לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

מרגיש את עצמי


(כותרת קודמת: כל כך מבולבל)

אלוהים היקר, אני יקר

אני אלוהים

אלוהים אני

 

כה האמונה השניה שלי חוץ מחדר הכחול או עולם החלומות ("הבא") חיי מיטה וזיכרונות מעופפים כל נשמה בענן

זה שאני אלוהים

הגזמתי? המניע המרכזי הוא "הסוד"

אבל אני לא אלוהים הרי יש עוד הרבה אנשים אחרים עם דעות משל עצמם

אבל מאיפה אני יודע את זה, אולי הם כולם אני בצורה כזו או אחרת הרי הרבה מאוד אנשים הם דומים ושונים בכל מיני מקומות

"כל אחד מיוחד" זה בדיחה לא רעה בכלל בהתחשב בכמה שזה ברור שאנשים עוקבים אחד אחרי השני כל הזמן

אותם מטרות, קבוצות וסיפורים משותפים

מצד שני אין 2 אנשים זהים לחלוטין אפילו בין תאומים יש הבדל

לכולם יש משהו במשותף שנקרא חיים למרות שיש אנשים שהיו קוראים לעצמם מתים

 

הנושא החם, אין לי כוח לדבר על השטויות האלה עם דת וחילוניות, העבר "שינוי מסורת" העתיד מודרניזציה

חשבתי שזה דמוקרטיה ולכל אחד מותר לעשות מה שבא לו בתנאי שעומד בחובות יקבל את זכויותיו, אני טועה?

במתמטיקה המוות קרב

והוא אפילו לא בדק שיעורי בית ביומיים האחרונים

הוא לא הביא שיעורי בית ליום ראשון שזה בכלל !!

 

אבל הוא כן בדק את המבחנים וישב עם כל אחד כולל אותי, ראו על כל המבחן שלי שאני לא יודע כלום

2 תרגילים בקושי

40 כנראה

הוא אמר (את האמת) לגבי זה שהרוב עם לא אף אחד שם לא מתאים ל-5 יחידות

והוא צודק

אחרי זה אני שוקל לרדת ל-4 יחידות די ברצינות

להוריד את הרמה

זה לא שזה יזרוק אותי ממחשבים

אני לא יודע אם זה ישפיע על גאמ"א אני מנחש שכן

מעניין אותי איך זה עוד ישפיע על החיים

 

מה שמפחיד באמת זה התגובה של אמא שלי

לא איכפת לי יותר מידי מכל השאר אתם יודעים גאמ"א זה מטרה ענקית ואם לא אגיע לשם אני לא אבכה או אתאכזב יותר מידי

חשבתי לנסח מחדש את המטרה ל"מקום טוב בצבא" כי זה אפשרות מציאותית מאוד, כמובן שהצבא עוד רחוק.

אבל פחות מפעם

 

אני כבר מדמיין את השיחה

"אין לי שיפור במבחן הזה אפילו"

"מה יהיה איתך"

"תגידי לי מה יש לך?? אני נכשל לך פה ב-3 יחידות או מה? זה 5 יחידות, ולא היה לי איכפת מזה לעולם."

מכן יזרקו אותי מהבית או יתחילו לעבוד על ילד נוסף

המקרה הכי גרוע כן? אני מוכן לזה

לא עוד הסוף, השיחה עוד לא קרובה אבל היא בדרך יותר מידי במהירות כדי לי להתחיל להלחץ

 

אני הולך לסדר את התיק שלי קצת, לחזור למצב הישן יותר שהלכתי עם תיק רגיל ולא המחשב בתיק אחד וכל החרא בשקית

למרות שככה זה די נחמד והתרגלתי, תיק נורמלי יכול להיות יותר טוב בכל מיני דרכים - למדתי לחסוך בזבל שאני לא צריך (חוץ ממעיל, זה מכריחים אותי לקחת כל פעם ורק בקושי אפשר לצאת בלי.)

עוד ועוד שטויות שיש לי בחיים

המפתח לא נמצא ):

 

ולחשוב שעוד ביום שלישי דאגתי על השיעורי בית של אתמול!

 

או על זה שהראשונה לא הגיע

ל' היום הייתה נחמדה - האמת היא עשתה משהו ספציפי ששימח אותי אישית אבל אני לא אתחיל לחלום סתם

כבר קיבלתי את הגורל שלי לחשוב קצת על א' מידי פעם מפני שאין מה שיעצור אותי

או להיות לבד, הרבה יותר נוח ממה שהיה פעם

לרדת ל-4 יחידות, אאוץ'

לשרוד שם יהיה נחמד לפחות, להוציא בגרות שהיא לא מעפנה רצח

עזבו, להוציא בגרות וזהו, לגמור עם החרא הזה

אני לא שונא בית ספר או לימודים, אני תלמיד טוב

וזה לא שאין לי חברים בכלל אי פעם

אבל זתומרת

מה לעזאזל

אני עושה פה

 

למה אלוהים, או אני, בחרנו ללכת והגענו לאן שאני מרגיש שאני נמצא עכשיו

זה טוב מספיק או לא

עבודה עם משכורת גבוהה

הכל בדיחה שגורמת לי לבכות

 

אני לא בוכה זה בסדר, אני לא באמת מרגיש משהו הרבה בנושא הזה

אבל השיחה עם אמא על 4 יחידות הולכת להיות כואבת

עבורה יותר כנראה אבל בשבילי זה סתם יהיה אכזבה

שאמא שלי חיה בשטויות, ואולי אני סתם לא מאמין בשטויות שלה שהן בעצם לא שטויות ואני סה"כ לא מבין כלום

אבל עדיין, הסיבה היחידה שאני מרגיש כמו טיפש זה כי מצפים ממני לתת דברים שאני לא רוצה או לא יכול

תראו את הכותרת של הפוסט האחרון "כמו אידיוט מוחלט"

כה, הנה מה שאני מבין ואני לא יכול לסבול יותר את כל השטויות האלה

בעיות שינה ואינטרנט נראה כמו כלום והכל מעפן, האנימה הנחמד שראיתי וסיימתי גם הוא עשה את העבודה שלו, למדתי להאמין חזק יותר מפעם שזה יכול להיות מסוכן.

 

הא! היום איחרתי להסעה והאידיוט שהיה שם אמר עלי דברים דפוקים בסוף ההסעה חשבתי

"יש הרבה מקרים שכדאי פשוט לא להקשיב למה שיש לאנשים להגיד, כי הם מדברים שטויות."

יש גם את המקרים שכדאי מאוד להקשיב אבל בואו נודה שזה נדיר יחסית. מי משכיל באמת?

קראתם הכל או לא מתחשק לכם נהנתם אני שמח, אבל בפועל מה רלוונטי בשבילכם באמת כרגע? אם הקריאה הזאת עלי ומה שיש לי לומר היא רצינית אתם כנראה מכירים אותי ורוצים לגלות עלי משהו

אני לא יודע בטוח

 

ראיתי "אזרח שומר חוק"

4 יחידות, מבחן חוזר במחשבים

זה עדיין לא להזרק מהבצפר

לכן אני לא במצב שהוא היה, זה גם כנראה לא יקרה (אין סיכוי)

אבל נגיד וזה כן יקרה בפוקס מטורף, מעניין אותי אם אתנהג כמוהו.

כי תראו, הבצפר הזה זה כנראה כל מה שבאמת יש לי

המחשב האייפוד, בלי הבצפר זה ללא חיים, גם ההורים ינטשו ואם לא אני בחיים לא אדע באמת לאן זה יוביל

 

ירידה קטנה בהבעה, 78 לא ציון טוב

אבל בכנות שהזין שאני שם על זה לא ענקי

בסדר, נשתפר

 

דיברתי עם ר' בשיעור, שזה די נחמד מצידה (:

היא סבבה והכל אבל אני חייב להתחיל להרגיש שהיא מועילה יותר ממה שאני חושב שהיא

אולי אני סתם מניאק שלא מעריך מה שיש לו?

מאיפה לי

אפשרות, אבל אני לא יודע

 

ע' עסוק בשטויות שלו, מצא את מקומו שאני מוצא לנמוך ומביך

מי אני לדבר, הולך לבדי לשום מקום

או מתקרב אל הראשונה ול' לשווא (או שלא לשווא?)

גם החברים שיושבים לידי, טובים אבל לא מעולים P: מעריך אותם כה?

 

וגם האלה שהיו איתי בעבר, אותו מקום ואפילו נמוך יותר, חוץ מי' כמובן כמו אל לידם

לא יודע למה הוא ממשיך אם אין לו מושג לאן הוא הולך אפילו, חינוך טוב כנראה.

 

קהילות באינטרנט גם היה עסק קטן לאחרונה, מעניין אבל לא משנה

מסתבר ש9גאג זה החרא של כולם ו-4צ'אן זה ההתחלה הכי טובה - בהחלט הבילוי ב-4צ'אן שווה את זה הרבה יותר מהחרישות המיותרות ב-9גאג

9גאג הוא ברמה עם פייסבוק ד"א

ראדיט ו-4צ'אן בערך ביחד אבל ראדיט ברמה אחת קצת נמוך יותר

מצד שני עדיין למעלה, שתי המקומות מעולים וגם 9גאג לא כזה מעפן

בכל זאת אני לא תומך בפייסבוק בשום צורה

 

לא מאוהב או משהו

לא דלוק בטירוף או מחבב

מעריך זה הכי טוב שיש לי

אבל הי, השיר הזה ממש ממש יפה (:

 

אני די מת מעייפות אני חושב שאלך לישון.......

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 23/2/2012 17:02   בקטגוריות ארוך, עידכון, על עצמי, אהבה ויחסים, ביקורת, בית ספר, תוכניות, חלק קשה מהחיים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)