לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

איזה טוב לגור כאן, ליד העמוד


ממש "ללכת לבית הספר או לא" בזמן שהחברים שלי מועמדים בסכנה.

היום אמא שלי שאלה אותי אם אני רוצה ללכת לבית הספר או מפחד, מהמלחמה הסכנות הטילים והאזעקות

אומנם זה לא מגיע עד ליהודה והשומרון - איפה שאני גר

אבל בית הספר שלי בגוש דן, שם זה כבר היה וגם כל החברים שלי גרים שם ויש להם אותו אחוז אזעקות אם לא יותר

בדרום יש יותר

 

אז אמא שלי אומרת לי שטוב לגור כאן כי אני לא מוצב בסכנה ששם כל השאר כן

רק שאם טיפול שם פצצה חזקה מספיק לפגוע בכולם ולא להגיע לכאן

לא ישאר לי שום דבר

עדיף למות איתם

אומנם זה לא יקרה, אבל להיות במקום בטוח בזמן שחברי לא גורם לי להרגיש אפילו רע יותר מאשר להיות בסכנה בעצמי, אבל לפחות להיות איתם

 

מעניין אותי מה יש לשמאלנים להגיד עכשיו, כשישראל התחילה לצעוק את האמת

2 פשעי המלחמה של החמאס

הצבת אזרחים פלסטינים, תמימים שלא שייכים לשם ולא רוצים חלק מהמלחמה, ליד עמדות השיגור

ועמדות השיגור מכוונות ישירות על אזרחי ישראל, האלה שמבקשים לעשות שלום ומו"מ

צה"ל עושה עבודה מצויינת, ישראל חזקה יותר מתמיד ולחמאס לא יהיה הכלי הראוי או הדרוש להתמודד או להשמיד אותנו כמו שהם היו רוצים

זה עובדה שהם לא מזהים בנו כמדינה

הם לא חכמים מספיק לפתוח עלינו בשואה כמו שהיטלר הצליח, היטלר הצליח כי היינו באיזור שלו

בישראל אנחנו שולטים וכבר 65 שנה המדינה כאן היא שלנו

אני מחכה ליום בו יכריזו על יהודה והשומרון כחלק מישראל, הביטחון כאן הוא שלנו ואחוז מכובד מהתושבים כולל אותי

 

אז יש מלחמה

הנה ציטוט שלי מהפייסבוק: "המלחמה בטרור, המלחמה למען השלום, המלחמה נגד שונאי ישראל, אחת מאלה אם לא שלושתן ביחד ירשמו בהיסטוריה כאשר ישראל תנצח, נובמבר 2012, הלוואי השטחים יועברו לישראל סופית "על הדרך", מדינה לפלסטינים שיעשו בירדן. (הדגל כמעט זהה לחלוטין) "

 

כל פירסום אחר בפייסבוק הוא לחוץ ומלחיץ ומעצבן ואפילו ארוך

"תפסיקו לצחוק על האזעקות, אנשים מוצבים בסכנה"

ויש גם את הצד השני שאין לי כוח להדגים מרוב שזה מיותר "אל תלחיצו יותר" (הדגמתי בכל זאת)

אנחנו כולנו אחד ליד השני ולכל אזרח שולחים טיל המיועד אליו, אבל הם בחיים לא יפגעו

זה כמעט מוזר שהם מעזים לעשות משהו כשמצבם הוא כל כך ירוד ואנחנו אלה שמספקים להם את החשמל

אנחנו עושים את זה רק בשביל האזרחים, אבל זה נראה כאילו החמאס מנהל שם דיקטטורה קטנה מאחורי גבנו כדי להתקיף אותנו ולהקריב את עצמם

זה ארגון טרור, צה"ל - התור שלכם לגמור אותם, אין לי כוח לעוד מלחמה, מלחמת לבנון השניה 2006 הספיקה לי בתור "הייתי חי כשעשו היסטוריה"

אומנם השמדת החמאס זה היסטוריה אפילו גדולה יותר, הפסקת רדיפת היהודים!

מוכנים? מישהו?

 

אני עדיין מודאג לגבי חברי וכנראה אלך לבית הספר מחר למרות שאיני אחראי מספיק לעבוד על שיעורי בית או כל דבר אחר

במידה ואראה שכולם פחדו לצאת מהבית, כנראה אחזור בכוחות עצמי או בהסעות המוקדמות

הפחד לקחת אוטובוסים

אולי אמא שלי צודקת ובאמת לא כדאי ללכת לבית הספר עם האזעקות, מה בעצם נלמד?

 

העמוד זה יהודה והשומרון, והענן זה היכן שכל הסכנות, החזית, עוטף עזה

ללכת לשם או לא? לדאוג לחברים שלי ששם אני לא יכול שלא.

לבית אני כנראה אלך, כי יש את ההרגשה שכולם יבואו כי "אין להם מה להפסיד", אולי אפילו יש שם פחות אזעקות מאשר בבתים שלהם (בניגוד לבית שלי, שקט מאוד)

 

אני מקווה ומאמין שכל חברי בריאים ושלמים, חסר להם שלא

עם כל המלחמה, זה לא משאיר לי הרבה מקום לדבר על רגשות וכל הדברים שהפירסומים הקודמים שלי היו לגביהם

בינתיים אני הכי מודאג לניקה שהאזעקות הגיעו אליה

אסיים עם השיר שזה אולי פעם שניה שאני שם אותו, אבל כאן הוא באמת מתאים

 

וגם! אני שמח שביבי מייצג אותנו ומסביר לשגרירים, לאובמה ולכל מי שצריך לדעת מה באמת קורה כאן

אני במקום החמאס הייתי מחכה לבחירות או אחריהן בשביל הסיכויים שראש ממשלה אחר היה יכול להיות פחות טוב מביבי, שכבר בכהונתו השניה ובעיני יקבל את הכהונה הבאה גם ביחד עם הליכוד, הפרסומת החולנית "ביבי יסבך אותנו", מראה על ילדותיות מצד המפלגה קדימה שאני אפילו לא בטוח אם יש שם את אולמרט או את ציפי לבני.

מפלגת העבודה והמפלגה יש עתיד, לא מעניינות מידי לאור "שתי מדינות" ועצם זה שאני ימני

בינתיים ניקה מודיע לי על בום ממש חזק, אבל יירוט, אני אוהב את צה"ל, שומרים גם עלי וגם על חברי

"צבא ההגנה לישראל"

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 17/11/2012 17:08  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)