דאגות

 

הייתי מפרט על קבוצת השנאה של א', אבל אני לא בטוח

 

הבלוג של צ'סטר עדיין במעקב צמוד של אורן וזה די מבאס, הלוואי שהייתי יכול לעזור לו לנקות מקוראים מיותרים

(אילו היה מכיר אותה יותר טוב זה היה פחות מיותר) מה גם - זה היה במעקב שלה המון זמן - כל הזמן הזה!

יאו צ'סטר! בדוק את רשימת המנויים שלך, אני אחד מהמנויים שלך וכנראה שהיא השניה P: הייתי שובר את הראש שלי איך להגיד לו את זה בלי שהוא יקרא את הפוסט עכשיו XD אגיד לו בסקייפ או במסן P: עדיף שלא אסתכן בתגובה אנונימית :X

 

הגב שלי שבור (טוב אני מגזים)

הגב שלי עקום ובראשון רנטגן... אני מחכה לזה

 

בחיים הרגילים שלי, אין לי יותר למה לחכות, חוץ מלציון במת' וליום שבו אמצא את הזין לדבר עם כל הבנות בעולם

אני לא יודע, המקס שאני לא מספיק! צריך לחלוטין לשכוח את הקודם

הג'קט השחור היה ההתחלה של מקס, הזמן שהבנתי שצריך להשתנות

אבל אז עוד לא הלך לי

השליטה של החודש, רובו חופש.

אני חושב שבקרוב אתקע המון זמן עם אקרובטיקה של הגב, או במקרה הכי גרוע 3 עד 6 חודשים של לשכב במיטה בלי לעשות כלום אם פוטנציאל של כאבים מברזלים שיתקעו לי בגב לכל החיים והגבלות תזוזה מינימליות

הזכות לא להרים דברים כבדים, או החולשה, רק כי זה מסוכן במקרה שלי

אני לא יודע מה יקרה

 

טוב אז עד אמצע החופש אני כנראה אראה מה יקרה עם הגב שלי ואעשה את העבודות לחופש, במת' אין קמצנות בכלל ובמחשבים המורה מטומטמת שלא יתואר, כל זה במקביל לזה שאני אשחק בלי סוף במחשב ואשב עקום, הלוואי שהייתי יודע איך אני אמור לשבת שיתקן את זה יותר - אני מנסה להרגיש זקוף אבל גם אז אני לא יודע אם זה מה שצריך

אני לא מתכוון לשחות בשביל לתקן את הגב

גג אצל ע' אשחה אבל אני לא חושב שזה יקרה כל כך, באופן מפתיע כנראה אחליף את השחיה על ניתוח

 

אחותי חזרה היום הביתה (: נראה איך הכל הסתדר P: קיבלתי קולה גם, למקרה שאתמול לא הספיק לי -_- (בקבוק + שתייה רגילה ממקדולנדס אחר כך)

 

ועכשיו על אתמול!

טוב מה האמת?

יציאה רגילה לסנטר, לא קרה המון אבל היה נחמד

כל אחד והתוכניות שלו P: ל' לא הגיעה

אני כבר לא יודע מה יקרה איתה ועם הראשונה לגבי הכל, אבל נראה, בחופש רוב הסיכויים לפגישה (;

וכנראה עוד פגישה בסנטר O:

 

הלוואי שהיו לי יותר מטרות בחיים

להוסיף "יצירת מערכת הפעלה למחשב" או "לפלאפון"? (דברים שהייתי רוצה לעשות חחח) או "למכור פיצה" או "להשיג המון כסף מפריצות"?

תכלס תשאלו אותי, זה התוכניות שלי לעתיד

בצבא אני כנראה כבר בפרופיל 24 (בעיות רפואיות) אם לא 21 (בעיות נפשיות) למרות שלעשות דברים בצבא נשמע כיף

הייתי רוצה לפרוץ דלתות וכל הדברים האלה של מנעולים ומפתחות זה מעניין D:

אפשר לעשות מפריצות כאלה גם אחלה כסף למיטב ידיעתי ... לא שאני יודע הרבה על אנשים שאוהבים להתקע מחוץ לבית שלהם חחחחחחח

או ימצאו את דרכם אלי O.o

 

באמת שאין לי הרבה בראש...

אולי תוכניות על בנות מהפנימיה, משהו שנחשב לכמעט בלתי אפשרי, מרגיש לי כמו הצעה טובה במיוחד

אני כמעט אומר לעצמי "אתה חייב לנסות"

 

שמתי לב שאני לא מדבר מספיק על ל' ועל הראשונה חחחחחחחח

פשוט שעשיתי את הצורך עם הראשונה כמו שצריך ועם ל' זה מרגיש כאילו יהיה קל לחזור על זה אז אני לא טורח לזיין לעצמי בשכל לגבי זה

 

חתיכת !!!!!!!!!!!!!!!!!111111 (זה פניה ישירה למורים בבצפר)

מה? מה? מה? מה? מה??????????

לכו להזדיין. רשום לי חיסור כפול על יום ראשון במתמטיקה -_- (איחרתי כנראה לא רשם את השם שלי וזה לא יודע, אבל עובדה שהייתי בשיעור מה יש???) ובאנגלית גם חיסור על יום שני - נתתי אישור למחנך!!

נראה אדבר איתם, כל כך זין

כל זה בתוספת ל-5 חיסורים הלא קשורים בכימיה וה-2 בספורט שהאישור נאבד (?) אבל בכל מקרה ידוע שהייתי באורטופד

פחחחחח טוב זין מה זה חשוב בכלל

 

אין לי הרבה רעיונות לשירים שיתאימו כאן

ד"א, קצת חדשות טכנולוגיה

Rest In Peace Steve Jobs

יצא האייפון 4S, אמן יהיה לי כזה 64GB למרות שהייתי מעדיף אייפוד P: אין בינתיים והאייפוד 4 לא עושה עלי רושם...

נחכה ונראה, Apple ימשיכו לעבוד והמק שלי עדיין המחשב הטוב ביותר בבית חחחחחחח

 

זה די מוזר, שעד שאני הולך הרבה לסנטר א' לא נמצאת שם בכלל, מצד שני אינני מאוכזב, אני אפילו חושב שעדיף ככה (למה בבצפר היא מספיקה לי -_-)

לדעתה אני לא קיים ועוד דברים באיזור הזה, לכן מצאתי את עצמי מוזמן לקבוצת שונאי א' מדבר עם המייסד, אבל אני לא שונא אדם.

אני גם לא שונא את היטלר (הוא מת כבר)

 

אתמול בסנטר אמ.......... הגיע מי שהגיע והסתובבנו בהרבה מקומות רק כדי לחזור אליהם אחר כך בפעם השניה

הראשונה קנתה את השמלה המחומצנת שלה (היא כל כך לא תצליח לצאת מזה מהבית, ההורים שלה או לפחות אבא שלה שמרן ברמות ובאופן אישי, אני מסכים איתו לחלוטין למרות שזה מגביל אותה הרבה היא גם אחת שיוצאת מזה בלי בעיות)

אחרי זה בערך כולם נעלמו חוץ מצ'סטר, עם העיקרון שלו לא השאיר אדם לבד, באמת שמגיע לו המון המון המון כבוד (תודה רבה (: )

הרשתי לו ללכת, הוא לא צריך לחכות שעות לאוטובוס רק בגללי :X לא לקח הרבה זמן עד שמצאתי את האנשים שנשארו בסנטר ולא נעלמו אלה רק עזרו לפתוחה לעזוב ואחרי זה הסעתי את שניהם הביתה

אכלתי במקדונלדס בזמן שהייתי קצת עם צ'סטר ואז נתתי לו ללכת

 

ההורים שלי קנו פאזלים ולא קנינו אחד שאני נורא אהבתי בעיקר כי ראיתי באותו אחד בעיה פסיכולוגית קשה שאני מעדיף לו להתמודד איתה

אמא שלי לא מבינה כלום מהחיים שלי מצד שני חוסר הכבוד לדעה שלי היה קצת פוגע ומעצבן, לא הגיע לה שאני אגיד בכלל את הדעה שלי, כבר באלי לקרוא לה כלבה רק על זה.

אני לא יודע מה אבא שלי חושב, נראלי הוא קצת הסכים איתי ואולי הבין את המחשבה אבל זה בערך הכל

כולנו שמחנו מחוסר הקניה של אותו הפאזל כי בעיות פסיכולוגיות זה לא משהו שחסר לי...

 

אני חושב שסקס יהיה טוב בשבילי (LOLOLOLOL) כבר הסברתי מדוע אני החבר הגרוע בעולם?

מבחינת מערכת יחסים כמובן

ההסבר: זה או שאני לא מכיר את החברה שלי והיא לא קיימת יותר, או שכל החיים שלי תלויים בה ואני דביקי.

באופן אירוני למדי, המקרה הראשון זה המקרה שהיא נשארת איתי יותר זמן XD

 

אסיים כאן פוסט חופר זה שאשכח כל הרשום בו כנראה בקרוב מאוד (כבר לא זוכר מה דיברתי בהתחלה)

הלוואי והיו לי איזה רעיון מוצלח וטוב לפוסט מסודר שיכלול בתוכו רק נושא אחד שיש לי דעה עליו ובלה בלה בלה בלה בלה די נמאס לי לחפור!

תהנו מהשיר האקראי לחלוטין הזה שעוד לא בחרתי בשניה זו............ (כעבור X>8 דקות של בחירת שיר)

אה כן עוד משהו שלא דיברתי עליו!

יום כיפור וסוכות

קודם כל, אסור לי לצום (תת משקל)

וכל השאר זה בולשיט (ממילא לא הייתי מתכנן לצום)

עיקרון הסליחות וזה, אני רק התחברתי עם ההרצאה הנחמדה שקיבלנו במקום שעה שניה של היסטוריה

לגבי החדר הזה "בחיים לא אשכח מהיכן הגעתי" הכובע הלבן שלי זה בדיוק לדבר הזה, הג'קט השחור גם!

אתם חושבים אולי מאיפה הבאתי את הג'קט השחור? (גם ג'קט ג'ינס דרך אגב, בערך אותו כיוון)

ביסודי, זה היה הסטייל שלי

אה ולא לבשתי ג'ינסים בחיים עד כיתה ו' חחחחחח

היום התעוררתי די מאוחר

 

אמ... כה זה נושא החגים, אני לגמרי מכבד את האנשים שצמים עם הסיבות שלהם וכל הדברים האחרים והברכות והאמונות והכללות שאני איתם בתפילה למרות שאינני מתפלל (אני מאמין בביצוע כנראה חחחח)

 

כה הנה שיר, מאוד יתחברתי אליו בזמנו (כשהוא יצא) אחלה שיר שכזה (:

די מתאים לפוסט הזה או אפילו לזמן הזה בחיים שלי O: אבל גם לא הכי עדכני שבעולם, אני כבר לא בקטע של א' המון זמן

מצד שני אני מוכן להסכים, שההדלקות שלי עליה זה הדבר הכי גרוע שקוללתי בו -_-

חופשה נעימה ^_^

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 7/10/2011 16:35   בקטגוריות ארוך, יציאה, עידכון, על עצמי, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)