לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

ליישר דעה


האם אני רוצה או לא?

ההתנהגות שלה לא מקלה עלי

 

זה הכי קצר ולעניין שאני יכול לתאר את זה

הלוואי שהראש שלי לא היה כואב בגלל זה

ההורים שלי טסים לחו"ל ואני נשאר עם סבתא מצד אבא בבית לכל הסוף שבוע וראשון עלי להתעורר בכוחות עצמי

אני עומד מאחורי זה שאני לא רוצה לעזוב אותה

אני לא רוצה לעוזב את החברים שלי גם, זה לא בחירה

היא באמת החלק הקשה כאן, אני לא יודע מה דעתה עליהם או על הכל אבל אני חושב שיתאים לה שאשען עליה לחלוטין בזמן שהיא משאירה את עצמה חופשיה

 

כאן אני משנה את דעתי

להשען על אנשים זה רע

אלה אם היא רוצה להשען עלי לחלוטין, רק אז אהיה מוכן להשען עליה ככה

יתאים לי אם היא תבחר, אני רוצה לתת לה לבחור ואנסה לתת לה לבחור

מעניין אותי כמה זמן זה יקח, אני מקווה שמעט מאוד

 

הסוף שבוע הזה שכבר התחיל והגיע לחציו ואין לי מושג...

מתי יהיה השבוע בבצפר שאני אסיים עם חיוך?

אני ניסיתי לתת לבלונדינית של הכיתה חיוך אחרי שפעלו נגד הדעה שלה על הצבא

אני אדם טוב

בסופו של דבר בפועל - אני באמת שם

 

מה אני רוצה

מה אני רוצה

מה אני רוצה

אני רוצה שהיא תבין!

בבקשה

אולי היא מבינה?

אני רוצה שהיא תסתכל על עצמה קצת

אני נשען עליה הרבה יותר ממה ששנינו מתארים לעצמנו

ואני לא מתאר לעצמי אם היא נשענת עלי בכלל...

מה לקחת ברצינות??? כואב לי כל כך

(זה כאב אתמול לפחות)

 

ניקה הגיע היום "וירא אלוהים כי טוב"

היא מזכירה לי שהכל תמיד פשוט יותר ממה שזה נראה

יש משהו אחד שאפשר להגיד על כל דבר בנפרד, ועל הכל ביחד

בשעה האחרונה הזאת (שאינה גורלית כי אני בחרתי) היא לא הייתה

 

כדאי לי לעשות בהיסטוריה, אני שוקל אם להעתיק במחשב ולהדפיס או להעתיק בכתב יד

אני חושב שאעשה בכתב יד כנראה

זה המעט שאני יכול לעשות בשביל ה-62 שקיבלתי ותודה לאל המורה רגוע לגבי כל הציונים...

אני עוד פחדתי, מהמורה כן? הציון מפחיד רק אם אני נכשל לדוגמה מתמטיקה - שהתחלתי לקחת ברמה מסויימת יותר ברצינות מספיק לעשות מאמץ ל-5 יחידות, הם מנפחים את המאמץ ל-5 יחידות קצת הרבה ואולי בצדק

כעיקרון, יש רק אחד שלא צריך לעבוד קשה מאוד בשביל 5 יחידות וזה כנראה לא אף אחד מאיתנו

למעשה אותו אחד כבר נהנה מהשעות החופשיות שלו כשכולם לומדים מתמטיקה והוא אחלה בן אדם.

 

לחזור לעצמי, לא להרגיש מזויף, להיות כנה עוד יותר ממה שאני כבר

האולר שיש לי בסה"כ בסדר, לא איכותי אבל אולר.

אני לא חושב שהייתי ממליץ לאף אחד, בתכלס ממלא את המטרה שנקנה אליה, להיות אולר.

לפי מה שהבנתי ההורים שלי טסו להלוויה :/ לפחות אבא שלי קנה לי אוזניות

אני מקווה או שהוא מצא משהו ממש טוב או את הרגילות של מיקרוסופט שלמען האמת לא רוצה גירסה שניה אבל זה הדבר היחידי שיש...

לא הצלחתי למצוא מניפולציות תוכנה ולקנות כרטיסי קול זה סיבוך משל עצמו.

 

יש לי הרגשה כאילו יש הפסקות חשמל של שניה, אומנם זה לא מציק ברמות להתחשב בזה שיש לי מחשב נייד ולא יכבה גם בהפסקת חשמל של שעה

האינטרנט שורד לו

אולי לגבי כל הדברים למעלה, אני סתם מסבך עיניינים בצורה מטורפת

אומנם יהיה נחמד לשים איזה ג'יפיאס על אנשים ולדעת מה הם מחביאים או איפה הם נמצאים ועם מי כל הזמן

אני לא יודע מה לעשות... כנראה אגש לשחק משהו

אולי אלך למטבח לקחת מילקי, הסלט פירות הנדיב מסבתא קצת משפיע לי על הפה בתור הדבר האחרון שאכלתי (קיווי)

היה בתוכו גם אננס ככל הנראה, מנסה להתחזות לו לתפוח

קשה לשים לב בעיניים אבל אני עדיין יכול

 

קצת על אוכל

אם יש משהו שמתקרב לרמה שאני אוהב פיצה

המתחרים על מקום שני הם תפוח או שוקולד

שוקולד אומנם בה בהמון צורות וסוגים (להלן: וניל זה לא שוקולד, זה חרא.)

הייתי שם עיקרון בתור קקאו, כולל שוקו, שוקולד מריר הצליח לעבור בטיול השנתי, גלידה, שוקולד רגיל ושוקולד רגיל עם תוספת של איזה משהו שאני לא זוכר (אגוזים?) גלידת שוקולד עם פיצפוצי שוקולד.

תפוח זה פרי, הוא בה לבד, רגיל או חתוך לחצאים או שמיניות, מיץ תפוחים היה את זמן ה"דבר היחידי שאני מסוגל לשתות"

מקבל כל יום לבית הספר ואף פעם לא נמאס

לשחק היה כיף

ער ב-4:20 בלילה על המחשב לראשונה

סליחה אמא, אמרת לי ללכת לישון רגיל גם כשאתם לא כאן

 

עצמי. אני לא הוגן מספיק עם אמא שלי, אבל אם אני כבר חייב להיות כנה בסה"כ נמאס לי

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 9/11/2012 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)