לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

כמו אידיוט מוחלט


בפעם הראשונה בהרבה זמן אני ניגש להתמודד עם הבעיות שלי

אני מבין שלהתעלם זה לא פותר ולהעתיק זה להעתיק

אבל זה נראה כואב כבר

כאילו אני לא יודע כלום יותר

 

כבד או לא, השיעורים האלה זה לא לחמישים דקות שאמא שלי רוצה שאשן בסופן... (שוב לא קם כמו שצריך, מה יש לה כל כך מעצבן אותי אמרתי שאני מבין סה"כ אבל זה לא עוזר)

לא יהיה זמן להעתיק בבוקר להנצל הפעם, מה שנקרא הפעם האחרונה הייתה האחרונה לחלוטין

זה בעיה גדולה עכשיו

יש שיעורים בעוד דברים אבל לכו תקחו משהו ברצינות, אני ראיתי את האנשים האלה ואני לא אכשל מולם, למרות ההבדל והחשיבות

הבעיה הגדולה היא רק ולא בשום דבר אחר חוץ ממתמטיקה

אין לי מושג איך אני אמור לקום עכשיו

 

ומי יעזור לי... אחותי?

אני עדיין בתוכי מאוד לא רוצה לעשות את זה, הניסיון מרגיש מיותר עבורי

 

והיום בבצפר בכלל ביזבוז, הראשונה לא הגיע ולא היה מה לעשות חוץ מלתת לזמן לעבור בתוספת לזה שיש לי עוד פינות קצרות לסיים באנגלית ולא הגרמר המיותר שלה אלה הלוג האחרון - היא האריכה לשני הבא שזה דווקא מעולה, סידר לי קצת נוח

הבעה שמעתי לחמישי וגם אם שמעתי לא נכון זה לא חשוב, אני טוב במקצוע ואסתדר בכל מקרה

היסטוריה זה בדיחה טובה

 

הרגשתי מוזר בבצפר, לא הבנתי מה אלוהים ניסה לעשות איתי

נקווה שמחר אסתדר

אבל לגבי מתמטיקה, הפוסט הזה רק בגלל זה.

הכל באשמתי.

זה לא המורה של שנה שעברה דחפה אותי לחור הזה (אולי קצת) אבל זה אני.

אני לא רציתי את זה מהתחלה ולא רוצה את זה עכשיו כמובן.

 

עד שמצאתי עיסוק אחר זה הגיע, מצאתי אנימה נוסף לראות, נחמד שכזה, הייתי רוצה לסיים היום את ה-27 פרקים (כבר באמצע שלהם)

אבל אמא שלי עדיין רוצה שאשן מוקדם

אני מבין, לא באלי !

 

כלום, שום דבר ואף אחד

לא יעזור לי

):

 

מתי אלמד? (זה אחד)

מה יהיה איתי? (זה שתיים ואם לא אציל את עצמי, אשמע את זה פעם נוספת כנראה בקרוב.)

מה אני יכול לעשות עכשיו???

בתור סיום...

 

אני די לחוץ בנושא

זה כואב

 

לא יותר מידי

הרגשתי גרוע יותר למרות שזה מרגיש הכי גרוע שיש ושלא אשרוד

אני מאוד רגוע מבפנים מאיזשהי סיבה, לא מגיע לי אולי אפילו

לעזאזל...

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 21/2/2012 21:09   בקטגוריות ארוך, על עצמי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)