לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

חלומות של אמצע שבוע


יום המעשים הטובים? תעשו מעשה טוב כל יום ואז תיהיו אנשים אמיתיים...

 

זה לא מספיק שאנסה להכנס לנושא החם, זה גם לא מעניין אותי (לא חסר לי פרסום או קוראים קבועים בהתחשב בזה שכנראה אין לי בכלל אפילו אבל 1500 כניסות זה מספיק טוב בשבילי.)

זה מזכיר לי שהיה לי פעם בלוג או שניים אחרים

 

הראשון היה כשהייתי ממש כאן גם בנענע אני חושב, הוא בטוח נעלם כבר והוא היה טרנד חד פעמי ממש של יום אחד סתם לראות מה אני אוכל לעשות עם אינטרנט בגיל מאוד קטן חחחחחח

השני היה ביסודי אני חושב בערוץ הילדים, אולי הוא עדיין קיים....

bMe כה זה די עלוב, לא מצאתי לצערי (היה לי אחד ממש ממש מוזר אבל נחמד כזה)

 

חוץ מזה היו לי תקופות מעניינות בתוכנות מסרים רבות

ועכשיו הכל מסביב לסקייפ, סטים והבלוג הזה

ויוטיוב אולי... יש עוד מלא שטויות שאני לא באמת שותף בהם אלה סתם "מתקיים באיזור" או "מכיר"

פייסבוק היה ומת בגלל שזין.

 

דברים שהיו אתמול:

מבחן בהבעה במקום הפגישה עם היועצת ): נדחה ליום חמישי (לפחות על מתמטיקה!)

+1 לאי הכנת שיעורים במתמטיקה

ויתור על מאור, לא נראה לי שאני מעניין אותה אפילו קצת

בהתחשב בזה שאולי אפילו יוני החדש מעניין אותה יותר (זה לא מפריע לי אולי לא מספיק שאני מוכן להודות)

ההבדלים העיקריים הם זה שאני לא מוכן וחורש על למידה כמוהה או כמוהו או אפילו כמו כל הכיתה

כבר סיפרתי על השיעשוע במחשבת "הרע" שיוצא נגד עקרונות כל האנשים

התקרבתי למאריאל פתאום בסוף היום, היה מהנה

בערך הכל, מה נסגר עם החיים?

 

היום כבר נעשו הדיבורים על הומוסקסואליות בבית המדרש שזכיתי לפספס ( :\ )

הנה דעתי: אדם שיודע מה זו אהבה באמת, לא באמת בחר אותה

הוא כן בחר ללכת בכיוון הזה ולעשות משהו עם הרגשות שלו

אבל הוא לא בחר מה הוא ירגיש כלפי מי מתי ולמה לפחות לא באופן מודע

ולכן גבר שאוהב גברים או אישה שאוהבת נשים לא בחרו לעשות את זה

הבחירה היא ללכת בכיוון, להכריז על זה שמישהו הומוסקסואל זה הוא עושה ובאחריותו

נזקים חברתיים הם מהסיבה שטבע לא מסביר את זה או תומך בזה... אין סיבה או רעיון מאחורי זה, רק רגשות (או לא יודע?)

ההומוסקסואליות בעולם ובעיקר בישראל מתחילה להפתח ואפילו להפוך לסוג של טרנד ועם כל הכבוד, בואו לא נגזים

לא איכפת לי מי אוהב בנים ולמה, הוא מספיק בנאדם לדבר איתו אני מנחש

אבל זה לא יהפוך למה שקרה לצימחונות!

אני לא שונא את כל הצימחונים

אני שונא את הצימחונים, שמזיינים את השכל

ויש מספיק כאלה לומר שזה רובם.

אותו דבר על פמינסטיות אגב.

ולאחרונה גיליתי הכללה הרבה יותר גדולה מכל השטויות האלה: מבוגרים!

 

הם פשוט באים ומכניסים שטויות ודברים מיותרים לראש

לא מה שאתה רוצה = ביזבוז של זמן

זה המניע, ואם אתם חושבים שזה שטויות, כנראה אתם ביזבזתם הרבה יותר מידי זמן על מנת לסלוח לעצמכם

אבל זה לא מאוחר מידי, בשביל זה לומדים ושוכחים קצת, יש יותר מידי בחוץ כדי לוותר וזה מצחיק שאחר כך אני עצלן כי אני לא עושה מה שאומרים לי תמיד

 

חזרה להומוסקסאליות, אין ספק שיש את זיוני השכל האלה בהרבה מקומות

שמעתי אנשים באוניברסיטה הופכים להומואים בלי סיבה מוסברת כל כך, אני משוכנע שזה זיוני שכל מאותו הסוג בדיוק כמו זיוני השכל של החברה

שהומוסקסאליות זה לא בסדר

אם זה קורה אפשיהו ואתה לא יודע ולאף אחד לא איכפת זה לא אמור להפריע לכן מה לא בסדר

המוח שאמר שזה לא בסדר P:

הומואים מתנשקים באמצע הרחוב זה לא בסדר כמו סקס באמצע הרחוב גם מזוג הטרוסקסואלי

"כבוד" ושטויות כאלה, אני אחיה אם אראה את שני המקרים מתרחשים באותו הזמן זה לא ממש מעניין אותי

מה שחשוב זה לחיות בסך הכל לא?

 

ועכשיו חזרה לחיים שלי, עוד דברים קשורים להיום

די לקנות לי שטויות מיותרות! בשביל מה אני צריך סבון אידיוטי ויקר וחסר תועלת, תחסוך לי אולי לאוזניות חדשות לאייפוד שיעזרו לי באמת כי הנוכחיות מתחילות להתיישן (אני צריך גדולות להנעל לתוך המוסיקה ולא לשמוע כל מה שמתרחש בחוץ כמו שיש לי על המחשב)

וכנראה שלא מגיע לי שום דבר מהדברים שהוזכרו בהתחשב בהתקדמות שלי בהסכם P: "אין לך מטלות בית, רק תלמד"

איזה הסכם נוראי

אמא שלי המציאה אותו ומעולם לא שאלה אם אני מקבל אותו

הזדמנות טובה לא לעשות כלום אז מה איכפת לי, אבל אולי עדיף שאני אלמד לחיות באמת

במקום - לבזבז את הזמן על שטויות

"לימודים", זה סה"כ בגרויות וזה יגמר מתישהו ואז צבא ואז עבודה שאני יאהב והחיים טובים

כל מה שחסר לי בינתיים בדרך הזאת זה למצוא מישהי ולהמשיך את המשפחה כמו שסבא שלי רצה

ואני מתקדם בכיוון הזה, על זה חלמתי היום XD החלום שלי היה מוגזם מאוד מאוד אבל אהבתי אותו באותה מידת מוגזמות

לא התחתנתי עם אפחת

 

שמעתי משיר את הכותרת "Kissed Every Girl In Class"

כולן כאלה יפות? חחחחחחח שטחיות P: המטרה היא להראות שלדברים כייפים אפשר להיות בלי השלכות כי למי איכפת ולזה קוראים סטוץ

נשמע טוב בשבילי (: לפחות בינתיים

 

 

הפעם האחרונה מהדברים האלה שאני זוכר היה שנה שעברה כמעט שנה בדיוק...

אם מחשיבים שטויות כמו "אמת או חובה"

עם בכוונה של קשר רציני אז יותר משנה, מזל טוב למישל על שנה עם החברה שלו. (ראו "החברה הרביעית" מסיפורי החיים שבצד)

 

מוטב שאגש לעבוד קצת עם שיעורים ושטויות, כל מה שחשוב למחר זה להדפיס באנגלית במחשבה שאני מעתיק זה לא עבודה רצינית אז אסתדר...

(במקור זה היה להיום ובמקור הקודם יותר זה היה ללפני 5 חודשים. אני בכלל מופתע שהיא נתנה לי עוד הזדמנות XD)

במחשבה על זה בגרויות זה לא משהו שאני באמת רוצה לעשות

"לא משהו שאתה רוצה = ביזבוז זמן" זה נשמע קצת מוגזם

"משהו שאתה לא רוצה = ביזבוז זמן" יאפ. בגרויות זה לא בהכרח משהו שאיכפת לי ממנו, אני לא מתנגד לקיום של זה

 

שטויות של מבוגרים! פשוט כל כך הרבה.

החינוך בישראל זה בדיחה מצוינת

 

מאמר על סלנג "הסלנג נכנס אף בספרות!" סוף העולם משהו מטורף.

ספרות זה כל כך חסר תועלת... מצד שני תוכלו להגיד את זה על כל דבר עכשיו שקשור באומנות אם זה נכון

אז אולי - זה לא כל כך חסר תועלת...

אבל הי! אם לא מכריחים את כולם לעשות בגרות באומנות אז למה בספרות כן?

זה רק תחום מאוד ספציפי של אומנות

 

חברים שלי משווים את זה למחשבת (ספרות למחשבת)

מבחינת הרמה שהם רוצים ללמוד כמובן

מחשבת זה בכיוון הקשבה לחכמים ביחסים חברתיים

למרבה הצער עם תמיכה רבה מכיוון הדת של היהודים

דברים כמו תנ"ך, ילדים מוסלמים בישראל חייבים ללמוד את זה למיטב הבנתי וגם נוצרים

לפחות במקומות שהם מיעוט לעומת היהודים

יש אצלו בכיתה מוסלמית אחת ונוצריה אחת...

 

בכל אופן ללא ההתייחסות הגדולה לחכמי ישראל אלה לחכמי העולם (קצת אינשטיין?) מחשבת הייתה זוכה לשם "פילוסופיה"

לזה הייתי נותן את התואר של "מקצוע חובה"

"הבנה חברתית" וכאלה דברים, לפחד פחות

אבל זה כנראה רחוק משם בינתיים

המסקנה הכללית האחרונה היא:

 

נימוסים ותרבות זה משהו להשאיר קבוצות של בני אדם יציבות

לכל אחד ואחד בכל דור ודור זכות בחירה פנימית - לוקחיה היחידים הם דיקטטורים השולטים בהם ובוחרים בשבילם, באיומים ופגיעות או לא באיומים

ואילו אותה זכות בחירה היא מה שהאדם צריך לנצל לבחור בפנימיות שלו ולתת לעצמו להנות באמת, שום דבר אינו חובה עד שאינך מרגיש שהוא חובה

 

כל השאר זה שטויות.

 

אני מאמין שאנשים אחרים מתחילים לגלות את אותם שלושת המשפטים שאמרתי עכשיו ומנסים להכנס לתוכם, לבצע את השורה השניה "לא באיומים"

מפני שלשכנע טיפשים זה כנראה לא משימה מסובכת, וכשאנחנו קטנים נאמין לרוב השטויות שיאכילו אותנו בהם.

טוב למזלי אני משכיל מספיק לזהות את אותם השטויות איפה שאני עכשיו והורי היו נחמדים מספיק לא לתת לי יותר מידי כמו שרוב הכיתה שלי קיבלה

אותו משפט שיקרי "לפעמים חייבים לעשות מה שלא רוצים" זה ישירות דיקטטורה ולא שום דבר אחר.

כולם רוצים להיות חופשיים לא? אם המשפט הזה נכון אין כזה דבר חופש!

אני מקווה וכמובן לדעתי אעשה את מיטב יכולתי לדאוג שילדי וצאצי יקבלו את המעט האפשרי מהשטויות האלה, מי שיתן להם אותם זה לא אני - אלה שאר המבוגרים, הרי זיוני השכל באים מכל הכיוונים לא רק מהכין שהגעתם...

יש בחירה וחופש - להאמין לזה או לא. ואם זה קיים והמשפט הוא שאין כזו בחירה, כנראה שהמשפט שגוי ולא קיום הבחירה

או שאני מזיין את השכל, אבל אני יכול לזרוק את כל מה שכתבתי עכשיו לפח אם ארצה וזה מספיק משכנע אותי לדעת שאני צודק XD

 

"מי שבודק האם הוא טעיתי הכי הרבה זה אני" - אם אתם רוצים לדייק בחיים שלכם, זה משפט מניע יפה לדעתי.

 

אני לא יודע אם נגעתי למישהו בלב או אם אי פעם מישהו באמת יקרה את זה מהתחלה עד הסוף שוב פעם, או שכל זה ילך לביזבוז, אבל כתבתי את מה שבראש שלי ו"אתם תעשו עם זה מה שאתם רוצים"

תפנו אלי אם מתחשק לכם, הסיבות הן שלכם

 

אסיים כאן עם טון חמוד ומצחיק שיהיה לכולם יום סקסי ^3^

 

NO, I Don't Believe (ציטוט מהשיר.)

 

I'm All Alone

 

I don't know why I even try I need another Tequila!

 

I wish I never met you!

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 19/3/2012 18:22   בקטגוריות ארוך, דעה, חלק קשה מהחיים, על עצמי, עידכון, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)