לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

הפלת לי אבן מהכליה.


כאשר אתם רואים מישהי ואתם מרגישים, כמו נפילה כזאת בפנים, חזקה.

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה

100 בהיסטוריה

לא, אבל זה בכיוון, המורה סטלן

 

עייפות זה התירוץ

 

כל השבוע רציתי לכתוב - אפילו לפני

נראה שהאינטרנט שלי לא הרשה את זה, יותר בכיוון של "אלוהים מעדיף שתחכה"

סוף סוף יוצא לי לכתוב P:

דברים השתנו קצת, אתמול היה נחמד, היום היה נחמד לא פחות.

 

נתחיל במבחן במחשבת, אם הכיתה לחוצה אולי אתם לחוצים לגלות - איך עתיד ניקיון הרחובות מתקדם.

חירבשתי במושגים חוץ מזה האמת קל ברמות

אם אקבל 80 אני אהיה מבסוט, אם יותר פששששש!

מעניין איך במבחן הקודם רשמו לחבר שלי "דעתך לא רלוונטית" ואיך במבחן הזה הייתה שאלה "לדעתך...."

 

מחר יום סטלני יותר מהשניים שלפניו

אנגלית, חה! היא נתנה לאנשים שסיימו לצאת אז כה לא היה אנגלית ככה, לא הפסדתי דבר XD

אפשר יהיה שיעור הבא כנראה או גם לצאת כי רוב הכיתה לא יודעים כלום מספיק כדי לרצות להמשיך את הלוג הזה שכבר סיימתי (להעתיק)...

במקרה הכי גרוע כנראה לשחק במחשב כי היא רצתה לעבוד על ה-Grammer

 

מצאתי מקום מעולה להוריד את הפרקים של The Familiar Of Zero

(:

 

ועכשיו לדברים שקרו לאחרונה מהבחינה החברתית

יום שלישי הקודם, שכחתי לחלוטין.

יום רביעי הקודם - הזכיר לי את יום שלישי ששכחתי

 

כן

זה היה החרא הזה, יום האהבה

חבל עדיף לא לזכור (; למי חשוב להיות לבד... נשארתי קצת בכפר לסמל כלום בערך סתם ככה, אולי נראה אנשים

גיליתי משהו? לא יודע, לא חושב, לא משתלם בסופו של דבר ואילו כן אגלה את זה מחר

הלכתי הביתה במחשבה מאוד מוזרה אבל עם ההתמודדות הזאת. התרגלתי, להיות לבד זה לא כזה נורא

 

יום רביעי הייתי מת מידי, ממש לא אבל העף היה מספיק סתום לאמא שלי להציע שלא אצא לבצפר וזה היה בחירה מצויינת לא ללכת

חוץ מזה שלא עשיתי את השיעורים במתמטיקה

למרות שזה העיקר

שאר היום היה גם סתם שכזה - אבל הבעה זה די חשוב...

כדאי שאעשה את הבגרות הזאת שלה - אולי אביא את זה מחר לבצפר אבל אני מרגיש שלא.

 

זה לא חשוב, לא באתי לבצפר והיה נחמד בבית.

יום חמישי, הייתי צריך לייצב את האוזניים שלי רוב היום

יצאתי בלי כלום מהבית סה"כ ליום על סמים וזהו, קצת כעס ואכזבה מהשכבה של המורים אבל סתם בולשיט

"וונדליזם"

לפחות הם בכיוון של האשמים, לא מזכירים אפילו את הכיתה שלי או הקרובים.

 

בסוף שבוע, לא זוכר מה עשיתי לעזאזל

חשבתי שיום שישי היה שבת

לא היה הרבה בראש

ועדיין אין

יום ראשון היה טוב

אתמול

 

הארוחת בוקר עברה ל-15:00 (בוקר שמענו)

בגלל שהמורה לספרות חייבת את השיעור שלה (דאמיט!)

אבל בכל מקרה לא עשינו כלום - אני עדיין מת לתוצאות של המבחן, בדיחה אחת ענקית חחחחחחחחחח

שעה חופשית השקעתי ב-The Familiar Of Zero

מחשבים "להראות משכנע" כל הזמן רק נשקיע בהכנה למבחן החוזר, שילכו להזדיין איתו בתחת

כבר דיברתי על ה-70?

בטוח אמרתי מאה פעמים איך לא עניתי על שאלה שלמה בגודל 25

כי לא הבנתי מה כתוב "המחזירה את מספר האיבר המופעים" (ציטוט מדויק) זה יופיע בבגרות בשילשול שיצא לי מהתחת כמובן כי איך לא?

 

מה לעזאזל? המחשב שלי נרדם, איזה סתום מה קרה עכשיו...

המוסיקה הפסיקה פתאום האור עליו שמראה "פועל על מסך אחר" התחיל להבהב לסמן על "ישן"

כשהוא מכובה זה "פועל על המסך הראשי" (הזה שהוא הגיע איתו)

מזכיר לי שדיברתי עם אבא שלי לגבי בעיית הפונט, כנראה נמצא מתאם DVI (אם אני זוכר? חיבור לבן זה בטוח) וזה יכול לתקן את זה

הרי HDMI הוא מקבל מציג וזהו לא יכול לעשות עם זה כלום, ל-DVI המסך יוכל להתאים את עצמו והוא יכיר כמו שצריך.

 

איפה הייתי? אה כן. מחשבים, אני לא היחידי עם סוג של בעיה בזה, אבל הבעיה שלי קטנה בהשוואה לבעיה של הראשונה עם מחשבים

לא שזה משמעותי, אבל זה מגמה אחרי הכל, סיפור כה המורים דיברו איתנו, עדיין - עדיין אחרי הכל, בגרות השנה ועדיין! בדיחה. (בעיני.)

חזרה להתחלה - אולי כבר הסקתם עלי מסקנות, אבל סה"כ זה היה אצלי בראש מאז מתישהו - שבוע שעבר כנראה, הרגשתי מוזר כשראיתי את א' (כרגיל חהחה) וחשבתי לעצמי "ברצינות שניה, מה יש לך\לי\אלוהים?" זה עבר כנראה

הכותרת היא קצת בכיוון גם חחחחח (בדיחה של זקנים?)

 

דברים אחרים שעוד היה לי בראש זה הראשונה

ולמרות שאולי זה לא רעיון מוצלח וגאוני אני בעד הכיוון, להתקרב לאנשים מביא להם ערך עבורך

טוב מספיק תירוצים, היא בחורה מעולה ואני מאוד שמח (מפנים כנראה) שאני יכול להתקרב אליה בלי לפחד חחחח

אני לא דלוק עליה או משהו, וחשבתי על זה באוטובוס קצת "הסתכלת לה היום בעיניים ולא מעט וזה היה כל כך טוב, איך זה שאתה לא מרגיש שנפלת כבר?" והתפוצץ לי הראש קצת, כמו השאלה שלמעלה "אבל ברצינות שניה..."

זה שנישקתי אותה קודם (עצם הכינוי שלה, הנשיקה הראשונה) זה לא הסיבה, הנשיקה לא הייתה טובה מספיק (מה שנקרא לרצות עוד אחת) לסטנדרטים של שנינו, ואני אשם בזה כי הייתי חסר ביטחון וחסר ניסיון אז צריך לטבוע אותי (לא, זה קרה מזמן ואחרי זה לא היה איכפת אז עכשיו לא יהיה איכפת, הרבה יותר טוב מזה.)

אני לא צריך לפרט על זה, אלה להבין מה הסיבה האמיתית

עד כמה שננעלתי על א' בשנה שעברה

 

ושוב פעם המחשב נרדם! 

מה קרה הוא מחליט שאם העכבר לא זז זה אומר שלא קורה כלום וצריך להרדם?

כנראה אני רושם יותר מידי זמן אולי... הורס לי הורדות הבן זונה

עשיתי שלא הרדם בחצי שעה לפחות במקום רבע שעה אבל יש לי הרגשה שהוא ירדם כל חצי שעה בכל מקרה ואולי כדאי ואעשה "אפפעם" אם הוא מחובר

(לא אתחיל להשתמש במקלדת שעליו כי זה מיותר.)

 

חזרה לאיפה שהייתי

אז בקיצור, עד כמה שהייתי נעול על א' בעבר והיא קצת חזרה לראש שלי בימים האחרונים, הראשונה עושה עבודה מצויינת לפנות אותה

לא שאם הראשונה בפנים א' בחוץ - אבל זה די בכיוון, הסיבה שזה לא בדיוק ככה היא שראיתי אותן מדברות פעם אחת XD

אם לא הייתי רואה כנראה שזה כן היה ככה P:

אבל הסיפור והשאלה הגדולה היא באמת למה אני כבר לא נדלק קשות על הראשונה אחרי כל זה

להגיד "אין שום בעיה" זה מבקש בעיות בדוק ומובטח

אבל המצב טוב,  לא מידי (כי אין טוב מידי?)

מספיק - אני לא יודע

אני מוכן לעתיד, כה !

 

אני די בטוח שאפול (אדלק, שלא תבינו אותי לא נכון) עליה ברגע המתאים כנראה

או שלא יודע, אני אוהב את הכיוון הזה

אני מרגיש משהו מוזר מכיוון האקס שלה...

חוץ מהחלק ה"קצת פתטי" נגיד ככה והחוסר ברצינות המטורף שאני איבדתי כל הבנה

אני ממש לא יודע

ועדיין אפשר להגיד שהם מכירים יותר טובים משאני והיא מכירים אבל אולי כבר לא

לפחות אין לי תוכניות או חלומות או הכנה של שיחות או פסל סגידה להראות לאחר הצעת הנישואין.

 

אני לא חושב שיש לי עוד מה לרשום, אולי שכחתי דברים

בזק נתנו לנו מודם שהוא גם ראוטר, חדש לגמרי וגם הביאו לנו 20MB העלאה מ-2.5MB

על המודם שהתקלקל קודם

ועכשיו גם זה התקלקל ממש אין מושג למה, סה"כ לא פועל.

 

הציונים במתמטיקה מתקרבים - בואו תהרגו אותי עכשיו!

אני רוצח את האייפוד שלי, מחקתי את כל הפורנו חחחחחחחחח זה יהיה שבוע מעניין (;

עכשיו מתוך 0 מקום פנוי ל-11.7 ג'יגה פנויים. רציני לחלוטין.

הרוב החשוב מגובה...

מצאתי לאחרונה את הסירטון הראשון שראיתי אי פעם באורך מלא וזה, נורא נחמד חבל שלא גיביתי אותו יותר טוב אבל הוא לא חשוב כזה בסופו של דבר

 

אה כה ביום ראשון העתקתי שיעורים ממישהו

הוא יחסית הציל אותי לחלוטין, המורה העריך מספיק את השיעורים סה"כ

לא רוצה עוד בעיות מהכיוון הזה, כשאפשר להמנע מהם (;

אצטרך לעשות גם את השיעורים לרביעי ובלה בלה בלה...

מצאתי להקה חדשה נחמדים בלי הרבה לסבך, גם יותר שירים להקשיב להם חחחחח אולי כמה להקות

 

מחר יהיה מעניין

מחר יהיה טוב

מחר יהיה מפחיד

אני יאהב את מחר

כרגע, אני עייף יחסית, אולי לא כל כך

 

הדבר האחרון שיש לי לומר ואולי החשוב ביותר

זה המטרה החדשה בחיים, החלטתי שפיצה זה חשוב (לפחות לי)

אני לא מחדש לכם באמירה שפיצה זה טוב חחחחחח (לאנשים המתאימים?)

אני רוצה והולך למכור פיצה, לא במקום העבודה המרכזית עם המשכורת בשמיים כמו שההורים שלי רוצים

העתיד שאני כנראה בדרך אליו בימים האלה, משקיע פחות או יותר (פחות ופחות, סתם P: ) בית הספר עדיין חשוב לי, מאוד כי אני אוהב את המקום וכל זה

לימודים זה הסיפור שבשבילם...

חברים ואנשים זה בשבילי

Fair Trade עם התוספת של No Chores, Just Be Smart

אבל ככה או ככה אני רוצה לערב בחיים שלי את ניתנת הפיצה אל האנשים שרוצים אותה, כי זו פיצה.

אדם שרוצה פיצה מגיע לו פיצה - כל עוד יש לו את המחיר הנדרש לקבלת פיצה, אם הוא רוצה מספיק סביר להניח שיהיה לו

טוב בלי הגזמות, זה סה"כ מה שאני אוכל כל יום

 

בתור סיכום אני אוהב פיצה, מספיק להגיד שיותר מכל אחד אחר אפילו בטוח, עדיין אוכל כל יום וגם ימים שאני מפספס זה לא נורא כל כך

איך לא נמאס לי? אני לא יודע

אני חושב שאין צורך להוסיף

למכור פיצה במקביל לעבודה עם משכורת גבוהה בהייטק נשמע גאוני ומעניין, וזה העתיד ! D:

יאפ, די שמח לגבי זה (:

לא הפסדתי הכל אחרי הכל P: קצת ריק וקצת לבד זה לא חשוב גם אם אני לא באמת יודע

 

אני מקבל את ההרגשה לאחרונה שכל פוסט (מעדכניים ביותר) משמעותי מאוד באיזשהי צורה להרגשה שלי

אולי זה חלקים ואולי לא, אבל זה נחמד O:

אסיים כאן, חחחחחחחח מקווה שנהנתם, יום טוב אנשים! ^_^

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 20/2/2012 23:19   בקטגוריות ארוך, דעה, תוכניות, על עצמי, עידכון, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)