לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

בלונדיניות


בניגוד לכל המצופה אי פעם

ומאז הפירסום האחרון (יום שלישי שבוע שעבר - עכשיו ה-26.3 יום שני)

דיברתי עם מרי O:

 

ביום רביעי

"טוב, נכנעתי" (ציטוט מהמחשבה שעברה לי בראש)

"היי" "סוף סוף"

וחיבקתי אותה (אולי היה עוד כמה מילים)

אחרי מלא זמן של שיעמום, סוף סוף היה לי משהו מעניין להתרגש ממנו

זה היה מוזר, התגובה שלי והפעולות שלי - הגזמתי P:

אני לא אפרט, לא עשיתי משהו להתגאות בו גם במידה וזה היה פועל כנגד המוסר האנושי...

למדתי

אבל הי - להחזיר ידידה "מהמתים" היה שווה את זה לדעתי

 

יש לי אופי אחד ואופי שני

(פיצול אופי?)

לפעמים אני פחדן ולפעמים אני שולט

אני חייב להפתר מהפחדן, הזה שלא זוכה לשם "מקס"

 

לארח גרמנים בבית הם אומרים?

לא משנה לי, שמח שקיבלתי את ההזדמנות

פנימית יום, המאמץ נעשה ובניגוד לאנשים רגילים הצלחתי להשכיל את עצמי לשם

עכשיו רק לסיים את העבודה ולהכנס לשם, סוף סוף פחות זמן בבית הנוראי הזה...

שום דבר לא נוראי בבית, זה העיר שלי שנוראית.

 

חזרה ליום רביעי

הדרכים בהן מערכות יחסים ושטויות פועלים לא השתנו וכנראה ישארו אותו הדבר

שום דבר חלומי

סה"כ אסור לי להתלונן

אבל אני חייב להפסיק להיות פחדן

 

ביום חמישי הכל חזר לנורמלי, כאילו דיברתי עם מרי מאז ומתמיד (מציאותי מספיק)

היא סבבה... פוטנציאל של קשר רומנטי? הייתי נותן בלי בושה

אבל אתם יודעים לא מרגיש עליה יותר משהו רציני כמו ברביעי XD

קיבלתי את מה שמגיע לי, קצת חרא להגיד את זה, בכל מקרה הייתי צריך את זה

הייתי אומר אותם סיכויים עם מאור, רק שממנה היחס ה"אתה לא מעניין אותי כרגע" מספיק מעצבן שלא מגיע לי יותר על מעשי הפחדנים בעבר.

 

הסוף שבוע היה עצלני למדי, אין מה לומר

הייתי חולה וכאב לי הראש ממש הרבה...

עכשיו אני סתם עייף

איך שלא תסתכלו על זה

 

יום ראשון היה יפה, מבחן במחשבת שאפשר לשכוח ממנו (הלך בסדר, לא איכפת)

במחשבים הסתכם בעיקר שבחופש עובדים על האתר המון (חרישה?) לכסח!

ושבחמישי הולכים לסנטר P: האמירה של זה הייתה רגע של ניצחון.

אחרי זה מלא זמן חופשי שביליתי עם מרי אפשר לומר, התבטל מתמטיקה וככה הלכתי הביתה מוקדם כי אספות הורים כל השאר מיותר...

 

והיום?

היום היה סתם אידיוטי

לא מבין מה אלוהים הנחית עלי לא מהמציאות

ספורט היה אחלה, אחרי זה שמעתי פידבק חברתי שמיכאל מבטיח לכולם שהוא יותר טוב ממני

אני רוצה לצחוק בקול רם (כן כן, LOL) ולהגיד לו שאני מזמן יודע שהוא חושב שהוא יותר טוב ממני

ושבמציאות הוא נרקסיסט חסר תועלת ואדם נוראי, יאחלו לו הרבה שישרף בגיהנום וזה אכן מגיע לו.

(שיא הרצינות, אני לא היחידי מחזיק הדעה הזו, אני כן חלק ממגבשיה כמובן)

 

האנשים סביבו לא שונים ממנו בהרבה וכל הרעיון הזה מסביר את הקשר שלהם לבנות שחושבות שהן יותר טובות מכולם

(איפה שמעתי... אה כן "המחשבה העצמית שאנוכך יותר טוב מהאחר")

עם זאת היום הסתכלתי לא מעט מידי על מיכל א', לא הייתה לי הרבה ברירה (הסברים? זה או זה או לסגור עיניים באקראי.) וזה עורר כל רגש אפשרי במינימום שלו חוץ מהרגשות החיוביים

הכל עובר בפסח

חתיכת חופש זה

 

אני זוכר את חופש פסח שנה שעברה

פשוט, סיוט.

הוא נגמר מהר מספיק ועם זאת אני בטוח שכל מה שהיה לי בראש זה מיכל א'

ולא עשיתי את העבודה במתמטיקה שהייתה למיטב זיכרוני...

 

חזרה לחופש הזה - אזכה לעבודה ענקית במתמטיקה נוספת (ספוילר מהאסיפת הורים)

ועכשיו לאספת הורים שהייתה לי היום:

המחנך טען שהבעיה המרכזית או היחידה היא מתמטיקה ובונה זה לא מפתיע "אף אחד"

חוץ מזה הכל בסדר

וגם זה - לא סוף העולם (זה הוא אמר, מסכים)

בעיות חברתיות שהועלו בשיחה הקודמת שלי איתו, הכל השתפר בלי קשר לשיחה כמובן

 

קונפליקט בין המבוגר שבי לילד שבי

לשרוד ולהנות

אני יודע להביע את עצמי

 

וכמובן, שהייתי חייב לומר שקצת נמאס לי מהרעיון שאני לא יכול להיות ישיר כי כולם מפחדים וצבועים ומלאי חרא

ואז הגיע הלקח האמיתי

אולי אפילו רק בגלל זה הם שרדו

הישירים נופלים (?) הרצון לישירות הוא טהור אבל האיזון בינהם זה מה שיביא אותך לקבלה

אחרי הכל יש גם מטרה לשרוד

זה לא שלדעתי כולם צריכים להיות ישירים, אבל רובם כן

ובינתיים, אנשים ישירים רק ברגע שאין להם ברירה, זה דורש להוציא מהם משהו

 

לזה אני אקרא "איכות חיים מינימלית" וזה גורם לי להרגיש כאילו, כולם פחדנים!

בדיוק כמו הפחדן שאני P: הוא רוצה לשרוד? וואלה...

אני מקשיב לו בקרבת מיכל א' אבל חוץ מזה הוא אי שם למטה, מוכן לעזור לי רק בצרה אמיתית או כשאני מבקש

וכנראה שאני אשתמש בו המון בחופש הקרב

אחרי הדיבורים על האופי המוכשר שלי הלכנו למורה למתמטיקה

זה נחמד לדעת ש: 4-5 יחידות זה נחשב לדברים הקשים ביותר אי פעם בארץ בלימודים בבגרויות

5% עוברים? פשששש!

מלא פורשים, נשמע מציאותי, מילות רחמים מצד שני אתם יודעים - המצב שלי לא טוב

ההזדמנות שלי לסדר את הסיפור היא כרגע, להתחיל אפילו "לחרוש" ופשוט להפציץ אותם עם המבחן מעבר של שנה הבאה

5 יחידות זה עדיין אפשרות ואני שמח שזה לא נמחק ולא ימחק עד שאוותר על זה סופית או אכשל בניסיון הסופי

השנה היה לכיתה שלנו מזל שהכיתה השניה היו בבעיות לימודים טכניות ...

תיהיה הורדת רמה ו"זכירת כללים" נחמדה למיטב הבנתי, בעזרת השם המבחן הבא שלנו לא יהיה קשור לאילנה, המורה הקודמת

שהרי כולם מסכימים, המבחנים שלה לא מציאותיים.

 

העובדה הברורה היא שמאיזשהו טבע מסוים אני לא רוצה ללמוד את המתמטיקה

וכנראה, בלי הרבה ברירה או עם, אני עכשיו אלמד בכל זאת

הרי ההצלחה קיימת.

 

נמאס לי לכתוב אני כל כך עייף

ראיתי היום את מיכל א' פשוט יותר מידי כדאי לי להרגע - לא שאני מתרגש אבל צריך לעבור את זה

הייתי מתקן את זה כמו שתיקנתי את הבעיה עם מרי - רק בלי הטעויות וההגזמות

רק שהמקרה הזה הוא שונה לחלוטין במלא דרכים אפשריות וכבר מזמן אין לי מה לעשות לגבי זה אפילו קצת

זה כנראה ישאר ככה, אני לא מתכנן או רואה מציאות שאני קרוב אליה באיזשהי צורה נוחה לא מחפש ולא כלום

זה יעבור, זה עבר בתחילת שנה.

 

חפרתי כהוגן אבל זה היה נחוץ בעיקר מיום רביעי!

אני חרמן על קרינה.

בחייאת עיוני מה יש לי...

 

יותר מידי מידע: יש הרבה בנות נוספות בראש שלי על אותה רמה של חרמנות (מוגזם פחות או יותר)

רק שאיתה זה *אך ורק* זה

המציאות קיימת של סטוץ אבל הזדמנות אחת שצריך להכניס ממש טוב ...

נראלי נפתחתי לעצמי קצת עם היציאה הזאת, רעיון נחמד אבל הגזמה זו הגזמה

לא כל כך רוצה לבנות על שום דבר, אף אחד לא עוצר אותי מלעשות ביד וזהו P:

אבל אם אבנה אספר על זה (אני חושב? נראה) ואבנה בזהירות בהתחשבות על מה שעשיתי ברביעי

 

הייתי רושם הכל מרביעי, אבל עזבו אתכם, בפועל לא מרגישים שקרה משהו לכן זה לא משנה

השפעות לוואי יהיו הערכת יתר כלפיה ולמידה שזה לא דברים רעים בהכרח

הערכת יתר ... מחשבות מיותרות סה"כ זה עובר מהר לפי הבדיקות

 

למרינה סה"כ יש פנים יפות. לא קשור לכלום חוץ מזה שאני משחק במחשב עם אח שלה וזה נחמד לגמרי D: 

הי, היא בלונדינית, גם מיכל א' וגם מרי, קרינה אומנם לא אבל זה נראה שהיא צובעת (עזבו אני מבולבל מהשיער שלה...)

 

לפני שאסיים את השטויות שלי, הדעה המעוותת שלי מוכנה לחשוב בצורה מסויימת שקרינה חרמנית לא פחות ממני!

יותר ממני

טוב נו בסדר, כמוני.

 

לפחות, אני לא מגזים אם הקטע הזה בראש כל כך הרבה...

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 26/3/2012 21:56   בקטגוריות ארוך, דעה, חלק משמעותי מהחיים, חלק קשה מהחיים, על עצמי, תוכניות, עידכון, סיפור מעניין, אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)