לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

מטרות חדשות?


יום שלישי הזה, מעפן כמו שהוא הולכים לבצפר לשעתיים כל הנסיעות רוצים לישון.

 

אז בשעתיים אנגלית לא עשיתי כלום Surprise Surprise.

*sigh*

עכשיו צריך לעשות גם איזה חרא או משהו שהיא נתנה ביום שלישי אחר למחר, זה די דפוק האמת

לפחות יש לי את זה

 

בתחת שלה!

 

לא אבל יש לי את זה...

 

בנושא אחר, שיעורים במחשבים ליום חמישי, קיבלתי הרבה תשובות לזה מצ'סטר, תודה רבה בנאדם אתה ענק!! D:

 

חסר איזה 3 תרגילים או משהו

חפיף, אעשה עם אחותי מחר

 

היום צריך ללמוד להיסטוריה

לקרוא עוד מהספר בספרות (אחרת זה יתקע הכל לסוף שבוע!)

לעשות במתמטיקה (אפשרי בניגוד לפעמים אחרות, אני מקווה לפחות. חצי כבר עשוי מהשיעור סתם כי אני נחמד כזה...)

וכל הקטע עם אנגלית, אני עצלן לחלוטין

מה שמאוד חשוב זה ה"LOG" כי זה אשכרה לבגרות או משהו

וזה הולך גרוע, מגיע לי 70 עם מה שיש לי ואפילו פחות ואין לי כל כך מה לעשות

יודעים מה, אחפש באינטרנט.

 

אין, שתלך להזדיין.

(דפים שחסר לי: 22, 25-26)

חוץ מזה יש הרבה שאין לי תשובות אני חושב

 

הי, 40 במתמטיקה ו-93 בהבעה

בסדר, בסדר.

 

אולי כדאי שאעשה את סקירת הסרטים המעפנה של אנגלית בכל מקרה?

או את הדף הדפוק הזה?

נראה XD

 

בכל אופן, היום לאחר אנגלית!

קצת ביזבוז זמן בהתחלה אבל אז הלכתי לבלות עם צ'סטר (:

בלה בלה בלה... נסיעה הביתה בה אני מת מעייפות, בניגוד למצופה ראיתי אחת מההצעות הגדולות יותר של המחוננים

לא היה לי זמן אפילו לנסות להכיר אותה אז לא היה לי מושג שהיא הולכת לבד בשעה גרוע כמו שאני הלכתי בה היום

(12:00 אני חושב) למה זה שעה גרוע?

כי זה לא 9:15 או 9:35, אחרי אנגלית או עם תוספת ההפסקה הגדולה סתם ככה

וכי זה לא 11:00 או 11:10, כשכל הרפואה שם והאנשים הנחמדים ממופת שמחכים אפילו או משהו...

וגם כי זה לא 12:35, שזה מתי שהאלה שלומדים ערבית מסיימים ויש מעט מאוד שלא מחכים להם כל כך... לא בטוח שהם לוקחים אוטובוס אפילו לא שאני יודע מה הם כן עושים.

 

אבל זה בסדר מבחינתי, העיקר שלא חיכיתי עד להסעה של הבצפר (מלא זמן לבד) אלה הלכתי הביתה ולפני זה לא היה לי משעמם (אחרת להשאר היה דפוק כבר)

 

ישבתי ליד הראשונה באנגלית וזה קצת יותר מאכזב ממה שזה באמת

טוב אני לא בטוח, אולי אני צריך להסתכל על הצד השני אבל בכל אופן זה לא היה הדבר הכי כייפי בעולם

זה היה נחמד אבל ממש רחוק מלהספיק אפילו להיות מעניין ברמות כמו שזה נראה כאילו זה ככה לאחד החברים שלי שיושב לידה קבוע בזכות המחנך, שישנה זאת בקרוב בכל אופן

 

אז מה עוד יש בחיים?

טוב ק' התקשרה אלי מתישהו באמצע שהייתי עם צ'סטר וחברתו לכיתה

הייתי מופתע

אבל אחרי השיחה לא הייתי מופתע

היא הייתה צריכה את ההיסטוריה, בדיוק כמו ל' אגב שביקשה ממני מראש בבצפר כמו הסטלנית שהיא (ל' הצורחת)

אני מנחש שזה הקש האחרון, המחנך יעביר מקומות ואני לא אצטרך לתקשר איתן או להיות הפראייר שלהן יותר

אני ראיתי גם שלערביה איתן לא הייתה בושה לבוא ולנסות לנצל אותי ישירות בלי הצדקות אפילו הכי עלובות שאפשר לבקש

לכן אמרתי את הלא הנחמד שלי ברגע שהיא ניסתה לגרום לזה להשמע מאיים הראתי לה שאין לי ממה לפחד אפילו

העיקר שהיחסים לא רעים???

מנחש

 

לא סגרתי היום את נושא מ' עם החבר שדיברתי עליו קודם, אבל זה כנראה לא חשוב באמת

הזמן היחידי שיהיה צורך לסגור את זה יהיה אם אשכרה אקבל הזדמנות לדבר עם מ'

היא הייתה בפלאפון בבוקר לפני אנגלית ואחרי אנגלית, אז זה נראה כאילו כל שיעור אנגלית היא הייתה בפלאפון XD

 

עם מי לעזאזל?!?!?!?

 

אני חושב שהדבר הראשון שאשאל אותה אם אקבל הזדמנות זה "תגידי חשבון הפלאפון שלך כבר עבר את מאדים?"

או משהו כזה, בכיוון של: את יותר מידי בפלאפון.

בתור בדיחה כמובן P: הרי זה לא עינייני וזה לא מפריע לי (המילה סתם תאמר אם אראה שהיא לא הבינה את הבדיחה)

 

אני רעב.

כנראה אכין לעצמי פיצה עכשיו...

 

גם לא זכיתי לדבר עם ר' היום, אני קצת לא יכול להציל אותה עם כל עיניין האייפון

טוב מה לעשות, אני לא אלוהים O: היא אמרה שזה טובה גדולה ואני כנראה לא עומד בטובה הזאת אז אין טעם שאבזבז על זה זמן...

 

יש לי איזה נטיה להשאיר את נושא הפוסט האמיתי עד לסוף!!

אולי זה עושה את הקריאה יותר טובה?

 

בכל אופן, לנושא הזה !

 

אז, בדרכי לתחנה היום לאחר הבילוי עם צ'סטר ואנשי כיתתו הנחמדים (למרבה הצער אני לא איתם בכיתה, הייתי אולי מתאים לשם למרות שאני כנראה לא אהיה שם אפפעם P: )

הרגשתי... שלם כזה

הרגשתי מעורבב קצת

גם החכם שאני, וגם מקס (לא שמקס טיפש, הוא פשוט לא השכל הגדול מאחורי העיניין הטכניים יותר שאני עושה בחיים)

 

אני חשבתי קצת לפצל, בחורה לחכם ובחורה למקס XD

עקרונית אני רוצה להיות מקס כל הזמן

אבל יוצא לי רוב הזמן להיות החכם, מה שמאוד מעניין אותי מבחינת העובדה שאני רוב הזמן בכיתה ומקס אינו שייך לכיתה שאני נמצא בה כרגע

 

החכם יודע את עברו ושונא את העיר שלו (כלומר אני שונא את העיר שלי, אמן הייתי עובר דירה...)

אני עוד זוכר את הזמן שהיה סיכוי שאעבור לכפר רק כי אמא שלי מוכנה לזה תמיד, אבל אנחנו עצלנים מידי כדי להזיז את זה לאנשהו

(רק אני צריך לעשות את זה למה ברור שאני מבין בעסקי נדלן או מה שלא עושים כדי לעבור דירה, משכנתא?)

אני לא מהנדס ביניין כמו אבא שלי או מנהל מכירות החומרים לבניה שלו כמו אמא שלי

גיליתי היום שאחת מהכיתה של צ'סטר שהיינו איתה בהתחלה גרה בבצפר (הגדול שלנו, בין עירוני ואני מת עליו! D: ) וזה בגלל שאמא שלה עובדת שם באיזה משהו שלא אפרט עליו מפני שאינני מבין בו וזה לא משנה

הסיבה נראית לי יותר טובה מהסיבה שתיהיה לי אם הייתי רוצה לעבור

אבל מה לעשות

בעצם, אין לי שום סיבה לעבור, אני סה"כ תלמיד שם אחותי כבר סיימה ללמוד שם ולהורים שלי המקום לא מפריע אבל אחרי שאסיים ללמוד שם כנראה לא יהיה לי מה לחפש שם O_O

אולי להיות שם מורה או משהו יהיה נחמד

לא יותר מידי בולשיט, אנשים חיים על זה אחרי הכל איכשהו לא?

 

בכל אופן, אני חושב שהבנתי, עם ההרגשה שבהתחלה, שלהיות שניהם ביחד זה הפיתרון שלי

ועכשיו זה מה שאחפש, שנראה יותר פשוט מלהיות רק אחד מהם כל הזמן כי מה לעשות כנראה זה לא עובד או שלא אצליח, השני נחוץ אם באלי או לא.

 

בינתיים, כסיכום, אני רווק שסיים לאכול המבורגר הרגע מרוב רעב. (היה נחמד אבל תעשייתי, מה לעשות שזה מהאלה בסופר ואפילו לא מקדונלדס)

יש עוד זמן לנשף פורים, שם אני חושב שכנראה משמעותי בשבילי חברה רק בגלל הזוג הזה שראיתי פעם בנשף פורים מתנשקים בטירוף מול כולם, כה זה מה שבאלי לעשות! והשנה זה הזמן הכי טוב גם (: זה היה הכיוון איתו הלכתי עם פ' שנה שעברה (הייתי איתה עד לנשף) ולמרבה הפלא זה נכשל אז אצטרך לנסות שוב פעם אבל הפעם למצוא מישהי אמיתית

 

או סטוץ רק בנשף, נראה (פשוט באלי אחת ששווה את זה...)

 

מישהי אמיתית

מה זה אומר בכלל? טוב לא כל הבנות אותו דבר

זה עקרונית, לא מנצלת, אוהבת, הייתי אומר "אידאלית" עבור הגבר

זה בתוספת של יפה (או לפחות לא מכוערת) ויש לכם משהו רציני לדבר עליו.

 

הדברים יבואו D:

המחשב שלי עוד דקה נשרף אז אני חייב לגמור את הפוסט הזה ולעבור למק!!

כבר שלחתי לק' ולל' את ההיסטוריה, הכל מגניב

משום מה אני מקבל את ההרגשה שהיחס הוא קצת טוב מידי, אבל אני ממש לא יודע, אני בסה"כ מעריך את זה כנראה (:

 

וזה שיר יחסית טוב, שמצא את דרכו להתאים. זה יותר משפחתי כזה, אבל אני מוצא את מקומי בשיר ללא כל ספק O:

יחסית טוב? שיר מעולה!!

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/12/2011 15:00   בקטגוריות ארוך, עידכון, על עצמי, תוכניות, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)