לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

המצב אינו רע


הייתי כותב לנושא החם, אבל זה מביך איך שילד בן עשר הביא אותו לסוף השבוע הזה, באלי להגיש את הפוסט הזה בכוונה שיוצרי הנושא החם יראו את דעתי ולא יתקבל

אבל לא איכפת לי, הייתי עושה אותו נושא חם בדיוק במקומם כי כל האחרים היו יותר מידי רציניים אז יש צורך בסטלה הזאת

"דברים..." פףףףף כותרת כזאת עוד לא הייתה לי! XD

 

אני עייף? כנראה שכן, אחד וחצי בלילה

 

יום שישי ה-13, לצערי אין לי מה לבנות ללכת לל' (הנורמלית) כי אבא שלי לא יסיעה אותי לשם ובחזרה באותו היום.

לנסות לשאול? מאוחר מידי כנראה וזה עובדה שאני צודק כי זה תמיד ככה ואני לא אצליח לשכנע אותו לשנות את זה הפעם כי אין לו כוח ליסוע פעמיים, לגרום לו לסוע פעם אחת זה כבר עבודה קשה אז עוד פעם סתם ככה? גם יום שישי שהוא ינוח וגם אין אוטובוסים אז אין לי דרכים אחרות להגיע לשום מקום.

 

אבלה אותו לבד לצערי, 1 כזה בשנה

נראה מה יהיה, כנראה אעשה שיעורים כמו שהתחלתי לעשות לאחרונה מאיזשהי סיבה

מצאתי תקווה בבנות שאינן נצלניות, בעיקר הראשונה ול', למרות שלל' קשה יותר להתקרב מפעם כנראה שזה מגיע לי על הויתור שלי, בהשוואה למה שקרה עם מ' אני עוד צריך להגיד תודה. (יחסים עם מ' היום = אין)

 

בס"ד, אין דבר שיעצור אותי מלהתקרב אליהן אז אני עושה חיים בינתיים ואני מכיר אותן יחסית המון

כל זה בהתקדמות מהדיכאון הקודם, דיכאון? הצורחת וק', חברי הפתטיים שישארו ככה לנצח ואין דבר ביכולתי לעשות

גם אם הם מבינים הם עדיין לא מבינים וזה פשוט כל כך מביך, גבר שלא עומד במילה שלו ועדיין ממשיך להגיד את אותה מילה

הבנאדם לא מבין ומגיע לו שיספרו להן מה יש לו להגיד למרות שזה כל כך רע עבורו כבר ככה הוא כבר מקבל רחמים

הוא יבוא ויוריד וינסה להחליש את כולם סתם כי הוא מרגיש חלש מאז שהוא נפרד מהחברה שלו שהייתה במחוננים

אני מדבר על החרמן כמובן, אבל זה עוד בלי להגיע לחברי הטוב מתחילת שנה, הוא מתרכז בלהחליש אותי

מאיזשהי סיבה יש לו בעיה עם כל דבר שאני עושה, לפעמים ולאחרונה לרוב אני מוצא את עצמי הרבה

נאלץ להתעלם מהדעה השלילית והמיותרת שלו לגבי כלום כי זה לא חשוב פשוט, הכל סתם

הייתי כמעט משווה אותו לצורחת ברגע זה

טיפש

 

אני כנראה אתקע ליד הצורחת עד הודעה חדשה, היא שתקה לאחרונה כי היא "נעלבה" כנראה פתאום שעברתי בספונטניות ליד חבר אחר סתם ככה במקומה וזה מאוד הגיעה לה, הייתי גם נשאר שם ללא שיעור הבעה שהמורה שמה לב לדברים האלה בניגוד לכל שאר המורים, נשאר גם למשך מחשבת רק כי בהבעה היא לא הציקה לי, בעצם כמעט לא העברנו מילים בכלל וככה עדיף לי אחרת זה ניצול, אם היא חושבת שאיכפת לי זה פשוט בדיחה עצובה.

 

היה איכפת לי אילו היא לא הייתה כזאת

אם לסבתא היה ביצים היא הייתה סבא, ציטוט מהחרמן (כה אנשים זכרו לו את זה, הוא כעס על זה בערך כמו שלי היו יציאות כעס פעם ואני נשאר רק עם להבין את עצמי, שאנשים טיפשים פשוט בטוחים בעצמם יותר מידי וחכמים מלאי ספק. חיסרון עולמי)

 

אני מאוד מעריך את ל' והראשונה

אני הייתי רוצה לדבר על הדברים שקרו לאחרונה חדשים או לא, אבל משום מה לא חסר לי בתוכי פירוט

ניקח בצורה הפשוטה כמו שאמרתי מקודם, התקרבתי אליהן ואני אמשיך בכיוון הזה מפני שאני אוהב את הכיוון הזה

זה כנראה יהיה הכיוון עד שאגיע לסיום "המקום אליו אני שייך" או המקרה הפחות טוב שאני מתקשה לחשוב עליו כרגע משום מה, זה לא יהפוך למקום שלא נוח לי בו כי כבר עשיתי שם את כל הטעויות בעולם ושרדתי מה שנדיר יחסית...

איזה טעות לא עשיתי?

לנשק בניצול ולשתוק

לא לנשק בניצול אף גרוע יותר ולשתוק

לשתוק

ועכשיו להתקרב שוב פעם, זה חולני

 

עכשיו אני מגיע עם הגישה הנכונה

חוק מספר אחד, באתי להנות ויותר מזה שהן יהנו

אבל תנאי הכרחי שגם לי יהיה כיף

דגש אישי על "לא לנצל אותי"

אני חושב שהכלל הזה קנה לי את כל השאר

 

קצת חזרה בזמן

מזמן לא דיברתי על א', או שכן?

זה לא שיש לי סיפורים חדשים כי אין לי, הדעה שלי היא זהה לחלוטין כמו שיצאתי מהסיפור

"אין לי כוח להתעסק"

סה"כ ראיתי לאחרונה ונזכרתי

זה גרם לי לחשוב בעיקר על הזמן בדיוק כשראיתי לאחרונה

 

אני לא רוצה לראות אותה שוב פעם

עזבו בשקט מה שפועל.

 

החדשה מהעיר (כה זה יהיה הכינוי שלה כי זה נוח מידי, היא הגיע מבית ספר אחר שחבר שלי בו רק השנה)

שעברה לכיתתם לאחרונה התקרבה אל המפוצץ (או שאני עיוור, טוב היא מכירה אותו זה בטוח אני גם שמעתי מעבר לזה)

וכנראה בכפיה יצא לה להסתובב עם א' למרות שהיא טענה שהיא שונאת אותה מסיבות, בסיפור שלי אני גיליתי מאוחר מידי

 

דובי (חהחה זכרתי לה את הכינוי) עם חבר כרגע והיא סיפרה לאחרונה שנהייתי מפורסם - נחמד (:

חוץ מזה הדברים שנאמרו נאמרו

אין דבר, הבוחן בספרות עבר בלי שקראתי את הספר

70 יהיה מצחיק לקבל, מעל זה אלוהים איתנו בין 55-70 יהיה "הא לא נכשלתי" ונכשל זה "טוב, הגיע לי"

העיקר קראתי סיכומים ושמעתי דעה וסיפור והבנה של כל אחד שהיה מוכן לספר לי על זה לבדוק את עצמו

 

נראה מה יצא לי מזה

היו 4 שאלות, 2 הראשונות היו חרטא ממש לא היה לי מושג מכלום אז חירבשתי בקושי מהנחמדים שנתנו רמזים

ה-2 האחרות כבר נתנו תשובות מלאות עם הרמזים והיה לי קצת מידע קודם

אני בספק שאעבור את הבוחן הזה

 

מעניין אם אני יכול לרשום פה שעות, אני כבר רושם חצי שעה

עכשיו בדיוק 2 בלילה

שיעורים במחשבים וזה

האדם המכובד נפרד מר', אני לא יודע מה לומר

מעניין אותי איך הוא דווקא, למיטב הבנתי ר' בסדר עם הסיפור

לא דיברתי איתה או ראיתי אותה המון זמן, דיברתי איתה רק היום אחרי כל זה נראה אם יצא לי לראות אותה בזמן הקרוב

זה משנה לי כל כך, היא לא משפיע על שום דבר יותר בחיים שלי, העובדה שאני לבד בשיעורי פיסיקה לא הולכת להתהפך כנראה או שאני לא יודע...

הלכתי לפני שיצעקו עלי לישון.

 

(אחרי שישי ה-13)

מתאים ששישי ה-13 היה כזה רע

העירו אותי ב-11, רק בשביל להכשל בלקנות לי ג'ינסים או חולצה טובה או נעליים

הדבר היחידי שיצא לי מזה זה ביזבוז זמן וחולצה אחת שתגרום לי להרגיש מבוגר...

והידע ששבוע הבא יהיה ניסיון נוסף!

אה וגם כישלון בקניה של מקלדת ומפצל USB

 

חוץ מזה הייתי עצלן כל היום מאז שחזרתי הביתה וכולל יום אחרי, כלומר עכשיו

אפילו עצלן מידי כדי להמשיך לכתוב את זה באותו היום ואני צריך כבר לפרסם לפני שהכל יעלם לי בטעות למרות שכבר שכחתי את רוב הדברים שרשומים למעלה

לפחות הורדתי את האלבום החדש של Attack Attack!

אני מת עליהם, אבל בינתיים אני לא מוצא משהו רציני מידי לחרוש עליו חוץ מהסינגל שהם נתנו קודם מהאלבום P:

 

מצד שני יש שיר חדש מלהקה שאני לא מכיר ששווה חרישה

אני לא יודע במה יש לי שיעורים ולמתי, רק איזה 3 תרגילים במת' שהוא בטח לא יקח מחר כרגיל והיה אפשר לסיים בשיעור ולא עשיתי מרוב עצלנות ופחד שיהיה בוחן

הוא אומר שיהיה איזה 10 בחנים לפחות במחצית ב' והם יהיו משמעותיים מאוד לציון בסוף שנה

יתרון או חיסרון? על מה הם יהיו? על כל הנושאים בכרך ב'

"למדנו הכל" יהיה צריך לחרוש מחדש ולבדוק שאני יודע, לפחות זה מסודר מהנושא הראשון לאחרון

סיפקתי את אמא שלי עם התשובה הזאת לגבי שיפור הציון במחצית א' משהו שאני לא בונה עליו

ועוד תרגילים במחשבים שכנראה אעבוד עליהם קשה היום או מחר...

אני לא יודע הרבה

 

וגם הכישלון של אתמול ללכת לל'! אבא שלי באמת לא היה מוכן להסיע אותי כמו שחשבתי

נחיה, יש סיבה עדיין ללכת לבצפר חחחחחח

 

הטענה שאני הולך לבצפר רק כי שמעתי על מוותרי הבצפר מתחרטים עדיין נכונה וזה כנראה ישאר ככה

אני אסיים עם זה עוד שנתיים וחצי, 9 וחצי שנים לעומת זה? הסבל גם נגמר, עכשיו זה הדברים הרציניים

אני לא לוקח כלום מזה ברצינות כמו שאחרים לוקחים את זה, במקרה של עצמם או אפילו בשבילי

 

הסיבה היחידה שלי לקחת את זה ברצינות זה כדי לא להכשל, אחרת אשאר יותר זמן ממה שאני מחויב אליו O:

זה לא יקרה, יש לי שכל ואעבור את הדברים האלה, את דרישות המינימום אני עובר וזהו, אם אעשה את זה ברמה שאני נחשב אליה כרגע אז בכלל התעלתי על עצמי (:

 

הכל יהיה מעולה! יום שמח לכולם ^_^

תהנו מהסינגל מהאלבום החדש שהורדתי P: יוצא עוד שלושה ימים XD

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/1/2012 01:22   בקטגוריות ארוך, דעה, מוסיקה, על עצמי, עידכון, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)