לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

שידור ישיר


לא כל יום הוא יום חמישי

אתמול לא סיימתי לכתוב, אז אמשיך משם ואגיע לחלק של היום

רק קצת: הזמן הזה לא שייך לכיתה שלי

בשעתיים החופשיות האלה, שאני ער מתמיד - אני מתנחל בשיעור מחשבים שאינו שלי ומיד אחריו יהיה לי את אותו השיעור ששם יהיה עלי אחריות לעבוד גם

השיעורי בית אני אדחק לאחרי חנוכה לא משנה מה, מה כבר יכול לקרות?

 

בהמשך מאתמול - האולר הסיע את בלה ואחד החברים (ראבק מצאתי לו שם מתישהו כאן אני אחפש את זה שניה...)

נקרא לו הנסטר

הוא יודע על הסיפור מסביב לא' מאז שהייתי אצלו

הייתי רוצה להראות לו אותה, לא בטוח למה - הוא שאל אותי עם מרי הייתה היא וכמובן שלא, הסברתי לו בדקה על מרי והיחסים שלי עם מרי מתוקנים

אתמול אני חשבתי לתקן את היחסים שלי אפילו עם א'

הייתי בסביבת השלד והכיתה שלו כמובן ואני מאחורי א' ברגע זה כי היא בשיעור הזה ואני יושב וכותב בבלוג

לא נעים לי מדקויות אבל היה דיבור היום ויש לי עוד קצת להגיד לה, סתם ככה, מקסימום לא ילך, העיקר שהכל בסדר

להגיד שלום במסדרונות, לא יודע

כבר עברתי על הטעויות החברתיות שלי מהסוף ואני חושב שכולם נחשבות למתוקנות חוץ מזו - אז הנה אני משלים את המעגל

אומנם אני לא בונה על לדבר עם שראגה או המפוצץ

מצד שני אני אשמח אם יצא

אני מתאר לעצמי שאם המצב היה אחר ולא הייתי רואה את א' בכלל במהלך היום הייתי שוכח

אבל זה לא משנה

זהירות זה עם דברים מסוכנים ועם טקט

אני חייב להתחיל לישון מוקדם יותר

 

אני הולך לספר לא' שראיתי Death Note ואולי גם שאני רואה מלא אנימה בכללי

חוץ מזה, העיקום של ה-10 אגורות זה דרך מעולה להתחיל עם כל אחד שהייתי רוצה

קיימים אנשים שהייתי רוצה גם לשמור מרחק מהם, לדוגמה המעמד הנחות של הכיתה שלי

לא חסר

 

זה מוזר, האולר התחבר עכשיו לתוכנה הרגילה של הצ'אט ולא מהפלאפון - סימן שהוא בבית

(הוא דווקא מגיע מוקדם והולך לשיעור רפואה שלמי שלומד מחשבים כמוני אין לכן שעתיים חופשיות כל בוקר)

התחלתי לראות אנימה

ענק, אני מתאפק מתגובות רגשיות קיצונית באמצע השיעור שלהם

 

דברים שאני לא יודע:

איך ניקה מרגישה

איך בלה מרגישה

שום דבר ממה שעובר לא', מרי או אף אחת אחרת בראש

רובוטיקה ניהיה חלק די רציני מהחיים שלי, אתמול היה יום פרודקטיבי ואני אעשה בסוף השבוע הרבה בשביל זה

ואז יום ראשון המכללה, יום שני + שלישי הקיק אוף המדומה ואולי אפילו רביעי ביקור ברעננה

כנראה אלך לתגבור של שני מרוב "אולי אשכרה יש אפשרות כזאת"

חוץ מזה כל הכבוד לחברי הכיתה שלי שלא מתכננים לבוא

 

הראש שלי קצת ריק עכשיו

אני צריך לבחור בין ניקה ולבלה

כי אם אני רוצה "רק אני" אני צריך "רק אחת", "האחת"

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 6/12/2012 08:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)