לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

עשר דקות זה המון זמן


לאחרונה אני שם לב דברים ומחשבות משותפות עם אחת מהבנות עם פחות כבוד מהכיתה, אף אחד לא שם לב

לא שזה משהו מיוחד, זה פשוט כזה "הי היא מבינה את הבדיחות שלי"

 

לא כמו הצורחת, אין לי כוח אליה פשוט בכלל

אבל לא מספיק שאני אעבור סתם לשבת ליד ע', למה לידו זה משתלם אפילו פחות

"אל תשאיר אותי לבד", סטלן זה שיעור אף אחד לא לבד.

 

אני עדיין חולה בראש קצת מהעובדה שלוקח ה-4 לא מתבייש לקחת את 3

"תמשיכו את הקשר העמוק שלכם לא בשיעור שלי" הלוואי זכרתי את זה מדויק יותר - הגירסה שלה גרמה לי לצחוק קצת בפנים

ואז להקיא יותר

העיקר, שזה לא לגבי הבנות

כי גברים לא עושים דברים כאלה

אבל מסתבר שכן.

 

ועכשיו נשאר לי המתמטיקה הזה

"עושים הכל להיום להגשה"

עשיתי משהו בשיעור, לא הצלחתי את 2 התרגילים שהוא נתן לי

האמת שהייתי בטוח יחסית לגבי הראשון וקצת התאכזבתי לגבי זה שהוא אמר שטעיתי

אחרי זה פשוט עשיתי מה שבא לי עם התרגילים בלי לפנות אליו, זה לא שווה את זה גם ככה אני לא יודע מה אני עושה

האמת יש עוד פירוט, אבל הכל כעסים.

עוד 3 דקות מחשבים, הפעם אני אלך לשם סוף סוף... כמה זמן לא באתי לשיעור של יום ראשון

 

המורה הסטלן, אני לא יודע מה להגיד, העיקר יהיה לי ציון גבוהה בסוף

בניגוד לציפיות של עצמי, קיבלתי רעיון מאוד חכם למשחק ליצור ועכשיו יש לי מעט מוטיבציה ללכת לכיוון הזה

ויש לי הרגשה טובה מאוד לגבי זה, לכן אני אשמור את זה

 

הרעיון שלי הוא משחק בשם "היום הכי גרוע בחיים שלי"

בו יתואר סיפור חיים מרתק של הגיבור דרך חלומות ודרכים וכל מיני דברים מגניבים שיש בכל משחק קלאסי שאוהבים היום

אבל בדרך המיוחדת שלי, כלומר העלילה - זה החלק שלי.

 

חבר שלי בדרכו לפתוח חברה וזה העתיד שאני מאוד מאוד מצפה לו

כאילו באמת - זה Real Talk

אני לא אתן ספוילרים יותר מזה, אספר על ההצלחה שלנו ברגע שזה יקרה, או הלמידה שלנו מהניסיון

אני אדבר קצת מעל עצמי והאגיד שהסיכויים לטובתנו למרות שזה לא פשוט כל כך

בקיצור, יש לי עוד משהו להיות בתוכו וחלק ממנו ואולי אפילו חלק גדול ממשהו רציני, אז אני שמח

 

ממשיכים ללמוד

אחזור על עצמי, הסיבה היחידה שאני בבית הספר זה כי שמעתי כל כך הרבה על למה אני לא רוצה ללכת מכאן

אני עדיין נכשל במתמטיקה

אבל אני עדיין אשאר

זה לא בגרות

כשזה כן יהיה, אני לא אכשל.

 

הוצאתי 100 במבחן במחשבים

TAKE THAT, UNDERASTEMATERS

זה מצחיק, עשיתי את המבחן הקל

היה 5 שאלות, עשיתי את כולם מהתחלה עד הסוף בלי טעויות

במבחן הקשה היה 4 שאלות, היא הורידה אותם ל-2

בקל היא התקמצנה מאוד להוריד שאלה אחת ורוב הילדים בקל לא הצליחו, בעצם הציון הכי גבוהה אחרי ה-100 שלי זה 60.

 

מעניין אותי מה היה במבחן הקשה ומה יהיו הציונים בו, יותר גבוהים מ-60 כנראה מה שדי מצחיק.

הלכתי לשיעור, CYA SOON

חזרתי

אני בבית

עם צורך מעט לחרבן, "יואו איזה פיפי חרבות" "ווא באמא ש'ך" כה ביטוי חדש של אנשים מי"ב, פיפי חרבות כולם מכירים. (סתם הפוך XD)

אני משוכנע שהוא התכוון לזה שהוא חייב להשתין מאוד מאוד דחוף

 

הלכתי במחשבים - אמשיך משם (הנקודה הזאת בזמן)

אז היום היה מחשבים, הוא סוף סוף לימד משהו

האמת שיש הרגשה שהוא קצת חזר, הוא אומר אותם דברים במילא, זה הזמן לקחת הכל ברצינות ולהתחיל לרצות לכיוון הגאמ"ה וזה

או איך שלא מאייתים, אני ארשום GAMA כי זה הכי מגניב

קיצר, הוא יעשה קורס בקיץ יכין אותנו להתחיל את הפרוייקט מיא', פרוייקט ענק!! בכיף.

למרבה הצער - ברצוני היה להתאמן וללמוד קצת כימיה בקיץ, אבל מי יתן לי? ):

אני באמת אצליח לפתח משחק בלי לדעת פיסיקה או אפילו כימיה?

 

אם כה, זה יהיה ענק

הוא עוד אמר שצריך רובוטיקה, אבל אפשר להסתדר בלי

חבר שלי ברובוטיקה והוא טוב בזה

 

אז להלן מסדר החלומות שלי, ביחד עם לפתח מערכת הפעלה וגם לפלאפון שלי, אני רוצה

עם אותו אחד ברובוטיקה, לפתוח חברה בצורה רצינית, לידיעתכם - הוא מהעיר ולא מהבצפר (מאוד לא מפתיע)

וגם להיות ב-GAMA בצבא וכאלה וכאלה כי אני משוכנע שזה מסדר את החיים די יפה, הסיפורים משכנעים.

 

אדבר איתו על זה גם, למרות שהיינו פותחים את החברה מחר אילו זה היה קל אנחנו עוד לא יודעים מספיק לעשות עם זה משהו, אנחנו רק מעוניינים מאוד ויש תוכניות ללמוד, כיתה י', זמן לבגרות לא לפתיחת עסק.

 

אני כבר מחכה לקבל את הנכשל במתמטיקה בשבוע הבא בחמישי

גישה שלילית? יותר כמו גישה מציאותית

תיהיה לי גישה חיובית אילו לא אכשל. "מעל 55?!!?!? ישששששש!!"

 

אני לא בטוח שיכבדו את זה באספת הורים

 

שיעור מתמטיקה, הגשתי שיעורים והבדיקה הייתה לא מעניינת עבורי מפני שהעתקתי 2 תרגילים מתוך 3

אחד מהם פתרתי לבד, מרוב שיעמום? סתם ראיתי אותו וחשבתי "נעשה נראה למה לוקח ה-4 עשה "מושלם""

מתברר שזה היה מאוד מאוד קל, כאילו ממש ממש קל

הצלחתי אותו די נקי

כל הבעיות שהיו לי באותם שיעורים היו קיצורים מאוד קמצניים, "ישר תשובות" ודברים שלא היו מקבלים בבגרות, דרך וזה...

מצד אחד העתקתי מצד שני גם אם לא הייתי מעתיק הייתי פותר עם יותר אינטרנט מאשר חישוב אז התוצאות היו אותו דבר

 

זה מחוץ לדרך, הוא השאיר לנו 24 תרגילים הביתה שחלקם חופרים מאוד והאחרים זה טריקים נחמדים שמעייפים מכמות הפעמים שעשינו אותם

הכל במטרה ללמוד "גבול פונקציה" זה מאוד מאוד קשה.

אומרים שלומדים את זה עוד לפני נגזרת, הוא הסביר למה ואיך וזה נחמד והכל...

רמות של 4 יחידות ושל 5 יחידות

 

זה לא שאני לא רוצה 5

אם אני אגיד אני לא רוצה 5 אני יגיד גם אני לא רוצה בית ספר

בעיקרון

לא איכפת לי מהבית ספר, לא איכפת לי מ-5

 

תתן לי לעשות 5 אעשה חמש מה יש לי יותר טוב לעשות

חלק מהחלום? החלום מחייב 5 לקרות? לא איכפת לי מהחלומות של עצמי?

יש לי שכל אני יודע איך דברים עובדים, ולא כל החלומות מתגשמים, מה לעשות

חשוב או לא, גם למכור פיצה זה עדיין מגניב בשבילי למרות שמסתכלים על זה למטה

 

היסטוריה, פףףףף יאללה מי שם זין, כמעט כמו כל הדברים בבית הספר הזה, בגלל זה הוא מתאים לי כל כך

הא גם יש לי את החלום הקלאסי של כל גבר, להיות מורה (:

אבל בשביל זה יש ילדים P: כה בערך...

 

קיבלתי אייפוד לפרוץ, Scum!! תביאו לי כסף מה אין לי חיים? -_-

שיהיה, נפרוץ בשביל הכיף, אני חושב השני שאני פורץ בגירסה הכי חדשה

 

שעה שניה היסטוריה, י' הלך לאוניברסיטה שלו, אני לא יודע מה הכיוון שלו בחיים חוץ מגאון אקדמי רציני ונראה שזה ילך לו מצוין אז שיעשה חיים ואני כאן בשבילו (:

ככה ע' נשאר לבדו במקום (לא שהם יושבים ביחד, פשוט הזה לידו עבר ליד הזה ליד י', שבמקרה החרמן שכל הזמן רוצה לשבת ליד י' כי הוא .... שיהיה)

קיצר ע' לא התבייש לשאול אותי (פעם שניה!) אם באלי לשבת לידו כזה באמצע סתם ול' הגנתית "סליחה?!"

בלי להגזים, לפני שהיא הספיקה לומר את זה אמרתי את ה"כן" שלי בטון של "בכיף אני אף מפה בשניה בבקשה!!!"

אחרי זה היא האשימה אותו כאילו אין לי דעה אפילו, מצד שני זה חסך לי את זה שהיא תעלב עלי (מה שלא חסר לי מסתומות כמוהה)

ואני מוכן להאשים את המקרה הזה בכך שהיא העזה להכריז "בפבואר את חוזרת לכאן" (לק' כמובן כי היא מדברת רק אליה למי היא עוד תדבר?)

היא אמרה שהיא נהנת לידי אבל היא רוצה לעבור כי מישל מספר לה כל מיני סודות וכאלה

אני אגיד את האמת, היא יצאה כלבה רצינית על זה ואני אמשיך עם האמת שלי, אני כלב רצינית על זה באותה מידה כי אני מסכים איתה לחלוטין

 

נמאס לי שהם חופרים מאחורה

אני לא רוצה לדמיין איך זה היה אם זה היה "כל הזמן" אבל זה לא ספק רוב הזמן וזה מייגע שעוד אולי אני צריך להרגיש הפסד מהעובדה שאני לא יושב ליד ק' יותר וזוכה לחפור לה על עצמי או דברים אחרים

מצד שני זה רק מראה את הסיפור, לא יהיה לי שום קשר איתה אם לא יהיה לי שום קשר איתה

במילים אחרות, היא לא שמה עלי

לשבת לידה רק נותן לי הזדמנות לדבר איתה בשיעור למקרה שצריך או באלי סתם

חוץ מזה היא חסרת תועלת לא פחות מל'

האמת שגם לא יותר, ל' זה לא זוועה נוראית אבל מסתכלים עליה למטה כמו שמסתכלים למטה על ילדים קטנים.

בצדק. ("אה!" *דופק רגל ברצפה קדימה* *פותח ידיים*) הלוואי הייתי יכול להדגים לכם, זה קורע XD

למרבה הצער פבואר זה עוד המון זמן, יש סיכויים משכנעיים שהיא תשכח מזה

רק שלא תחשוב שהיא אמרה את זה כי היא חושבת שזה יעניש אותי, למה מי שם עליה

 

היא קיבלה היום "פתק אהבה מיסתורי" משהו דפוק אף אחד לא מבין ופשוט אין בנאדם שהיה רושם את זה אז אני לא קולט, בסוף השיכנוע היה שחברה אחת שלה עבדה עליה וזה כנראה מה שקרה

היה גם פעם אחת רשום משהו על השולחן ועוד עם השם שלי, ככה שהייתי צריך להגיד לה עד כמה אני לא טמבל מספיק לעשות את זה

אני מקווה שיפסיקו להציק לה כי אז אני צריך לשמוע אותה מספרת לכולם ואפילו מנסה להפליל אותי מה שאולי בסוף יגרום לי לצאת על כמה שהיא סתומה ומעניינת לי את התחת.

 

כבר סיפרתי על הנחמדה מי'2 שהייתה מוכנה להגן עלי לפני שהספקתי להגיד משהו לט' האפס שהעז לנסות להגיד לי שאני פריק ושזה לא מתאים לי?

נתעלם מהעובדה שהציור הגמור של הזינים שאני שם על מה שיש לו להגיד הוא ריק לחלוטין

מגיעה לה כבוד על זה (: זה בערך הכל

יש עוד אחת מי'2 שבאופן מפתיע אני חושב שראיתי מסתובבת כזה בלי אנשים היום, גיליתי את השם שלה (בזמן אחר) אבל זה לא כזה משנה, היא נראת נחמדה בסה"כ

 

אני ממשיך לנסות לחזור להתקרב לל' הנורמלית ואפילו לראשונה סתם כי באלי

היום החלטתי שאתקרב לכל הבנות כמעט בערך כמו שלוקח ה-4 עושה בלי להתבייש לשניה

ואם אני רואה "מגניב פה" ואראה הזדמנות לעשות משהו, אעשה עם כל אחת, כי בכנות מה זה משנה.

 

מי יטבע אותי? מי ישנא אותי? למי אני אתקרב שהיא חשובה פתאום? יותר מדויק, למי חשובה?

 

דברים שנשארים במקומם זה ההזדמנויות שאני לא אנסה אפילו - מה שנקרא בנות שלא יעברו סלקציה

למה אני זין? בכיף אני מתלונן שבנות שטחיות ואז אני שטחי?

מעבר לעובדה שזה התפקיד של הבנים להיות שטחיים (מילא כל הבנות יפות איכשהו מה לזיין את השכל) ויותר חשוב של הבנות לא להיות שטחיות

כאילו מישהו עומד בתנאים האלה

אם הבנות לא היו שטחיות, לא הייתי מגיע לכאן אפילו.

 

אני חושב שאמרתי בעבר שאני צריך להפריע לעצמי פחות עם דברים ואני עומד בזה יפה, התפקיד הזה שייך למקס וסוף סוף אני רואה עד כמה "למי איכפת" מדברים שהיו איכפת קודם, זה כבר על הזין שלי כמעט הכל

למה ככה?

למה לא?

למי היה איכפת ממני קודם?

לאף אחד

 

האלה שאיכפת מוערכים ואני מעריך אנשים ברצינות P:

הפוסט חופר מידי אני מרגיש עוד מעט שאני חוזר על עצמי

כל שאר העולם זה התפקיד של השני, הוא עושה הכל כמו שצריך, הדוגמה המושלמת זה ה-100 במחשבים

למרבה הצער הכישלון היחידי והגדול זה מתמטיקה אבל זה כישלון כי מאוחר מידי. היה מאוחר מידי כבר הרבה מאוד זמן

 

+רשימת הבנות, שהייתי מזיין!+

סתם XD

זה לא פועל ככה, פשוט רואים מישהי ועונים על זה. לפי אופי גם אומרים אם מעדיף קשר רציני או סטוץ.

אחר כך לא זזים סנטימטר והכל עובר...

לא חבל?

 

הלוואי היה איכפת לי מזה מאשר נמאס מזה.

טוב זה ניהיה עמוק מידי אפילו בשבילי והמחשב שלי מתחמם.

 

(ראבק ווינדוס למה אתה מעפן?)

 

אסיים עם הבדיחה משיעור חינוך:

"יאללה מחשבת זה כל כך חשוב מה זה, אם לא תצליח בזה אין לך שום סיכוי להצליח בחיים!"

"תבוא לנקה רחובות לא יקבלו אותך!"

 

Dope - Best For Me

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 8/1/2012 10:01   בקטגוריות ארוך, דעה, חלק קשה מהחיים, תוכניות, על עצמי, עידכון, בית ספר, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)