לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

למה אני טיפש


כי אני עצלן

"חסר מוטיבציה" זה ההגדרה של משרד החינוך, נמאס לי מזה כי זה מחביא את העובדה הברורה שאני עצלן

ככה זה עובד

"אז תעשה משהו"

אחד לא פשוט מפסיק להיות עצלן.

וזה לא שיש דרכים לתקן את הסיבות או מה שלא, עזבו את זה

 

אז כל החופש לא עשיתי כלום חוץ מלשחק או לדבר עם חברים מהעיר או משהו

 

וביום האחרון ניגשתי לעבודה במת' עם 86 תרגילים

כל עבודה אחרת נפלה מהראש שלי ולא הייתה בעלת חשיבות

 

הספקתי 40 תרגילים ואסיים הכל בסוף שבוע הזה, לפני השנה החדשה

ואבוא לבית ספר בראשון לינואר רק כדי להגיש לו את העבודה

 

אני כנראה אשאר טיפש כי מאיזה סיבה אני לא מאשים את עצמי

למרות שאני האשם היחידי

לא שאני מאשים אנשים אחרים

או "המקצוע", בטח שלא המורה

 

אני חושב, שזה כנראה לא מה שאני נועדתי לעשות


עכשיו לקצת רגשות

"תודה מאמי"

בדרך כלל הייתי לוקח את זה מאוד מאוד חיובי, עדיין יש בי את החלק שנורא אוהב את שני המילים, אבל.

את התודה אני מעריך האמת תמיד

החלק השני, אחרי כל מה שלמדתי בשנה האחרונה, 2011

אני מרגיש כמו כלב שליטפו אותו כרגע.

 

זה לא כמו "חמוד"

אבל זה מספיק קרוב לפואנטה של "תמשיך להיות פראייר"

מנוצל

 

זה לא משנה מי אמרה את זה, כי כל אחת אחרת הייתה אומרת בדיוק אותו הדבר פחות או יותר.

 

אולי זה לא כל כך נורא, זה לא עלה לי שום דבר, הפסדתי כלום סה"כ אמרתי לה מה השיעורים ואולי הליטוף הזה היה שווה יותר ממה שההשקעה שלי לקבל אותו

מתאים לענות על זה "תסבלי" חהחה, אבל קראתי את זה 5 שעות אחרי שהיא שלחה, קיבלה יום אחרי השליחה באותו שעה שהיא ביקשה O_o

נראלכם הייתי שולח את זה? זה לא ישנה את החלק שאני זה שלא נהנה

 

וזה גם לא ישנה את איך שהשנה הזאת נגמרת, אני סתם כלב

עצלן שאחרי שהוא מסיים את הפוסט הזה ניגש לחרישה פעם נוספת על מתמטיקה. יותר נכון מסיים לפני שהוא מפרסם את הפוסט...

בתקווה שיצליח לסיים את תפקידו לעבוד על ספרות אולי ואנגלית פףףףף כל הדברים שלא עשיתי לפני יכולים להזדיין, אפילו הלוג. בגרות. אאוץ'. אין לי מה לעשות חוץ מזה.

האם זה באמת איך ש-2011 הולך להגמר?

 

אני צריך להתקלח (ולהתגלח)

אה אני זוכר שרציתי לשנות לעצמי מטרות קצת

הלוואי שזכרתי יותר טוב P:

 

תודה לאל שזה הפוסט האחרון לשנה הזאת

אסיים אותו ממש לפני השנה החדשה (:

 

אני חושב שפוסט שאוסיף לסיפורי החיים יהיה אחר מזה...

נחשו מה? אני סיימתי את העבודה במת' כמה שיכולתי (יש תרגילים שלא עשיתי עד הסוף, מעט, אבל יש)

וגם את השיעורים שם הכל גמור לחלוטין בלי טעויות P:

 

ספרות וזה? יהיה ממי להעתיק מחר בבוקר, "כל החיים לפניו" יכול להכנס ל...

נוריד את הסרט ואולי בגלל שהרבה אנשים לא יבואו - בעצם הרבה אנשים כן יבואו מה שנראלי דפוק בהתייחסות לעובדה שרוב הכיתה רוסים XD

 

אני לא בטוח בזה שהרוב יבואו, אבל יש הימור משכנע שחצי כן יבואו.

יש את ה"חייב להגיש עבודה" שאני חלק מהם, אני השני

יש את ה"לא רוצה לפספס" שזה מטומטם לדעתי אבל נגיד

יש את האלה שאני לא רואה שום סיבה שיבואו... כנראה גם יכנסו ל"לא רוצה לפספס" אבל בעצם יודעים הכל מצוין -_-

וזהו.

 

התקלחתי גם, להתגלח כנראה בקרוב בגלל שעוד חצי שעה 2012

 

אם כבר שנים

2011, אני כל כך שמח שזה נגמר!

 

הלוואי, ו-2012 תיהיה השנה הטובה D: כבר אמרתי שזו תיהיה הכלבה שלי? חחחחחחח

בלינק 182 אמרו לפני

 

איזה שיר יסכם את השנה אה?? זה מעניין O:

 

משהו שחשבתי ועוד לא אמרתי

חשבתי קצת על נ' לאחרונה, בגלל משהו שהיא עוד עשתה ביום שני לפני החופש

בתיאור קצר: הרגשתי רע והיא עזרה לי

מאז לא כזה דיברתי איתה כי לא יצא :\ לא משנה יותר מידי

 

המ... מה עוד?

כשאני חושב על זה, ממש אין לי מה להפסיד וזה בעיקר המסקנה שאני יוצא איתה מכל השנה הזאת

יש הרבה דברים שעדיף לעשות כי אין מה להפסיד

לא להמנע מהזדמנויות, שהכי רע יקרה תמיד דברים יגמרו בסדר

ללמוד זה עוד משהו שאני צריך לעשות

מסיימים עצלנים? עוד 10 דקות זה נגמר.

 

2012 לא הולכת להיות שנת הנקמה, למרות הסבל של 2011

ולמרות זה שאין מילים לתאר את הגועל הפנימי שלי מכל מיני דברים (ציטוט משיר, לא זה שאפרסם אבל שיר טוב)

השיר שאפרסם הוא על נקמה (המילים? לא יודע, איכשהו)

והסיבה שאפרסם אותו זה בגלל השם שלו

 

שנה טובה לכולכם ^_^ 3: סקסיים שקראו את הסוף!

הפתעה!

 

סוף שנה זה סוף שנה, מה שחשוב זה תחילת השנה אחרי זו שהסתיימה (: בקרוב...

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 30/12/2011 19:32   בקטגוריות ארוך, דעה, חלק מהיום, חלק משמעותי מהחיים, חלק קשה מהחיים, עידכון, על עצמי, בית ספר, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)