לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

כמו שהסברתי לאבא שלך


בלאט אני כזה עצלן מסריח (כי לא התקלחתי וכי הפוסט הזה באיחור ענק)

Long Story Short

הייתי בבדיקת רנטגן שכמות הזמן שחיכיתי לעשות אותה הייתה פי 10 למהירות של הביצוע ולקבלת התוצאות.

אכלתי גלידה ^_^

עשינו את הבדיקה וכמו שחשדתי, גמרו לי להוריד את המכנס P: עד הברכיים

וזהו לי עופרת על הזין (מבחוץ זה בסדר)

קצת הוראות ברורות וזה נגמר בשניה "לכו לרופא התוצאות אצלו" (לא כמו פעם) "עוד שבועיים תקבלו בדואר" (מקבלים 3 שבועות אחרי השבועיים, לא אני צוחק זה היה הרבה פחות אבל עדיין לא היה כל כך מהיר...)

 

הלכנו לרופא, מכאן לא חיכינו יותר מידי

ואז הוא עשה עלי את אותן הבדיקות שהרופא הקודם עשה עם אותם התנאים וכמובן שאותן התוצאות

בעצם הוא אפילו בהתחלה שאל את אותן השאלות

שום דבר לא השתנה, סמכתי על שניהם (זה נראה לי מכובד עם כל המתנות שהוא מקבל...) ד"ר עובדיה ולא אחר

 

אז הוא בדק אותי בזמן שהוא הסביר לאבא שלי על גנטיקה, צבע השיער הוא שחור ואם תלך לשוודיה הוא ישאר שחור וגם של הילדים שלך, יהיה סיכוי שמתישהו צבע השיער של הילדים שלך אולי יהיה בלונדיני - אבל שלך ישאר שחור תמיד כשבאתה ממקום שבו השיער שחור

ככה גם הגב שלי, גנטית הוא הגיע למצב הזה ואי אפשר היה לשנות או לבחור את זה

יותר נכון המסקנה היא: לא אני גרמתי לזה להגיע למצב הזה

ככה שהישיבה שלי על המחשב בלי סוף

התיק שלי בכיתה ב'

מכיתה ה' ועד היום

הגב שלי עקום, לא באשמתי!

אולי הוא לא ישר באשמת כולנו (אני וההורים שלי)

אבל הוא עקום כי הוא אמור להיות (וואלה בריא הגנטיקה הזה -_-)

 

למרבה הצער, היום רואים שהוא עקום

אז אני תקוע עם חולצה :/ או שנקווה שלא ישימו לב? לא יודע, זה לא שיש לי נטיה להוריד אותה כל דקה אז בסדר וגם אין לי בעיה להגיד לאנשים שזה גנטי

הצצתי למסך שלו וראיתי את הזוויות של הגב שלי

24.5 (נראלי?) למעלה (גם נראלי) ו-33 למטה S הפוך

(רציתי לציין האמת - אבל אין לי כוח ומהמק זה גם מאתגר מעט XD)

 

חוץ מזה לאחרונה אני חורש TF2 יותר מידי

ר' מאכזבת קצת בכל מיני דרכים (שיהיה -_- לא מגניב!)

ולא יודע על מה לא דיברתי, היום מ' הייתה לי בראש קצת רציתי לסגור פינות לעצמי שאדע מה קורה ואני משוכנע, שכלום. זה היה בכלל בהתחלה קשור לר' O.o אני סתם חולם

טוב זהו לא יודע, אני חייב להתקלח ולהסתפר בזמן הקרוב וההורים שלי עובדים שאני אוכל בשר ואני מרגיש כמו Pro ב-TF2 כי אני מצליח לשנות את הסקינים והכל חחחח

ובעיות שינה עכשיו כשאחותי בבית חייב להיות בשקט ...

כה ברור שעוד חצי שעה אלך לישון, כפול 4 כנראה כי אני פשוט כזה עצלן

יציאות? דובר עם אנשים על יום ראשון, בטח כולם שכחו

יש ביום שני אצל ע' לבנים מהכיתה בלבד, אבוא בלי תוכניות לשחות (יעזור לגב? יש מצב... זה רק שקילה בינתיים)

ד"א - על פי המדובר אני מבוגר מידי להתחיל להתאמן על הגב שלי (ליישר אותו עם מתיחות וכל זה) וצעיר מידי בשביל ניתוח

לכן עוד 6-8 חודשים אני חוזר לאותו מקום לבדוק שוב, אם יעשו ניתוח או לא

אני מקווה - שהוא התיישר קצת עד אז איכשהו עם קסם גנטי אני לא יודע... אני צריך להיות גבוהה יותר ולשקול יותר בטוח (תת-משקל למרות שהבעיה אידיוטית, לא קיצונית ולא משפיע בכלל).

 

טוב זהו, לא ארוך מידי ולא חופר מידי, גם יחסית לנושא

שיר? אמצא משהו עכשיו, מקווה שזה לא יקח לי שעות חחחח

מצאתי משהו נחמד! כה פעם ציטטתי את המילים של השיר הזה ומ' חשבה שזה עליה (זה לא היה)

עכשיו, כל השיר הזה בערך עליה מילה מילה O_O לא בטוח אבל יחסית

בכל מקרה אני מאוד מאוד אוהב את השיר הזה, אני מקווה שלא אתחרט על זה ששמתי אותו כאן ולא במקום אחר בעתיד P:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 10/10/2011 00:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)