לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

Destiny Paper


לפני שתוציאי אותי מייסורי במוות כימי, אני לא עיוור, אני רואה יחסית מצוין

האמת קיבלתי עקיצה קטנה (שוב) מעל עין שמאל ואולי רואים קצת איך היא לא נפתחת עד הסוף אבל זה לא נוראי כמו פעם קודמת (בעין האחרת אני חושב האמת) ובכל אופן עכשיו אני לא מרגיש את זה, זה יעבור הרבה יותר מהר כי זה כלום תכלס

 

למציאות

 

יש לי חצי שעה לגמור את זה

 

רציתי לגמור את ה... איזה סטלן אני שכחתי השולט עלי בסימס מלמעלה ביטל את הפעולה שלי

לפחות אני זוכר בעיקר שרציתי לדבר בפוסט הזה על בנות ולייחס את הכותרת בכלליות ולא איך שיצא בסוף

הכותרת הזאת מיוחסת ישירות לאקסית השלישית עוד מעט תבינו למה, האמת זה לא כזה נורא, התמצית מפרטת עוד על זה

כן וגם רציתי לכתוב שיר שכזה על הבנות בחיים שלי כרגע מרוב פתטיות, אבל זה בסדר - נראלי אחד מהנושאים האלה היה אמור להיות במשפט הראשון אבל לא נשמע לי הגיוני יותר

 

אני לא רוצה לעשות את הפוסט הזה יום יום, אלה בחורה בחורה LOL בלי להתלהב, הסיפור האלה עצובים יותר משמחים בכל מקרה

קראתי את הפוסט האחרון של סניה, חפשו אותו לבד אתם ממש לא תתחרטו, לא מספיק טוב לבלוג שאני אפרסם או אני עצלן? טוב מידי לפירסום פה חחח

 

האמת שאין לי כמויות לדבר על בחורה בחורה אז יהיה אקראיות באמצע אבל אתם תבינו בתנאי שאתם קוראים קבועים לבלוג שכנראה לא באמת יש לי חחחחחחח אם כן תגידו (;

 

האקסית השלישית, לא יודע אם היא התרגלה אלי אבל היא שמחה לשבת לידי לא שהיא תעדיף את זה על אפשרויות אחרות, מאיפה אני יודע

לא נדבר על הקנאי אפילו - שאני ממשיך לייחס לזה תשומת לב על מנת לא לעשות טעויות קריטיות בזמנים חשובים כמו שהוא הולך לנסות מאוד שאעשה כי אני מכיר אותו ככה

בינתיים לה יש את הכי הרבה פוטנציאל אצלי בראש וזה, לא יודע אם זה אירוני או אפשרי אבל זה הדבר הכי טוב שיש ועם הזמן ישתפר אז נראה ונעזור לתהליך כמובן (:

היה בראשון מבחן בספרות ולפני שתגידו שזה לא קשור, היא נתנה לי דפים ולפני שתחשבו שזה בכלל מידע מיותר

הכותרת הגיע משם

היא נתנה לי 4 דפים בנדיבות (ביקשתי 3-4 וואוו וואוו איזה גבר! זה ציניות כמובן)

כה הייתי צריך רק 3, הדף הרביעי? זה הכותרת, בינתיים ריק אבל אוסיף שם עוד את הדברים שאני מוסיף לדפים מהסוג הזה, עדיין יש לי את הישנים

הראשון היה עם "מטרות בחיים" והשני היה "מטרות לחופש והישגים לאותו זמן"

השלישי? אני עוד לא בטוח, לכן הוא ריק, מה שכן הוא יראה כהכי טוב מבינהם כי יש לי ניסיון חחחחחחחח כמו שהראשון היה הכי טוב כשרק התחלתי והשני השתפר וזה

 

עכשיו, לאקסית הרביעית

הייתי אומר שאני שונא אותה אבל אני לא שונא אדם, היא לא עשתה שום דבר רע בזמן האחרון

עקרונית אני לא רוצה לראות או לדבר איתה, פשוט משהו כזה בתוכי פשוט יודע במאה אחוז שהבחורה הזאת זה לא יותר מביזבוז זמן

ע' הוציא לי עכשיו מהתחת שהיא הידידה הכי טובה שלו, הוא יודע בקטנה שהיחס שלי אליה הוא "לא מעניין אותי" אבל זה קצת יותר "עופי מפה" ממה שהוא באמת יודע

החבר החדש שכרגע מבזבז את עצמו עליה נשאר במקומו, ככל הנראה ילך להם יפה ואני מקווה בשבילו שהוא לא יפגע או משהו ממנה כי זה הולך לכאוב לו הרבה יותר ממה שכאב לי (כאב לי בכלל? אני יודע שזה היה מחורבן)

האמת חשבתי על זה קצת

הוא לא היה מספיק גבר, או מנוסה, כדי לחכות איזה יום יומיים שהיא תפרד ממני ואף אחד לא יצא אשם

במקום

הוא אמר לה שהוא אוהב אותה כשהיא הייתה איתי, לקח את האשמה והוציא אותה שרלילה יותר ממה שיכל להיות אם היא סתם הייתה נפרדת ממני "הרי ברור שהיא לא נפרדה ממנו בגלל שמישהו יותר טוב אחר אוהב אותה" קצת כבוד שאני יודע לשמור והם לא, כבר לא מדברים על זה אבל אם כן, זה מה שיש לי לומר בנידון

 

מצד אחד בדרך שהיא נפרדה ממני יש עלבון רב, למישהו אחר בצורה כזאת? איפה ה-50% שהיא תפרד ממנו? אני קיבלתי את ה-50% שלי כשחיכיתי כמו גבר לא לקחת שום אשמה שהיא תפרד מהחבר שלה שמראש היה מעפן... וזה הגיע לי ולצערי לא ראיתי הרבה כי רק רציתי איזה דייט מסריח לנשף שיהיה לי עם מי להתמזמז כשכל הקטנים יצפו וילמדו כמו שהגדולים עשו לי כשאני הייתי קטן במקום זה הנשף היה המעפן מכולם

כיתה ח' אני אפילו לא זוכר את הנשף או חצי מהשנה, היה מסריח בעיקרון ממש מדכא

כיתה ז' היה נחמד ואולי קצת גאוני

השנה אני מקווה להכי טוב אבל אני אהיה חייב לחשוב על איזה משהו, או סטוץ מהיר ומוצלח (נשמע אפשרותי) או שנראה כבר

 

דיברתי עליה יותר ממה שחשבתי, ע' זיין לי את השכל מספיק עושה לעצמו בעיות עכשיו אני מתוך כולם אפילו נמאס קצת מה יש לו לעזאזל... האקסית שלו עכשיו הוא מתקרב אליה וניהיה מחורבן יותר ויותר

ידעתי שצריך להתרחק ממנה.... שיהיה לו בהצלחה מה שלא בראש שלו אבל שיתייעצב קצת וימצא כבוד בכל אופן

 

מה עם הכבוד שלי?

 

אתמול הלכתי לחבר מהשכבה, היה מבול אז ישנתי אצלו

היה כיף חיים D: באמת אחד האנשים הטובים מת עליו

 

ל'

נראת לי כמו סטוץ פוטנציאלי במיוחד, אני לא מחזיק אותה בגדול מידי אבל בקטנה שומר שזה לא יסתבך לי אם אנסה משהו

קשר רציני? זה לא אני, בניות לא נראה כמו משהו נוח, אולי זה אפפעם לא נוח? טוב זה הרבה פחות אפשרות מפעם והאמת שלא כזה באלי עליה אחרת הייתי בונה כבר אני די בטוח... עוד דבר הראשונה חוץ מהחלק של סטוץ פוטנציאלי, זה כבר היה P:

אין לי הרבה מה לספר פה, אולי קצת שינויים ברגשות לידה ויחסים טובים פחות או יותר המצב מעולה בקיצור (:

 

ר', יש איזה משהו אישי כזה איתה - לא לי עקרונית

אבל בואו נגיד שזה מגעיל אותי בצורה דוחה במיוחד וכל הזמן, זה פאקינג בלללללעעעעעעעעע... אתם לא תנחשו

היא משתפרת עוד זה בכלל מעצבן, היום החלטתי לא להשאר איתה למרות שלא רציתי להשאיר אותה לבד וזה הייתי חייב ללכת להסעות מה לעשות

מקווה שהיא מבינה, לשלם? לא תירצתי לה שאין לי כסף, אבל אני לגמרי לא רוצה לשלם ... -_-

הקטע הזה איתה, זה פשוט מבאס אותי רצח לפעמים מרוב שזה, זנותי?

 

דיברתי עליה מספיק, השאר בקשר אליה משעמם באותה מידה (על גבול ה"די כבר")

זה לא שנמאס לי ממנה או מהן לחלוטין, אני לא רואה אותן כל כך הרבה - בתכלס ככה עדיף כי מה שמתרחש בכל הנוגע זה פשוט לא בשבילי להיות שם בכלל.

 

על מי לא דיברתי? את נ' לא ראיתי שנים

 

עם מ' אני לא מתכוון לזוז ואני צריך פשוט לשכוח אולי שאי פעם הכרתי אותה

גם כדי לשכוח וגם כדי להתחיל מחדש (לשכוח כדי לשכוח? כן בדיוק)

הסתפרתי היום, זה טוב (: השיער יציק פחות מקווה שאשים לב לזה בקרוב XD

אני מחכה מחר לאנשים שישאלו אותי "הסתפרת", בעיקר לבנות שאני אקח להן את היד ונגיד הציפורניים שלהם בצבע לבן, תנחשו מה אשאל? (;

"הציפורניים שלך בצבע לבן???"

יאפ זה יהיה גדול ואקראי.... חחחחחחחחח נראה מה התוצאות

 

הלוואי, שהייתי שלם עם עצמי

 

אני אגיד את האמת, אני לא מרגיש שמשהו חסר לי חוץ מקצת בעיות בפלאפון המציק והשקעה במחשבים או מתמטיקה, בלעך אפילו לא רוצה לדבר על זה

לגבי בנות אני לא מרגיש או יודע אם אני זז או תלוי במשהו

 

אני יודע שבעבר הייתי אידיוט מוחלט, כמובן לפי התיאורים המדויקים שאני מסכים איתם שסניה תיאור אצלו בפוסט האחרון

אבל אני זוקף את זה לזכותו של "הכנס שמי האמיתי כאן" שלא ידע כלום מהחיים שלו באותו זמן ובה כדי לקבל את השליטה מה שהצליח, לא כדי לעשות עם זה משהו - מה שהרס.

 

אוי ואיך שכחתי, חוץ מ"היוש וביוש" שאני זוכה אליהם לאחרונה משתי בנות שונות באקראי מהבנות שדיברתי אליהם (סתם זה לא קשור)

א'???

טוב שיחה אחרונה ששמעתי עליה היה מצ'סטר ושיחה אחרונה שהייתה לי איתה זה סוף שנה שעברה והזמן הנואש במיוחד שמאכזב במקצת או במהרבה

אני יודע שסגרתי את העיניין הזה, שהוא מביך והכובע שלי יעזור לי לא לשכוח אותו בחיים, בתור טעות או משהו נכון שאני עשיתי, בסך הכל

 

כדאי לי להתחרט, אבל זה נגמר ומילא שנה שעברה לא הייתה טובה כמו שהיא הייתה צריכה להיות (Sad Face, אני פשוט לא נחמד מידי כדי באמת לשים אחד)

לא איכפת לי לשמוע עליה או לדבר עליה כמובן שאני לא אגזים בביטויים ולא אצטרף לשנאה ובטח שלא לאנשים שמעדיפים אותה

לפחות ככה אני חושב

אז מה כאן באמת ידבר ישירות עליה?

טוב זה: אני לא רוצה לשמוע אותה בכלל (הקול שלה, אותה מדברת)

בדיוק כמו האקסית הרביעית, זה לא נוראי "בא לי להקיא" (כמו שהיה פעם לגבי הבנות בכיתה)

אבל זה עדיין קקי מספיק לעצבים מינימליים

באופן מפתיע, זה לא מספיק כדי שאני אבעט במשהו שבדרכי (בדוק, הצורך היה שם אבל חלש מידי)

ו... פאקינג צאו מהעיניים שלי

 

בהשוואה, אולי גם היא נכנסה לקטגורית "ביזבוז זמן" ובגדול יותר מהאקסית המיותרת הזאת, מפני שהיא נמצאת שם יותר מה שקצת כמעט לא הגיוני אבל מצד שני זה אותה שכבה וזה שכבה מהתחת (מהתחת?! ראיתם מה עשיתי שם? חחחחחחח)

 

בחיים עצמם הכל מצוין אני לא יודע מה עוד לומר...

ולמקרה שרציתם שיר, חיפשתי אחד מראש שיתאים לכאן מצוין, לבנות שאני פחות שמח מהן מאשר לבנות הטובות ששם, הבנות הטובות? רק האקסית השלישית לא? איזה בלתי אפשרי זה, למה היא הכי הגיונית מכולן? לפני שתחשבו שאני מתעלם מהנוכחות של ל', היא פשוט לא נראת לי הדבר בשבילי, לא שהאקסית השלישית זה מה שחסר לי כרגע אבל הזמן יכול להיות שווה את זה...

 

תהנו ^_^

יש רק משהו אחד ... בשיר הזה יש תוספת, שאני עדיין לא רואה. אני אשמור אותו, בתקווה שלא אתחרט על זה, הוא מתאים כאן

אבל החלק הזה חשוב מידי - זה הפיזמון.

אחפש שיר אחר, או שידבר על זונות (כמו שתיכננתי) או שנראה כבר

 

בעצם ! אני יודע, השיר הזה על הפנטזיות, אם זה לא מאוחר מידי P: אני לא יודע כמה אני מדבר על זה בבלוג אבל הראש שלי מפוצץ במחשבות על בנות כל מיני כל הזמן לפעמים עד שאני רושם על זה ולפעמים אפילו אחרי, וזה השיר הכי טוב לתאר את זה

אז אני יודע שלא דיברתי על הפנטזיות שלי והכל בבפוסט הזה, אבל בואו נגיד שלשמוע על זה... באמת באלכם? חחחחחח

מספיק לכם לדעת (;

http://www.youtube.com/watch?v=6OeGMHCyOKY
נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 31/10/2011 19:19   בקטגוריות ארוך, סיפור מעניין, עידכון, על עצמי, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)