לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

אני לא רק עצלן


עוד אחד מבני האדם עם המון תכונות רעות, זה מה שאני

אבל כדאי לי להפסיק לחשוב או לחזק אותן

נמאס לי מהרבה דברים והכל, בעיות שלי (:

 

לראות אנשים מגניבים, להזכר בהם ואז לזכור שאתה לא הם ואולי אתה אפילו לא דומה להם P:

טלויזיה, כבר מזמן לא ראיתי

 

אבל בלוגים אחרים מעוררים בי השראה, אנשים יותר טובים ממני אבל אולי אני לא באמת יודע מה עובר עליהם

הבלוג שלי, הוא להראות מה עובר עלי, מעניין אותי אם הוא עושה יותר מזה

 

עם כמות התגובות שאני מקבל, כנראה שלא

הרי לאף אחד לא איכפת מה עובר על אנשים אחרים D:

למקרה שאין לכם כוח לבדוק, אני שם על זה כסף שאין לכם

אני לא מקבל תגובות בד"כ ואם כן אז מעט

אבל התלונות שלי הן בכיוון אחר

 

בדרכי לראות FIGHT CLUB, זכיתי להכנס לאחד מהבלוגים שבמקרה להם הופיעו ברשימת "הסקסיים שאני אוהב 3: "

וזה שיכנע אותי לראות, יש לי הרגשה שאלמד משם משהו.

 

הפוסט הזה, נרשם על מנת לספר לחכם על התכונה הרעה השניה שמצאתי בעצמי אחרי מעט מחשבות לא חיוביות

על דברים שהייתי מעדיף לא לחשוב עליהם אלה אם כן הם ליידי

ולא בדימיון שלי ליידי

 

אני גם פחדן

ועזבו את זה שאני חלש, פיזית ואולי אפילו מנטלית בהכחשה או שלא בהכחשה

וזה לא שאני לא מסוגל להשפיע על אפחד או רמת הקושי שלי לעשות את זה

אני לא מאמין שאני חלש מידי

אבל אני עדיין פחדן

 

האמת שזה בה ביחד עם חלש

להיות פחדן זה לא כיף

"חסר ביטחון" זה לא ביטוי שאני אשתמש בו, כי הוא כמו "חסר מוטיבציה"

הביטויים האלה אינם שגועים, אבל הם תירוצים

אם הם לא התירוצים שלכם או האכזבות שלכם, הם התירוצים והאכזבות של ההורים שלכם או של משרד החינוך

זה כדי שתרגישו פחות רע לגבי עצמכם

"חסר ביטחון אפשר לתקן, אפשר להחזיר ביטחון"

"אתה פחדן!"

"אתה חסר ביטחון..."

מה מעליב יותר? מה חבר יגיד ומה אויב יגיד? מי טועה והאם הכוונה שלהם בתכונה שלכם היא שונה?

הגישה שלהם היא שונה

אבל הגישה של האויב תלמד אתכם יותר

 

אני עצלן

אני פחדן

 

אבל אני גם יותר מזה

אני הולך להפוך את עצמי לרק יותר מזה

כי הדברים האלה, נמאס לי שהם חלק ממני

לכתוב זה קל מידי

 

אני עדיין פועל איך שאני מרגיש, שזה התירוץ שלי לעצלנות

אני לא עושה שיעורים כי אני לא רוצה לעשות אותם

אני לא מתעצל לעשות שיעורים, אין לי שום כוונה לעשות אותם.

הרבה פעמים משעמם לי ואני עדיין לא עושה אותם

עצלנות הייתי מתאר "אין לו כוח להפסיק לראות טלויזיה ולעשות שיעורים במקום"

האפשרות לעשות והעובדה שזה יעזור לי יותר מלהשתעמם?

מספיק טוב כנראה להגיד שאני עצלן, אבל זה לא משנה מה יגידו, זה לא יגרום לי לרצות לעשות שיעורים.

 

זונה, צריך לקרוא ספר ליום ראשון בספרות, עוד לא השגתי את הספר שלי

(כן שוב) טוב, היה לזה פי 8 פחות תזכורות וגם כן אמרתי לאבא שלי לקנות אותו - הוא פשוט עוד לא עשה את זה

ונתתי לו בזמן יחסית מכובד, לא אתמול.

(לפני שבוע אני חושב, אולי אפילו לפני זה)

אני חושב שלא נשאר לי ברירה אלה להבריז ולעשות שבוע אחרי

אני לא רוצה לבקש ממנה יותר זמן, הבעיות שלה עם הבוחן העלוב על הספר האחר שלא קראתי הספיקו

התירוץ "איחרתי" נשמע טוב, להגיד למחנך אולי לאשר את זה ככה יהיה בכלל מצחיק - אולי זה יעבוד והוא לא יבדוק אם באמת ההסעה איחרה או לא (;

יש סיכויים טובים שהוא לא יבדוק אבל הם שווים לסיכויים שהוא גם ישכח לאשר את זה.

עוד דברים, פנימיית יום - הגיע הזמן לדבר עם ההורים שלי, כדי שאוכל לחזור מבית הספר מאוחר יותר בימי שני ורביעי שתמיד יש שעה אחרונה חופשית

מעניין אותי מה יקרה כשאגיע לשם למרות שלהגיע לשם לא יהיה פשוט כל כך (משרד החינוך, כה אני רוצה לדבר עם האנשים האלה! ולהגיד להם שהם מוציאים את העם שלהם מטומטמים בדיוק כמו שהם.)

מ' נמצאת שם (למיטב ידיעתי, היא בטוח הייתה שם...)

היא לא עברה לכיתה שלי לאנשים שזוכרים מהפוסטים הקודמים (אני בספק)

אני גם בספק שהיא תעבור אבל לכו תדעו, אולי זה כמו להגיע לפנימיית יום, תהליכים מוזרים שמרגישים מיותרים.

 

שיעורים במחשבים, לא אפרט חוץ משיפור מבחן קיים - ציון ומבחן עצמו לא קיים. (ומה אם עשיתי נכון במבחן? Fuck Off)

שיעורים במתמטיקה, שאלה אחת יש מצב שאעשה אבל אני בספק שלא אעשה בשיעורים לפני. אולי בשעתיים החופשיות הראשונות (; (הברזה מהמבחן בספרות, Fuck That As Well אין טעם שאכנס להכשל.זה גם עיכוב נחמד לשיעורים של השאלה הבגרותית על הספר שלא קראתי

"הי מורה, כה אני כותב הרבה מחוץ למסגרת שיעור ספרות - אני כותב על איך שאני לא עושה שיעורים בספרות או קורא ספרים. Because FUCK YOU, That's Why"

 

אני לא אוהב את המחשבות שרצו לי בראש בזמן שהייתי במיטה ולא ישנתי, זה היה הרבה זמן

אבל משום שהתעוררתי היה רק 15:30 אני חושב

לא באמת ראיתי, הפעם הראשונה שהסתכלתי בשעון היום הייתה 19:30 וזה אחרי מה שהרגיש כאילו עבר הרבה זמן ביום

 

אה ואני צדקתי לגבי היסטוריה, הסטלן לא אמר דבר לגבי כלום בשום מקום

כבר אמרתי שהיה מבחן בהבעה? הלך לי בסדר שכזה P: עדיין נשאר המבחן בגרות הזה ליום רביעי ...

 

אלך כרגע כנראה לצפות במועדון קרב, יום טוב לכולכם (:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 10/2/2012 21:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)