לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

Death Note


אני אתחיל ביום ראשון

הלכתי לאפקה עם רובוטיקה, כי תגבור זה גרוע רצח

היה שם שווה, למדתי דברים מעניינים ואני רוצה להתעסק קצת ב-C++ בזמן הקרוב, לעזור לצוות תכנות

נראה מה אעשה

בטוח משהו, אחרי שאסדר את מערכת ההפעלה במחשב שלי

 

הלכתי לישון אצל חבר מהרצליה מרובוטיקה, במקום בתל אביב (הוא לא יכל לא משנה)

היה נחמד, בקטנה

 

יום שני התחיל: הלכתי לתגבור של יום שני המוקדם עם מנהיגות

התגבור עצמו היה שום דבר חדש או מעניין או שווה לבוא אליו

ישבתי ליד חבר מהכיתה שבמקרה בה גם כי חשב שזה היה התאריך של התגבור (גאון, בודקים דברים כאלה)

אמרתי לא' שראיתי (את הכותרת)

אמרתי לזה שיושב ליד א', שתאוריתית אני לא מכיר בכלל, את כל מה שאני יודע עליו

"מה עשית בצבא?"

אני יכול לבנות לעצמי את האופי הבוגר מידי בקלות האמת זה ממש מצחיק, אני לא בטוח אבל אם זה יהיה עד כדי כך פשוט

"אני בסה"כ בן 16!"

אני אפילו לא גבוהה

הייתי ממשיך משם, אבל נעזוב את זה

התגבור נגמר מהר וכולם התפזרו, התחיל פרוייקט 24

 

בפרוייקט ישבנו על התחרות של 2011

למדנו, בעיקר הכנה

פחות עבודה של הצוות הספציפי בהשוואה לציפיה, אבל למדנו המון מכל הפעילות בסה"כ

איך זה יתנהל

כמובן לקחים וזה

היינו ערים בלילה

היה פעילויות חברתיות ממש שוות

לא מעט אנשים נרדמו דווקא

יום אחרי זה שורדים

התפזרנו גם מוקדם, לא בדיוק 24 שעות אבל טכנית הייתי שם מ-8:30 ועזבתי ב-9:30 למחרת אז הנה

 

יום שלישי עבר לו בלי ששמתי לב, ישנתי בבית בסה"כ ואז קצת כלום על המחשב ואז ישנתי שוב

יום רביעי, התועררתי לקצת כלום ויצאתי לסנטר

שם ביליתי עם ניקה ובלה ועוד לא מעט אנשים, בסה"כ היה מצוין

קניתי חולצה של אסקינג וקניתי Death Note, מגניב רצח

תמונת פרופיל, ניקה לא רצתה שאקח לה את היד או שבפרופיל שלי היא תופיע כי היא לא אהבה איך שהיא יצאה שם

בשביל הפרוטוקול, היא יצאה שם הכי חמודה בעולם, זה רצח

אני לא יודע... מה היא חושבת, אנשים לא אמפטיים

הנעליים החדשות שלי לא עשו הרבה

 

חזרתי הביתה, לקחתי את הדיסק של הווינדוס 7 ואני מוכן מחר לתקן את מערכות ההפעלה

לעבוד על הסי פלוס פלוס וחיישנים והכל

דברים שבאים אלי בקרוב:

יום ראשון רוצים לדחוף לי עוד רובוטיקה

יום שני מבחן במתמטיקה

הסוף של החופש, חמישי סופ"ש וראשון כבר התחילו

יש לי עוד אנימה לראות שכבר הורדתי...

עבודה באנגלית, בחייאת

מבחן במחשבים גם יהיה מתישהו בזמן הקרוב

אני רוצה את ניקה, החברים שלי קצת קולטים אבל בקטנה, אני לא אפרט להם לתוך זה כי לא צריך

יכול להיות שאפרט ספציפית לאולר, אני צריך שיבין וגם קצת טקט - יש אנשים שלא איכפת, אני לא מדבר על דברים כאלה בציבור

מעפן

אבל ניקה...

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/12/2012 01:11   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)