לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

ולנשוף החוצה...


אני אפילו לא יודע מה לומר, כמובן שלא הלך לי טוב, אני לא יודע דברים!

האמת ששאלה אחת הייתה קלה מידי, האחרונה

אבל חוץ מזה, זה כנראה יהיה כישלון נוסף עבורי

 

לי לא כזה משנה, גם לעשות 4 יחידות

אבל אמא שלי, כה זה לא יעבור בקלות.

אני לא אגיד מילה על המבחן הזה כי פשוט לא באלי

אני אגיד לה ציון ו"תתמודדי"

יהיה בחנים אחרי זה, נראה...

 

כל היום היינו בהצגה והיה די נחמד

הלבד עדיין היה שם איתי

 

"אני מוקף באנשים, מלא אנשים, ואני עדיין לבדי."

הוא היה בהתחלה הוא היה בסוף והוא היה גם באמצע, הוא לא היה כזה נורא

 

האמת שבסוף הוא לא היה כל כך

הראשונה הלכה מוקדם לסנטר וחשבתי ללכת איתה אבל אז וויתרתי

לא הרגשתי שזה מה שאני צריך לעשות ואני לא יודע למה, זה יכל להיות די טוב אם כן הייתי הולך אפילו בלי לבקש רשות

די טוב אני חושב הרבה יותר טוב ממה שקרה במקום

אבל בכל זאת, לא הלכתי, לא היה לי כוח לשאול את המורה או לחשוב על דרך חזרה וכסף ועזריאלי, זה לא חשוב או משנה כבר

 

אז נשארתי שם ודיברתי קצת עם חברים לכיתה על מתמטיקה

אחרי זה שמתי לב קצת לא' וחשבתי שזה מוזר אבל בסדר ואחרי זה הרגשתי כאילו היא שמה לב אלי

אמרתי לעצמי שאני מדמיין

בסופו של דבר התעלמתי וזה נגמר

אבל הרגשתי את זה יותר מידי

 

אני שומר על עצמי מאוד ונזהר

אני, מפחד

עד לפעם הבאה

בלי להתכחש לעצמי, זה לא קל.

אסיים כאן, אני לא רוצה שזה יהפוך למסוכן מידי

 

ר' וחברתה האחרת דיברו איתי היום ואני לא כזה בטוח או מבין מה הן רוצות ממני אבל מה זה משנה, מילים בחינם למה לא

דיברו איתי באמצעים הקלים כן? לא ראיתי אותן

גם זה ממש לא חשוב

 

אני לא יודע מה עוד נשאר ממני, אני מקווה שאני ארגיש פחות את הלבד שחוזר משום מה קצת

גם לזה לא אתן חשיבות

 

מה לעזאזל חשוב לי???

אמא שלי אמרה לי שאין לי רגשות על זה שלא עשיתי שיעורים, אולי מזמן, אבל לא היה איכפת לי וגם עכשיו לא איכפת לי.

יש גם את עיניין פנימיית היום! אני חושב שדיברתי עליו בעצם P: יש מלא דרישות ואצטרך לספר להורים שלי ולהתחיל לעשות כדי להכנס לשם

אבל אני כבר לא בטוח כמה אני רוצה... אולי אשתמש במבחן הגרוע הזה כתירוץ כניסה נחמד אבל נראה...

 

הדרישות האלה גרועות, אין פלא שהמחנך לא זז בנושא הזה אני לא בטוח מה הוא היה אומר לי לעשות חוץ מלפנות אליהם בעצמי שזה מה שעשיתי...

להתקשר למישהי ממשרד החינוך? אם כבר אבחון - למה זה יעזור לי באמת! (ציניות)

במבחן היה לאנשים הערכת זמן, ראיתי שאין לזה תועלת כי אם הייתי נשאר יותר זמן אני לא בטוח כמה זה היה עוזר לי, עדיין לא ראיתי את התשובות שאמרו לי על זה אחר כך...

אולי לקבל SMSים מחברים שיצאו היה עוזר חחחחח בקושי

 

גם ככה לשלוח חזרה זה קשה מידי עם החסימה שעשיתי כדי שהטלפון שלי לא התקשר לאנשים באקראי

 

אני סתם מבזבז את הזמן שלי יותר מידי

מה לעזאזל...

 

אני לא יודע איך אני מרגיש

אם יש לי הרבה מזל או לא

בתחילת השבוע היה לי כל מיני דברים מוזרים בראש לגבי תנאים ובקשות חזרה

בכולם כנראה נכשלתי ופחדתי או שאני לא יודע, זה היה קשור ללימודים בכל אופן

חשבתי היום גם קצת על החבר הכי טוב שהיה לי ביסודי, אולי נהייתי קצת כמוהו בצורת הבדידות

 

מטרות וכלום, מחר מבחן בהבעה כאילו שאני שם זין, זה לא יהיה קשה

לא עשיתי גם את הבגרות שיעורים הזה שלה ולא אעשה למחר כמו שלא היה צריך להיום, אגיד שזה בבית עם הספר במקרה והיא תעז לרצות את זה

 

היא אחלה מורה ואני מעולה בהבעה אז אין לי בעיות לפחות כאן

בספרות זה גם קצת על הזין שלי חחחחחחח העבודה שהייתה לזה גם עוקבה למזלי כי השיעור התבטל - זובי אני יעשה את הבוחן במקרה והיא תחשוב אפילו על לתת לי אותו

אני חושב שכבר אמרתי את זה

 

טוב כה, מה עכשיו?

 

אוי לא מחר יש מתמטיקה, איך לא באלי.

ויש שיעורים במחשבים לסוף שבוע, טוב את זה אני מאמין שאעשה ביום שישי כי ישעמם לי כבר יותר מידי

אני חייב איזה פרק חדש ב-The Famliar Of Zero, שבוע בין כל פרק זה גם יותר מידי...

אולי ישעמם לי מספיק לעשות בספרות

ובהבעה בכלל כנראה ישעמם

היסטוריה - הוא לא סטלן פחות ממה שחשבתי, צריך לשים כסף על זה שהמבחן שלנו פשוט לא קרה וכל אחד מקבל "מבחן דימיוני" עם 5 נקודות יותר מהמבחן האחרון כמו שהוא עשה, במבחן האחרון.

 

מוריד לי 5 נקודות על תשובה נכונה ומדויקת לחלוטין? yeah FUCK OFF

 

כבר הייתי במשו"ב היום מספיק לדעת שאין שום דבר חדש כרגיל

 

אני

אני

 

אני מאוד רוצה

שמחר יהיה יום טוב

אני חושב שאני עייף

(כותרת)

(כותרת)

יום טוב לכולכם ^_^ (אני יותר ישנוני מזה, משהו כמו -3- בלי שהשלוש זה נשיקה הפעם חחחחחחחח)

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 8/2/2012 23:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)