לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

פחות או יותר


אני חייב להודות שציפיתי ליותר מ-60 בבוחן במחשבים, להלן התמצית

נעזוב את זה

המבחן המתמטיקה היה המבחן הכי טוב במתמטיקה לאורך כל השנים

אולי חוץ מהמבחן בתחילת כיתה ט' שקיבלתי 80 (ומשהו?)

 

אני מתחיל לתפוס את עצמי על מצבי רוח

או שרק עכשיו עובר עלי משהו

פתאום אני מרגיש קצת עצוב בצורה מוזרה

הפעם האחרונה שהרגשתי ככה היה אתמול כשהאקס ישב ליד בלה והרגשתי שעשיתי טעות

שאני לא התנדבתי לעשות את זה

סבלתי קצת וצחקתי קצת מזה ש"טוב אין לי מה לקחת את זה ברצינות"

אבל היום כן התנדבתי לעשות את זה, רק כדי שלא ארגיש את אותה טעות

יש לי הרגשה שהאקס הבין איך אני הרגשתי אתמול בלי לדעת שהרגשתי ככה

אין לי שמץ, אולי זה רק אומר משהו עליו

אני חושב שבחרתי קצת ללכת עד הסוף ואם לא עד הסוף, אז לפחות יותר

אין לי מה לדאוג לרגשות שלו - אם משהו אני עושה לו טובה שיתבגר/יתגבר הוא מבין בעצמו כמה זה קשה

לי אין כוח להפסיד, אם יש לי הרבה מה להפסיד אז לא אפסיד הכל ישר ביחד, אם אין לי מה להפסיד אז בכלל (אני לא סופר)

 

רובוטיקה עלי לתפוס בידיים חזק מאוד, בניגוד לכל דבר אחר.

אני מוכן! אני אעשה את זה! יש לי הרבה מאוד זמן למשחקים מתישהו ימאס לי

אני בטח גם אגש לרובוטיקה עוד לפני המשחקים, אני סומך על עצמי ועל המילה שלי לאחרים

כמה שאפשר

גם אלך לישון בקרוב כי אמרתי לאבא

 

כמה שיש לי הרבה לדבר על בלה ועל העדרות של ניקה ביומיים האחרונים (געגועים?)

אין דרך לדעת רגשות, לא צריך גם להפריע עם זה

למי איכפת איך כולם מרגישים עכשיו

התפקיד שלי זה לגרום להם להרגיש איך שאני רוצה שהם ירגישו!!

מצוין

 

רובוטיקה לוקח לי את החיים, פגישה כוללת של הקבוצה בראשון

FLL בשני

מערכות ברביעי

FLL בחמישי

וזה הופך לקבוע

בינתיים יש עוד עבודה במערכות לסופ"ש כי לרוץ בחומר ודימוי קיק אוף בחנוכה

לעזאזל תביאו זמן לפרמט...

 

משרד הפרסום! יש תקוות גדולות (לפתוח שם עבודה?! זה ענקי.)

בינתיים למדנו על תקשורת שיווקית

שימושי.

אני מצפה לזה בגדול, אני מקווה שלא יהיה התנגשויות רציניות מידי עם רובוטיקה (שני הדברים האלה גדולים ברמות מטורפות, הפוטנציאל לפחות בטוח)

גם השלד שם ככה שאני לא נתקע לבד, בטוח אמצא משהו לדבר איתו עליו

 

קשר עין - יש

אה כה, כמה מילים על א' מפני שמעולם לא נאמרו "המילים האחרונות", יום אחד אולי

היא ביקשה ממני כסף עוד פעם, כמובן שלא

זה היה בזמן שיא, אחד שלא קשור אליה, הרגליים שלי היו כרית לראשה של בלה

אני אתן למוחות של כולנו לרוץ כאן, בעיקר מפני שכל הסקת מסקנות היא הגזמה מיותרת ובפועל לא קרה הרבה

2 שקל, למה לי לקום מהמקום הנחמד הזה בשביל לתת לך משהו שלא מגיע לך?

"אתה!" לפחות היא לא השתנתה (נהייתה גרוע יותר ממה שהיא)

אני מקווה שלא העברתי יותר מידי ביקורת, א' בסדר בסה"כ

אני עדיין אשמח לדבר איתה בנורמלי, אבל זה כנראה לא יקרה

 

עם מרי הכל טוב, אין מה להוסיף

 

ניקה הייתה חסרה לנו ביומיים האחרונים וכנראה שגם מחר (יותר זמן שאשב ליד בלה? אם היא תבוא בכלל כשאין מחשבים מחר)

אין לי כוח להפעיל את המוח

ולא באלי להיות נורמלי

עכשיו במקום צחוק מטורף או להקיא, יש לי פשוט כפתור של "משוגע" שאני בוחר ללחוץ עליו מתי שמתחשק לי לתפוס עצבים

אולי יום אחד הוא ימצא שימוש אמיתי, בינתיים אני בחיים לא אגע בו בציבור.

וככה אני קצת רגוע מידי

 

אני חייב להודות בדרך אחרון, כשהאקס ישב ליד בלה

הרגשתי את הגיהנום חרטה משהו פשוט מדכא

בלתי נסבל

רשמתי על זה באייפוד

אאוץ'

זמן לתאר את ההרגשה

אני לא יכול עם זה

זה פשוט

כואב

הרגיזו אותי באותו היום (לא משהו רציני)

עכשיו גם זה?

 

הייתה חרטה...

כמה? מספיק.(!!!!!!!!!!!!!!!!11)

ולא קרה כלום

לא צריך להיות לי איכפת

והדבר הכי חשוב שלא היה לי דבר לעשות בנידון

 

לקח מאוד חשוב

Don't do anything pointless

However you must do and finish all that has a point to it

 

ובחזרה

Someone has to go

 

באיזור הכללי של הכיתה האחרת שהייתי בסביבתם (כשהייתי בכיתה ט')

צ'סטר לא צריך את חברתי

השלד טוב

וכל השאר מיותרים

 

התחלתי להרגיש כאילו עושים עלי ניסיונות, בודקים אותי או משהו

ואחרי קצת דאגות נוספות

חוק חדש: להלחם בשביל בחורה

רעיון כללי: אם באלי מגיע לי ואפעל כדי לקבל

מתי להפסיק? מתי שהיא לא רוצה

מתי לא להפסיק? (החלק החשוב) מתי שמישהו אחר מעורב, זה לא אומר כלום

לא משנה מי

לא משנה מה

עד שהיא תגיד, אין לי סיבה לעצור או אפילו להסס

(עכשיו לשתול לי את זה במוח)

 

לא

אף אחד אחר

רק אני

רק אני!!!

אני חושב שהנרקסיסטיות שלי מתבאת כאן קצת

איך אני מגן על עצמי עכשיו?

סיום ציטוט אייפוד (שכולל בו רק את אתמול)

 

אני כבר מחכה לקבל מחר את האולר שלי!

מחר איך אני אבוא לבית הספר ב-11?

ולזכור להביא את המטען לפלאפון בשביל בלה

חוץ מזה, פחות או יותר - "סקס?"

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/11/2012 22:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)