לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

לכתוב לבלוג בלי אינטרנט?


האמת שכתבתי לפני זה לבלוג עוד בווינדוס אבל שכחתי מזה לחלוטין, לא סיימתי וסגרתי

אי אפשר לעשות כאן אינסוף רווחים משום מה התוכנה חכמה מספיק לדעת - שאין סיבה שתיהיה רווחים בתחילת שורה….. למקרה שלא ידעתם אני עושה רווחים להנאתי בתמציות כל הזמן כי זה לא מופיע אפפעם אבל זה מבטיח רווח קטן בה"לקטע המלא" וה"לחצו" שאני רושם כל פעם, וכשאין את הרווחים? "לחצולקטע המלא" כה אני מסכים שהרווחים הם מאוד חשובים שם

טוב באתר זה יפעל

 

אז מה חדש?

החופש נגמר ולא רשמתי כלום שבועיים מהפעם האחרונה (בחופש)

נאם נאם לפחות זה ישמר כי המק יזכור את זה עד שאני אגיד לו להפסיק

גם אם אני לא שומר. You Jelly?

אני לא צוחק, אני יכול עכשיו לפתוח ווינדוס, לאונן (LOL) לחזור למק והקובץ הזה עדיין יהיה פתוח בדיוק איפה שעצרתי it just works

בווינדוס זה סגרת = איבדת

שמירה זה פונקציה נפרדת שהם לא הצליחו לשלב כמו שצריך, אז עכשיו השיעור הראשון שלכם במחשבים ביסודי זה "תמיד לחצו על כפתור השמירה" ובאופיס הזולים מנסים לעשות שמירה אוטומטית או איך שאני אוהב לקרוא לזה "גיבוי זול" שרק התוכנה יכולה להפעיל בפורמט רנדומלי לחלוטין במה שנראה גם כקובץ נסתר תמיד עם סמל מוזר כזה שהמק שלי לא יכול לעשות משום מה, אבל הכפתור במקלדת הוא אותו אחד של זה: §

חשבתי על זה, במק אין לי Alt Charecters (אני חושב) כי המקלדת לא "מלאה"

מה חסר? החלק הנפרד של המספרים (Numpad)

אני מעריץ של החלק הזה סוג של, וזה החלק שצריך ל-AC שדיברתי עליו מקודם

לעזאזל זה לא נראה מסודר גם בתוכנה הזולה הזאת של המק…

אני לא מוצא תיקון בתוכנה

(ממשיך לחפש…) הצלחתי D: או זה יפה

תודה לאל אולי זה יחסוך סיבוכים בעתיד

האמת שהייתי באמצע מת' שאני רושם את זה כרגע, אתם יודעים העבודה שלא היה לי כוח לעשות

 

באופן מוזר קשה לי להאשים את העצמי

אני מרגיש כאילו אני משקר או משהו לאחרונה לגבי זה שעשיתי את זה או לא

טוב בכל אופן, יש לי עוד שעה לעוד את זה (חופשית אחר כך, זאת מתחילה להגמר)

לא מצאתי ממי להעתיק עכשיו … שעה הבאה יהיה

ועשיתי תרגיל אחד די יפה, בעזרת השם יש משהו שאני יודע במת' (:

אבל רוב הדברים יש לי הרגשה שלא

אנליטית הוציאו לי פה מכל החורים

גאומטריה מזיינים את השכל עם יחסים - בלי זה = קל.

לעזאזל התוכנה אוהבת להחזיר הגדרות בספונטניות?! מה אני צריך לעשות לא לעבור שורה? -_-

 

בואו תראו את החרא, מעביר את הנקודה לתחילת השורה כשזה יודע שזה רשם אותה בסוף.

יש כאן איזה משהו שאפשר לדבר וזה יתרגם, אבל בטח רק תומך באנגלית (וואלה אולי אשתמש בזה אחר כך)

אני רואה שהדבר הזה פועל לכל פסקה בעצם, נראה מה אעשה עם המידע הזה.

מה קרה בחופש אתם שואלים? טוב בטח אני כבר לא בתת משקל והעלתי את ה-3 קילו החסרים, 2 המבורגרים כל שבוע ופיצה באופן קבוע כרגיל כמובן, הכריחו אותי לצאת החוצה פעם אחת ל"הליכה" בלי שום סיבה ובלי שום תועלת כמובן, היה מיותר ללא כל ספק

וכן חוץ מהג'אבה שאני אהיה חייב לעשות היום כי המורה מעפנה מספיק שלא יהיה לי כוח לגעת בזה בחופש

והמת' שאני צריך לסיים בשעה החופשית הבאה, בתקווה … שהוא יבקש רק את העבודה העדכנית יותר שהוא נתן (עבודת סוכות הקודמת שהפכה לראש השנה שהייתה ההכנה למבחן שהיה והוא לא פירסם ציונים כל החופש - כן זין אני עושה את זה עכשיו.)

זה טוב, שהמורים וההורים לא קוראים על הבלוג

ההורים שלי יודעים על הבלוג אני חושב, אבל עדיין לא מתערבים, החיים הפרטיים שלי כאן, אני לא אולי הם שכחו שהם חלק מזה חחחחחחחח

שיבקשו לינק ואני לא אתן להם זה לא חשוב, הבלוג אפילו לא על שמי אז לכו חפשו אותי

המעט שיודעים על הבלוג שלי וואלה שמרתי על זה יפה

זה נחמד זה נחמד, אמשיך לכתוב בהזדמנות, עכשיו

 

פיו! היום נגמר, בונה המחנך, אני מבסוט ממך עד השמיים (;

תרשו לי לכתוב הכל

אז כן, אחרי מחשבים שבתכלס כיסינו את הדברים על HTML שבבית יהיה קל להשלים ולהכניס יפה לאתר שלי איך שאני רוצה באיזה צורה כזאת, נראה, אני אשחק עם סטיילשיט בהזדמנות גם כנראה יום שלישי או סוף שבוע, לא איכפת לי יש כמויות של זמן חופשי

 

מחשבות בראש: אני הולך לעשות TF2 Gameplay Commentary

בזמן החופשי, כי פשוט יש יותר מידי. וגם לשלם איזה חצי דולר להשיג פרימיום, די נמאס לקבל חפצים ולזרוק אותם כי אין מקום בקמצנות של 50 לאנשים חינם אבל 400 לאנשים שסתם קנו משהו או את המשחק בהתחלה -_-

לצערי יש את כל הקטע עם Steam Wallet, זונות (יוציאו ממני 15 ש"ח שיהיו במשתמש מינמום - ומשם אבזבז על מה שבאלי)

אין האקים לזה (חיפשתי)

דרכים נרדפות? אמן אבל אין לי מושג… כבר קיבלתי איזה 6 דברים להתעצבן על זה שאני לא יכול לשמור ולעשות קראפטינג בהזדמנות בעתיד

 

שעה חופשית הסתלבטות די רצינית על כלום, לא זזתי במת' אפילו לא הוצאתי מהתיק, מצד שני היו לי מעט חששות עם הזמן כשראיתי שלאפחד לא איכפת ממה שהוא נתן ואומרים שלא צריך להגיש ולא יודע… אנשים שלא עשו (ע') ועשו את העבודה האחרת (שבאמת לא צריך בגלל המבחן -_-)ֿ

כן ובשיעור עצמו המניאק הקמצן העצלן לא החזיר את המבחנים!! זין בעין להגיש לו עבודה עכשיו…

(חברי הטוב שעשה אפילו לא הגיש P: )

ציטוטים שעושים את השיעור מהנה: *כניסה מטורפת לתרגיל* *חושבים חושבים חושבים* *וואי התקדמנו* *פתרון!!!!* "רגע, מה אנחנו צריכים לעשות?" (דילוג על קריאת המשימה בתרגיל (; )

ושלו: *התבוננות בתרגיל* "מההההההה עשיתי רעע?????" "למה??" (התייחסות לתרגיל כעונש)

מת עליו. ^_^ כה שיעור מת' לא הכי נורא בעולם, מצד שני המורה קצת משקיע בזמנו להזיז אותנו ו"כולם רוצים 5 יחידות" אני אגיד לכם כאן, לא איכפת לי גם 3, רוצה = אין לי ברירה (?) אבל הוא יודע שההורים שלנו הורגים אותנו לעשות גם 7 וכאלה כן אין כל ספק בזה….

 

ג'אבה, חברנו החכם לכיתה מתאר זאת בתור עבודה קשה (3 שעות - ועוד שלו -_- הוא יודע ומבין את הדברים האלה יותר טוב ממני אין ספק) נראה מה אצליח היום לבד רק אני הספר התוכנה והאינטרנט…

בתקווה לא אתקשר אליו או אל החבר החכם האחר שלא עשה דבר (LOL מזל?)

כה המורה חרא

 

מחר אני מביא ווינדוס 7 להתקין על המחשבים בבצפר, פאקינג i3 בלי ווינדוס שבע = פאדיחה.

כל הכבוד להם על העידכון (:

סיכונים: אסור תוכנה פיראטית על מחשבים של בצפר וזה……. (דרך לעקוף? יש לי סריאל מקורי מהחנות - אם זה יעבוד יהיה ממש טוב D: אבל עדיין… הסיכון קיים.)

אני אתקין על כל מחשב בכונן D ואתקין אובנטו גם לפני זה, שיהיה בוט לואדר יפה כזה שיהיה אפשר לבחור מערכות הפעלה כמו שצריך חחחחח

אשאיר את הווינדוס הרגיל המקורי של המחשבים שיש בבצפר כמובן, ווינדוס שבע רק למשתמשי פרימיום (אני והחבר ללא המחשב הנייד)

צ'סטר - אם אתה רוצה גם אתן לך את הסיסמה (;

רק אל תגלה אותה (כשאתקין והכל יעבוד)

התוכנה הזאת לא גאונית שוב… טוב חפיף

תוקן

 

כן אז אמ….

מה אני מבסוט?

שניה

 

היסטוריה. היה רגיל כזה נוח המורה נעזר באירגון של המחשב הנייד והכל ולמדנו על הרצל עם ספר שהודפס לפני 40 שנה ונכתב לפני יותר ממאה שנה… חחחחח זול וקטן, מגניב (: של הרצל! להההההה מדינת היהודים

כה מה? הוא הכתיב ואנשים הכאיבו לעצמם בידיים חוץ ממני XD

 

ועכשיו - לשיעור חינוך

התחיל על חשבון היציאה המוקדמת של המורה להיסטוריה, כולם כבר היו מוכנים וזה חוץ מאחת שבאה בשעה שזה אמור היה להתחיל לא יודע…

כן אז המחנך התחיל להעביר

לא משהו שובר במיוחד, י' וחברנו החרמן (הזה שהרחיק אותי מהבנות בעבר עבד על זה קשה, עכשיו חושב שהן סתומות לחלוטין, עוד עליו בהמשך…) נקרא לו ט' בשביל טמבל. היה כמה שיעורים לפני החופש רשמתי את זה בפונט ענקי כזה בתוכנה אחת והראתי לאנשים כמובן לא הוא וזה היה קורע XD

אמ……. ל' עברה קרוב יותר אלי, אבל זה לא החלק החשוב

קצת בקטנה: היו לי מאתמול מחשבות "אני חייב לנסות את ל'"

אבל זה לא קל כמו שזה היה לפני זה (סתם כזה, אני לא משקיע בזה באמת)

 

המחנך העביר את אחת הסתומות היותר שנואות (הערביה) קדימה איפה שאני ישבתי ביחד עם אחד שהיה קרוב אלי עבר למקום שלי (הנדחף לשיעורי גיטרה שנה שעברה, הוא לגמרי סבבה)

והאחת שישבה ליד האקסית השלישית קדימה ליד מזכירת הכיתה

אני וחברי עם הסטנדרטיים הגבוהים (לא אדם נחמד כשמכירים אותו P: אבל בתכלס הוא סבבה גם צריך כזה להיות עם שכל לדעת להסתדר איתו - נתתי לו סיפור שלם כאן ואהבתי אותו מאוד בתחילת שנה עם האירוח הנחמד שלו, בשיעורים הוא גם סבבה לגמרי)

אז כן, אני ראיתי עם שכל שהאקסית השלישית (לא מאמין שאני עדיין סופר אותה ככה?) והמרפדת (שתיהן חלק מה-4 שהכיתה שונאת כולל החרמן) כן אז יש מקום פנוי לידן ומישהו הולך לעבור לשם ולא נראה שיש עוד אנשים שצריכים לעבור לאנשהו חוץ מל' שגם עמדה באותו זמן וגם האקס של הראשונה

הוא שם את האקס ליד הביולוגית (עזבו זה לא חשוב, מסכן סה"כ ה-4 בנות קצת צחקו עליו מזה והכל קקי אבל אני מקווה שאצליח להסתדר איתו וזה, לא נראלי בעייתי - הוא האקס של הראשונה וזה עיניין גדול כי הוא סוג של רוצה אותה בחזרה מהמידע הכי עדכני שיש לי שאולי כבר לא כזה עדכני, אבל נראה שהיא מדברת איתו….)

בכל אופן, כפי שאולי התרגשתם לנחש (אתם איתי בקריאה? (; )

כן, עברתי לשבת ליד האקסית השלישית

 

או-ווה זה סיפור יותר ממה שאתם חושבים שזה

אני עוד זוכר את הפוסט של "כמה חזק הייתי מזיין אותה היום", ובאופן לא מפתיע בכלל הפוסט הזה רק מחודש שעבר (יחסית תקף ועדכני)

היא שווה רצח מבחינת המראה כאילו אנשים יאוננו עליה כשהיא לבושה, תסמכו עלי.

 

אני יודע שהחרמן עשה עליה ביד (האמת חשבתי על זה קצת לעומק עוד לפני היום בכלל ואמרתי לעצמי "אין סיכוי שלא" XD)

קיצר התיישבתי לידה והכל נחמד שכזה, אני אשחק קצת עם השפת גוף לראות איך היא תגיב, בינתיים הרגליים סגורות (lolololol) אבל היא לא הפסיקה לשחק עם השיער בשיעור, מצד שני ראיתי שזה בעיה יותר ממה שחשבתי, הייתי פונה לה על זה אבל צריך לזה שיעור אחר, הפניה הנדרשת היא של "תקשיבי לי ועכשיו" משהו שבשיעור של המחנך קשה לסדר אלה אם ממש להשקיע ולבקש רשות דיבור על כלום ואז לקוות שהיא תעשה את זה ולהגיד לה את מה שהיה לי בראש P: מול כולם, כן…

בכל אופן אולי בהזדמנות (אולי? אני מאמין שבטוח)

ההתיישבות הזו לידה שהמחנך נתן לי (במתנה!) תרשה לי להשקיע זמן וללמוד דברים שרציתי לעשות עוד מזמן ולא היה לי את הזין -_- אולי לתקן יחסים? אני לא יודע, לא נראלי שאשב ואתעצל כל השיעורים, אם איך שהולך לי מצוין השנה והזמן הפנוי לתקן את הבעיות איתה נראה כמו אפשרות סבירה במיוחדת

כרגע הבעיה היחידה זה ג'אבה וזה רק זמן פנוי ופרטי שיסתדר בקלות יותר ממה שאני מוכן להעריך

כן אממ אני מתחיל לצאת מהנושא

חזרה לאקסית הזאתי, להלהלהלהלהלהלהלהלהלה אתייעץ עם חברים (אמיתיים שמכירים אותה - י') על הנושא, אני מקווה שהוא יתמוך בי ויהיה שינוי שכזה נחוץ, הוא באמת אדם שאפשר לסמוך עליו כזה

ואני? אני יכול לשנות בחורות - רק צריך להשקיע

יש בנות שהזמן שצריך להשקיע לא שווה את זה (כן א', יכול להגיד במאה אחוז שאני שם עליה ז' lol)

ד"א אורן רצתה לדבר על זה היום אבל לא יצא כל כך (סיבות: לא היה לי פאקינג כוח מה את קופצת עלי בבוקר?) ואני רק משאר שהיא רצתה, בכל אופן לא כזה איפשרתי לה עם "אני לא שונא אפחד, פשוט יש אנשים שאני לא אוהב" וגם אחרי זה היא נתנה בדיחה על עצמה

 

חזרה לפאקינג נושא מה יש, אני לא בטוח שיש לי עוד מה לומר האמת… היה כמה העברות מילים ביני לבין האקסית ואני חושב (? די משוכנע) שהיא מודעת ומתייחסת לקיומי לידע, בנוסף ל-SMSים שלה עם החברה שלה שעברה קדימה (איך לתאר אותה? הזאתי שהייתה דלוקה עלי בכיתה ז'?) נתן לה ג' למרות שלא מגיע לה כאן אות בכלל חחחחחח שאבדיל, היא לא הערביה ולא המרפדת (הרביעית מהבנות בקיצור, הבנות הן האקסית השלישית ג' הערביה והמרפדת. יאפ.)

אופי לבנות: פאקצי יחסית, שמות את עצמן מעל כולן בלי להתבייש "יותר יפה" וכאלה

אני משוכנע שאצליח לפתוח מחדש את האקסית השלישית (False Hope? אני אגיד כן ל-Needed Hope ונעשה את מה בראש שלי חחחח) בלי לתת לזה יותר מידי חשיבות, גג נמשיך לאונן עליה והחיים יהיו ב-20% לפחות קלים יותר כי היא תיהיה קרובה אלי רוב היום אם באלי או לא…

אני לגמרי פותח אותה אין מצב שלא! מתבקש אני נשבע שאין לי ברירה

אני לא מביע כאן רצונות או רגשות או אפשרות אפילו של לחזור אליה, זה סיפור אחר לחלוטין

לפתוח = לשפר יחסים, בואי נדבר קצת P:

אני משוכנע ששינוי כזה יביא בקלות לכל הדברים האחרים הטובים

 

טוב כן זה נראלי הכל בנושא, עוד דבר קטן עם איבר קטן - כמובן שאני מדבר על החרמן

אני כמעט שונא אותו מצד שני אני לא שונא אנשים וגם אני מכיר אותו כל כך שאני לא מופתע אז אין מה לשנוא בכלל שלא נתחיל…

נתעלם ממה שהוא אמר לי כשהמחנך שם אותי לידה, אני מקווה שהיא לא שמעה ("תהנה")

בהסעות הוא פנה אלי עם "וואלה נדפקת?" וראיתי את כל המניפולציות בפה שלו ואיך הוא מחכה לדבר איתה כבר ולהגיד לה "הוא אמר לי שהוא נדפק שהוא יושב לידך" אמן יש דרך לעצור אותו

בכל לא הסכמתי איתו, אמרתי את האמת וזה שאני מבסוט מהמקום והוא כמובן הוציא את זה ל"אתה רוצה לזיין אותה" ביחד עם "היא לא תתן לך" , "אני מסכים איתך." באמא ש'ך שים קונדום לפני שאתה מזיין לי את השכל, די שמישהו יהרוג אותו ויעצור אותו מלזיין לה את השכל עוד מעט רק להקשות עלי לפתוח אותה (כמו שפאקינג צריך) תגיד לי גאון מה אתה מבין בבני אדם ואני אגיד לך בדיוק איפה "להשאיר דברים כמו שהם" זה לא בסדר, כי היא לא תתן גם לך לזיין אותה. (ואני יודע שהוא רוצה, ע' הראה לי ציטוטים עדכניים מספיק בחופש עוד כשהוא תיכנן מסיבת בריכה רק לבנים בכיתה….)

 

עכשיו כשזה נגמר וזה רשמית פוסט חופר רצח שאולי אסדר איכשהו אחר כך (נראה)

בואו נדבר על הראשונה, גם לה סידרתי רעיונות (ד"א הראשונה שהתנשקתי איתה בפה, לא האקסית הראשונה אחרת הייתי מציין "האקסית", אני והיא מעולם לא היינו "חברים רשמית" שיהיה ברור)

כן אז מה איתה? טוב רגיל, רציתי לשאול אותה איך היא מרגישה כזה אחרי שיעור מחשבים אבל לא יצא

בכל אופן, החלטתי להקדיש לה היום זמן  כי החלטתי שאני מעריך אותה (ואת ל' כמובן) אז כה עשיתי זאת קצת תקוע בפנים היא סיפרה לי על הסיפור שהיא התחילה ליצור עם כל החיזוי עתידות הזה קטע של כיתה ה' כפי שהיא אומרת, תכלס עדיין מהנה

הקשבתי לכל הסיפור מהתחלה ועד הסוף ואפילו עזרתי קצת לפיתוחו עם ע' והאקסית שלו ועוד קטעים וקטעים

מי היה חסר בסיפור? אני, שמתי לב לזה ולמרות ההרגשה שלי בחוץ שכזה נשארתי בפנים ושמעתי הכל וניסיתי להנות כמה שאפשר, לא היו לי טענות אפילו שאני צריך להשאר שם או טענות נגד זה

הראש היה ריק באופן שהשפיע על התגובה החיצונית שלי, ככה שהנוחכות שלי שם הייתה נוחה מספיק

שהיא תגיד לי שהיא תוסיף אותי לסיפור מחר (: וכל הדברים האלה, הסיפור הזה - הוא קצת יותר מסובך ממה שאתם חושבים, זה חתונות ילדים וכסף שכזה מצחיק אבל יש מה ללמוד "האדם שבאמת רציתי להתחתן איתו" זה מוציא שתיים אחרים כאנשים שהיא לא רצתה בתוספת לע' שכאילו כפה עליה חתונה וזה, לפי הסיפור

יש עוד אלמנטים שאשאיר לידעתי, הוסיף מחר את החלק שלי בסיפור בתנאי שאראה דברים דומים שמשפיעים ומודיעים על כיוון מסוים של רגשות של כל אדם (שלי או שלהן, דברים שיהיה איכפת לי מהם בקיצור - זה שיש לע' ולאקסית שלו 3 ילדים זה ממש לא חשוב, כמו שעם אחד החתנים יש לה 42 ילדים לא יודע מאיפה הוציאו את זה ויש עוד המון מידע שאין הרבה מה לעשות איתו - מיותר, נאם וגם מעניין מי זה שהיא כן רוצה להתחתן איתו? בקושי הצלחתי להבין אבל זה נשמע לי כמו המה שמו הזה שקטן מאיתנו ואני לא ממעריציו… לא חבר קרוב מידי של ע', יש אחד שעונה על אותן מאפיינים אבל כן חבר קרוב של ע' - אותו דווקא אפשר להעריץ למרות שלאחרונה קצת ומשנה שעברה יש קשיים מסויימים במקרים מאוד ספצפיים…)

 

איזה חפירה וואלה יום טוב החיים מרגשים שוב

אני כזה סטלן

חבר רוצה לשחק איתי היום במחשב P: אולי אם עוד אנשים וזה מגניב והכל, נראה איך יצא כמובן אני ההוסט של הסרבר והמשחק הוא לא אחר מ-C&C 3 שהפוסטים עליו היו בעבר P: בקטנה

אני בהסעה עכשיו, ומאז שרשמתי ש"היום נגמר" הייתי בהסעה עד עכשיו - נכנסים לעיר המסריחה שלי וחשוך כמו בלילה פאק איזה חורף, השעון המחשב על 7 והשעון ביד על 5 (וארבעים שניהם)

השעון ביד זה השעון המכוון…

 

מה זה התבלגן לי במחשב אני לא יודע, אבל מצד שני אני מבין לגמרי כי השעה במחשב פשוט הגיונית יותר -_-

 

ולסיום: הבוקר המושלם שלי

אז - לא סידרתי את התיק, לא התגלחתי ולא גזרתי ציפורניים בערב לפני, רק התקלחתי וזה היה בצהריים יחסית…

כל זה ועוד הספקתי בבוקר המושלם שלי, עם כמויות של זמן עכשיו כשאני לא אוכל חרא ומבזבז חצי ממנו על החרא הזה שאני אוכל, אני יכול להספיק את כל הדברים האלה ולקחת את האוכל שלי החוצה, לאכול חצי ולזרוק באוטובוס, משום מה הלחם לאחרונה שהוא נותן קשה לתת ביסים -_- נראה מה אפשר לעשות עם זה… גם בבצפר אכלתי חצי כי פשוט משהו היה לא בסדר, ככה שנשארתי רעב עם התפוח שלא היה טעים לצערי כנראה כי הם לא שמו בקופסה כמו שביקשתי!! בלאט

בכל אופן בבוקר אבא שלי נתן לי 50 ש"ח על השולחן שלי, פעם הייתי שמח על 20 ש"ח, היום באתי והוצאתי 200 ש"ח, שמתי במקום בטוח (;

החיים טובים… סיפרתי שקנו לי מיטה בחופש? כן כן ביום שישי, מתישהו בשבוע הזה או הבא היא תבוא ואלוהים יודע איך נשים אותה בחדר שלי, מיטה וחצי אחרי התלבטויות מסוימות (רציתי ל-2 אבל החדר שלי מעפן מידי ): ) אז תעבירו אותי דירה דאמיט

הנסיעה לקחה לי 23% סוללה - נסיעה ארוכה, יפפפפפפפפה המחשב הנייד עושה את העבודה שלו מצוין באמת אני מת על הדבר הזה ולא נוגע כבר ברגיל אין פשוט גאוני… גם עזרתי לחבר עם בעיות מקוריות של האופיס שלו והכל היום זה מגניב (:

ובסיום הבוקר המושלם שלי, נעלתי את הדלת אחרי ביציאה P:

כה אני לא חושב שיש לי עוד הרבה לומר

 

התוכניות לפוסט עם התמונות - אני עוד זוכר אותן מאיזה חודש בחופש הגדול בסופו אני חושב

קצת קשה לבצע, סיבות = התמונות שיש לי? טוב לא יודע איך להסביר את זה אמ….. מספיק טוב לאונן על חלקן…

אני אשים רק את הדברים הנחמדים אבל קצת אין לי כמויות של כאלה - נראה אנסה לראות מה יש לי

אני גם יודע איזה שיר יהיה שם בטוח (: כמעט שרתי את אותו אחד על הראשונה או האקסית השלישית אבל לא נראלי חחחחחח לא העיניים O_O

נאםנאםנאם אני שומע שיר נחמד כרגע, לא בטוח שאני עוד מעט יורד אולי כדאי לארוז כבר את המחשב…

אתמול הייתי ער עד 3 בלילה עם האייפוד ב-3% סוללה - היה טוב XD הוא שרד רציני מלא זמן עם זה ושמתי אותו לטעינה בבוקר 100% מוכן להסעה וזה

לא היה טירוף של עייפות היום, שינה זה לא הדבר שהכי חסר לי באופן מוזר אבל לא יודע כדאי לתקן את הרגלי השינה שלי - מלא אנשים שעושים סירטונים (לפחות 2 או 3 שאני זוכר) עם בעיות שינה גדולות

אתחיל לארוז למרות שהמוסיקה טובה (האלבום של BTM יצא והיה לי אותו קצת זמן ועכשיו אני שומע אותו ונהנה (: )

 

הפוסט הזה כמעט שובר שיאים? עדיין אני חושב שיש לי חופר יותר מזה, אני אקרא אותו קצת לפני שאפרסם חחחח בניגוד לבד"כ (כן - אני מפרסם ושוכח, לאנשים שלא קראו פוסטים אחרים שלי)

 

יודעים ליד האקסית השלישית אולי כדאי לי לשמור קצת עם כל הפלוצים שיש לי לאחרונה… (כה אמיתיים ואולי מסריחים חחחח) לא יודע זה קטע כזה מקווה שזה היה היום חד פעמי O: כמובן לא יצא כלום מיותר תודה לאל (:

 

אני עצלן מכדי לנסות אפילו את הג'אבה הזה או ללמוד עם המורה המטומטמת הזו -_-

למה להביא בעולם אנשים כאלה סתומים?

אני לא בטוח איזה שיר אני רוצה לשים בפוסט הזה, הממממממ…

Fuuu יש מצב זה אשכרה שיא חדש לפוסט חופר, שורות ארוכות והרבה גלילה XXXDDDDD

 

זה מה שקורה שאני לא כותב שבועיים מעצלנות (; היו תוכניות ולא הצליחו שכזה חחחח

Dope - Die MF Die

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 23/10/2011 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)