לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

בכלל ציפיתי למשהו?


התרגומים לא באים במהירות...

אבל אני מנחש שיש דברים חשובים יותר?

טוב אז סיפרתי על פנימיית יום, שהתבטל ביום רביעי לצערי

זה בערך כל מה שעיניין אותי באותו היום

 

השבוע היה רגיל לגמרי

חוץ מדבר אחד

ביום השואה, הברזתי מהטקס

 

סיבות: האמת, שלא כזה איכפת לי

אין סיבה או משהו אישי

אבל בכל אופן

לא התחשק לי לשבת בשקט ליד חברים ולשמוע שטויות אם זה מהם או אם זה מהבמה

או שלא יודע, זה לא נראה כאילו תכננתי להיות בטקס מתחילת היום, זה נראה רק כאילו תיכננתי לפספס מתמטיקה

ודרך אגב, נרשם לי חיסור למרות שאיחרתי

 

עוד משהו זה שהייתי בסביבת רבי באותו הזמן וגם שראגה היה והחברים הרוסים שהברזתי איתם

שראגה ורבי לא הבריזו שלא תבינו אותי לא נכון

פשוט כזה "טוב זה עירבוב חברים אני לא יודע מה אעשה בטקס הזה במילא, הבאתי לרבי את מה שהיא רצתה..."

ואז הם הציעו "אה בוא נעוף מכאן" ואז הלכתי איתם והתחלנו להריץ תירוצים חחחחחחחח

הם שאלו אותי אם ראיתי את המקום מתחת לעולם הספורט ואמרתי שרק שמעתי עליו

בסוף נכנסו לשם וזה באמת מקום מעניין!

הכל שם הפוך הרוס ועבר נייר טואלט, הם סיפרו שהאקסית הרביעית (מעכשיו, החברה של מישל) עשתה את הנייר

זתומרת שהאנשים שמכירים את המקום זה כל חברי הישנים + היא + חברי הרוסים ועכשיו גם אני

(הרוסים - מרוסיה, הם לא נהרסו...)

 

אני צריך למהר, 3:10 בלילה

אני אהיה ער עוד הזמן שיקח לי לכתוב ולמצוא שיר + 24 דקות של הסדרה של האנימה...

יותר מידי

 

טוב כה סיפרתי את מה שהיה בחמישי

אני לא חושב שאעשה את העבודה שהיה לפסח במת' - חבל על ה-40... הציון לא יעלה

יהיה תגבור במת' ביום שני בזמן שיש לי עבודה - אין לי שמץ מה יהיה, אני מעדיף ללכת לעבודה קודם כל כי אין בגרות במת'

דבר שני אני צריך לאסוף חולצה

יהיה תגבור במחשבת 4 שעות אחרונות רצוף של יום שלישי

כה יום שלישי זה היום שאני לומד רק 3 שעות, 2 ראשונות ורביעית - ככה שאני אחכה עוד 3 שעות (שעה וחצי) והפסקות בשביל שהמוח שלי ימס עד 16:20... אני מקווה שזה ישתנה

 

בשיעור מחשבים, אני צריך לסיים מחר (חייב) את בגרות 2011 כשיעורים וזה - גם כהכנה למגן + לבגרות האמיתית וזה בערך הכל, היא חייבה את כולם וכל הכבוד לה P:

10 תרגילים סה"כ ויש כמה סופר קלים כאילו ממש!

 

מה עוד... אני זורם עם החיים בכל נושא הבנות

זה מעצבן שבנות שאני הייתי מזיין (רוצה עד רמה מסוימת) ולא יכול נכנסות סתם ככה לשדה הראיה - אולי אעבוד על כך שהן לא יעשו את זה

תממצו לי אם אתם חושבים שאני חרמן ומשהו איתי לא בסדר בגלל זה, אני בספק שאתם פחות חרמנים ממני.

 

בנות שאני מדבר איתן ובמצב שהייתי מזיין ולא יכול (ורוצה עד רמה מסוימת מזויינת) קודם כל זה כנראה לא כל כך ודבר שני אני לא מתלונן כאן, מה שחשוב זה השיחה וזה ששני הצדדים נהנים לפחות לדבר, אחרי זה אפשר להזדיין.

אני פותר קוביה הונגרית (רגילה - 3X3) די בקלות ומהר - הייתי אומר שהשיא שלי זה דקה וחצי

אבל זה לא 5.66 שניות כמו השיא העולמי O:

 

היה לי שיר שרציתי לשים לקודם ולא היה לי זמן להזכר בו... (פירסמתי מהר מידי)

אני חושב שזה היה זה - בטוח פרסמתי אותו בעבר, בכל אופן תהנו!

 

 

קצת למחשבות אישיות: אני מרגיש נורא אלים לאחרונה

אני רוצה לקנות סכין

לא אולר כה? סתם סכין כזאת נחמדה ומסוכנת, יפה שכיף להוציא ולהכניס

אחת בכיוון של אלימות ולא לחתוך תפוחים - למרות שגם השימוש הזה יהיה אופציה.

אין לי מה לעשות עם דבר כזה, אין לי שום כיוון או מקום להוציא שום אלימות בשום דרך אפשרית

אני לא מתכנן לדחוף את עצמי לעולם הבעיות הזה כנראה או להראות או להיות אלים כלפי מישהו

גם לא יהיה לי פתיל קצר מהמחשבות האישיות האלה

אבל זיהיתי מי בצד שלי ומי שצד של עצמו

ואני רוצה להראות להם שהם לא טובים כמו שהם חושבים... מעניין אותי כמה זמן זה יקח לי ואם ארגע לגבי הנושא לפני שיקרה משהו בכלל

נראה.

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 20/4/2012 15:32   בקטגוריות דעה, יום רגיל, עידכון, על עצמי, צד שני, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)