לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

מאוחר מידי להתחרט


אני לא מתחרט, זה פשוט לא נגמר טוב, הכל חסר לי ואני מרגיש טעות אחרת למרות שזה פחות מדאיג זה צריך טיפול שלא אצא עם

דעה שהיא לא באמת שלי (חוסר הבנה, זה היה מוזר מידי מהתחלה הייתי צריך להבין אבל מההההההההה)

המחנך מציל אותי שוב פעם והחליט להעביר מקומות פעם שניה בדיוק ביום שכבר חשבתי ״הכל אבוד״
באמת, זה מחנך מצוין!
אני סומך עליו בפעם השניה, אם זה מה שהפעם הראשונה לימדה אותי (הפוסט האחרון) זה היה שווה את זה
אני מוכן לאתגר הבא
זה נראה כאילו אני הולך לשמוע בקרוב עוד על א׳ אם אקשיב עוד לחדשה מהעיר, אבל אם לא כנראה לא אשמע
אני חושב שלא אשמע ואפילו מעדיף
איחולים:
צ׳סטר, תתחדש (New GF) למרות שאין לי מושג אם אתה קורא את זה
והחרמן, תתחדש גם, זה עוד טרי אז סומכים עליו כי זה נראה מצוין ואני חבר, לא משנה מה הוא יהיה P: כמעט.... העיקרון ברור
וי׳, היה לו יומולדת היום וקנינו לו דברים אתמול ובלה בלה הסיפור נחמד אבל לא נחוץ או חשוב או משנה מהעובדה שהוא ענק עם חברים אמיתיים
וחבר אמיתי בעצמו כמובן (:
16, אז הבאנו לו קונדומים (;
הלחץ באנגלית נדחף לי קצת לתחת, לא עשיתי אז אני מתעלם קצת ולא יודע................. זובי.
מה שהיה צריך לזכור בע״פ היה נחמד בערך היום הצגנו מחר אחרים יציגו
או לא יודע
הסרט נדחה
(סיומו 20 דקות)
דיברתי היום עם ר׳, מאוכזבת או מה שלא היא רצתה עזרה ואני אשמח לעזור אבל אני לא המקצוען בזה ואני ממש לא יכול לעשות הכל
זה לא שלא איכפת לי ממנה
אבלמה לעשות שלא ראיתי אותה מלא זמן וההבדל היה כמעט בלתי מורגש
מואשן בחוסר הערכה וזה? תקשיבי אין לי מה לעשות עם זה
כנראה שהיא צודקת
כאבי ראש נורמטיביים נראים כאילו לא יגמרו
(הכוונה לדברים שתקועים וחופרים בשכל, עקרונית מתמטיקה הספר בספרות והלוג האנגלית בעיקר.)
ועכשיו לנושא המרכזי
ראיתי היום את מ׳ ולחלוטין חשבתי ״מגיע לי להתחרט״, הרי הזמן שלי כרגע עובר ואני לא פחות בודד ממנה
המצד הוא עקרונית גרוע לשנינו פשוט שאני מסתדר איתו יותר טוב ולה לא נשאר אדם
יצא לי ולחבר מהשיחה בטיול השנתי לדבר על כל מיני מערכות יחסים ובולשיט בבית מדרש היום
ואז הוא סיפר דברים שחשבתי שהם על הרביעית (פ׳) אבל הם בעצם היו על מ׳
כשקלטתי את זה הרגשתי מוזר כי זה היה בסיגנון ״היא סובלת״ ואני כזה ״מגיע לה״, ונימוקים ואז הבנתי כזה ״שיט שניה, אהההה לא״ ולא זכיתי להסביר את עצמי או חוסר ההבנה שלי יותר מידי
אני חושב שאעשה זאת לפני שעתיים האנגלית המיותרות מחר במכוון שהדעה שלי תיהיה ברורה
ואני גם חייב לבדוק עם המחנך, האם הוא יתן לי לעבור לכימיה השנה או לגבי התגבור במתמטיקה שזה ד״א כנראה יכלול זמן עם מ׳ ועוד זמן בבצפר, ממש נחמד עבורי P:
אני חושב שסדר התוכניות האישיות שלי הוא בסיגנון לבצע כל מה שאני אצליח במקומות הכי טובים שאני רוצה, והכיתה שלי לא כלולה בזה באופן יחסי, אלה אם זה מזדמן או פשוט מידי.
ותוכניות לימודים זה דאגות המחנך אנגלית ספרות ומתמטיקה בסדר הזה או מה שילך לי, אני מקווה שלפחות משהו מהם יזוז!
בהצלחה חברים וקוראי השולטים D:
סקס יהיה נחמד (;
נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/12/2011 14:29   בקטגוריות עידכון, על עצמי, תוכניות, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)