לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

To Keep Us Safe


אין כמו הוראות... "כל תוצאה רעה העלולה להתקבל היא באחריותך"

הוראות שנכתבו ובוצעו כראוי (ואינם שקריות) מקבלות את התוצאה המבוקשת, בלי התערבויות מבחוץ כמובן

 

אולי כדאי לי לבקש אוכל

זה נחמד שיצא האלבום של Upon This Dawning, זה נותן לי מוסיקה להתנסות בה (את 3 השירים הראשונים אני יודע מראש שאני הולך להקשיב להם)

נראה איך השאר יצא להם

 

במבחן במתמטיקה?

לא הרבה, הייתי אומר חצי כל שאלה

אני לא יודע טריגו בכלל, אפילו לא קצת לא כמו שצריך לא מספיק להתקרב לנושא לא כלום לא במעגל לא במשולש ישר זווית

חומר של כיתה ט'

עם זאת - המחשבון פתר לי תרגיל אחד בטריגו נקי בצורה די מצחיקה... (השכל שלי לא קטן)

הלוואי שלא אכשל

אומנם המבחן הזה זה שום דבר שאוכל להראות לאמא שלי ב-100%

לספר לה עליו זה מיותר לא פחות

 

חוץ מזה, ההסעה שלי (וכנראה השכבה) שמו לב ללא כל ספק שאני קרוב לבלה

ואני מדבר בקטע האישי, היעוץ שלהם הוא שאקח אותה לעצמי מה שנקרא

כמובן מלא בדיחות/קטעים בהסעה

לא דברים שיותר מידי לחשוב עליהם (יש כמה רציניים או שאפילו אני עושה, אבל לא דיברתי יותר מידי)

הדרך שבה אני זוכר שזה עובד מלבד קרבה פיזית זה לצאת לדייט

קטע אירגוני

זה מרגיש כאילו אין לי ברירה לקחת אותה

האם אני מפחד?

רק קצת

לא מספיק כדי לעצור אותי לקחת את ההזדמנות שלי

להכשל = לנשום לרווחה ולשמור על הזמן.

אם זה ילך, רק סימני שאלה לאן אני מכניס את עצמי

 

זה המסקנות שלי מהיחס לזה בהסעה

(ברמת השכלה שהעלתי פי 100, בהסעה עצמה זה היה בדיחות)

עוד משהו קטן: אז אמרתי ערבי וכנראה הנהג ערבי

חוסר טקט? טעיתי? אני במקומו הייתי צוחק, סטריאוטיפ זה לא פחות הומור מכל בדיחה רגילה

אומנם זה מהדברים האלה שיש עליהם יותר ספק לגבי "איכות ההומור"

כמו כושים/שחורים/אנשים עם עור קהה

 

המצב שלי עם אנימה בשמיים שכזה

כבר יש לי היסטוריה עם זה, לא מפסיק לראות וכל הדברים האלה

יוצאים פרקים חדשים לסדרות שאני מקווה שלא אפיל סתם

רובוטיקה, היה ביזבוז של זמן קצת ביום שני עם המקום הנחמד שסגרו לנו בפנימייה

יש עוד חדר אחד שהוא קצת יותר מידי פרימיום כדי שאני אאמין שהוא "רק שלנו"

 

חזרה קצת לנושא בלה

אני קצת מבולבל, זה מסבך לי את הצורה לחשוב על זה

במקרה שכן - באופן אישי לא יפריע לי מי ידע ומי לא, העיקר שזה לא משהו "להתלהב ממנו" (אולי בהסעה אקבל הזדמנות לדבר על זה)

זה גם מסובך לחשוב על זה ספציפית עכשיו

או שעמוק מידי פנימה או לא יודע

אני חשבתי אולי מה שאני לא רוצה זה שאנשים יחשבו שאני רוצה אותה או רק אותה או משהו כזה

אבל זה קצת מאוחר מידי לזה.

 

בניגוד לתמיד, אני מתכנן היום לישון "מוקדם" (נורמלי)

אתקלח, אוכל ואלך לישון

בינתיים אני מחכה לאוכל

אני שוקל להתקלח ואז לאכול ואז לישון אבל זה קטע של "לצחצח שיניים לפני שהולכים לישון" שמציק לי להנות מה"אפטר-אכילה-אפקט"

 

לישון עם שיער רטוב זה גם לא מושלם

הייתי רוצה להרים קצת את השיער שלי (משהו שנאמר קודם)

אומנם האוזניות הגדולות שלי לא מאפשרות את זה כל כך

 

אני מקווה שהיום התה שלה לא יהיה גרוע, גם הסוג נקניקיות שאני נורא אוהב היא עושה מספיק שונה מאבא שאני אשים לב ואקבל חשק להעביר ביקורת

אמא

להשתמש במוח מידי פעם לא יכול להזיק. (יותר מידי דווקא יכול)

 

יש היום את הלמידת חירום זין זין זין זין זין הזה

יש לי 2 תירוצים לא לעשות:

1. לא הייתי על המחשב (מצחיק שאני כותב את זה מהמחשב ומפרסם בזמן שדי כזה "תעשו את זה")

2. אין לי אקספלורר - להלן אני מהמק.

אם הייתי מרגיש נחמד מספיק לעשות משהו, זה לשלוח להם לינק של ויקיפדיה עם המידע שביקשו

מה איכפת לי משיטת הבחירות בארץ

דמוקרטיות סודיות מה שאתם רוצים, מצידי שזה יהיה פולחן לאלוהים או משהו (מעדיף כמה שיותר יהודי)

מה שחשוב גם זה הנבחר

 

אומנם אני לא בטוח בין ביבי ליאיר לפיד

ביבי אני יודע שדואג לביטחון וכל הדברים האלה, מעל הכל בערך בכיוון הימני שמאלי ביחד - המטרה היא שלום וביטחון ליהודים.

על יאיר לפיד שמעתי רק דעות לשינויים במערכת או משרד החינוך - משהו נוסף שאני מסכים איתו

המפגלות לפי זיכרוני

 

הליכוד

יש עתיד

קדימה - אולמרט או ציפי, לא יכל להיות לי איכפת פחות

ש"ס - דתיים, לא נראלי

מפלגה ערבית - במידה ויבחרו, אשמור בזהירות ואראה מה קורה מסביבי, משהו בסביבות שבוע עד ל-3 חודשים לשכנע אותי שהמדינה לא תקבל את השם פלסטין אחרת אבוא וארצח את ראש הממשלה בעצמי, זאת מדינת היהודים.

(הצעת חוק: רק אדם יהודי מסוגל לכהן בתור ראש ממשלה או נשיא)

הציונות, היא כמו הדמוקרטיה + יהודים

שיוויון זכויות, דברים מדהימים אין הפקרה לרעה

היהודים - אומה, לאום, דת, חופש ביטוי, צורת ביטוי מסויימת

חלקנו את מקומנו בכבוד, אנחנו במקומות גבוהות מבחינת רמת ההשכלה

ונרדפנו ללא הרף, כנראה עדיין נרדפים

עצם כך - ההצלחה הזאת של מדינה יהודית אחרי כל הזמן הקשה הזה

מה יעז להגיד שאנחנו לא בסדר?

הפרוטוקולים להשלטות על העולם, אמיתיים יש רק על היטלר והזמן שלו כבר עבר

לא שכחנו

 

דעות פוליטיות...

שנת לימודים אקדמית?

אני מקווה שלאחותי הולך בסדר

מכל השאר לא כזה איכפת לי

אני לא כולי בקטע של "לימודים מוכיח משהו עלי"

זה לא מראה כלום בעיני. אולי היית פראייר שביזבז זמן מפני שהציעו לך פראיירים אחרים שעשו אותו הדבר

אולי איכשהו הרווחת מההשקעה שלך והעבודה שלך היא רק בזכות אותה השקעה - אבל אמא שלי שיקרה שהשקיעה והלך לה לא פחות טוב מכל אחד אחר. ביזבוז זמן?

בינתיים זה נשמע כאילו ללמוד זה רעיון טוב רק לבעלי מצפון.

או אנשים שרוצים רמה גבוהה במיוחד, קורסי טייס זה רציני (להיות טייס?), קורסי מד"א ועזרה ראשונה זה רציני (להיות רופא?)

אין עוד דברים רציניים שאני יכול לתת להם שם

 

נראלי אחזור לדבר על בצפר

המחנכת נשארה סתומה

הזמן נשאר סתום עוד יותר

המקצועות לא עלו ברמה (משנה שעברה כן, ממה שעד עכשיו - אולי רק מתמטיקה כי "זה הזמן לקחת ברצינות")

אני לא יודע מתי יצא לי לקנות אולר או מיקרופון למחשב או אייפוד חדש או קוביה 6 על 6 על 6

רשימה של דברים שאני רוצה? או ג'יפ

או ג'ינסים

 

או בית.

 

מצבים, בלה גורמת לי לחשוב שהעתיד רחוק יותר ממה שהסתכלתי עליו קודם

אין שמץ פשוט.

 

קצת הרגשתי חוסר מבקרים אצלי בבלוג בימים האחרונים

הייתי רוצה שאדון LeSex ירד למטה ברשימת ה"סקסיים שאני אוהב"

כלומר - הייתי מצפה שזה היה קורה, קצת מוזר שלא - הייתי אצלו קצת והשם שלי היה ברשימה שלו אז מי יודע אילו אנשים קיבלו גישה לבלוג שלי

מסובך? העיניין הוא שהוא עקף את סניה בבלוגים הפעילים אז להופיע ברשימה אצלי זה לא משהו שחסר לו עכשיו

אומנם אני שמח שהוא ביקר אצלי וגם שסניה הגיב לי פעם אחת, אומנם כתודה על נתינת לינק לפוסט שלו אבל אתם מבינים

 

איזה שיר אני כבר יכול לשים כאן עכשיו?

אני לא חושב שיש לי חשק לקחת את הזמן עם בלה

אני לא חושב שאקח את הזמן עם כלום

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 23/10/2012 19:57   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)