לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

Until the day I get a grasp of reality


וואי וואי מה עשיתי

קצת הגזמתי

אני מתמודד עם זה הרבה יותר טוב מאי פעם

שומר על זהירות

חושב על דברים לפני

אבל עמוס

אף פעם לא יודעים איפה להתחיל, אני עושה את המאמץ

המקרה הכי גרוע

לעזאזל, איזה פחד

רגשות... סתם.

 

מעניין אותי האם היא רגוע

האמת שכבר הזכרתי אותה כאן כמה פעמים

הגיע הזמן שאני אגיד מה עשיתי

אולי טעיתי עם מה שעשיתי ברמת ה"מוזר" מידי

משום מה עברתי דברים מוזרים בהרבה הרבה יותר טוב, המוח שלי לא הגיוני כמו שלה

אני עושה כל מה שאני יכול

כל כך הרבה לחשוב על כל מילה

אני לא ממהר, אבל אני לא לוקח שנים אחרת לא אעשה דבר

זה היה מספיק קשה

פאק

אני מתנצל כבר עכשיו על כל השטויות האלה

 

על מה נלחצתי כל כך?

אז הנה, ביום חמישי בדרך לשיעור אזרחות ליד חברים שלי יצא שירדנו למטה עם כיתה אחרת, בלי שום קשר

אז ראיתי את לינור והחלטתי שאני חייב לנסות לדבר איתה, השתמשתי ב-10 אגורות שעקמתי בשביל זה

כמה מוזר זה היה, אומנם יכולתי לחכות לזמן טוב יותר אבל לא רציתי

בעיקר שהתחיל חנוכה

לחכות לזמן טוב יותר might as well הייתי מחכה לנצח

אני עושה את המאמץ להתחשב בה כשאני מדבר איתה כמה שאפשר

כמובן...

לפי מה שאני מבין היא לא מבינה למה התחלתי לדבר איתה, אומנם I stated my reasons

ואפרט אם היא תבקש (בכיף)

 

אני חייב להודות, עצם זה שזזתי נתן לי הרגשה מצויינת

באופן מעניין לא עשיתי את זה ממחסור של בנות בחיים שלי

למעשה הסיבות שלי להתחיל איתה הן מעטות אבל "הרגשתי שאני חייב" זה מספיק

חוץ מזה, אני עסוק בלאהוב את ניקה, לנהל עיניינים עם בלה והאולר

להשאר קרוב לחברים

רובוטיקה

משרד הפירסום

בצפר

כל דבר מתפצל למלא דברים קטנים...

 

היום אני צריך להתקלח, אחרי שהאתמול התקלחתי וביקרתי בפעם הראשונה אצל אחותי בבית בחיפה, כל כך כיף לה למרות הדאגות לחיים האמיתיים שמתחילות להכנס לחיים שלי גם

שאגב ! שכחתי לרשום למעלה

נהיגה, ניסיון במנעולים (פריצת דלתות וכו')

השקעות

ההורים...

לרובוטיקה אני צריך לרשום את הסיכומים על חיישנים ולסיים היום

להתכונן למבחן במתמטיקה אחרי החופש

לצאת עם ניקה ברביעי (אני ממש שמח עם זה! נראה איך ילך)

עוד בימים הקרובים רובוטיקה לוקחים אותי ל-3 ימים ברצף

ואולי יהיה את החלק של התגבור ביום שני

בתחתית הרשימה גם יש להודיע לא' שראיתי Death Note

אני לא יודע בדיוק מה לעשות עם בלה מלבד ה-Obvious

הפתטיות של האולר והכל, זה רק מציק לי ולחברים שלי והוא שונא אותה מה נסגר?

אני לא רוצה שזה תמיד יהיה ככה, זה נוראי

משרד הפרסום נתן משימה ל-24 בדצמבר לחקור על דגני בוקר

25 בדצמבר זה מספיק סוף העולם כדי לשכנע מישהי "את לא רוצה למות בתולה נכון? יאללה בואי"

 

יש לי חוסר יציבות ברגשות

אני לא מרגיש שיש לי מקום לעצמי...

מה יש...

איך נרגעים???

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 8/12/2012 15:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)