לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

שכחתי להזכיר


היום היה די אידיוטי

החופש סוג של התחיל וזה מרגיש כאילו לא יהיה לי הרבה חיים בכלל סתם משעמם ומרעיב - כדאי לי למצוא שיגרה או משהו ...

אני לא ישנתי מספיק השנה בכלל אז בהתחלה אשן - אני בערך צריך את זה מידי אמא שלי מתלוננת על שחור מתחת לעיניים (שקיות אפילו)

התופעה הזאת כל כך אידיוטית, מי חשב על זה בכלל? הביולוגיה מאחורי זה מלאה בטימטום, מה לעזאזל...

אפשר לסגור את העיניים ל-24 שעות וזה יעלם? זה נשאר לנצח? מה???

אותו דבר על מחלת האקנה דרך אגב שתתופל אצלי החופש בשעתיים של שכיבה ועינויים בזמן שמישהי תעשה את העבודה... אחרי זה כל החיים למרוח משהו על הפנים בבוקר ובלילה, ויום יומיים הפנים שלי יהיו אדומות מכאבים

לפי מה שאני מבין זה מגיע מהשיער באיזשהי צורה...

זה זין.

הפנים ההרוסות שלי עדיין יפות לדעתי P:

 

אלון ויאן השקיעו את זמן להיות זונות אלי היום, נמאס לי מהם לגמרי.

זה כבר ניהיה אישי, יאן מעפן מאז ומתמיד מה עכשיו הם נדפקו אני לא יודע...

מיכאל ישאר אידיוט גמור כבר אין לי כוח

צריך להגיד לכל אלה כמה שהם לוזרים, אבל הם חושבים שכל כך יותר טובים מכל האחרים אז שימצצו. המון.

 

ב-49 לפ"ת התפנצ'ר באמצע אז הלכתי ורצתי לאוטובוס ולא הספקתי, אבל זה כל רבע שעה שם אז לא נורא...

בפוקס מסוים נכנסתי לאוטובוס ראשון ואז אחרונה נכנסה קטיה XD

היא הגיע מה-49 שאחרי

דיברתי איתה כל הנסיעה עד שהיא ירדה לפני והיה נחמד P:

(עם הכותרת של הפוסט הקודם עוד משנה אז היא בלונדינית)

 

אחרי זה היה אחד ששרק ועיצבן את כל מי שהיה באוטובוס, כל הכבוד לו שעמד בשריקות שלו והשקיע להוציא את הנהג "עובר על החוק"

בתור מדבר שטויות כמובן קצת הגיע לנהג, לא מתחשק לי לפרט, יש לי את המספר שלו סתם כדי שאמחוק אחר כך O: 

סה"כ השריקות שלו אכן הציקו אז אולי הוא היה צריך לשקול מה הוא עושה... (טרולינג ענקי)

 

לא מבין מה אני מקבל על עצמי פה, נראה שעד שאני הולך לדרך הנכונה מיכל א' בשדה הראייה שלי

"הכל יעבור"

עכשיו אני יודע איזה שיר לשים כאן

זה גם שיר שאהבתי בעיקר באיזה זמן בכיתה ח' שעומר אילץ אותי לחשוב על קרינה

זה היה כבד ומיותר אבל נגמר מהר כמובן

 

לא בטוח אם יש לי תוכנית לעשות פוסט ארוך

אנשים מציקים יותר מידי...

 

מחכה ליום חמישי למרות שאין יותר מידי טעם חוץ מארנק ואוזניות

אני מרגיש שמאור לא כל כך בקטע שלי, זתומרת יותר מלא כל כך - כמעט בכלל לא

מצד שני היא עדיין קיימת אז ידידים זה הכי נוח

"הקטע שלי" המממ...

 

זמן לשנות קצת... לחזור לפסגה.!

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 27/3/2012 17:41   בקטגוריות דעה, חלק מהיום, יום רגיל, עידכון, על עצמי, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)