לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

כאב זה לחלשים - שלא נפסיק לחלום


ואני מצטער שאני אחרי מסיבת יום ההולדת שלה בלי הצעה שלישית ודיווח שיפור או לא ייבדק אחר כך סוג של יש אולי משהו

עומר בהחלט מנסה ורוצה לשדך לניקה את הפיזיקאי, Not on my watch

 

אבל הלקח שלי עכשיו פי 1000 יותר חשוב מזה
על פי הלקח, שגם נובע מהסירטון של סניה, אך אכן קשה לעקוב ולדייק איתו
אסור שיכאב לי לאהוב את ניקה בשום מחיר או כלום
מתי הלקח נשבר? כשהיא בוודאות מרגישה משהו רציני למישהו אחר והייתכן שיקרה בינהם משהו (המצב הזה לא היה ולא יתקרב - אלה אם כן המישהו האחר הזה זה אני(; - אבל נניח עם בלה זה היה ככה!)
במקרים שבהם הלקח נשבר Might as well give up - ככה ש"קטנות" כמו מה שעומר רוצה לעשות (אל אף שלא אישרתי את זה ולא אמור להיות איכפת לי ולפי הלקח מעכשיו - באמת לא איכפת לי.) אסור שיכאב (מ"קטנות", נחזור על זה כי יש לי יותר מידי סוגריים.)

 

אני יודע בדיוק למה עומר רוצה שהפיזיקאי וניקה יהיו ביחד
הוא סומך על הפיזיקאי ואוהב את ניקה
מבחינתו אם הפיזיקאי יהיה עם ניקה זה כאילו היא איתו
למה הוא סומך על הפיזיקאי? בגלל החברה שלו (אין לו ברירה, או שהוא יסמוך עליו או שהוא יקנא בו)

 

ככה שהמצב מושלם בשבילו ואני רק מפריע
כאן אני מתעורר, מצד אחד בשביל האישור של עומר שאני לא מחפש אני אהיה החבר הכי טוב שלו
אבל אני בחיים לא יסלח לו על כל הנזק הבלתי הפיך שהוא עשה לא רק להרבה מאוד אחרים, אלה כמובן גם לי
כמה חלק שלא לקחתי בנזק שנעשה לי, היה לו חלק גדול מידי כדי שפשוט אבין שהוא לא מחפש להגדיל אותו בעתיד
קשה לי לסלוח לו כמו שקשה לי לספור כמה נזק ומה גודלו שהוא עשה רק לי.
(השנה לבד ״יותר ממספיק״)

 

עם זאת על פי הלקח כל חתיכה נוספת של כלום מהחסר ערך הזה לא תזיז לי
וככה גם כל שאר הדברים שגורמים לי פרנויות באופן טיפוסי, עם הדוגמה המוגזמת של הטיול שלהם לאילת והפחות מוגזמת שהפיזיקאי נשאר איתה אחרון אחרי המסיבה (משהו שבשנתיים האחרונות יצא לי לעשות - מפני שאני יודע איך זה הולך ואמרתי לפיזיקאי ״אני סומך עליך״ - אני מוכן להאמין במה שמתן היה אומר אם הייתי פונה אליו בפרנויה לגבי העניין "לא יקרה בינהם כלום" - אמת מדוייקת בלי ניתנת לעירעור)

 

אגב, Party Log
כניסה באיחור, עומר לא מאחר לתת רמזים לגבי הפיזיקאי וניקה, ״הם כבר הלכו״ - בכוונה מנסה לעצבן, מה שקרה בפועל - לא זוכר, אבל כלום ממה שעומר חירטט במוח
עומר יצא מאוד רע.

 

ברגע שאני רואה את ניקה מביאים לה את המתנות וזה, את הברכה היא קראה מיד ונתנה לי את החיבוק הראוי אחרי שהיא קראה
מה יהיה עם הברכה והפרח עצמם בסוף היום? אני לא יודע, כשעזבנו הפרח והברכה נשארו על הכיסא במטבח למיטב זיכרוני (אם סופם בפח - שיהיה עוד כמה שנים או חודשים לפחות, אחרת זה יעליב אותי - מצד שני, הם שלה עכשיו) ובכלל חסר לאדם אחר שנגע בהם מלבדה אבל זה מאחורי עכשיו 
אחרי זה, קצת שתיתי יותר מידי אבל בקטנה, חטיפים וכל השאר
אני ובלה עם תקשורת איכותית, מתחיל להרגיש שניקה מושפעת ממנה באיזשהי צורה מוזרה, מגיע למסקנה - פחות בלה = יותר ניקה
מסקנה הפוכה להגיוניות של היא חברה הכי טובה שלה?! מה לעשות ככה זה
ההוכחה שלי מגיע מאוחר יותר, בלה ישבה על מתן אחרי זה במסיבה ואני הרגשתי הבדל אצל ניקה למתן אחרי זה, ירידה - לא משמעותית, למעשה זהה לזו שהייתה אצלי
אני משוכנע שמתן לא הרגיש וטוב שכך, הרי ההבדל אינו סוף העולם או משמעותי בכלל, עובדה שאני עדיין החבר הכי טוב של בלה בציבור (בפועל זה כנראה האולר אבל זה גם בסתר)
עומר סיפר לאולר על זה שבלה ישבה על מתן לפני שהספקתי לחשוב להגיד לניקה שאני אוהב אותה (ארחיב על זה בפוסט אחר)
עומר יצא מאוד רע.

 

מפני שזה יום ההולדת של ניקה, עומר לא יכול בלי היחסים הישנים והמיותרים שלו איתה, וכאן אפילו חברתה הטובה של ניקה מהעיר שלה לא חיבבה את זה.
מן הסתם חברתו של עומר בכלל... הורגש אצלה הכאב, הזה שלפי לקח הכאב אסור *לי* להרגיש
פחות כאב מל"ג בעומר, שאצל חברתו ראו לה על העיניים.
עומר יצא מאוד רע.
המסיבה בעיקר נבנתה ממצבים חברתיים, פיצה, מוסיקה וטלוויזיה
דאגתי למצבים החברתיים המועדפים עלי, האלו שניקה נמצאת עם החברות שלה ללא ידידים, החברות שלה שתומכות בי או במינימום על בטוח לא יגידו עלי מילה רעה
וזה לא כאילו עומר היה אומר עלי מילה רעה או הפיזיקאי, אבל הם כמוני ״כל אחד בעד עצמו״
לגבי מתן, על אף התמיכה המלאה שלו בי (תודה רבה(: ) הייתי צריך ביטוח נגד כאב באותה מסיבה, לפני שלמדתי את לקח הכאב, אימוץ השיטה של תן בכל הנוגע לאדישות
המצב החברתי האהוב עלי בכל המסיבה היה זה שרקדתי מול הטלוויזיה ועידדו אותי חחחחחחחח את הזכויות על זה אעניק לבלה, אני מאמין שבזכותה זה התחיל(: אני לא זוכר עם ניקה עודדה אותי, אבל היא לא הייתה צריכה
מצבים חברתיים חיוביים נוספים היו ״אני צריך לעשות הכל בבית הזה״, תמיכה יעילה ויישום הנלמד בפנימייה בנוגע לנקיונות וכאלה - מה שעזר לי בהמשך לנטרל את התירוץ המטופש של הפיזיקאי להשאר אצלה אחרי שאני עומר וחברתו עזבנו בהסעה של חברתו
לא מנע יציאה מאוחרת שלו, אבל אני משאר שקיצר לו את הזמן ביעילות.
על פי הבדיקה שלי, הוא היה שם עוד את זמן הנסיעה שלי חזרה + 10 דקות
אבל אני מקווה שאני טועה ושזה היה פחות
איך בדקתי? Nothing relieble enough to be worth mentioning.

 

דברים שלא אהבתי: כל דבר שעומר עשה
מוגזם? פשוט לא הרגיש לי שהנכוחות שלו סייעה לדבר אחד במסיבה הזאת.
בנוסף על כך לא אהבתי את החלום של ניקה להיות ברמנית במסעדה הטבעונית של מתן
מצד שני, מתן יהיה רופא, לא בעל מסעדה (מסעדנות זה מקצוע קצת...)
עם זאת, ההדחפות של בלה לחלומה היה סיוע עבורי
היא השתלטה ביעילות על חצי
ייתכן שהייתי נכלל בו וייתכן שלא
מה שבאמת כאב אבל היה לחשוב על החלום שלי איתה, הזה שנרשם בקובץ הנעול עוד בסוף כיתה י׳, הזה שדיברתי עליו איתה פעם ולפעמים אני מנסה להחזיר
הזה שפשוט ומציאותי ( איי איי איי )
הזה שלא יוזכר כאן וגם לא תמצאו בלי מוח מחשבים כמו שלי בפוסט הישן
למעשה אני מוכן להתערב שאף אחד לא הצליח לפתוח אותו מעולם - אבל הוא עדיין ניתן לגישה על ידי הציבור אם הציבור חכם(:

אני מאתגר כל אחד ואחד שהעיז לקרוא עד לכאן לגשת ל"מישהי הייתה כאן" (פוסט על החיים) ולתת את ניסיונכם בפתיחת הקובץ.

למרות שאני מוכן להתערב ש"אין סיכוי שמישהו יצליח", יש לכם את חמת הספק

 

הזיכרון שלי מהחלום ההוא גם ככה מעורער
אבל סיפרתי לבלה על האוטופיה!
אני והיא שומרי הראש של ניקה בבית העץ עם הפסנתר שלה כשליטת העולם
כל מי שיחשוב אפילו להסתכל, גזר דין מוות.
היא הסכימה
אני אחשוב על לבקש מבלה לקבל את אישורה של ניקה, אדאג לביצוע יעיל של המשימה ושידרוג האוטופיה לכיוון של ״אני צמוד לניקה״ ובטח גם איזה סגנון האקר או משהו
בלה טייסת פרטית

 

לא חסר חלומות
אני לא בטוח מה ניקה רואה בעתיד המוחלט שלה, אבל אם היא חושבת על להיות ברמנית ברצינות עד כדי כך אני זה שיפתח את המסעדה. (מהמשכורת המטורפת שלי בהייטק תיהיה לי מסעדה פרטית.)
אל דאגה מתן, בפעם הקודמת שדיברתי על זה הזכרתי רשימת VIP והיא עדיין קיימת, אתה תיהיה הרופא שלנו(:

 

חלומותיך הטובים ביותר יתגשמו הא?
(בסוף הפוסט אוסיף את הברכה המלאה שרשמתי לניקה)
נו טוב, זה לא יכל היה להיות נחמד מצידי לדחוף לשם את האינטרס האישי שאני אהיה חלק מרכזי מהחלומות האלה.
על הדרך, כבר הייתי מכניס את ההצעה השלישית - Something I might should've done
זה נותר בלא נודע, אין לי מידע וודאי ש"בטוח היה רעיון ממש טוב לעשות כפי שעשיתי"

 

אם מישהו כאן חושב שהעתיד שלי שונה מלהיות עם ניקה
תמשיכו לחלום.(;
גם אמרתי חלומותייה הטובים
זה אמת אבל מעורפל, הסוג הכי טוב של אמת (ממש)
טובים בפירושו של מי
לא כל החלומות - אפילו יכולתי להוסיף את זה ולהשאר נקי
אבל דאגתי שלא, כי ״שכל חלומותיך יתגשמו״ - קיימים חלומות רעים, אז האיחול as good as it is bad

 

בכל אופן סליחה על רמת ההקאה שעלתה לכם בגרגרת תוך כדי קריאת ניתוח הטקסט העצמי שלי, הכוונות שלי טהורות עבורה - אבל אין לי כוונה לשכוח את עצמי
הלקח לגבי לשכוח את עצמי נלמד בכיתה ט׳, אולי הייתי צריך להודות לעומר על כל המעורבות שלו בקטע עם א׳
In short - יזמים צעירים זה הוא שסיפר לי על זה וללא זה - ייתכן שהייתי חוסך לא מעט ימים של להסתכל עליה מרחוק. (אגב כאב)

 

אבל אפשר לחשוב
It did more harm than good
אני לא בטוח
מה שחשוב לי עכשיו זה ניקה
ומה שחשוב לניקה עכשיו לגביי זה שאשקיע במת׳ מחר כי יום אחרי זה מגן שני!
נראה, חייב ציון גבוהה ולהוכיח את זה שאני חכם!

(יום אחרי - כל מה שלפני זה ציטוט מהאייפוד מהלילה...)

זהו, 1 בלילה (כי מי ישן יום לפני מגן...)

אני מחפש להתקלח וללכת לישון (השחור כבר יצא מהמקלחת הרגע)

אין לי מושג מה אלבש מחר

מלבד למכנס הזה שאני מקווה שאינו מסריח

 

למידה למתמטיקה? מ-20:00 ראיתי סירטונים של 5 יחידות, הלמידה הכי יעילה שעשיתי מחיי

ראיתי על חדו"א, אינטגרלים ואסימפטוטות

ראיתי בהסתברות, הסתברות מוטנית (לא עץ - למרות שייתכן שאצטרך)

בעיות תנועה והספק, פתחתי בספר תרגילים - פיתרון כדאי לי לראות אולי עדיין

גיאומטריה גם ראיתי קצת

במגן האחרון הוצאתי 24.

מצד שני, ראיתי תרגיל של שאלון 801, עשיתי את זה בראש (Not even funny)

זה כל כך קל שבאלי לרדת ל-3 יחידות בלי להסתבך, אבל יש חוק נגד זה שחייבים במגמת מחשבים לעשות 4 יחידות לפחות במתמטיקה

אנגלית במגן הוצאתי 94

 

שיניתי את הכותרת מ"לקח הכאב" ל"כאב זה לחלשים"

To properly demonstrate the idea behind it

 

אני מחכה למחר שאראה את ניקה, למרות שעם כל המתמטיקה הזאת על הראש><

מקסימום יאוחר ליום שלישי שם בטוח יהיה נקי

היה לי רעיון טוב פשוט, אותו לא אשתף עד לביצוע

 

שארד ל-4 יחידות? Better safe than sorry?

מה יש לי עם אנגלית בפוסט הזה

I'll be honest

אני ממש ממש אוהב אנגלית

(94 לא בהפתעה)

מזכיר לי בכיתה ט', בת זונה לא נתנה לי מאה ולא איפשרה לי לעלות לדוברי אנגלית.

מעליב, אז דאגתי להעליב אותה גם - מה שגרם לרכזת אנגלית להעלב מ"השפה שלי" ואז עוד לא הייתי "בוטה" בכלל.

בדיוק כמו השנה עם המורה למחשבים, שהיא לימדה אותי משהו בעניין הזה הרבה יותר חשוב ממה שאתם רוצים

"אתה שולט ברגשות שלך" - עכשיו זה סותר המון דברים שאפשר היה לחשוב עליהם בשנה ולשם שינוי מגיע מאדם מבוגר

אני בחרתי לאהוב את ניקה ואני אדבוק בבחירה שלי

הומואים בוחרים לאהוב בנים No doubt

 

למה בכל זאת מרגישים שלא בוחרים רגשות?

מהסיבה הפשוטה, הרגשת מחוייבות, אנשים עוזרים לכם אז אתם אוהבים אותם או מכבדים אותם יותר ורוצים בטח לעזור להם

כי אולי החיים לא הוגנים, אבל בני אדם שואפים להיות הוגנים

אז הנה הלקח שלכם, בני אדם טובים - אתם לא חייבים להיות

אם מישהו עושה לכם רע, אתם לא חייבים להחזיר לו

אולי זה יהיה מספיק להחזיר לו עם זה שהוא ידע שעשה לכם רע - ברוב המקרים אין כוונה כזו וכשיש כוונה כזו - לכם בעצם לא הייתה הכוונה מלחתחילה. יש גם מקרים תמימים כמו שהם מפגרים כמו כאן בפנימייה "ללכת ולעשות שטויות"

או אולי אכן כדאי לכם להחזיר לו, מי אני שאשפוט

לגבי אנשים שעשו לכם טוב - לא רואה סיבה לא להחזיר דומה ומעלה

לגבי אנשים שאתם לא מכירים - אתם יותר ממזומנים להתחיל לעשות להם טוב

 

היום השחור יצא לבגרות בערבית "יאללה מבחן 3 שעות נסיים בעשר דקות"

השותף שלי צעק לו: "בלי שטויות!!"

תכלס.

 

כדאי לי מחר לזכור להביא מחשבון

אני מוכן להודות שהיה כדאי לי ללמוד יותר למבחן הזה בהרבה להתחשב בכמות הזמן שהייתה לי

ושמח שמשהו נעשה גם אם לא כתבתי מילה, להתחיל מהסוף הפעם "הספיק" כי את הבסיס ידעתי מעורפל מספיק שהסוף "סגר פינות"

מה שנקרא "אני יודע הכל אבל איך עושים." הבעיה בזה שהחצי השני של המשפט מרגיש כאילו הוא סותר לחלוטין את החצי הראשון

הסירטונים האלה חידשו לי בול את מה שהייתי צריך, ההבנה של "איך כל החלקים משתלבים"

יש דבר דומה במחשבים, אבל שם זה יותר פשוט - אפשר לחלק כל חתיכה להבנה של בדיוק מה היא עושה (בקוד שלכם)

במודלים זה אחרת, צריך פשוט ללמוד איך כותבים וכמה טריקים מתוחכמים שאפשר לעלות עליהם לבד אפילו (מומלץ לזכור, עם כמה ניסיונות זה יעבוד לכם בסוף) ואתם בערך מסודרים

לדעתי עשיתי יותר מבחנים במחשבים מאשר שהתאמנתי על זה לבד

במתמטיקה אי אפשר שהמצב יהיה ככה, אולי אם אתם 1 למיליון, אתם לא תצטרכו את התרגול

אני יודע שאני צריך, כיתה ג' זה ההוכחה - אבא שלי ישב איתי על לוח הכפל עד שזכרתי

 

יחס, אני שומע מתלמידים שהיחס של המורים ממש מוריד להם מהרצון ללמוד

ולמורים יש הרגשה זהה אם בודקים את זה לעומק אבל לתלמידים זה כאילו "העיקר הציונים" והחינוך שלנו מדרדר מהגישה הזאת

הגישה של התלמידים ככה בגלל ההורים שלהם ואני הדוגמה המושלמת לזה

מצד שני, יש לי נטייה הדדית - אין מורה אחד שלא יתייחס למקצוע שהוא מלמד ולרצון שלו ללמד אותי ברצינות מספיק שלא אעשה את אותו הדבר

ומצד שלישי, אני גם מסתכל על מה שקורה בפועל, לדוגמה המחנכת שלנו לא לימדה אותנו דבר מאז שאנחנו איתה (תחילת שנה)

מה שדירדר את היחס שלי אליה לרמות של תחפשו כמה פוסטים אחורה קיללתי אותה באכזריות. בנוסף על כך, היחס שלה לניקה לא נראה לי בעין ככה שלא תעז לצפות ממני אפילו למינימום. ואיכשהו בסוף, היחס הדוחה שלה מגיע למצב של "אני אוהבת את כולם כל כך הרבה"

יש דברים שמדליקים לה את העצבים, דברים מפגרים וקטנים, אז הזיוף הזה של "החיים מושלמים", אני לא קונה אותו, אפילו שהיא צריכה אותו כדי לשרוד עם המחלה מאולצת כפייתית שלה.

 

זה לא יהיה שקר להגיד שעומר מוריד לי על יחס וכמה אנשים שלא יספרו איתו באותו נושא

יש כמות זהה של אנשים ויותר שיורידו לו על יחס גם.

ולדעתי, ההבדל בין כמויות האנשים הוא גדול

אני אגיד את האמת, אני מאוד רוצה לפרק את קבוצת "עומר חברתו, הפיזיקאי וניקה"

החיבורים הם פשוטים, כל אחד מתחבר אישית לכל בנאדם אחר מה שפותח קבוצה משמעותית

החיבור האחרון שנשאר לגרום לקבוצה מלוכדת עצמאית חזקה ומאוחדת זה הפיזיקאי וניקה, This must be stopped

ומכאן נובעת סיבה נוספת ואפילו "מדהימה" בזכותה ובעצמה לכך שעומר מקדם את העניין הזה

אבל למה בכלל איכפת לי?

 

באופן טבעי אם איכפת לי מניקה איכפת לי מכל הסובבים אותה

היחס של עומר לניקה הוא זוועה, לרוב

לפעמים, זה בסדר וניתן להתמודד, והתמונה שהוא חושב שזה היא "יחסים מאוד קרובים", אידיוט. (אבל חזק כזה, א-י-ד-י-ו-ט.)

אני כבר השלמתי עם הבעיה הזאת, לא בעיה שנפתרה וכן בגדר של בעיה, לאנשים אחרים כגון האפריקאנית שלא סובלת את היחס שלו באופן כללי

כבר בדקתי את כל הסובבים איתה, כולם מלבד לאלו שבאים מגבעתיים שאינם שלושת חברותייה שזכיתי להכיר והן בסדר גמור איתי, אפילו +, הייתה אחת שהיה בעיות אבל זה בעברנו.

מזכיר לי, מסתבר שהיא עוד בקשר עם האקס שלה (הבוגד) אבל אני מאמין שהיא לעולם לא תסלח לו.

אני גם יודע שהוא ניסה אחרי זה לחזור, אני מאמין שאם ינסה היום הוא נידון לכישלון זהה.

מהיכן אני יודע את כל הדברים האלה? I've got connections

 

אז כמו שאמרתי, איכפת לי מכל הסובבים איתה

ככה שהלכתי והכרתי את כולם, דאגתי לתמיכה (כמה שיותר מלאה של כולם) והבטחתי את מקומי

קיימים עוד אנשים שאינני מכיר, שמות עם משפחה ומספרים שהגישה שלי אליהם מוגבלת אז אני משער שגם ניקה לא רואה אותם הרבה מספיק כדי שתיהיה לי סיבה לדאוג מהם

6:30 עד 17:50 זה יותר זמן בבית הספר במהלך היום מאשר בחוץ בבית עם חברים

(במקרה הטוב, לרוב)

סופי שבוע, באופן טבעי יש פחות.

והחלק החשוב ביותר, ניקה הזמינה למסיבה שלה את כל האנשים החשובים לה ביותר, שם לא היה אדם שאינני מכיר בכלל מלבד לאדם אחד שהנוכחות שלו מינימלית ומאכזבת כל פעם מחדש את ניקה ואת בלה, לא מעורר דאגות

במילים האחרות, מעורר הדאגות היחידי שלי הוא עומר

 

צר לי עבורו ולכבוד הוא לי להודיע כי זה לא מספיק.

זה לא מספיק שאני אשים קצוץ ואסתכל עליו בעיניים לפני שאגש ואקח את הניקה שמגיע לי!

הדעה שלו לבד לא תשכנע את ניקה שאינני ראוי, Most likely

אני בספק שהוא אכן יפעל נגדי בצורה רחבה שכזו ואחרי שיחה עם מתן יוסר הספק

ויודעים מה? אני אפילו לא נגד שהיא תתקרב לפיזיקאי, כל עוד אני קרוב יותר

ואתקרב לפיזיקאי מתוך מחוייבות, בנוסף על כך אנסה להרחיב את המעגלים שלו למעגלים שירגישו לו איכותיים בהרבה מהמעגל הכולל בתוכו את עומר

אני מאמין שזה אפשרות פשוטה יחסית, להתחשב בזה שעומר בקשר טוב מידי עם האקסית המשותפת שלי ושלו.

 

אני בכל זאת אציע לעומר להיות החבר הכי טוב שלי בשנית, אני חושב שהסיבות הן ברורות כשמש, אולי אני לעולם לא אסלח לו, אבל הסיבה שאני אציע לו זאת היא למניעת בעיות נוספות שלי איתו. להשיג את תמיכתו עם ניקה יכול להיות קפיצה משמעותית, הקיצוניות שלו בפעולותיו בפועל והבנה הדדית שלו של העניין תוכל לשים אותי איפה שאני רוצה להיות. הקיצוניות שלי היא מאחורי הקלעים - עצם זה שזה מביא לקיצוניות משמעותית בסופו של דבר, אני מאמין באיכות הפעולה שלי.

בנוסף על כך אדאג להודיע לחברתו על רגשותיי כלפי ניקה, אני מאמין שתמיכתה יכולה לקדם אותי ממש הרבה, להתחשב בהשפעתה על עומר *בכלל הרבה*

 

חזרתי ממקלחת, השעה 3 בלילה

רציתי להמשיך לראות סירטונים, 3 שעות ו-45 דקות שינה יהיה לי טוב?

או 30 דקות שינה, תלוי בשעונים המעוררים של השותפים שלא בחדרי או בהשקמה 

אחרי המגן (השני) במתמטיקה אני יודע מה אעשה

אקדיש זמן לניקה עד שהיא תלך

אדאג לבצע את המשימות החדשות שהוצבו בנוגע לסביבה שעומר מנסה לנעול אותה בפנים

משימות הכוללות בהם בין היתר פעולות למניעת הנעילה (חשוב)

המשימות הן: להרחיב את מעגליו של הפיזיקאי (הוא רק ירוויח מזה מבחינתו)

לספר לחברתו של עומר על עצמי (ייתכן שאזכה בתמיכתה מהסיבה שזה יביא את התמיכה שהיא צריכה להגיע למצב בו היא יכולה לשמור את עומר לעצמה - מצב רצוי מבחינתי.)

לבדוק את האפשרות לחזור להיות חבר קרוב מאוד של עומר - צר לי לדעת שהוא טיפש, אבל זה האדם שנתנו לי לעבוד איתו והוא לא סוף העולם בן אדם רע - אני לא יודע מי כן

בנוסף על כך משימות חיים כלליות

להתקשר לגבי רישיון נהיגה

לבדוק על עבודה בבית הספר במהלך החופש הגדול

 

הא התחלתי להרגיש את זה, אני אתחיל לשחק עם החברה האלה בסביבת ניקה וזה הולך להיות כיף חיים(:

אולי אני פשוט זבל של בנאדם, שיש לי תוכנית עתיד לכל אחד.

שימו לב שהמשחקים האלה אינם נובעים מתוך כאב או פרנויות, אלה אינטרס אישי בלבד.

כפי שצוין בפוסט, אסור לי להראות סימני כאב בכל מחיר ובכך מצבי ישתפר משמעותית, אם זה בנוגע לכאב שארגיש באמת ואם זה בנוגע לקשר עם אחרים כאשר כואב

אסור לי שיכאב גם בפועל, שזה קצת יותר "ענייני", אני מאמין שאצליח ואדע לסדר זאת בלי קשיים גדולים מידי

 

טוב, הבטחתי (?) ולכן אקיים, הברכה שלי לניקה תיהיה אחרי השיר!

 

 

"

לניקה האחת והיחידה
אני מאחל לך המון המון בריאות וכיף ושמחה בחיים!
את החברה הכי מדהימה שאי פעם זכיתי להכיר
את תמיד עצמך ובדיוק ככה אני אוהב אותך
כל רגע שאת איתי אני האדם המאושר ביותר
את תמיד ממלא אותי כשאני רואה אותך מחייכת אז אני מאחל לך שתמשיכי לחייךD:
וברצוני לאחל לך את אותו האושר שאני מקבל כשאני רואה אותך ואת לצידי
ושתזכרי כמה כולם אוהבים אותך המון ובעיקר אני(:
אני תמיד אשמח לראות אותך ואני מאחל לך ורוצה שכל חלומותיך הטובים ביותר יתגשמו!

 

כתוספת אישית ובאהבה ממקס^_^

"

 

האמת שזו ברכה ממש יפה - מעניין אותי מה היה קורה אילו הייתי מוסיף הצעה שלישית בסגנון התואם את הברכה

"אם תרצי, אהיה האחד שיגשים את חלומותיך"

לעזאזל איתי, אני מקבל את ההרגשה שאם הייתי מוסיף את זה מצבי היה יכול להשתפר קצת, זה לא נותן לי הרגשה מבהילה כל כך...

טוב, הכל לטובה, כמו זה שהכנתי את הפרח שהיא קיבלה בסוף לחלוטין בעצמי. אני מוכן להאמין שאילו הייתי רושם את זה הייתה עלולה לבוא בעיה שלא הייתי מצפה לה או מוכן אליה, לא היה לי זמן להשבר לפני מה שלמדתי באותו היום בכל הנוגע למה שנרשם בפוסט הזה, לעומת זאת - עכשיו אני בהחלט מוכן!

חתיכת חפירה, ולא כל מילה כאן היא היפה מבין המילים:/

והכל מסתכם בזה שניקה תיהיה שלי!

 

כתב ויתור: אין לי כוונה להרחיק בין בני אדם או לעשות להם כל נזק, אם באיזשהו מובן התפרש בזמן קריאתכם מסר אחר, אנא הסירו אותו מראשכם והתרכזו במילים כפי שנאמרו, ייתכן ובכוונתי למנוע התקרבויות שאינם פועלות בהתאם לרצוני, או לשנות התנהגויות מסיבה זהה לקודמת.

שימו לב שכל אדם אשר יפעל כנגדי במודע ובמטרה לפגוע בי או למנוע ממני להתקדם במטרתי העיקרית להשגת ניקה יזכה ליחס זהה באופן ישיר.

מטרות אחרות, תלותי.

 

שיהיה לכם לילה טוב(:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 6/5/2013 00:53   בקטגוריות ארוך, חלק קשה מהחיים, חלק משמעותי מהחיים, סיפור מעניין, עידכון, על עצמי, תוכניות, צד שני, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)