לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

"נמאסתי, פשוט נמאסתי!"


Shut The Fuck Up

מעכשיו שמות נורמליים ולא אותיות - אמיתי או לא? לא בשבילכם כנראה

בכל אופן, עומר קצת התעצבן עלי ממעשי היום - הגנתי על מאור ועוד כל מיני שטויות, הוא טוען שדחפתי אותו

הסברתי לו מדוע עשיתי את זה ולמה אני לא לבד

מעניין אותי אם הוא הבין

הוא כבר לא עונה 20 דקות... שיהיה

 

בחדשות אחרות, אני לא מרגיש כלום

עם קצת פתטיות האמת

אבל הי - לא דלוק לא מאוהב, נקי

אפילו לא נופל לי שום דבר בתוך הלב או המוח

לא כואב

 

משום מה אני מרגיש שאני רוצה להגן על מאור באיזשהי צורה כמו שאמרתי בהתחלה

אני לא בטוח אם מה שעשיתי היה בשבילה או כנגדו

מחשבות על הנשף

מכיתה ז' רציתי לנשק מישהי בנשף בפנים או בחוץ כשרואים או כשלא רואים

כיתה ט' זה היה אחד מהמניעים העיקריים שלי שהייתי עם מירי - למרות ש"היה לי חברה בנשף"

יש המכחישה (נעמה) וגם לא ראיתי אותה כמעט כל הנשף, מה שקרה בסוף זה שניסיתי לנשק אותה כזה "ביי"

אבל היה מאוחר מידי ולמרות שזה נספר כנשיקה זה לא כהצלחת המטרה שלי לנשף

 

הפיסקה השניה היא לא שטויות, אני בדקתי את זה עם כל אחת

אין מישהי שעושה לי משהו, אפילו מיכל (שהייתה א')

דרך אגב המעבר לשמות הוא לנוחות של כולנו כי למדתי שאחרת זה סתם כזה

אין סיבות נוספות למעבר

 

אמא שלי חולמת שאעשה שיעורים או שאלך לישון בשעה נורמלית

קצת מציק, "כבר כזה גדול?" היום הלכתי להצטלם לתעודת זהות שאעשה עם בית הספר בסוף שנה מוקדם מיום ההולדת שלי (גיל 16 P: )

היא לא סבתא לעזאזל, אני חושב שאפילו לא קרוב - אחותי עוד בעיצומיי חזרתה לחיים הנורמליים

אבל בכיף יהיה לי אח קטן או אחות קטנה, רק שאני לא חושב שזה יקרה, זה תלוי באבא שלי

רוצה כבר לעוף מפה, בונים קניון בעיר איזה כיף ליד היציאה מהעיר ואני לא אומר כניסה בכוונה - עדיף ללכת מפה מאשר להגיע לפה.

וזה הבית שלי, חשבתי לשנות ברשום שם "שם ישן" "(הכנס שם נוכחי)" "השם הפרטי" "מקס" - יהיה קלאסי לשנות ככה את השם

אבל מצד שני גם מאוד לא נחמד בלי לדבר עם ההורים ולדבר עם ההורים לגבי זה - לא יהיה נחמד בכלל. אני לא מאמין שהם יקבלו את זה

זה יהיה מוזר מאוד

פרטי בת זוג! חחחחחחחחח

 

התמונה שצולמה היא בסטנדרט, אני משלים עם זה שהמטרה היא לזהות אותי ולא להראות סקסי - התמונה יכלה לצאת יותר טוב עם הייתי נותן לעצמי יותר זמן לסדר את השיער אבל התוצאה עצמה מספיק טובה עבורי - הייתי הופך את זה לתמונת הפרופיל אילו זה היה פשוט (אולי אחר כך בהזדמנות - אין לי כל כך הרבה מקומות עם תמונות אמיתיות שלי)

תמונה קטנה ואיכותית כמובן לא בקובץ דיגיטלי - אחרת היה פשוט.

 

אני מקווה שאני לא מעמיס על מאור, זה קצת מפחיד אותי

לא מרגיש שום דבר חזק מידי אבל בכל אופן - נזהר

אתמול... לא היה הרבה

בילוי זמן עם מאריאל וברק אני מנחש כנראה

ברק פחות

הוא עדיין שם לידה במידה וזה מספיק נוח, הסברים אין אבל הכל הוגן

 

מאור עשתה חור בג'ינס חחחחחחחח אני שמח לגבי זה XD

סתם כי היא רצתה, לא יודע, דיברתי איתה על זה אתמול אני חושב והיום זה חזר כשהיו אנשים בסביבה

 

מחר מועצת תלמידים במקום אנגלית

היום לא היה אנגלית ככה שהסרט הועקב לתאריך הבא שהיא תגיד שזה יהיה בו

מחר מתמטיקה שיט

אני לא זוכר שהוא נתן שיעורים...

תיקון מבחן aw shit

אני די בטוח שהעתקתי מהלוח כשהוא פתר את המבחן בשיעור אחרי...

 

כנראה שלא. (לאחר בדיקה)

לא יודע אם אעתיק ממישהו מחר בבוקר...

שיעורי בגרות בהיסטוריה למחר - אין לי כוח להעתיק מהאינטרנט פףףףף מוטב שאעשה זאת בשעה החופשית לפחות!

לא נראה לי שהיה משהו בהבעה - נראה בבוקר אם היה, גם יהיה ממי להעתיק.

 

 

(כעבור יום)

הוא לא בדק שיעורים במתמטיקה

תיקון מבחן לא נגעתי בזה, אבל אני מעדיף לנסות לגעת בזה עד שיעור הבא לא בטוח אם יצליח

שקלתי לעבור לפנימיה במידה ופנימיית יום לא ילך אבל אין לי שמץ, אני אדבר על זה עם אמא שלי היום כנראה

עכשיו אני אגש כנראה להיסטוריה

שיעורים בהבעה - נראה בזמן שיעור היסטוריה ונקווה שיהיה ממי להעתיק מהר, אני משוכנע שהיא תחזיר את המבחנים ונעבור עליהם

לא יודע לגבי השאר - זה שיעור אחד אז לא יהיה הרבה...

 

אין לי הרבה כאבים בגוף כמו שהיה ביום שני, אבל אני לא מרגיש פתור מכאבים או בריא משום מה

היום מתחשק לי להתאמן וגם ביום שבת יש תוכנית סתם רעיונות...

רבי באמצע מבחן ברגע זה

מעניין אותי אם משהו ישתנה ברגע שאפרסם את הפוסט עם השמות האלה ולא האותיות המציקות, אולי יותר תגובות?

במתמטיקה הוא לא הרשה לי לשים אוזניות כשלחבר לידי מותר לשמוע רדיו כל שיעור כל השיעור

 

קצת כואבת לי הבטן, לא בטוח אם רעב או רוצה לחרבן

גם וגם כנראה

היה מועצת תלמידים - העיקר שפיספסתי 15 דקות אחרונות של שיעור מתמטיקה

מחר הוא אמר שיהיה בוחן ... אני לא יודע. או שנקווה שאדע את החומר או שאחליט לוותר על 5 יחידות סוף סוף אבל לא יודע

לחץ חברתי ומשפחתי להשאר אבל הסברים למה - אין

רצון או צורך - לא מרגיש

 

אני רואה שטויות בסקייפ...

עדיין שטויות

זה אמור להיות חמוד, אבל זה שטויות

עוד עשר דקות, עדיף שאפרסם ואגש לשיעורים בהיסטוריה מהר ... האמת 20 יש הפסקה חחחח

בבקשה לא עוד שטויות

איזה אפס

מי ביקש היום להיות הידיד ההומו?

אני אפילו לא מעוניין בה מה שנקרא "סתם ידידה שלא הייתי מסרב לסקס מצד שני שתברח אם בא לה"

 

עכשיו לספר עלי? למי איכפת ממני? ... ברצינות.

):

 

אני מרגיש זמן להתחיל את עצמי מחדש

עוד שינוי עצמי, כמו כל שינוי יותר גדול מהשינויים שלפניו

קצת מטרות כל הכוח, הרבה כיף והנאה בחיים

המעט שאני יודע

זה הרבה במחשבה על העומק.

 

איזה כיף רבי מעריכה אותי ^_^ זה קצת חדש אולי P:

אולי עכשיו כן חשוב שהיא לא תברח, אני סומך עליה

לא חסר לי יותר מידי...

 

שיהיה לכולכם יום מעולה (:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/2/2012 21:20   בקטגוריות ארוך, דעה, חלק משמעותי מהחיים, חלק קשה מהחיים, על עצמי, עידכון, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)