לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

כל מה שאני יודע


קצת רגוע, אני כותב כאן את הסיפור מהצד שלי כמו תמיד, ניטרלי באופן יחסי העיקר שאני מבין את הסיפור מספיק כדי להעביר אותו

 

אולי בעצם זה הסיפור שלי

 

הכל מתחיל מהכובע הלבן, שהסיבה שיש לי אותו בלי שום סיבות מהצד והכחשות זה ללא כל ספק, א'

הלוואי והיה לי תחליף מוצלח לשמות במקום אותיות אבל לא יהיה, העיקר שאתם מבינים

בצורה עמוקה יותר זה מהזיכרון שהזמן שהכי רציתי אותה בכיתה ח' היה בגלל כובע בסיגנון שהיא נתנה לי ויצא לי לשמור אותו ליום כי לא הספקתי להחזיר

זה בעבר

 

כבר שכחתי ממנה ואני רק יודע שאני אוהב את הכובע הלבן למרות שהוא יוצא משהו שאני ממש לא צריך להתגאות בו בשום צורה.

הרי הייתי פראייר Hands Down

למה שזה יתאר אותי? אני לא משהו אחר? אני לא יותר?

 

טוב מסתבר שאני לא סתם פראייר שרק עכשיו התחיל לסבול

 

להוספת העלבון למקרה שזה לא הספיק

אולי קצת שמעתם איך נ' אומרת שאני הייתי השפוט של פ' ביחד עם כל החברים שלי שעדיין נחשבים לשפוטים בחלקם עם לא כל או רובם, אני לא יודע

הם ישארו שפוטים, מעניין אותי אם עליתי מהרמה הזאת והאם הם באמת שפוטים בכלל והאם באמת הייתי חלק מזה בלי לשים לב אפילו

 

אני לא רוצה לשפוט את מערכת היחסים שלי עם פ' רק כי זה לא רציני, לצערי או לא מעולם לא הייתי עם מישהי שבאמת אהבתי

אהבתי מישהי באמת? תשמעו שנתיים זה המון, אבל כנראה שזה רק נראה המון כשאתה לבד. הייתי דלוק על א' שנתיים, דלוק שנתיים זה הגיוני?

 

ונ' בעצמה יכולה לדבר, הרי היא לא הסתכלה ימינה ושמאלה כשהיא רצתה לנצל אותי אתמול, הניצול היה ברור יותר מכל האחרים, תעשה לי משהו בזמן שאני נהנת על חשבונך

את לא תקבלי את הכובע הישן שלי בלי לבוא אלי הביתה, אין שום סיבה שזה מגיע לה ואני לא אתן סתם מהזמן שלי להשקיע בה כי זה כבר בדיחה עצובה מאוד, בנות ירצו לגרום לך להרגיש מוערך אבל אם הן יודעות שאתה לא באמת מוערך ולא עושות עם זה משהו הן ניצלו אותך

ואם אתה מרגיש מוערך כשאתה לא באמת מוערך, אחי אתה כלכלב, בדיוק כמו שאני הייתי.

אף אחת מעולם לא העריכה אותי עד הסוף, אולי בנות שאני לא ספרתי וזה נורא חבל שהן לא הגיעו לרמה של ספירה כי זה לא מסובך כל כך, אני מכבד גם את האנשים הכי קטנים ואתם יכולים לבדוק אותי

 

זה לא הכל, קבלו בבקשה את הצורחת, ק' חברותיה ואחותו של אחד מחברי הרוסים לרשימת הבנות שלא יעריכו אתכם על מעשיכם הנדיבים

אלה על איך שאתם נראים ועל דברים נוספים שאני לא מבין

 

אישה שרוצה זין גדול, היא זונה

אף אחד לא ביקש לתת לאישה זין קטן, כמובן שהיא לא רוצה לצאת עם מכוער אבל תעשו לי טובה, אם רואים שכל מה שחסר בו זה "החתיך" שלך פשוט תגידי "אני זונה אז תשלם לי" ויהיה פשוט יותר ונוח יותר

 

אולי הן יפות אבל ראיתם את הצד המכוער וזה בדיוק ככה עם כל הבנות שנאמרו לפני הכתיבה על כך

 

בתור בקשה מחברי אוציא את ק' משם

למה? חברי לא יודעים אפילו שיש לי בלוג או שכנראה לא איכפת להם, החברים לכיתה כמובן, השפוטים בכבודם המועט

"חברים" שישאירו אותך לבד בשביל ללכת עם בחורה

גם אם הם תפוסים ואני מדבר על תפוסים עם מישהי אחרת

כדי להיות ספציפי ולא לכלול את ע', תפוסים עם אחת שלקחו ממך, גם להדגיש "חברים"

 

אני עדיין עשיתי את מיטבי לא להשאיר אותו לבד ביום ראשון כשרצה לעשות במתמטיקה

 

וכמו אישה, אני לא חושב שהוא מעריך אותי על זה אפילו קצת יותר מקודם

אולי יש לו בעיה איתי?

שמעתי שהוא מבין אותי, שפעם לקחו לו חברה בזמן שהוא היה איתה

בעיות אמון

דבר איתי על לא לסמוך על אף אחד יותר בחיים, במילא לא איכפת ממנה

לא שע' מתבייש בזה שהיא החברה הכי טובה שלו, האמת שאני בכיף אחשיב אותו לשפוט נוסף למרות שהוא לא חלק מהקבוצה של השפוטים באופן כולל

אז אחרי שסיימתי לרחם על עצמי שנה שעברה, עם הפוסט האחרון ("למה אני טיפש")

 

אני מתכבד בזאת להתחיל ולרחם על כל האחרים

 

כל מה שחשבל שהוא לא שונה

 

כל מה שקרה ורק עכשיו בוכים עליו ומבינים שזה רע

 

כל חוסר הערכה הזאת שמעולם לא תחזור אלי

 

כל האנשים שאסור לי לסמוך עליהם וחושבים שהם מעלי

 

כל אלה שעוזרים לי בצורה זולה, מקבלים את הערכתי ושונים אותי אחר כך

 

כל הדברים הרעים וזה - כל מה שאני יודע.

 

אני לא אשכח את הכובע הלבן

ואולי בכלל למה להשאר איתו?

כדי לדעת דבר אחד

שפנים אני אדם טוב

אני תיקנתי את הטעויות של עצמי

יש לי עקרונות ויש לי כבוד

בעינכם, אולי אני נראה לבד

אבל אני יודע איך לפתור לעצמי את הבעיות

לפעמים ולא סתם אני שם את עצמי מעל

לא דעתי האמיתית אבל זה זה או לטבוע

אז תגידו לי אתם זה לא נראה לכם חבל

אני לא לבד

וגם כשאני כן, בלי מטרה לחיים

זה לא ישנה דבר כשאני כאן ומוכן

אז אל תבזבזו את הזמן

תיהיו יעילים

 

ועד לכאן זה מה שאני זוכר

באמת שהייתי משנה באופן אישי, אני עובד על זה.

 

עכשיו קצת לכתיבה מבלפת כמו שאני עושה בדרך כלל... כמו המילה מבלפת, אופייני לכתיבתי הלא גבוהה

 

אני לא כותב בצורה גאונית לחלוטין כי איןלי מטרה בבלוג להרשים אף אחד, יש לי מטרה לשחרר דברים בצורה הכי פשוטה שאפשר

 

אני לא יודע אם יש עוד בלוגים שהם דומים לשלי

כל החיים נמצאים פה איך שהם נראים ישירות מהעיניים והמחשבות, בלי סיבוכים

פשוט להכנס לראש של אדם נוסף

 

קוראים קבועים יהיה נחמד אבל מספיק לי גם הקוראים ההולכים ושבים, כולכם אנשים שרואים את היופי בעולם מהעיניים שלכם (:

 

אז מה קרה לאחרונה?

ברוכים הבאים ל-2012

הכלבה שלי

 

למקרות שלא הכל טוב ומושלם או שונה באיזשהי צורה מהימים הקודמים לה, דברים בהחלט הולכים להשתפר ומשפרים כבר עכשיו

רק כי אמרתי!

 

אז ביום ראשון, באתי רק להגיש את העבודה במתטיקה והוא לא הגיע

חוץ מזה כל מה שהיה זה בילוי עם לוקח ה-3 שהכינוי שלו ישאר כזה פשוט כי אין משהו טוב יותר, למרות שלזכור לו את זה לנצח זה לא הכי מגניב, הבנאדם הזה שנכנס לרגשות של אנשים ויודע לפרק אותם בצורה מסוכנת, עדיף להשאר עם הכינוי הזה.

 

אני לא יודע מה בדיוק חסר ממנו, סבבה והכל אבל אני לא מוערך ואני לא שמח לידו, למרות שאין לי בעיה לבלות אתם יודעים מה שנקרא פאב.

 

בעצם, לא איכפת לי לבלות ב"פאב" עם כמעט אף אחד, אולי חוץ מרמאים אבל הם גרועים בכל מקום

בהגדר הבסיסית הכוונה שלי בפאב היא סתם לכיף כזה לצחוק ולהנות לא לקחת דברים ברצינות הרי לא צריך, זה זמן מנוצ היטב להנאה

 

סתם זמן שבו נהנתה, הוא לא סתם.

יותר נכון, זמן שביזבזת בלהנות, לא מבוזבז

יש לי משהו עם משפטים של אינשטיין לאחרונה

חכם מתמטי פיזי ואפילו פסיכולוגי גם שמאלי ואפילו יהודי

טוב יהודי אני לא יודע XD אבל בכל זאת

 

אתמול היה ספורט ועוד דברים ששרדתי, שעה אחרונה ביליתי עם נ' שם היא באה לנצל אותי מה שאני לא מעריך בכלל

מצד שני, ההתמודדות עם זה, "שיהיה".

 

היום היה שעה אנגלית ודברים סתם

מד"א, למדנו להציל חיים! מחר מבחן על זה

אני אפילו לא צוחק

מצד אחד אני אבוא למבחן לקבל בו 100 מצד שני הגישה שלי אליו קצת מוכרת לכם מלפני כמה שורות, "שיהיה".

 

זה לא שנגמרו לי החברים האמיתיים

אין לי כבר מילות ניגוד אז בקיצור, אמיתיים לא הכרח קרובים כל הזמן, קצת חבל אבל ככה זה, צריך למצוא פאבים איכותיים קצת בשביל הזמן שלי לבד

 

אני חושב שאני מעדיף זונה על הסיבוכים של מערכות יחסים כרגע

אין לי מה להפסיד כמו שאמרתי מתישהו קודם ואם לא כנראה זה לא פורסם למרבה הצער אבל יש לי הרגשה שכן אמרתי

ו...מזתומרת זונה? זתומרת סטוץ או משהו לא משמעותי שפשוט יסיח את דעתי ויגרום לי להרגיש טוב שלא משעמם לי

אולי עדיף לי להשקיע בזה יותר, משקיעים במערכת יחסים כשיש לך במי להשקיע

אם לא הולך לחפש מהנצלניות סתם אחת שנראה שכדאי לי לחפש מערכת יחסים, חבל על הזמן שלי.

 

אחפש במקומות אחרים את הדברים הרציניים, בינתיים אני פתוח (:

 

אסיים פה, זה פוסט חופר שאופן יחסי

אני חושב שהוא יהיה נחמד להוספה לסיפורי החיים, אבל אני שוקל יותר להוסיף את הפוסט של המחצית, שם אכלול יותר מידע על מקצועות הלימוד שלי שהם החלק המשמעותי השני בחיים שלי, עוד נראה, יש לי הרגשה שהוסיף לשם את הפוסט הזה ואחד על הציונים והמשפחה.

 

לילה טוב סקסיים 3:

(סיימתי לרשום ב-1:20 בלילה.)

 

(כעבור יום)

בא לי לרשום עוד קצת, אז אולי לא אסיים פה.

 

היום רביעי, בניגוד לאתמול שהיה שלישי שכמוהו.

למתמטיקה באתי מוכן והבאתי הכל, קיבלנו שיעורים מאוד לא נוחים וזהו, קצת באסה אבל אעשה היום אחרי הפירסום כנראה...

המשכנו ללמוד מד"א, היה בסדר תכלס לא מעניין כל כך, המבחן היה פחות מצחיק ממה שציפיתי אבל עדיין קל יחסית

לא היה מבחן מעשי בגלל סטלנות ולא שום סיבה אחרת (מוזר.)

 

בהבעה אף אחד לא עשה שיעורים, אני עשיתי כי היה לי זמן להעתיק ונוח ולחרבש קצת סיכום גם היה פשוט.

בספרות העתקתי את השיעורים עוד ביום ראשון אז היה לי היום (עם הרבה מילים שאני לא מבין, קצת לא קריא)

רוב הכיתה לא עשו, לוקח ה-4 שישב לידי היום ניצל כי בא ביום ראשון והיא האמינה לו, הוא היחידי שניצל

למרות שלא הכל מושלם איתו, דברים ישתפרו מהדעה שלי עליו אתמול בלילה

קצת מוזר, אבל כנראה שזה הגיוני

 

ל' החליטה שהיא רוצה שק' תשב לידה

אני מאוד מקווה שהיא תשמור על זה ככה כי אין לי כוח לשבת ליד ל', היא משעממת יותר ממה שיש לי סיבה לשבת לידה

ק' מאוד רוצה ומעדיפה לשבת ליד לוקח ה-4

 

אני אגיד את האמת, אני מאוד לא מכבד את זה

ע' מאשים אותה וחבר קרוב אחר מאשים אותו

יש לו חברה בסופו של יום אז אני חושב שגם יש לו גבול כבוד לתת לק'

מה היא רוצה ממנו זה כבר מעבר אלי, הלוואי שהייתי יודע או מבין

הייתי משווה את זה למה שנ' רוצה ממני יש סיבה שאני מקבל נשיקה באופן קבוע ולא סתם חיבוק או כלום כמו רבים אחרים

וזה מביא לה נקודות האמת בעיני, היא אמרה לי משהו ביום שני לפני החופש ששימח אותי, אולי אני צריך להעריך את זה יותר...

היה היום משחקים וכאלה, ניסיתי להתקרב לל' הנורמלית (לא הצורחת) היה לי משעמם ורציתי להנות קצת O:

היה נחמד (: משחק פוקר עם אנשים וזה

 

אני לא חושב שיש לי מה להוסיף

רוב הדברים שמציקים לי, כלומר הדבר היחידי שזה הנצלניות, עדיין שם.

הן לא יעלמו אלה אם אפרוש מהכיתה הזאת מה שלא יקרה מפני שזה לא תלוי בי אפילו

אני ממשיך בבית הספר רק מפני ששמעתי מספיק סיפורים מהאינטרנט על למה באמת עדיף לסיים את השנים וזהו במקום לעצור באמצע סתם

הם אמרו שהם התחרטו וזה כנראה לא סתם, בלי בית הספר אני בכלל יהיה לבד ועצלן גם ככה.

 

אז הנה לכם שיר נורא נחמד וסוף הפוסט החופר מאוד הזה (:

קצת על ציפיות מציונים:

מחשבים יהיה שיפור

ספרות יהיה שיפור

הבעה כמעט 100

כל השאר בסטנדרט

אנגלית עלולה להיות ירידה ועלולה להיות עליה מפני שנראה שהמורה מעריכה אותי למרות חוסר ההגשה שלי של הלוג והבעיה עם המחברת העצלנית שלי

אבל זה עוד לא ידוע

ומתמטיקה, אני אכשל

מאוחר מידי, אני לא יודע אם העבודה שהגשתי לו היום תספיק וגם היא ממש לא מושלמת להעלות לי משהו בציון

40 גם בבוחן וגם במבחן.

(בבוחן זה לא הגיע לי בכלל.)

שיעורי בית ותפקוד שותף אני לא יודע אם יש לו את זה או אם זה משהו בשבילו שהוא מחשיב

אבל גם אם אלה יהיו אצלו במקסימום שרוב הסיכויים שהם לא, בפוקס מאוד גדול יהיה לי 40

אני מצפה לנכשל במחצית ולא יותר מזה.

במבחן הראשון עוד עשיתי יותר טוב, אבל מגיע לי נכשל במתמטיקה וזהו

זה מבאס כי אני מנסה לעבוד עכשיו

מאוד מבאס

 

חוץ מזה הכל דווקא מעולה, מחשבת יכל להיות יותר טוב אבל למי איכפת וספורט הכל גם בסדר ואני שורד

תהנו:

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 4/1/2012 17:43   בקטגוריות ארוך, דעה, חלק משמעותי מהחיים, על עצמי, עידכון, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)