לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

Anarchy


עשיתי את מיטב יכולתי להחביא את המקום שהבאתי ממנו את התמונה

צייר - מקווה שעשיתי עבודה טובה מספיק, אפשר להשקיע יותר ואולי יש מישהו שם שיכול לעשות את זה יותר טוב ממני, עם קצת זמן והרבה זום.



 

אני לא חושב שאכתוב על אנרכיה אפילו קצת יותר מאשר "למדתי מה זה" כלומר ויקיפדיה

אבל לידה הכללי - חוסר שלטון, כלומר אף אחד לא אומר לך שום דבר - עד עכשיו זה נשמע מצוין בלי זיבולי שכל

חוסר דרישת סדר "כל אחד עושה מה שבה לו" ותראו מי הגיע, זה נראה כאילו אנחנו חושבים שאנחנו יצורים איומים ונהרוג אחד את השני, קצת קשה להאשים אותנו

זה ההסבר המושלם לסיבה שיש חוקים, גניבה וכל שאר הפשעים (הכבדים באמת) הם המעשים שהרוב רוצים להמנע מהם (אני מנחש?)

אך לא כולם, החוקים כאן כדי לעצור משום מה עושים עבודה מעולה... מצד שני חייבים להודות שהחוקים מפחידים לא מעט אנשים כל הזמן

מספיק? בואו נמשיך לחיות

 

הייתי בסנטר בחמישי (וגם בבצפר ללמידת היסטוריה) וקניתי ארנק עם הסמל הזה P:

לאנשים יש הרבה שטויות לומר, תתאימו את השטויות שלכם למה שהאחר רוצה לשמוע ואולי הוא יקשיב

כל שטות אגב, שטויות מחולקות מאוד עם המון קונפליקטים

בשטויות אני מתכוון לכל נושא, כללי כמה שאתם יכולים

 

קניתי אוזניות שיעשו את העבודה עם האייפוד שלי, גדולות וכל זה D:

אני שם לב שהמטרות שלי לחיים הן טווח סופר רחוק

(חוץ מכמה אבל גם זה לא תלוי בדיוק "ברגע שאהיה בחנות" לא מספיק בכל אופן)

הטווח הקרוב זה שחופש עכשיו ואני מרגיש הכי פחות פרודקטיבי שבעולם, אחרי שהתקלחתי וסיימתי לראות כל אנימה אפשרי שעיניין אותי

 

רגשות זה חזק אה...

אם הייתי אומר על משהו בלתי אפשרי (כמו כל אחד שאומר "הכל אפשרי!") רגשות ינצחו ב"הכי קשה"

הייתי אומר שאני עוד מחלים מהרביעי הזה עם מרי לגבי רגשות

עתיד איתה גמור מבחינתי, זה יהיה מזל אם נשאר ידידים

למה מחלים בכל זאת? כי להזכר בזה מה שנקרא "הייתי כזה חלש"

אני לא רוצה לתת לזה יותר מידי מקום, הרי אף אחד לא יודע וזה לא מפחיד מידי

לא צריך לעמוד מאחורי זה

זה מזכיר לי גם את נושא הטעויות

אבל כבר עברתי על זה (אומנם מזמן)

 

אולי מחלים באופן כללי מבחינה רגשית

הרי עכשיו אני הכי ריק יותר מאי פעם

 

דמויות אנימה בראש ודברים לא מציאותיים אך מציאות בכל זאת ב-/b/

האתר שלי יהיה על אנרכיה! זה הכי חשוב (:

לא מידעי - בסגנון פורום

כמו הבלוג (החלק של הפורום) בתוספת כמה תגובות יוצגו וזה הייתי אומר /b/ עם משתמשים

רק כי משתמשים זה חובה

ו-/b/ זה מספיק חסר חוקים

לא לחלוטין, אבל ראיתי שם לא מעט דברים לא חוקיים בשום אופן אבל כמו פורנו אף אחד לא יחפש אותי

אני מבלה שם הרבה, לא יותר מידי, כמו שפעם היה lolsnaps ואז 9gag שעכשיו נחשבים לחרא, כי ככה

 

יש גם יוטיוב (יאפ המון זמן על סירטונים בהחלט נהנה)

אם כבר אנימה אני רואה איזה סיגנון של "השחקן המרכזי הסוטה" - גבר אחד בערך שכל הסיפור מסביבו ויש לו מלא בנות בחיים

או יפות או חמודות (או שניהם) מבחינת אנימה והכל, לא נדיר שחלק קטן (2 עד לכולן) מתאהבות בו או רוצות אותו איכשהו והפוך זה רק הורמונים חחחחחחח

זה יותר מידי טוב XD

כה יש עוד סדרות ON GOING (אחת) שאני רואה וכנראה אראה עד שזה יגמר ונראה מה יהיה בדרך

ראיתי כבר מספיק להכנס לפורום אנימה בתור אחד שמזהה שליש P: 

 

אני רעב וצמא

משרד החינוך!

כה אז הייתי שם בראשון עם הראיון להתקבל לפנימיית יום, אני מאמין בסיכויים שלי, אבא שלי עשה את רוב הדיבורים כי לי היה קשה לענות על השאלות שלה

היא רצתה לגמור עם זה מהר ובסדר גם אנחנו

אבל סה"כ, אני מקווה לא לחזור לשם, בעיקר לא למארחת שראיינה אותנו היא לא אישה שהייתי מכבד יותר מאשר ידי חובה

כל השאר היה בסדר, הגענו ועשינו את שלנו

עכשיו זה רק התוצאות אני ממש לא יודע מה חסר להם פשוט להגיד לי "לך לשם" לרשום לי הסעה (תקציב - זה מה שצויין כבעייתי ואני לא מופתע) וזהו

חצי מחיר על הבצפר בשביל להיות בו יותר זמן ואולי להיות יותר פרודקטיבי? ואם לא אז להיות יותר עם חברים? המאמץ להתקבל לשם עלה על הציפיות שלי אבל בינתיים נראה שזה שווה את זה

 

בנושא אחר

טיפולי פנים לבעיות כמו אקנה, כה אמא שלי הביאה את אחותי לעשות והיא שאלה אותי אם אני רוצה, אני בחרתי שכן אבל אצטרך להזכיר לה כנראה לראות מתי בדיוק זה יהיה, חייב להיות בחופש וכנראה מהטיפול עד לנצח אני אצטרך לשים מקרמים האלה לפנים כל הזמן...

פעם היה לי כבר משהו כזה, לא יכול להגיד שזה היה רע אבל זה נגמר אחרי שימוש מרובה ולא הוזכר מאז הייתי אומר בסביבות תחילת השנה הזו

 

ומי היה מאמין! רבעון ד' נחשב שהתחיל וכבר פסח, מחר זה נגמר (לא זה לא) אבל הטירוף של זה, כבר חשבתי על איך שחופשים נגמרים מהר בלי שום דבר *פרודקטיבי* כנאמר קורה

עצלנות!

לפחות אני לא מאשים אף אחד

 

לא דיברתי על האספת הורים P:

טוב שבוע שבועיים בהחלט קרו דברים...

הפוסט הראשון לחודש הזה O:

אצל המחנך לא הרבה הפתעות אין לי כוח לומר אני מעדיף לחסוך

אצל המורה למתמטיקה, זה רק ההחלטה שלי בסוף, אמת זה אמת

וגם קצת הרגעה מאוד נחוצה, מלא יורדים מחמש לארבע ומארבע לשלוש ומשלוש לחסרי בגרות

מחמש זה יותר בכיוון של 5% מצליחים. (אמין? מרגיע אין ספק)

 

ועכשיו באיזור המציאות, אין לי באמת כל כך הרבה לצפות אליו בחיים...

*במידה ויש משהו*

אפשר להגיד "שום דבר לא חסר לי" אבל מתי היה חסר לי משהו כל כך רציני

ארנק ואוזניות לא היה חסר מספיק זמן שאני ממש אלחץ לקחת וזה כבר תוקן

 

אני לא מפריע לעצמי יותר מידי עם הבגרויות ואמא שלי לא מצליחה להבין ומודאגת סתם יותר מידי.

אין לי מה לעשות לגבי זה כמובן, אף אחד לא מתכנן לעזוב אותי אבל אני לא מרגיש שמחזיקים אותי או משהו

חוץ מבעיר הזאת

הנה מה שחסר לי, לעבור דירה כבר מלא זמן!!!!!

מקום אחר, הייתי עובר לפתח תקווה מעל כל שאר הערים אני חושב

"כשתעבור תבין" שהיית צריך לעבור קודם.

כה כה חיסרונות ויתרונות במעבר במציאות זה לא מה שמעניין

 

בחדשות לכיוון של "טוב?" יהיה אחותי מתחתנת!

דעות על חתונה? עם כל השובייניסטיות בצד (אתם מבינים שזה סה"כ בדיחה מדויקת כך שפמיניסטיות מסוימות סתומות... מבחינת מעמדי השוביינסטי לפני שאקרא "שובייניסט")

כן סיבה לשמוח, תאריכים בלה בלה בלה יתנגש בבגרות ? המממממ זה עוד בפעולה, אני כנראה אחזור יומיים לפני הבגרות בהבעה ואצא יומיים אחרי הבגרות בהיסטוריה

והבגרות במחשבים במקרה יום לפני הבגרות בהיסטוריה (תודה לך משרד החינוך.)

ואחרי זה נראה כאילו אלה שלושת הבגרויות היחידות שיש לי השנה

אה מחשבת!

4 בגרויות

טוב זה לא מעט אבל הייתה לי הרגשה שיש יותר

 

אנגלית - אני חייב לגשת לעבודה העלובה הזאת שלא עשיתי מזמן ולסיים זה חלק מהבגרות גם (?)

מחשבים - לעבוד על האתר בחופש (דחיפות = רבה)

מתמטיקה - יש עבודה לחופש, עונשים ושטויות ומבחן המעבר לשנה הבאה ו-5 יחידות או 4 יחידות, פתוח אבל לא להרבה זמן, צריך לקחת שטויות ברצינות ולהכנס ל-5 יחידות

נאמרה החובה להשקיע, ובניגוד לפעם "גם מיוחדים" הא עכשיו תפסת בדיוק מה שברח

כולם מיוחדים זה שקר גס לא שההפך הגמור הוא נכון "כולם אותו דבר" אבל הי - יש הרבה דברים דומים ויש הרבה דברים שונים

 

יש הרבה דברים.

 

בנות! חוץ כל החמודות שאני רואה באנימה עכשיו אני באמת יכול להגיד "אני ריק"

"אני לבד"

לא מפחד לא מודאג

אבל הי, עוד משהו שחסר?

מאור כבר נעלמה מהראש לחלוטין כנראה

קרינה מופיע רק כשאני רואה אותה בסקייפ - על מאור אפשר לומר אותו דבר רק שהיא לא מחוברת כמעט

העבר לא חוזר לרדוף אותי D:

רק מחשבות חדשות שגורמות לי לצאת מדעתי חלומות מטורפים על לא זוכר (חלומות), אני כבר יוצא מנושא הבנות...

 

בנים! איכס.

יש לי חברים D:

לא גרועים, אבל גם לא טובים מידי (היה משהו אתמול שלא הוזמנתי אליו בפאק בנתניה עם כולם... שיהיה.)

עכשיו כשסיימתי להחצין את ההטרוסקסואליות שלי דעות דעות...

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 6/4/2012 17:15   בקטגוריות ארוך, דעה, יציאה, על עצמי, עידכון, אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)