לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

היום תמורת מחר?


זמן להתרכז בשלושה דברים

בעיות עם חברים - נקי נטו

אין הרבה דברים חשובים מלבד זה שנפתרו, לרובוטיקה אני לא אגיע היום והמבחן במחשבים או שיעורים לא איכפת, גם לא תנ"ך שאגב נשארתי בשביל זה ובסוף ראיתי אנימה עם בלה (השם קצת מתחיל להציק לי אבל זה מה יש.) (עוד על כל זה בהמשך)

 

אזהרות: לא לחשוף יותר מידי מעצמי לבלה, לא בטוח למה זה אזהרה כי אין לי מה להסתיר (מלבד הבלוג?) אבל זה הרגשה כזאת

אני אוהב תוכן איכותי (:

 

דברים מציקים: קפיצה למסקנות וחוסר הבנה מתוך אינטרסים רגשיים

 

הבעיות העיקריות (להלן במה אתרכז)

1

אני לא יודע מה יש לאנה, או שהיא דלוקה עלי (אני מראה לה שאני לא בקטע בכלל לכן זה עלול היה להשפיע על הרגשות שלה)

קיים סיכוי שהיא חושבת שאני רוצה את בלה או ההפך ואני לא יודע מה לעשות עם המידע הזה

במקרה הטוב היא סתם מרגישה בודדה וצריכה למצוא מישהי שאינה בלה להעסיק אותה במקרה ואני תופס את בלה

(אני משתדל לא להפריע להן בעיניינים בעיקר להתרחק מאנה.)

 

2

איך האקס של בלה מרגיש לגבי זה שלפחות היום היה הרגשה כאילו לי ולבלה יש אקסטרה זמן אישי מאי פעם

זה בעיה שולית וקטנה רק מהסיבה שהיא הולכת לשני הכיוונים, אין לי שמץ מה הם יודעים אחד על השני ויותר מזה למה הוא מסתבר על הפייסבוק כל הזמן כאילו יש לו חברה כמו שאחד מחבריו האחרים (שאני לא מכיר כמעט בכלל והוא מכיר מעולה) אמר עליו

 

3 ואחרון

המבחן המתמטיקה מחר, רגוע כי זה די "לראות כמה אתה טיפש באמת" ואני לא חושב שאני כלום עכשיו בכלל

אני מקווה שעכשיו כשאחזור הביתה אעשה עם זה משהו (לפחות אני מראה נכונות, רק שזה שום דבר להעריך בלי המאמץ עצמו.)

 

עכשיו לכותרת:

מחר ככל הנראה 5 שעות חופשיות מפני שאנגלית נוסף ל-3 השעות החופשיות הקבועות באמצע היום וזה די להשאר לספורט היסטוריה ונהיגה, שהיסטוריה זה שעתיים ואני הכי לא רוצה לבוא לזה בעולם שאפשר לדמיין כי "בוחן בע"פ" וכבר אמרתי שאני לא מוכן לזכור בע"פ כלום בשביל אף אחד אף פעם בכל מחיר זין עליהם!! מחנכת סתומה

אשכרה לא יודעת או מבינה כלום, זה חסר תועלת

הכותרת בכלל מתכוונת לזה שהיום ביליתי כל כך הרבה זמן עם בלה ואם היא מתכננת מחר ללכת ישר אחרי המבחן במת' זה 5 שעות מערכת שיש לי 3 סיבות חזקות להשאר

1. פנימיית יום 2. רובוטיקה (גם היום גם מחר) 3. 4 שעות לימודים זה די משהו, בלי נהיגה זה 3 למרות שאיכפת לו מחיסורים, ספורט זה סבבה של שיעור וגם יש בוחן מבחן משהו שהייתי רוצה לנסות או לא יודע...

 

עומר נשאר אותו מתנשא סנוב שתיארתי אותו וזה הבעיה איתו אומנם ננסה להתמודד עם זה כמה שפחות (איך לגרום לו לשמור מרחק מבלה וניקה - הרעיון הכי טוב) ללמד אותו? לא כזה חבר שלו

כבר מיותר לציין מילה אחת על חברה שלו

 

אני שמח שאני יכול להיות נחמד לחברי בהסעה D: כמה אנשים מהעיר שאפשר לסמוך עליהם

 

ההרגשה שלי היום הייתה קצת מוזרה לגבי משהו אחד

אם כל הפוטנציאל המסוכן שסביב לבלה (אוקי זה ניהיה עמוק כאן, או שתקשיבו טוב או שתדלגו כי אני מרגיש קצת מפגר)

דברים ש"עלולים להפריע" ו"חוסר נעימות", אלוהים ריחם עלי איתם

האקס אומנם קצת נתלה עליה בגלל הפלאפון ואין לי שמץ מה היה תפקידי אז פשוט הסתכלתי (אני מופתע שלא זזתי משם - אולי פעם הבאה אלך לדבר עם ניקה או חברים אחרים) אומנם זה נגמר מהר ואני לא מתלונן, לא היה לי מושג מה הקטע

הניחוש שלי הוא שהיא שינתה את השם שלו בפלאפון שלה

שאגב, בעיני זה ניחוש די קרוב עם כל הסמסים שאני לא יודע עליהם, גם אין להם הרבה על מה לדבר

העיקר שהחברים הקרובים של האקס לא ידעו

(הקטע שלו עם הפייסבוק מפתיע אותי כל פעם מחדש)

 

לימודים מרגיש לי אידיוטי עכשיו

אני באמת יכול לעשות דברים טובים יותר

לא יודע אם "ללמוד באוניברסיטה" זה כולל, אבל אני לא מחשיב את זה לדברים טובים יותר למרות שבהשוואה לבצפר זה עדיף כנראה

 

בצפר אגב, זה רק מתוך עצלנות, אין דבר המונע ממני לרשום "בית ספר" מלבד ה"זה הבלוג שלי אתם תבינו ולאף אחד לא איכפת", מי שאיכפת מוזמן ללכת לפסיכולוג OCD השפה העברית ואולי ללמד אותי איך להבדיל בין זכר ונקבה במספרים (לא, לא מרגישים כלום כשמישהו אומר לא נכון. אגב גנטית אני יודע יותר טוב ממכם אלה אם עשיתם איזה תואר או משהו.)

 

יש עוד משהו אחד שרציתי לדבר עליו וזה די נמצא בשולי הטקסטים שלי לעיתים רחוקות

פורנו(גרפיה)

הסיבה שלאייפוד שלי 14 ג'יגה פנוי זה ניקוי של אותו הדבר

התעשייה שלהם בעיני פורחת פחות או יותר כמו תעשיית המזון

זה ממלא מקום, בדידות -_-

חה, תמצא בחורה ותפסיק עם הפורנו, לא בטוח

סקס - לזה אני מאמין

עם זאת אולי המורה למחשבת צדקה, הם גורמים לזה להראות כאילו הבנות רוצות את זה

(כותרות נאיביות "She Loves is rough")

סרטונים עם אסיאתיות זה לגמרי אונס, בעיקר בתור אחד שמבין כמה מילים ביפנית

(הן פשוט לא רוצות את זה, וזה מגעיל.)

יש מסגרת מסויימת של תוכן שאני יכול לעשות עליו

 

הדבר האחרון שאסיים איתו הוא א' בשולי שדה הראייה שלי, לא תיכננתי לכתוב על זה בכלל האמת

ואולי אפילו אין לי מה לכתוב על זה, עכשיו אנחנו לא באותה הקבצה במתמטיקה אז אין לי מה לדאוג

זה כנראה הולך להיות הפוסט האחרון שאני הולך להזכיר אותה להרבה זמן

 

בעצם - אסיים עם זה שקראתי אחד מהפוסטים הישנים שלי בשם My mind is broken

ואת זה שאחריו, על הדלקויות

מפבואר, כיתה י', מלא זמן עבר מאז

משום מה נראה כאילו הדברים די דומים

הדעה שלי לא התהפכה

והזכרתי שם "האם בכיתה יא' אחשוב שכיתה י' זה מעפן?"

התשובה לזה כנראה הולכת להיות כן עם קמצוץ של "לא מעפן כמו ט'"

"ט' לא מעפן כמו ח'"

"ח' לא מעפן כמו ז'"

והולי פאק "החטיבה פי מאה עדיפה על כל היסודי."

גם ביסודי "יותר צעיר יותר טוב"

אני בספק עם לפני כל בית הספר, זה היה שונה (מי זוכר לעצמו גיל 6 ומטה?)

 

לכן בעיני צבא הולך להיות די טוב

כי אם אני צריך להודות בזה, השנה היא די טובה

יש משהו להיות רציני לגביו ולא להרגיש כמו מפגר לאורך כל הדרך באותו הזמן.

זה נחמד שפרשתי מפיסיקה מאז תחילת ט' בלי לבזבז לעצמי יותר מידי זמן

אומנם זה קצת חבל, כי לעולם לא זכיתי לתחליף של זה

בכיתה י' הייתי צריך להתהפך להם על הצורה לתת לי ללמוד כימיה

אומנם זה כנראה אשמתי, לקבל את זה שפשוט "טוב אז אני לא אלמד השנה" זה לא משהו שהייתי צריך לעשות

אבל החיים קלים בכל מקרה וכימיה כנראה בקושי באמת הולך לעזור לי (ממוצע? בגרויות? זין על כל זה, אני מצטער שאי פעם היה לי איכפת.)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 21/10/2012 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)