לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

November Milestone


התחיל חודש דצמבר

אתמול או שלשום הקטע עם בלה נסגר

הייתי מצייר לכם את זה, אבל זה יותר מידי עבודה

 

הוא נבחר

אני לא

 

להגיד שזה פשוט ככה "מפוצץ לי את המוח" יגרום לי להראות פתטי

יש סיבה עם הבעיה שלי עם זה, בערך זה שאני לא יודע כלום עליהם

וכל מה שעל פני השטח ממש ממש לא עוזר

אני קיבלתי את האולר החדש שלי, מת עליו - זה מוכיח שאשאר חבר שלו

עכשיו אני מחויב לשנות את שמו מ"האקס" כי זה לא ייתכן

אין לי שמץ אם אני לא בסדר או אם הוא פשוט יותר טוב ממני או מה יש לו שלי אין וזה לא מה שמדאיג אותי (אני מקווה)

הדרך שלי לברוח מכאן היא לבחור בניקה, משהו שאני עכשיו משקיע בו, בדיוק כמו פעם אבל קצת יותר

התפקיד העיקרי זה להשפיע על איך שהיא מרגישה

אני חייב לזכור את זה

 

סליחה, חזרה אליהם

בלה זה השם המתאים שלה

איך אני אקרא לו?

נקרא לו "אולר" ("האולר"), למעשה זה שם מצוין

מזכיר את האולר שהוא עזר לי לקבל שבדיוק אמרתי מוכיח ש"אנחנו חברים" כי להגיד את זה בלי הגרשיים כבר נשמע מביך

 

טוב אז מקס או הראשון או שניהם לא מתכננים להתחרות באולר בשביל בלה

אני לא יודע מה בלה מחשיבה אותי או אותו

אולי אני ממש מגזים בעצם?

וואו רק עכשיו שקלתי את האפשרות הזאת

מה שקרה שם הוא בכל מקרה set in stone

היא גירשה אותו בשביל להכריח אותו לשבת לידה

(אני רציתי לשבת לידה, זה היה די ברור וכאן "המלחמה שלי")

בלי להבין מה הייתה הבעיה שלה, הדבר שהיה חשוב לי זה האם האולר הולך להלחם גם

"אתה רוצה לשבת כאן ולהזיז אותי?" "לא איכפת לי" - אני לא יודע עד כמה באמת לא היה איכפת לו

זה נראה כאילו הלשבת לידה השפיע על הרגשות שלו במידה מסויימת

אומנם, אני אקח את המילים שלו בתור משהו שהוא יעמוד מאחוריו

ומכאן נשאר לי רק להסיק שבלה מעדיפה אותו עלי, כי הנטישה שלי כאן הייתה גדולה

עד כמה? לא היה לי לאן ללכת, פחות או יותר "לבד לחלוטין" או "מה אתה עושה פה?"

"תעשה לי טובה בחייאת" והוא נתן לי להשאר

קצת זבל, אני אזכור לו את זה אבל לא יותר מידי

מה הבעיה שלו איתי (קשה לי לבנות לו כאן שם, מישהו אחר לגמרי מכל הסיפור - העיקר שננטשתי)

הקונפליקט זה שאני לא הייתי נוטש את בלה

אבל כשהבנתי את זה, הדברים הסתדרו לפני ששמתי לב

 

זה לא פתח מריבה או שום דבר עם אף אחד, רק אני נפגעתי

או שבלה ניסתה לייצב את מצבה ביני לבין האולר

אני לא יודע אם האולר רוצה לזרוק אותה או לא, אני יודע שלו זה הרבה יותר עדיף לזרוק אותה ואני לא מתכוון לעשות משהו כזה מאז הטיול השנתי

היא בכל זאת אחרי השעה האחרונה שביליתי עם MeatBoy נתנה לי קצת זמן

אומנם כל השעה האחרונה היא כנראה הייתה על איזה ספה איפשהו עם האולר ואני לא טרחתי לחפש איפה, אולי בכיתה המקבילה

למי איכפת

העיקר שזה לא אני

 

השרטוט המתפרש הוא שלבינתיים אני אפיל את בלה ברמה מסויימת של "איכפת מ...", אומנם ידידות זה לא שטויות כמו שחשבתי פעם

למרות שאני עדיין מזדהה בקלות עם מה שחשבתי פעם, בזהירות

ניקה מקבלת עליה משמעותית, אני צריך להתבייש בשקילות שלי לגביה

זה או הכל או כלום, עכשיו אני אלחם בשבילה

בסה"כ, זה מתאים לי

היא גם לא משוגעת/פסיכית, לפחות לא כמו בלה, כי בלה הצליחה להזכיר לי את א' ונפתחו לי העיניים.

(Literally נפתחו לי העיניים באותו הרגע ממש)

 

הבנות שעושות את "הסכם הפסיכיים בלבד"

"אתה שלי לחלוטין ולא יוצא לך מזה כלום"

אני חושב שזאת קללה על ראשינו

אם למישהי יהיה החשק לתת לי הסכם כזה, לפני שאקח אותו בעיניים עצומות אסמן קצת את הטריטוריה.

(קחו את זה איך שאתם רוצים) אני אדאג לחלק של "רק אני"

ואשנה קצת את ה"כלום"

אני זוכר את הכאבים

 

אני זה שהלכתי. (בתגובה ל-Someone has to go של הפוסט הקודם)

גם אם זה זמני וגם אם אתפס עד שיתקלקל בהם משהו אם זה יקרה

 

כדאי לי כבר להעביר מערכת הפעלה ולגשת לווינדוס בשביל רובוטיקה

אגש לזה בהקדם האפשרי

 

בינתיים אשפוך קצת מהרגשות שלי לניקה

חוק מספר 1: רק היא (מסובך?)

המקביל: רק אני (לא מסובך)

החוק השני הוא לזכור את הראשון והמקביל אליו מחזק אותו מכל הכיוונים

חוק מספר 3: חלומות הם לא סתם

מקביל: (כאן זה ניהיה קצת מסובך) הם עלולים להיות רחוקים

חוק רביעי, רגשות הדדיים

אני לא יודע בוודאות איך היא בדיוק מרגישה, אני מסוגל להשפיע על איך שאני מרגיש

עלי לדאוג לגרום לה להרגיש כמוני

זה בערך זה

חוק מספר ואחרון 5: עם כל זה, הקשיים, ביחד - הולכים להתחתן

מקביל: זה המקסימום פנטזיות, עם זאת המילים שאני אעמוד בהם

התנאי האחרון יהיה "במידה והצלחנו"

 

זהו, אני מקווה שלא מביך מידי.

אני לא הולך לצרוח שאני אוהב אותה, כי הרומנטיקה הזאת היא טרגדיה

אני הולך ללחוש לה (:

(חזרה על התנאי האחרון + הדדי)

אבל מי יודע, נמאס לי לחשוב, בלה נפלה וניקה חוזרת אל מקומה הראוי עד להודעה חדשה (לטוב ולרע)

 

אולי יש לי צורך להזכיר כאן את כל החברים שלי, האלה שעוזרים וחשובים ברקע או במרכז

בזכותם לא ישעמם לי for the most part

איזה שיר מצוין

עיקמתי 10 אגורות

זוכרים את זה? עוד מהתוכנית "פסיכו"

עיקמתי מטבע נוסף, אבל כשניסיתי לחזק את העיקום שלו כבר פצעתי את עצמי באגודל

לא רציני מידי, קצת התקלף העור ומעט דם יצא החוצה

שמתי פלסטר כי בכל זאת, יש לי אז למה לא. הייתי חי גם בלי

 

קטע של דם... אני לא יודע

קחו איזכור של שורה, היום "יום הכושי" יום האיזכור של האיידס או משהו אידיוטי שהמורים ימשיכו להזהיר אותנו לגבי סקס בטוח ולקנות קונדומים נגד מחלות מין, די נמאס - בכיתה שלנו זה בכלל לא לעיניין כי אם משהו אני הכי קרוב ללאבד את הבתולין למרות שלא

 

אסיים עם משפחה ולימודים

משפחה לא הרבה, אחותי השיגה לעצמה כלב

אמא שלי לא השתפרה ואבא שלי מציאותי

לימודים, אני התחלתי פתאום לשקול על "הממוצע של הבגרויות" ולא רק על "לעבור"

אני עדיין אנטי-אוניברסיטה ופרו-צבא

אני מקווה שזה יעבוד לי, יש אחרים עם Mindset שאני מרגיש רע בשבילם שהם עוקבים בעיניים עצומות אחרי ההורים והמורים

אומנם אני נזהר עם השיפוט שלי, לא כל מה שהם אומרים זה שקר

לא חסר הגזמות.

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 1/12/2012 19:13   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)