לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

פסיכי


אם ניקה ובלה היו בחורה אחת, זה היה מושלם מדליק (בואונראה) ואין צורך לפרט

להחליף להן גוף גם יכול להיות ממש ממש מעניין (לא רק שילוב אופי/גוף/הכל)

בכל אופן, על פי הניתוח שלי (אין הבטחות לדיוק כאן.)

 

ניקה חושבת "טוב הוא רוצה ויותר קרוב אליה אז שיקח אותה, היא לא צריכה את האקס ואני לא כמוהה או צריכה אותו יותר"

בלה חושבת "טוב היא עדיפה עלי בהרבה ויש לי את האקס"

ושניהן חברות ממש קרובות

ואני אוהב את שניהן (כידידות וכסקס שאני בתול)

אם קצת לוגיקה לשלב את זה יוצא בדיוק "שהשניה תיקח"

אז אם הן היו אותה אחת "טוב אז אני לוקחת!" עם דעה חצויה לגבי האקס ודעה שלמה עלי

 

זה הניתוח המסוכם שלי

התפוצץ לי המוח כשהתקלחתי, אני בסה"כ ביקשתי שאחת מהן תבוא ותיקח/לא תוותר עלי, תרוצו אלי אני רוצה לקחת את שתיכן.

אני לא רוצה לוותר, לפחות לא עדיין

אבל זה כאילו שניהן מוכנות לוותר, זה יכול להיות גם לא לסכן את עצמן (ראש שאני מבין, אבל אני לא מרגיש שאני מהווה כל סיכון בואו ניהיה בריאים לרגע)

לפחות אפשר לדעת שאם אחת תיקח השניה לא תפגע

אבל מי. הן חשובות אחת לשניה יותר ממני וזה משהו שאני יותר שמח לגביו מאשר ההפך, לכן אני כבר לא יודע

זה מה שאני אתן לזמן לגלות

 

מלבד לכך, לחברה החיצונית יותר בעולם לא איכפת אומנם אין היסוס בשאילת שאלות, אני אבקש בנימוס שיעזבו אותי - אני לא רוצה להרוס את הסיפור הנבנה הזה באמצע שלו

בכל אופן, זכיתי לשמוע סיפור שהגיע לסיומו ממרי

היא קצת נפתחה (אם לא המון) וזה גילה לי משהו נחמד, בנות צריכות שירדפו אחריהן (היא אמרה לי את זה עליה ספציפית אומנם להציב את זה בכל מקום אחר זה מתאים) לכן לשחק עם זה פועל נורא יפה (לחברינו התעמקו במיסטרי יותר ממני)

נראה לאן מרי מתקדמת, איתי או לא איתי, אני לא חתום על חוזה, אני מציע לה לנסות לחתום אותי וזה יכול להיות מעניין

(מטאפורה) זה לא כזה משנה, אם זה עיניין של לשמור על עצמי או לא קרובים אנחנו כמה שאפשר - אפשר יותר

 

הסקתי שבחיים לא אדע מה יש בין בלה לבין האקס

מה היא מרגישה קשה מספיק לומר לבד, איכפת לה אבל איך שזה נראה בעיני (בחוץ) זה גיהנום משל עצמו שצריך להפסיק (או להשתנות ולשקף את המציאות שמאחורה רק כדי שאפסיק להתלונן)

מה הוא מרגיש אף אחד לא יודע, מספיק או לא מספיק

זה מסובך מספיק גם בלי שאני יודע על זה כלום

רק הם יודעים באמת מה קורה

זה לא נראה כאילו הם מתעמקים אחד בשני

אבל ייתכן וזה נסתר ממני

אני מקווה לטוב ביותר

 

אסיים עם משהו שחשבתי עליו ואני אקרא לו "החיוך", רעיון נחמד, אלוהים בצד שלי, נקווה שזה יעבוד

חוץ מזה בנוגע לבנות שדוברו כאן אני אעשה את מיטב יכולתי להשפיע עליהן ללכת עד הסוף עם הצד החיובי של הדברים (ניקה עזרה לי להגיע לזה חחחחח)

כבר כמה זמן לא דיברתי על בצפר:

לא איכפת לי

חוץ ממתמטיקה בקטנה

מחשבים עוד יותר בקטנה

וכל מקצוע מקבל חלקה הוגנת של "אני לא הולך להכשל"

מתמטיקה מקבל את מירב ההשקעה ולמעשה זה מאוד מעט.

מקצועות ללא בגרות השנה מקבלים יחס של זבל, ציונים כנ"ל. (אומנם אין בהם בעיות משמעותיות כפי שזה נראה)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/11/2012 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)