לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

שטויות


חוץ מכל המלא אנימה שראיתי לאחרונה

אמא שלי כעסה עלי שאתמול לא עשיתי שיעורים והלכתי לישון בשתיים

תחלמי שאשן ב-9 אבל אם את חושבת שלא הלכתי לישון בגלל השיעורי בית - זה מעליב עצלנים ברחבי הארץ ובעולם

אישית

 

בכל אופן הציון שלי בספרות זהה לציון שלי במתמטיקה, 35

אמרתי לאבא שלי היום שיש לי את הציונים הלא טובים האלה - מצד שני לא נתתי מספר אז יש מצב זה חסך לי המון בכעסים מאמא

מה שכנראה היה רק הקטע של מה שהיא אמרה לי על אתמול

זה לא שטויות - שהפתרון זה להשקיע

אבל אני לא רוצה להשקיע

ובכנות, מי ממכם או מהם יכולים להאשים אותי? מתי מישהו על כדור הארץ הזה נתן לי סיבה טובה מספיק לרצות ולהשקיע בזה אחרי שראיתי את זה כחסר ערך? אם מישהו היה נותן לזה ערך עבורי כנראה שלא הייתי מגיע למצב הזה

"זה אשמתך, אתה לא מבין בחיים" או משהו כזה זה הדבר הכי מעניין והרמה הכי גבוה שאנשים יכולים לצאת כנגדי בנושא

לא חשוב לי בכלל, אני לא יודע למה אני חי אבל זה לא בשביל זה ואני לא נהנה בזה

חוץ מזה התגלה ומסתבר שהמורה למתמטיקה של שנה שעברה פיצצה אותנו בשטויות לגמרי והשנה הכי גרוע מכולן!

שנה הבאה יהיה קל יותר (הא?! רק מבחינת מתמטיקה) ויהיה בגרות וכל החרא הזה, לא הוגן בכלל שהמחוננים עושים השנה ובאותה רמה וכל זה

לא סתם הפיצוץ שטויות הזה שלה מיותר ומתקדם הרבה יותר ממה שהוא צריך להיות על פי המקורות

והשנה שלא לומדים איתה, אני יודע שאני לומד עם מישהו אחר ובהחלט עדיף אבל זתומרת זה לא שונה - זה אותו חרא בדיוק וזה מעצבן והכל חזרות

ואני לא משקיע או עושה כלום, הוא לא בדק שיעורים עוד פעם אגב גם לא טרחתי לעשות

 

מבחן בהיסטוריה היה בסדר, התעצלתי להדפיס לו את העבודה להגשה מהאינטרנט אז אדפיס אותה ביום רביעי חחחחח

שבוע תחפושות מיום שלישי ... לא יודע

יום חמישי מבחן במחשבים - אין לי כוח!!

לא שזה קשה או שיש בעיה, לא באלי בכלל פשוט וזהו

מחר מבחן באנגלית שעל זה אעבוד היום קצת נגיעות אחרונות ללוג (אעשה ת'חרא הצהוב הזה שכולם מתעקשים עליו כמו לוזרים)

ואדפיס (ככל הנראה עד 6 עמודים לא יותר מזה אלה אם כל פסקה אחרונה שלא עשיתי בספר היא עמוד שלם מאיזשהי סיבה)

לעזאזל יש את הספר בבית? שניה!

 

שיט, אני מפחד שאין.

אשאל מישהו בתנאי שלאנשים יש לב היום.

או שאחפש באינטרנט...

לא סידרתי את התיק מעצלנות אז אני ניגש לזה מיד עכשיו, אין לי דברים טובים יותר לעשות...

 

בתקווה שניקיתי ממנו את כל המחלות (מלא נייר תועלת משומש בפנים...)

לא יודע, בכל אופן עכשיו אני מנסה סידור חדש למחשב כעיקרון הלהשתמש במסך הראשי בלבד שהרי 2 מסכים לא זהים זה לא כזה טוב בעיקר שהגדול נראה פחות איכותי אבל רזולוציה יותר טובה ומה לעזאזל...

מחכה ל-DVI הזה לבוא כבר

אמרתי לאמא שלי שאני עושה שיעורים, מספיק טוב שאני מתכנן לעבוד באנגלית

חוץ מזה, מחר יש מחשבים שזה אומר כלום

מחשבת שזה אומר כלום - היה מבחן שיעור אחרון

חופשי, חופשי, חופשי, חופשי, חופשי וחופשי

אולי קצת לול על החופשי - לכו תדעו

וספורט פףףףף יהיה עוד פעם ספרינט שד"א עשיתי חרטה בלבן פעם אחרונה וגם עכשיו כולם יהיו ביחד יעשו חוזר שזה יהיה הוגן

בלי משחק

אחרי זה לכו תדעו

 

מתקרב לל' ולראשונה יותר לפחות היום

מרגישים את האקס של הראשונה הרבה יותר לידה למרות זה שהוא כאילו "לא מדבר איתה" או משהו

אני לא מבין את השטויות האלה אבל בכנות זה לא מפריע לי יותר מידי מצד שני אולי הוא תקוע שם יותר מידי אבל מי אני להגיד

הרי אני נמצא בסביבה הרבה יותר ממנו

העיניין הוא שאני נחמד יותר, והסיפור הכללי הוא זה שכשהוא שם להיות נחמד זה לא פשוט, הוא גורם לזה להראות כאילו הוא בא לדבר איתי

בפועל, אתם יכולים לנחש למה הוא בא, לא שאני בהכרח מאמין שלהרוס לי או לעצור אותי זה לא קשור אלי אפילו, רק להתקרב בעצמו אני מאמין

אבל הי אולי אני מדבר מהתחת כרגיל, בכל אופן אתמודד - זה לא אירוע נדיר שהוא פונה אלי סתם ככה בעיקר לאחרונה לפחות וזה נחמד (:

 

אני מעריך את ל' והראשונה

התקרבתי היום לל' די הרבה ואני מרגיש אפילו פתטי בנושא לא יודע אם רואים עלי אבל בכל אופן נחמד מידי באיזור

דברים מתחילים להיות אישיים ואני מת על זה אבל אישי בפמובי יכול להציק - אנשים בסביבה כמובן

לא חסר לי שישמעו עלי מה שיש לי לספר לכל אחת שרוצה לשמוע - הסיפור שאספר בקבוצה והסיפור שאספר בפרטי הוא אותו סיפור, אבל הניסוח הוא חשוב שלקבוצה השינוי בסיפור יהיה מלרגש ללענות על כל השאלות הצפויות.

המנורה בחדר עדיין מהבהבת כשהיא מכובת אז צריך להוציא בלילות בלה בלה בלה...

 

אני כנראה לא אשיג באנגלית היום לעזאזל, נקדיש לזה את ההפסקה הגדולה כנראה

לא כזה יש לי כוח למבחן אבל לא איכפת כל כך - עדיף על שיעור אנגלית

אולי לא מפני שלא עושים כלום... בשני המקרים

 

רק שלמקרה אחד יש ציון ולשני יש צחוקים.

אתגרים במחשבים באתר של המורה (בתמיכת בית הספר לכן הוא מעפן) היא מביאה משם את כל המשימות וזה

מבחן בקרוב כנראה אעבוד על זה בשעות המחשבים שאחרי לול או בזמן לול או "אי פעם"

למרות שבד"כ אני שם להפריע (חחחחח) לל' והראשונה

הן היו החברות הכי טובות בעבר... הן עדיין חברות די טובות והכל

מה שמזכיר לי! אני לא מצליח לסבול את הבלונדינית שלא חושב שדיברתי עליה בכלל בבלוג שלי אפילו פעם אחת - אולי

צריך לתת לה כינוי ראוי... (יותר מידי בלונדיניות) הגבוהה לשעבר

לאאאא

אממממ

ד"א הצורחת - כן זה כינוי לכל הכיתה שלי ולא רק לל' השניה הפאקצה האחרת

אוקי אני חושב שאני במסקנה שעדיף שאקרא לכל האנשים בשם בדוי הגיוני ולא אות, מתחיל להציק לי ואני בטוח שזה הורס לכם קצת.

מהפוסט הבא

נקרא לה !... הזאתי, לפוסט הזה בלבד

קיצר הזאתי לא יכולה לסתום, באה לחפור מילא, לצעוק ולהפיל את הדעות הרגשיות שלה על כולם

אבל מה שמעניין זה הדימוי שלה לאקס של הראשונה, דימיון יענו איך הם דומים מה הם עושים זהה

באים לא לתת לי לדבר עם הראשונה בערך

לדבר ולדאוג שאני שותק

לעצור אותה מלדבר אלי

להגן על הראשונה בקיצור

מכל הגורמים התוקפים

 

ואני זוכר את זה שאני וע' היינו כמו מגנים כאלה על הראשונה מפני מישהו פעם אחת

לא היה שווה את זה

להיות המישהו הזה ובכלל לא להווה איום על אף אחד אלה סתם גורם שצריך להרחיק

סיבה טובה - "אין מספיק כבוד"?

עלי? לא כזה לוקח אישית

 

ברצינות שניה, זה שטויות.

הזאתי צריך להגיד תודה שאף אחד לא בא ומנסה להרחיק אותה מלוקח ה-4 ובונה איך שרוצים ובונה איך שצריכים זה גם לא אפשרי

הוא זורם מידי במילא הוא ירחיק אנשים ממנה (שזה בכלל מצטער) אותו דבר עם ק' (יתקרב ויקח לעצמו) אולי לא אני לא יודע אבל יש מצב שככה אנשים בכיתה מרגישים

לעזאזל החרמן והחברו שהיו דלוקים על ק' עדיין מרגישים לי כאילו הם מסובכים איתה הרבה יותר מידי

ואני לא רוצה לציין אפילו את הבעיה של ק' עם ע'....

כל כך

אבל כל כך

הרבה

שטויות.

 

ולכן שם הפוסט הזה, הוא מוצלח מאוד בנוסף לזה שאני אוהב את המילה שטויות.

אני עושה שטויות כל הזמן XD

 

עוד מחשבות בראש שלי, קצת אנימה שחבר שלי מהעיר גילה לי שגם הכיתה שלו התמכרה (?!) התאכזב חחחחח אני סיימתי איזה 3 סדרות ורואה כל פרק חדש של אחת מהן שיוצא כל שבת מהסורסים הכי מוקדמים עם תרגום - הפרק האחרון אגב מאתמול חזיתי מדויק מה יקרה ואז היה עוד חלק שפשוט היה שווה את זה... גאונים מת על זה (: מחכה לפרק הבא, חבל שכל שבוע רק יוצא חדש! כל כך הרבה זמן... יגמר בסוף מרץ לתמיד ):

וגם ביטויי האהבה בסדרות זהים יחסית "You make my heart race" די נחמד, תכלס הייתי מגדיר את זה יפה בתור אהבה

לצערי או אפילו למזלי הרב בעצם זה לא קורה לי עם הראשונה או ל'

זה נהג לקרות עם א' בזמנים הגרועים של שנה שעברה - זה עובדה יחסית מצטערת ("עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל"? איזה מן איבוד זה...)

שאר הסיפורים, שום דבר, לא צריך לפרט

פרנהיים היה סיפור נחמד שלמדנו בספרות

המבחן שהיא החזירה הוא שטויות גם... אין הערות על מה שכתבתי אני משאר שהיא לא קראה - באסה הרסה את כל הכיף.

אותו דבר על האקס של הראשונה שרשם על בובספוג - קלאסי רצח חבל שהרסה - מצד שני עדיין למסגר ולהכין פוסטר!

אני לא אביא את מה שרשמתי במבחן אל הבלוג רק מפני שהיא הרסה ואין צורך, בבלוג יש הכל פי שמונה יותר מפורט והתקצירים שלכם הם יהיו "סיפורי החיים" (או שלא?) בכל אופן לא תזכו לראות את הכתיבה שלי על עצמי במקומות שלא צריך XD

לא אשפר לא אעשה מועד ב' (היא לא תתן) גם לא במתמטיקה (למה אומרים לי כן לעשות? די ברור שאני לא רוצה להשקיע בכלל)

4 יחידות - אני היחידי שמדבר על זה למרות שיש אנשים עם ציונים כמו שלי ומטה (לא הרבה) מעל ועדיין נכשל גם לא חסר

המבחנים האלה קשים רצח מטורפים בכלל כבר דיברתי על זה - יותר מהבגרות, זה עוד מידע מהמקורות שדי מעניין...

 

אני כזה חופר, מזכיר לי ומסקרן אותי על מה שהיה לי בראש עוד בכיתה ט'... בהחלט הייתי צריך את הבלוג הזה וכנראה עדיין צריך אותו לרוקן את השכל בדיוק מהדברים האלה - שטויות.

 

כבר התפללתי לאלוהים שהמפתח הארנק והשעון שלי יהיו במציאות ואבידות שיהיה בנשף אני חושב

יש הודעה בסקייפ, חיים, אולי למישהו איכפת ממני

ר' כמו שחשבתי

 

לא יודע, דברים

לא משהו משמעותי

שטויות, היא נעלמת סתם למרות שזה נחמד שמידי פעם קורה ויש לי קצת מה לעשות בקושי אפילו שזה לא ניצול זמן יעיל

לא אתחפש לכלום כנראה השנה בכלל כי אין לי כוח.

הכבלים לאייפוד עלובים. שונא את זה

 

אמא שלי רוצה שאשן עכשיו, חרטה מסריח

9:20

זה לא זמן לישון

לפחות פיצה קודם זה אקבל

ועוגה בבוקר

לא לוקח כמעט כלום לבצפר

 

אין טעם ש... הפלאפון שלי חרא

עד שראיתי שקיבלתי סמס כשאני עונה הוא נתקע עושה ריסט לך זדיין

די אני כל כך מתעצבן עליו, חייב לתקן את התוכנה הגרוע הזאת

גרותעה מסריחה איך שלא רושמים את המילה הזאת גרותעה חחחחחחח מוזר רצח בחיים לא ראיתי את זה כתוב

יש לו עכשיו בעיה בסים פתאום אולי יכול להסביר למה הוא מתקשר ברנדומלי עד שניסיתי לתקן את השטויות שלו עם זה נדפק לי

אני כל כך אוהב את הפלאפון הזה! איזה באסה שאני צריך חדש ואחד שמתפקד כמו שצריך... יש פלאפון מעפן שהוא בסדר כזה אבל שבור זה כבר מציק

אתאפס לו התאריך ימעפן.

זכר שהוא על שתק, איזה מסריח.

 

כימיה... כבר דיברתי על זה המון בעבר וזה עדיין שם איפשהו מעיק לו מכאבים ועצבים

השנה הזאת עוד תגמר

אני מקווה שיותר טוב ממה שהמצב שלי נראה עכשיו

להשאר ב-5 יחידות זה אתגר מעניין

זה מצחיק איך השנה מתחילה "לקבל 100 בהכל!"

ואיך זה נגמר "פשוט לא להכשל..."

אפילו המחנך אמר את זה "עכשיו תנסו להשאר במקום שלכם." כאילו מישהו כאן הרוויח 100 במשהו בצורה הוגנת

 

היו לי מאיות השנה בכל מיני שטויות ומחשבים

שיהיה

הנה שטויות, המבחן שיהיה בחמישי

...

סוף סוף

אולי זה הגיע מהר מידי! XD ממש לא, היה עדיף לעשות מוקדם יותר אבל מצד שני גם עדיף שאתכונן קצת אשכרה ולא אסתלבט בשיעורים

בשיעור האחרון ראיתי סרט, היה נחמד אז לא כזה נורא חחחח

העיניין הוא שאין למידה התקדמות או חזרות כי מה איכפת לי לעזאזל...

ףףףףףף

מלא זמן לא שיחקתי ב-TF2 באלי לחזור לזה קצת אבל מתעצל

אפילו ממשחקים, המצב רע! חחחחח

 

חשבתי על זה היום, לגמרי הייתי עובר לגור ביחד ומתחתן עם ל'.

למה. לעזאזל. חשבתי. על. זה.

היא עוד לא מכירה את ההורים שלי או את הפוסטר הענקי שלה בסלון שלי!

חחחחחחחחחח שטויות, אני אוהב שטויות (:

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 26/2/2012 19:51   בקטגוריות ארוך, חלק קשה מהחיים, חלק משמעותי מהחיים, עידכון, על עצמי, תוכניות, סיפור מעניין, אהבה ויחסים, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)