לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

זה היה קל


לעזאזל, טוב שנזכרתי להיות רעב אחרי שאבא שלי הלך לקנאטרי! איך זה יכול להיות? מתי עברה שעה וחצי?

לא נורא, אני צמא יותר בעיקר - אני אבדוק ביקשתי שתיה...

אין.

 

טוב אמות פה עד שאמא שלי תבוא

בתכלס זה לא נורא, לא שאני נהנה במיוחד או משהו להיות רעב זה לא נעים אבל איכפת לי הרבה פחות ממה שאיכפת לאמא שלי

אם היא הייתה יודעת אין לי מושג מה היה קורה...

אולי אמצא משהו לנשנש או אחליט לקחת מהמיץ תפוחים - השוקו במקרר כבר לא בתוקף ): (שבוע בערך אני חושב)

 

כה אתמול היה אחלה יום, בניגוד להיום כמובן שלא היה נוראי וחצי בעצמו אבל גם לא מושלם

שיעור ספורט היה מספיק רציני שכואב לי היום - הכאב הבריא הזה (ככה או ככה זה כואב)

זה יעבור ויהיה נורא נחמד זה כואב כשמותחים או לא יודע איך זה פועל סכנת חיים זה לא, מספיק רק לישון

אנגלית היה סתם עלוב כרגיל לא זוכר כל כך לא איכפת כל כך

חצי מהשיעור ישנו בזמן שאנשים אחרים קראו את הסיפור לספר שאין לי כי זין לקנות... (עצלנות לא נחוצה אבל באמת שלא איכפת) אולי אני אבקש מאבא כשהוא יחזור

 

ראיתי אנימה חולמי על יומני העתיד, אבל נראה כאילו החלק החולני זה שמישהי הרגה את ההורים שלה ואחרי זה בכלל מה קורה...

נראה כאילו בדיוק היום יצא הפרק האחרון אז התזמון שלי נחמד - לדעתי יהיה המשך, הסיום נחמד אבל כואב מאוד הם משכו את הסדרה מלא ויש לי הרגשה שהסוף עוד לא הגיע כי הוא לא שמח מספיק בפאק

לא כמו סדרה אחרת שראיתי, שאני מקווה שבטוח שזה הסוף האחרון שלה וזה פשוט נוראי

די להרוג את האישה הראשית שעם הגיבור הראשי שאולי בעצם חלק ענקי אם לא כל הסדרה אליהן

מי חשב על זה?

 

טוב נו, רק סדרה או סדרות

חזרה למציאות, אני לא כל כך זוכר מה עשיתי בשעות החופשיות, בעיקר כלום מעפן ומשעמם יש לי הרגשה שחצי מזה היה עם מאריאל דווקא להנאתי

היא יודעת שהמקום הזה קיים, הייתי נותן לינק אבל אני לא מתכנן שהיא יום אחד תחליט ללכת אחורה בזמן ולראות את כל השטויות שאני רושם למרות שעליה אני רושם יחסית מעט בהשוואה... אני חושב? לאחרונה אני רושם יחסית מעט על כולן במילא

מה שמזכיר לי שקרינה צריכה להיות חשפנית, או שחקנית פורנו או שמישהו (אני) צריך לזיין אותה חזק

הכי חזירי שאפשר, אני לא מדבר איתה בפאק כדי שיהיה לי רגשות עכשיו אבל אני מנחש שכל הזמן אפשר לראות בחורות ולחשוב אותו דבר

זה רק בעייתי שאחת רואים באופן קבוע... זה בטח יעבור - אני לא חושב על זה עד אחרי בצפר ובזמן שאני רואה אותה זה לא משנה, אני במילא כנראה לבד ולאף אחד לא איכפת

תשמעו המחשבות שלי מושפעות מבחוץ, אם מישהו ממכם הולך להגיב לי שאני אדם נוראי שאני חושב על זה שישרף בגיהנום על זה שהוא פחדן שחושב שנימוסים זה מעמד גבוהה יותר, הרי במעמד גבוהה יותר הבעיות עצבניות הרבה יותר

 

יופי חזרו הביתה זמן לאכול (עברו 40 דקות) אמא שאלה למה אבא לא האכיל אותי (היא חזרה, הוא עוד לא) אמרתי שאמרתי שלא הייתי רעב מה שנכון P: אם הייתי אומר משהו אחר היא הייתה מציקה לו אני בטוח וסתם חבל

כה אז היום קצת חזרתי על פיתרון של קובית רוביקס... לפני שנתיים זה היה טרנד זמני כזה שכמה אנשים פתרו את זה ואני הייתי אחד מהם - האמת הגאונים של הכיתה שעזבו "רמת לימודים לא גבוהה מספיק" או פלוצים אחרים שהיו להם בראש

העיקר שהצלחתי ללמוד מחדש לפתור את הקוביה כמו שצריך

יאפ אני יודע לפתור אותם כמו שצריך עכשיו לדעתי, עשיתי דף קטן עם הדברים שקשה יותר לזכור אבל גם איתם אני מסתדר

 

ההתחלה אני עושה בלי לזכור שום דבר, רק לדעת איך הקוביה עובדת ויש לי את השורה הראשונה

השורה השניה השלמתי אתמול והיום ככה שאני עושה בטבעי ולא עם האלגוריתם, השורה השלישית והקשה ביותר גם השלמתי היום - החלק האחרון שהוא הכי קשה ומעצבן כי אתה מרגיש שאתה מבלגן לחלוטין את הקוביה - אני יודע לעשות הכי טוב מזיכרונות של כיתה ח' XD

 

אתמול היה מחשבת, קיבלתי 65 במבחן השכבתי והיא אמרה שאלמד איתה היום - למרות שלא יצא (אחרי שעה רביעית היא הלכה מהכיתה שהיא הייתה שם עם אלון אז חשבתי טוב מה אני יעשה פה... והלכתי לתחנה) לזכור: מאריאל חייבת לי 5 שקל

אני לא יודע אם ראיתם את חוסר התמיכה הרגיל שלי כלפי לתת כסף לנשים אבל במקרה הספציפי הזה, היא לא הרגישה לי שיש לה מטרות רעות

פלוס כל מיני סיפורים אישיים על חוסר הנשיות שלה ותמיכה שובייניסטית ובילויי זמן אקראיים ונחמדים, אני סומך עליה שהיא תחזיר לי (:

זה לא שהיא הייתה מרוקנת, סה"כ שכחה את הארנק...

אל תתנו כסף למרוקנות - אלה אם כן אני לא יודע, הכרות רצינית יש כמה פעמים, נדירות (?) שהן יחזירו וגם יעשו את זה בריצה

 

עוד בהמשך...

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 17/4/2012 17:09   בקטגוריות ארוך, דעה, יום רגיל, עידכון, על עצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)