לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

My Mind is Broken


אני מקבל את הכנות בתור ערך לגיטימי שאני חייב לעמוד בו

הכנות התמימה, "מותר מידי פעם לשקר" אני לא יודע, אבל אני אגיד שמותר להסתיר. להגיד ההפך הגמור יכול להגמר ההפך הגמור ממה שרוצים.

אני מחכה לזמן שע' ישלם את המחיר, חוץ מזה שהוא סנוב שזה גם באופן טבעי ולגיטימי לא משהו שאני מכבד

 

הכותרת זה שורה שהייתה לי בראש מלא פעמים לא זוכר ממתי, אבל ממזמן על בטוח עוד בימי א' הקשים יותר לפני סוף כיתה ט'

היום השורה הזאת חזרה עלי, בסך הכל ראיתי אותה לבד, אני הייתי בסביבת הראשונה וחברתה שלא אוסיף עליה מילים

מי אשם? הא, אין מה לעשות או מי לעצור, אולי בעיקר האנימה שאני רואה לאחרונה כי רק המילה "אנימה" חוץ מסאקורה ודרגון בול (חלק מהילדות שלי חחחח) זה מזכיר את א' הישנה לפחות

 

עכשיו לדברים שקורים לאחרונה שהביאו לתמצית

אני מתחבר לאחרונה לראשונה הרבה, אולי זה יהיה כמו הפעם הזאת שהתקרבתי אליה ביום שלישי לכו תדעו

האמת שזה נשמע הגיוני שזה יהיה ככה אבל אני מעדיף שלא

כי זה היה ריק ומשעמם בסופו של דבר ואין לי כוח לריק ומשעמם שוב, זה חזרה להתחלה

אבל בסדר, נשקיע יותר ונזהר יותר, גם אם זה יחזור "להסתדר לבד" זה חלק מהלקחים החשובים שיש לי מהשנה הזאת ללא כל ספק - וזה רק אמצע שנה בעזרת השם למדתי משהו אולי סוף סוף.

עצלנות ועשיה זה גם לקח שנתי שכנראה אצטרך לקחת יותר ברצינות בזמן הקרוב, מבחן במתמטיקה

חוץ מזה, זה בתכלס ערך משמעותי ואפילו מציק, יש כל כך הרבה עבודות ליום רביעי. ספרות הבעה והיסטוריה!

תשובה בגרותית "חצי שעה מהיום אין לך?" "חיים, אין לי?" המורה הייתה קוראת לזה זילזול, היא כנראה צודקת

72 בבוחן על ספר שלא קראתי זה מספיק בשבילי לא לעשות עוד בוחן וזובי לקרוא את הספר הזה באמת, תשובה בגרותית תיקח לי יותר זמן בקצב הזה? זה על אותו ספר, אבל למי איכפת - למדנו עליו בכיתה סוף סוף ובמידה ואני ארגיש שזה לא מספיק אבקש עזרה מחברים, אחרי זה ואפילו לפני יתנו לי מה שהם רוצים

 

אני לא אוהב מועדי ב', קיבלתי ציון כי מגיע לי אותו וכי ככה בחרתי לעשות, מועד ב' זה כמו חרטה, זה לא נעים

לא שיש לי בעיה לקבל את החרטה ולתקן את הבעיות שלי, אבל אם אני לא מרגיש שזו בעיה שנכשלתי באיזה מבחן שכנראה לא חשוב עבורי לעשות מועד ב' זה חסר משמעות.

 

מועד ב' על מבחן שלא באת זה כמו לבקש "תורידו לי את הממוצע", עקרונית לא מחשיבים כאלה מבחנים - למרות שלהבריז ממבחנים זה רע כי עליהם להחשיב משהו לתת לך ציון והשתתפות בכיתה זה סתם

גם ציונים זה סתם

גם בית ספר, זה סתם

 

אה מצוין יש סיכום במשו"ב שממנו אוכל לתת תשובה מתקבלת לשאלה הבגרותית בשיעורי בית בספרות

 

בכל אופן, הבעה והיסטוריה יש משהו כמו בגרות שלמה להכין ולסיים.

הבעה ליום רביעי, למזלי יום שלישי די ריק אצלי

היסטוריה אני לא בטוח, הוא סטלן מספיק להגיד לנו היום שהוא יגיד לנו מה לעשות משם במשו"ב (בעיות הקשבה בכיתה גרמו לו לקטוע את השיעור - כל כך לא סיבה טובה.) אני אשים כסף על זה שלא נקבל דבר במשו"ב וככה יסתיים המבחן שלנו בהיסטוריה (הוא אמר שזה יהיה העבודה הזאת! חחחחחחחח מתקבל בכיף (: )

 

מחשבת וזה, פחחחח! מחר גם יהיה בית מדרש

ואהיה צריך לדבר עם חבר ובית הספר לגבי להשאר שם אחרי, חצי מחיר וקיצר "פנימיית יום"

 

לאחרונה ר' זכתה לדבר איתי מעט (חה איזה גישה מתנשאת)

זה עוזר קצת, אבל זה לא משנה הרבה.

שיהיה D:

 

אני לא מצפה להרבה מהחיים, בינתיים הכי קרוב זה שבוע הבא שיצא הפרק הבא של The Familiar Of Zero

וגם מתחשק לי לשים תמונה מזה בבלוג אבל אצטרך לעבוד על זה קצת P: יש סיכוי שתראו את התמונה בזמן שתקראו את זה ! O:

 

אני חושב שאני בכיוון לשינוי משמעותי לבלוג

המ... יש לי עוד מה להוסיף?

 

שיעורים במתמטיקה, עשיתי להיום מספיק כדי שהוא יבקש שאגיד לו מחר על הבוקר את העבודת כיתה

כי את הכל עשיתי גם ככה לא בסדר במידה וזה כן הכל שהוא ירצה אני לא יודע, בכל אופן אתן לו את שני התרגילים האלה שאני מקווה שמישהו יהיה נחמד מספיק לתת לי בבוקר או שלא אתעצל ואעשה אותם כרגע למרות שזה כנראה לא יקרה

כדאי שאמצא את בעיית האורינות שעשינו כבר שהוא טען שיהיה במבחן - לא עשיתי שום בעיית אורינות ודי בטוח שאני לא אצליח לענות על אחת במילא.

 

אני רוצה להיות כמו Saito

D:

הסדרה מלמדת דברים פשוטים (לפחות ככה אני מרגיש) וזה פשוט גאוני מה שקורה שם

כנראה שהכי רחוק שאגיע זה קוספליי

 

אבל מצד שני, מתעללים שם בו די הרבה וזה אני לא בטוח שאני כל כך רוצה...

בכל אופן - זה שווה את המחיר!

 

יש לי חלומות P:

 

דבר אחרון, חבר מהעיר מתקדם בנושא ההקמה (;

נראה מה יקרה ואהיה שם כשיצטרכו איתי, בשביל החברים ולא בשביל הכסף!

 

עוד בראש בעצם - בדרך למחשבים חשבתי שאעשה מתמטיקה, עלה לי בראש המחשבה הברורה

מתמטיקה זה נחוץ מידי למסלול וארד מזה בלי מתמטיקה לכן זה חשוב

לאחרונה אנשים יורדים ממחשבים בכיתה, אם אני הייתי אחד מהם זה היה כישלון די חורץ מהעובדה שזה אוכל לי את המסלול לגמרי

 

אז כעיקרון, הנה כל מה שנשאר לי

הירידה המקסימלית שהיא לא המוות המוחלט או הוויתור על בית הספר הזה

שזה זהה למוות מוחלט, מה אני בלי המקום הזה? בית הספר הרוסי של חבר שלי - יש לי הרגשה שלעבור לשם יהיה בעייתי - בכל אופן מאוחר מידי ועדיף ככה בערך, יש שם אנשים מהיסודי שאני לא מתכנן לראות אפפעם שוב.

 

הנה שיר שהקשבתי לו פעם הרבה, עדיין שיר די טוב

היה לזה מחיר, בכיתה ז' או ח' בעיקר, אנשים לא העריכו אותי או כיבדו אותי יותר בעיקר בגלל הזמרת, אבל זה בעיה שלהם

אם יש לכם בעיה עם זה איתי וכרגע, תמותו.

 

אני מרגיש שהשיר הזה מאחורי כבר חחחחחחחח (:

תעשו חיים!! ^_^

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 5/2/2012 21:35   בקטגוריות עידכון, על עצמי, בית ספר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)