לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

Sex, בלי סמים ובלי רוקנרול


אומנם בגיל 16, ידעתי מה זה סקס מכיתה ה' והתחלתי לאונן בכיתה ז'

עכשיו ביא', סקס זה מפחיד רק בגלל הדרישות

אם לא מדובר ב"בשלות מינית": אני מנסה להמנע מלתת הגדרה לאורך איבר המין שלי

אז מדובר בקשר עם בחורה

 

אני לא הייתי מצפה מכל אחד לעשות סקס בדייט הראשון, בעיקר לא מעצמי

חודש של היכרות זה זמן טוב

כיצד להתכונן לסקס? טוב בגיל 16 ובעצם עד גיל 21, להמנע מהיריון זה המלצה חמה

מחלות מין זה התירוץ המפחיד שמשתמשים על ילדים בתיכון לשכנע אותם להשתמש באמצעי מניעה

אני לא יודע עד כמה זה נפוץ, אבל זה בטוח פחות ממה שהם מתארים את זה או תיארו את זה בכיתה ט' לפי מה שאני זוכר

 

בניגוד למה שציפיתי, הכרתי אנשים שאיבדו את בתולם כבר בכיתה ט' שבעיני זה - ממש ממש מהר

גיל 14?

אומנם זה ישראל

אבא שלי אמר לי להודיע לו לפני שאני מתכנן לעשות משהו בכיוון הזה גם כיתה ט'

מה שהוא התכוון היה ללא ספק לתת לי קונדומים ולהמנע מהיריון

 

למה בית הספר בכל זאת אומר לנו "מחלות מין"?

מלבד להשפעה של זה, לילדים בקלות יצוץ הרעיון של "בא לי ילד עכשיו" בלי שיהיה להם מושג מה הן ההשלכות

אומנם זה ידרוש טיפשים רציניים בתחומם (אנשים שלא חושבים על העתיד בכלל) ואני בספק שבאמת יש כאלה, אך בכל זאת אני רואה את זה בתור אפשרות

מי בגיל הזה (16 או 14) מסוגל להרשות לעצמו לגדל ילד? עשירים *אולי*...

 

ואם עד עכשיו חיכיתם לחלק הכי מעניין, מלבד לזה שאני רוצה לאבד את בתולי ויש לי קונדומים מכיתה ט' שהתאריך עליהם הוא או על 2013 או על 2015

אז לסקס עצמו

במקרה של מערכת יחסים כזו, הפעם הראשונה זה בהחלט מהדברים המביכים ביותר אי פעם

נשיקות לבד זה לא הכי פשוט, לפחות לא עם הניסיון המועט שלי עד היום (אני לא בתול שפתיים, אומנם נשיקה בפה זה לא אלוהים או חומר לזיקפה)

אני מנחש שזה מגיע לסקס בנשיקות חמות ונגיעות וחרמנות והמון חום בחדר או איפה שלא נמצאים

בואו נקווה שבחדר וליד מיטה, או במקרים מעניינים יותר במקלחת

אומנם הפעם הראשונה, אני בספק לגבי מקומות התרחשויות

היו לי לא מעט פנטזיות לגבי סקס בשירותים של בית הספר - אם אני חושב על זה אני משתעשע ולא מתחרט

עם כל החרמנות והנגיעות ברחבי הגוף מגיע החלק של הורדת הבגדים

 

הייתי מצפה שיקח כמה דקות רק להתרגל לבת הזוג בחזיה ותחתונים ולקבל חתיכת זקפה מהדבר האמיתי (בתור אחד שרואה פורנו)

מעניין אותי עם בפעם הראשונה יהיה לה חשק למצוץ אותו, או שתיהיה עלי את האחריות או סתם החשק ללקק לה? את הציצים או את הפות

זה כנראה גם לא הולך להריח מושלם, כל גבר יודע שאיזור הביצים שלו זה אסון מסריח ואני חושב שיש מספיק בנות שלא מגלחות שם למטה אבל כנראה שומרות על הגיינה יותר מאיתנו, למרות שאם יסריח לה משם אני לגמרי אבין ונקווה שלא אחנק.

 

לבסוף, עם כל הבושה שנקווה שתעבור בקלות, בסה"כ ערומים אחד מול השני ודלוקים

הכניסה הראשונה פנימה - קצת דם או לא, קצת כאב או לא, עם קונדום או בלי.

אני מרגיש שאהנה מזה כמו גן עדן או קרוב לזה איכשהו

איפה כל אחד שם את עצמו, מי זז והפרטים הקטנים והחשובים של הסקס עצמו

האורגזמה - זה החלק הרציני

 

אני באופן אישי הייתי רוצה לגמור בפנים, אני לא בטוח למה

עם זאת אני גם מרגיש שאני רוצה שהפעם הראשונה שלי תיהיה גם הפעם הראשונה שלה

זה אולי קטע של "לאבד את התמימות"

לגמור בפנים יכול להיות "דוממיננטיות" או ששטויות

 

לסיום, גם אם אעשה סקס השנה או עוד 12 שנה

השאלה האמיתית היא כנראה עם מי אעשה את הסקס ואולי גם למה

הסקס מאהבה הוא הכי טוב, זונה בעיני אנשים זה "מעמד נמוך" אומנם בפועל זה רק לחרמנים רציניים שלא יכולים לקבל קצת ובא להם להכניס בכל זאת

האמת שזה מעמד נמוך בצדק

אין צורך שאתן כאן שם לבנות שאני מכיר שהייתי רוצה לעשות את זה איתן

אבל זה לא הכי טבעי בעולם לנחש שאעשה זאת עם מישהי שאני עדיין לא מכיר

 

אסיים כאן (מקווה שלא חפרתי יותר מידי?)

בסך הכל הקפתי על כל נושא שחשבתי עליו בנוגע לסקס המכליל אוכלוסייה עם ראש על הכתפיים

תהנו מהשיר שתופס לאחרונה ואני מקווה בשביל כל גבר שיעשה עם בחורה אמיתית ולא יתקל בליידיבוי

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 24/10/2012 21:47  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)