לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

הכתפיים שלי


כל שיעור וכל מורה בבית הספר אוהב להפיל על כל תלמיד את האחריות ללמוד ולהשקיע במקצוע הספציפי (או המקצועות הרבים) שהם מלמדים

ואני לא באתי לבקש שיתחשבו בי

אני אשמח לבוא ולבקש שלא יבזבזו לי את הזמן, 12 שנים שלא למדתי, אינני לומד ולא אלמד בהם כלום, משרד החינוך.

המקצועות היחידים שאשקיע בהם זמן הם מתמטיקה ומחשבים והסיבה לכך היא שאני רוצה לעשות את הבגרות במתמטיקה - כלומר לעבור אותה, חמש או ארבע לא איכפת לי, בעיני ההשקעה ב-5 לא שווה את זה אבל אשקיע בכל זאת ומי יודע אולי אוכיח משהו

במחשבים זה הרעיון של "מקצוע עתיד" פחות או יותר השאיפה לעשות משהו משמעותי בצבא שאיננו להזיז את התחת עם רובה בידיים

כאילו שהם ישימו זין על בית הספר

האוניברסיטה יכולה להכנס אתם יודעים לאן, כן גם היום.

הטכניון בכלל

המכללה - עזבו אתכם שהזכרתי

 

זה בערך בית ספר

מקווה שלא הסרחתי יותר מידי חזק בבוחן בהבעה

המבחן במתמטיקה שבוע הבא ואני צריך להכין קלסר (לא בעיה) ולהשלים מלא שיעורים עבודות ותיקוני בחנים ומבחן אחד (קצת יותר רציני)

המורה שלנו ממש טוב, הוא אשכרה התחיל ללמד טריגו מההתחלה, האפס של הכל רק כדי שאני אדע כי אמרתי שאני לא יודע כלום ותכלס אני באמת לא יודע דבר בטריגו או לפחות לא הבנתי מספיק

הוא הסביר והכל, ממש מכיתה ט', עד כמה שזה טיפשי ואולי הוא הבין כמה אנחנו "עמוק בבור"

האחריות שלי לתרגל בכל מקרה

 

מה עשיתי בכלל בשנה שעברה?

 

נמאס לי לדבר על הלימודים

מבחינת חברים ושטויות אני כבר מסתבך בתוך עצמי

לאנשים פחות יותר ה"איכפת" שלהם ממני הוא ניתן להטלה בספק

לפחות אני יכול לזהות בין אנשים טובים לכאלה שפחות טובים

אני קצת רכושני לגבי ניקה ובלה, אני לא בטוח מה הייתי מייעץ לעצמי לעשות מלבד ללהזהר

אני לא בטוח אם הן יודעות איך אני מרגיש

אני כן מסוגל לדמיין לעצמי מה אחרים חושבים ואולי קצת צוחק מהצד עם המילים "תחשבו מה שבא לכם"

 

אני חולה יחסית אם כל הדברים האלה שעל הראש שלי או בתוכו שדיברתי עליהם עד עכשיו

לא מרגיש מצוין חזותית

גנטית הגב כנראה עקום יותר מתמיד ואין לי מושג מה לעשות

פשוט לא מתאים לי ספורט, אני גם מנסה להתיישר או לעמוד זקוף וזה משהו לחשוב עליו וזה מעצבן

אני רואה בדיוק איפה עד כמה אני עקום ולא נוח ליישר את זה

תחשבו כמו סרגל, עיקמת אותו לכיוון אחד והוא לא יחזור להיות מושלם כמו בהתחלה

אצלי זה פשוט חוזר להיות עקום כי זה לא באמת ישר בשביל להתחיל איתו

קיצר מבאס

 

ביזבוזי זמן

עזבו אותי כבר...

יש לי עוד כמה דברים מקבילים בראש

בקשר למקבילים העיקר זה השעתיים הראשונות ביום חמישי שיהיו מחשבים עם מנהיגות

לא אפתח יותר מידי ציפיות, אבל זה עלול להיות מעניין

בטוח עדיף על שעתיים חופשיות לבד לחלוטין

על המלחמה דיברתי כבר באחד מהפוסט הקודמים (אם לא האחרון)

אמא שלי דואגת לי וזה נורא נחמד מצידה (לבטיחות והבריאות)

כל השאר היא לא דואגת כמו שצריך (ציונים זה זבל בשבילי ולה לא צריך להיות איכפת, כמו שלאבא לא איכפת)

בית הספר הוא בשביל התלמידים לכן זה בעיות שלהם אם זה לא מתאים להם

 

רובוטיקה מעלים תקוות והכל, מתפסים למעלה

מעניין אותי איך זה יצא בסוף, השקעה שמשתלמת באמת

זה רעיון נחמד ללכת לישון

אני כנראה אתקלח היום

לא זוכר עוד משהו מיוחד להוסיף

 

עומר הוא די מפגר בזכותו המלאה

הוא כבר צריך לקבל קצת יותר מאגרוף בפרצוף

 

עלי לתפוס דברים

מאוד חזק

למעשה כל מה שדיברתי עליו נוגע לזה

"לקחת אחריות"

אבל ממש

כלומר לזה התכוונתי, הכל על הכתפיים שלי (כל זה כן? יש הרבה דברים שלא על הכתפיים שלי כמו הגורל של כדור הארץ)

אולי אני עוד קצת חולה בשכל (ולא רק בנזלת כאב גרון אף אוזניים)

מתישהו הכל יגמר

ועוד השאיפות שלי...

והעבר שלי.

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 20/11/2012 18:18   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)